gozzini 1 #3201 Отговорено 1 Април, 2017 Здравейте колеги. Трябва ми вътрешно дясно каре за Сивик 7 генерация 1.4 16V, кода на мотора е D14Z6 и никъде не намирам по магазините за авточасти. Успях да намеря дясна полуос оборудвана с двете карета, от англия за 70 паунда. И въпросът ми е дали това е полуоската, която е за моя автомобил? http://www.ebay.co.uk/itm/DRIVESHAFT-CV-JOINT-FOR-HONDA-CIVIC-MK-VII-1-4-1-6-1-7-V-TEC-RIGHT-OFF-SIDE-NEW-/272419102567?fits=Car+Make%3AHonda%7CModel%3ACivic%7CCars+Year%3A2003%7CCars+Type%3A1.4i+S&hash=item3f6d719f67:g:McEAAOSwE7RXFnfi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #3202 Отговорено 1 Април, 2017 Кога се включва VTEC на D16V1? Няма много осезаем момент. @borko 30 ми даде идея да сложа лампа, за да го проследя. Разртършувах се из ел. схемата на колата и намерих от къде може да се вземе сигнал от купето, за да не се опъва кабел от клапана. Естествено, че трябва да го има на EKU-то. Намира се на средната му букса (24 пина) на 15-ти крак. Кабелът е зелено плюс жълто. Управлява се с +. Покарах малко из града с лампата и се оказа, че при мен VTEC-а се включва към 3000 об/мин. А някой път и по-рано - 2800. Може би зависи от колко е натиснат педала на газта. На място, без колата да се движи, колкото и да форсирам, VTEC не се включва. Интересно ми е как ще е на извънградско? Ще пиша, ако на някой се интересува. И един въпрос. Кога трябва да свети лампата Зелен ключ на таблото? Че при мен не съм я виждал да свети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #3203 Отговорено 1 Април, 2017 И аз съм с d16v1, зелена лампа няма. Някъде в темата е описано, че се включва при 2100, при пълна газ до 3200 и при пускане на газта изключва. При 3000 ще е интересно да го потвърди, ако е така. Всъщност, ти вече имаш лампа за икономично каране; щом светне лампата, която си сложил и вече не си в икономичен режим . Ако на някой му е интересно, при автоматика, при заключен торк, при 100км/ч е на 2500 оборота някъде по спомен. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #3204 Отговорено 1 Април, 2017 Благодаря за уточнението! Зелената лампа с икона ключ, за имото имах в предвид. Има такава на таблото, но не съм я виждал да свети. Ясно ми е, че трябва да мига, ако има проблем с имобилайзера, но на Акорда ми винаги светва за кратко, когато изгася и извадя ключа. А на Сивика не свети. Ако е изгоряла, да я сменя, затова питам. Sent from my MI 3W using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3205 Отговорено 1 Април, 2017 (Редактирано) Зелената лампичка при мен светва (1-2 секунди) на контакт. При изгаряне на двигателя мига 5 пъти. Редактирано 1 Април, 2017 от kotarankat 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #3206 Отговорено 1 Април, 2017 Ще търся проблем, защо при мен не светва изобщо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #3207 Отговорено 1 Април, 2017 И при мен светва, мига. Може да е изгоряла, ако е лампа, а не светодиод, но не знам дали е възможно да нямаш имобилайзер. Sent from my A700 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #3208 Отговорено 1 Април, 2017 Здравейте, онзи ден ми направи впечатление, че десния фар ми свети доста ниско. Като цъкнах копчето за фаровете установих, че явно моторчето е заминало. Някой сменял ли е машинката? Излезна доста лесно, с едно завъртане, вътре цялата беше клеясала, явно е влезнало вода и е изгоряло. Дайте идеи от къде може да си намери човек нова или поне работеща? П.С.: Май му дойде времето и на съединител, препоръчайте ми марка. Спомням си, че оригиналния беше на LUK. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3209 Отговорено 1 Април, 2017 LuK или Exedy. Иначе, моторче от ebay. В БГ не вярвам някой да ти извади само моторчето или ще ти иска цена, почти като за целия фар. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #3210 Отговорено 3 Април, 2017 Благодаря за уточнението! Зелената лампа с икона ключ, за имото имах в предвид. Има такава на таблото, но не съм я виждал да свети. Ясно ми е, че трябва да мига ако има проблем с ибилайзера, но на Акорда ми винаги светва за кратко, когато изгася и извадя ключа. А на Сивика не свети. Ако е изгоряла да я сменя, затова питам. Sent from my MI 3W using TapatalkНа моето таблото се беше счупил светодиод, който индикира за налягане на маслото. При теб може да е същия проблем. За да се разглоби, стрелките се дърпат и циферблата може да се извади. После малко трудно се калибрират, но не е невъзможно. Иначе лампата трябва да мигне 2-3 пъти, при подаване на контакт. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #3211 Отговорено 3 Април, 2017 Как се е счупил свртодиода? Странно звучи. Да не би като са връщали километража? