azsamtam 3 #2721 Отговорено 24 Август, 2016 Здравейте. От една седмица съм горд собственик на Сивик 7 генерация. Бихте ли ми препоръчали добър сервиз в Пловдив където могат да я обслужат. Аз ползвам Драго Кар и Automotion. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #2722 Отговорено 25 Август, 2016 Колеги, по напред в темата бях споделил, че Хондето ми (1,6 ) гори малко повечко масълце от нормалното. Просветна ми....... Възможно ли е да е от клапаните? В смисъл, чувал съм, че когато се кара на газ, трябва реглаж на клапаните през 10 000 км., а аз карам поне 35-40 хил. км. без реглаж. Според вас, възможно ли е това да е причината. Знаете ли горе долу колко струва подобен реглаж и трябва ли да търся модерен сервиз или може и майстор, който има само пластини за хлабината? Някой ако е минал по този път нека да сподели. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2723 Отговорено 25 Август, 2016 Със сигурност не харчи масло заради нерегулирани клапани.Хондите искат сегменти.По принцип се регулират клапаните на 20 до 30 000км. от човек който знае как да го направи на студено,ти не се пробвай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #2724 Отговорено 25 Август, 2016 Хахх, не съм си и помислил да го правя сам. Колкото и да не ми се иска....сегменти означава основен ремонт, нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #2725 Отговорено 26 Август, 2016 Колко масло харчи и какво е точно ? Може също и от гумички на клапаните да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harry11 5 #2726 Отговорено 26 Август, 2016 Колега, колко масло ти харчи? При мен разхода на масло е около 1л/1000км. Аз си доливам и си карам. Аз ги смених гумичките ефекта беше почти нулев. Виж си PCV клапана и от него го дават да харчи масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #2727 Отговорено 27 Август, 2016 Може ли да се сложи темпомат на тая модификация, ако да, къде го правят? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #2728 Отговорено 27 Август, 2016 Хахх, не съм си и помислил да го правя сам. Колкото и да не ми се иска....сегменти означава основен ремонт, нали? Не съвсем, води се пълна ревизия! Основен ремонт включва шлайфове и ремонтен комплект бутала! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #2729 Отговорено 28 Август, 2016 Харчи ми 2 л. на 10 хил.км. Маслото е Мотул 5/40. Следващата смяна ще е с 10/40 и ако картинката е същата значи трябва да мисля за сегменти. Интересно, е че не пуши колата. Изпушва само ако изпреварвам от 3-та на 2-ра с газ до тенекиите. Някой минавал ли е по пътя на основния ремонт/пълна ревизия? Моля да сподели колко пари излиза приблизително това упражнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #2730 Отговорено 28 Август, 2016 (Редактирано) Пффф - оссновен ремонт означава да сменяш лагери, шлайфане на валове ....глави и т.н. ти нямаш нищо общо с това. Първо си провери дали нямаш течове от масло, после гумичките на клапаните провери ако ги сменяш си поръчай оригинални то USA поръчките или Бултрако ! Смяната на сегменти е елементарна - няма нищо общо с основен ремонт на