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #3212 Отговорено 6 Април, 2017 Колеги, от известно време ми се появи един проблем с моторчето на левия фар. Като включа на контакт, започва да чука, без дори да са пуснати фаровете. След известно време спира и пак започва. Проявява се особено сутрин, когато не съм палил дълго време. Ако размърдам бутона за регулиране на фаровете, спира за малко и пак започва. Самото моторче може да се извади само ако се разлепи стъклото на фара. Отзад му е само буксата. Някой да е имал подобен проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet-kov 0 #3213 Отговорено 12 Април, 2017 Здравейте колеги ! Колата е CIVIC VII 2002 D16V1.Проблемът е : при запален двигател не мога да вкарам нито една скорост- не влизат , само на задната започва хъркането , когато при движение напред дадеш по погрешка задна . На изключен двигател си влизат нормално . При изгасен двигател и натиснат съединител вкарах на първа запалих двигателя, и поместих на 1 м. Вчера си я карах нормално. До сега понякога не влизаше първа от раз и трябваше да я понасилвам малко. Когато прехвърля от първа на втора, имам едно усещане, като че ли нещо не е било добре захванало ... не мога да го опиша точно . Някой да е имал подобен проблем и решение ? Благодаря предварително . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harry11 5 #3214 Отговорено 12 Април, 2017 (Редактирано) Колега, имаш проблем със съединителя. Трябва да я пръстнеш (?), че да разбереш къде точно е проблема (може да са много различни неща, при едни е феродов, при друг - притискател и т.н.). А за първата, че влиза трудно, доколкото съм запознат, на всички хонди е така. При мен също 1-ва влиза трудно, от както съм купил колата. Редактирано 12 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #3215 Отговорено 12 Април, 2017 Аз имах същия проблем, смених съединител и се оправи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
St.Chavdarov 1 #3216 Отговорено 12 Април, 2017 Някой сменял ли съединителя с Hertz+Buss Jackoparts и какво мислите за тази марка ? Изпратено от моят SM-N7505 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hristo Tsvetkov 0 #3217 Отговорено 12 Април, 2017 Здравейте колеги. 1.7 CTDI - Honda Civic. Oт известно време, като я настъпя, светва чека и колата влиза в авариен режим. Прави го в момента, в който пусна газта, за да превключа скоростите. На първия светофар гася колата и след като я запаля, чека остава да свети, но вече не е в авариен режим. Като покарам, след известно време /може и на другия ден/ чека изгасва. После, като забравя и пак я настъпя, всичко се повтаря. Иначе върви перфектно. Дайте съвет.....турбо....ЕГР...или нещо друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3218 Отговорено 12 Април, 2017 Според мен, този съединител си заслужава: http://www.ebay.de/itm/251724777909?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ninorion 0 #3219 Отговорено 13 Април, 2017 Здравейте, от един месец карам "новата" кола. След нормалните ремонти за кола на 15г., съм предоволен от поведението й. Обаче напоследък се случва при 2500-3500 колата да не реагира на педала газта, т.е. получава се като нещо забиване. Купил съм я с монтиран ГИ и съответно се появяват и грешки като Р0171, Р3501. Доколкото се информирах, има решение за тези грешки, но днес се появи и Р2000. Информацията, до която се докопах е различна. Та ще се радвам за съвет от ваша страна и споделяне на опит. Мерси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet-kov 0 #3220 Отговорено 13 Април, 2017 (Редактирано) Здравейте колеги, благодаря за отговорите ! Но .. вчера сутринта се появи проблема, нямах време и отидох на работа . Писах във форума . Вечерта, качвам се в колата, няма никакъв проблем - всичко си е наред, все едно със сънувал, тази сутрин си отидох на работа и всичко си е нормално .. Да, но докога и защо?Да сменям съединител си е сума .. Нещо специфично за тези коли по жила , лагер и т.н? Редактирано 15 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3221 Отговорено 13 Април, 2017 Здравейте колеги, пиша със следния проблем, както си карах днес и ми светна тази лампа : и искам да помоля, някой ако има идея от какво може да е, да ми каже, защото взех да се депресирам много... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3222 Отговорено 13 Април, 2017 Трябва да се прочете с "диагностика", така от разстояние няма кой да ти каже. Купуваш един Елм327, бодваш го и четеш. Определено ще ти трябва такава джаджа и занапред. Ако пък няма развитие по въпроса, в събота минавам през Пловдив, виждаме се за 5 минути на Труд и ще я прочетем. Поздрави и без депресии! Светли празници! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3223 Отговорено 13 Април, 2017 Ще съм много благодарен, ако ми направиш тази услуга. Мислих да я карам след празниците на диагностика, но ще е добре да си спестя 30-40 лева. Интересното е, че при всички колеги, светването на чек енджина е пряко свързано с влизане в авариен режим, докато при мен няма такова нещо, колата си върви без проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #3224 Отговорено 14 Април, 2017 Някой знае ли какви показания трябва да дава TPS датчика на 1.6 бензин ? Че май се е бъгнал нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #3225 Отговорено 14 Април, 2017 (Редактирано) Някой сменял ли съединителя с Hertz+Buss Jackoparts и какво мислите за тази марка ? Изпратено от моят SM-N7505 с помощта на Tapatalk Карам дизел 1.7 цдти, настроен ми е ,161коня и 320 Н*М .... На тези показатели изкара 45 000 км . Според мен, на стокова кола, без нищо да е правено, ще изкара повече от 80 000 км . Мисля си, че за цената е повече от перфектен . Аз го взимам на 190 лв с отсъпки . Сравнение с ЛУК, който е 600 лв . Редактирано 15 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3226 Отговорено 15 Април, 2017 (Редактирано) Някой да се е сблъсквал с грешка P1401 (EGR low flow) ? Четох из английските форуми, че трябва чистене на ЕГР-то? Редактирано 15 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #3227 Отговорено 15 Април, 2017 Колега, има много писано тук за проблема, но за бензиновите мотори, предполагам че и при теб е същата ситуация. Общо взето - запушена ЕГР система - било то каналите й или самия клапан. Много време се борих с тази грешка и е много досадна. Най-накрая свалихме колектора, почистихме ЕГР пътищата и всичко е ОК сега. Нека и друг да напише как стои въпроса при дизела, но според мен решението е същото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3228 Отговорено 15 Април, 2017 Колата, не влиза в аварийни режим и няма загуба на мощност, но за да не остана на пътя, някой ден, ми се иска да отстраня този проблем. Приблизителна цена за чистене на ЕГР? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Coupee 12 #3229 Отговорено 15 Април, 2017 (Редактирано) Колеги, днес сменях предните пружини на 7-ма хеч и при поставянето на амортисьорите, забелязах че горната метална пластина (шапка) под тампона е леко закривена от едната страна,( и на двата амортисьора). Има ли значение, дали ще се напаснат точно, както са били преди или няма да има проблем ? ... Ако някой го е правил, ще бъда благодарен да каже. Редактирано 15 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #3230 Отговорено 15 Април, 2017 Колата, не влиза в аварийни режим и няма загуба на мощност, но за да не остана на пътя, някой ден, ми се иска да отстраня този проблем. Приблизителна цена за чистене на ЕГР? Запушването няма да те остави на пътя, но е много досадно - дори само светването на лампата. При бензиновите мотори може да причини незапалване (misfire) на някой или някои от цилиндрите, в зависимост от това коя част от пътищата е задръстена. Също така и изхвърляш по-вредни емисии във въздуха, което в нормалните държави може да се отрази на техническия преглед. Понякога се наблюдават и нестабилни обороти на празен ход, както и повишен разход на гориво. Така че не е нищо фатално, но е досадно и аз затова имах такова голямо желание да го отстраня като проблем. При дизела е различно най-вероятно, но при бензина трябва да се свали колектора и да се изчисти плочата му, в която са самите пътища. Играчка си е разглобяването, а после и чегъртането на самия нагар. В сервиза ми взеха 80 лева за процедурата, като имаше и снимков материал, с който се убедих колко зле е било положението. При теб първо трябва да се провери дали клапанът работи правилно. При бензина е електрически, при теб незнам дали е така или е вакуумен. Но се тръгва от него при всички положения. Ако той е наред, вече се гледат пътищата на самата система, по стените на които се натрупва една черна мазнотия, която после се втвърдява и става на черен кокс, който се кърти с отвертка или нещо остро. Абе грозна гледка си е... Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3231 Отговорено 15 Април, 2017 Благодаря за изчерпателния отговор Skywalker! След празниците ще търся майстор да ми чисти ЕГР-то, дано попадна на читав, че от майстори пишман можеш да станеш... Иначе разходът ми се струва леко завишен, в сравнение с този на другите колеги. Градско, сега през топлите дни, ми гори 6,7. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3232 Отговорено 16 Април, 2017 Може да не е причината само в EGR клапана, а може и въобще да не е той причината. В сервизното ръководство е описана последователността за отстраняването на причините за записването на тази грешка: Както се вижда, виновници също могат да бъдат EVRV клапан или пък дебитомера (MAF сензора). И съвет към колегата brokofil - не ходи при майстор с вече поставена "диагноза", освен ако не ти е много добър познат. Никой няма да се разсърди да ти вземе 80 лв. за да изчисти клапана, а проблема може да си остане. Чистенето на EGR-а със сигурност няма да навреди, но може да не е необходимо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3233 Отговорено 16 Април, 2017 (Редактирано) Благодаря за скрийншотовете колега, след празниците ще ходя при един майстор, който разбирал, уж, от хонди. Ще му обясня ситуацията и даже ще му покажа упътването за отстраняване на грешката. Иначе след като се видяхме с теб, след 50км пак светна чека. Редактирано 18 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LachoPB 9 #3234 Отговорено 17 Април, 2017 На мен скоро ми излезе тази грешка, купих си джаджата за диагностика и видях, че като я настъпвам яко, MAFa отчита много високи и нереални стойността (400-500g/s). Егр е чистен скоро, за 20лв, a колата влиза в авариен от две години с грешки P1236 и P0238. Другата седмица съм на преглед в едно тунинг студио, ще споделя резултата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Domadq 1 #3235 Отговорено 20 Април, 2017 (Редактирано) Колеги някой слагал ли е спортен филтър на дизел? Става въпрос за филтър който се слага в кутията без да се правят модификации, подобен на този https://www.autopower.bg/%D0%B2%D1%8A%D0%B7%D0%B4%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD-%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%82%D1%8A%D1%80-k&n-filters-honda-civic-7-hatchback-euepev-1.7-ctdi-33-2192-g7307c164-i17806014.html. И ако може да споделите мнение за ефективността му. Редактирано 20 Април, 2017 от Domadq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3236 Отговорено 20 Април, 2017 Не знам дали си си отварял филтърната кутия, за да видиш как изглежда филтъра, но този филтър не е за дизелова 1.7, а предполагам е за бензинова 1.7. Нямат нищо общо и просто дори и да го напъхаш в кутията, въздухът ще заобикаля питата и ще влиза "мръсен" в двигателя. Пиша ти просто, за да не се засилиш да купиш нещо, което не е за тази кола. Ето тук колегата има друг тип филтър, но трябва да се махне кутията. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=1057421465 Дано се включи и ти сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MoniEP3 0 #3237 Отговорено 20 Април, 2017 Здравейте, фасунгa за габарит/стоп за EP3, някой знае ли от къде мога да си купя? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Domadq 1 #3238 Отговорено 20 Април, 2017 ....Пиша ти просто за да не се засилиш да купиш нещо, което не е тази кола. ....Дано се включи и ти сподели. Благодаря колега, не съм отварял кутията и не знам как изглежда, затова реших да попитам. Този филтър, където и да погледна, го дават за 1.7 дизел. Не съм решил дали да го сменям с спортен все още. Единствения + за мен е пропускането на повече въздух към двигателя, а колкото до разхода, колата и така си харчи малко. Не съм много сигурен дали си заслужава изобщо цялото главоболие за дизелов двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenerife2008 0 #3239 Отговорено 20 Април, 2017 Здравейте, след рециклиране на рейката (в Добрич, при Ангелов), след 2 седмици се появи една скърцане при въртене. Понякога започва след изминаване на 10-15км, друг път след 200км каране, а и в града го чух веднъж. Струва ми се, че някаде няма смазка ; къде според вас трябва да проверя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #3240 Отговорено 20 Април, 2017 Ето какво е писал колега от Добрич след ремонт на рейката. Дали става въпрос за един и същи майстор? И аз да се похваля !След ремонта на рейката ми ,може би след месец се появи скърцането и при мен !Отивам при майстора ,вика карай така ще мине нищо и нямало на колата ,ади викам няма да го трепя сега!Карам аз ама то се засилва и почнаха хората да се заглеждат като завивам -чуват явно ,отивам пак ,тоя на почивка бил !Отивам на работа и викам на шефа давай инструмента -свалям рейката сам!Тя като е скоро сваляна всичко лесно се развива -свалям маншоните и вътре грам смазка няма ,купих тубичка като паста за зъби със графитна смазка за карета и даже не ми стигна за да наклепам хубаво,последната беше в магазина понеже не ги търсели много,събрах всичко и вече не скърца волана -толкова пари ми взеха а смазка за 5 лв не сложили вътре писюрите ,Ангелееее ,за това те плюят всички в града че и извън него ,даже вече усещам леко прихлопване пак от рейката -да ти приседнат парите дето ми взехте Ангеле! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове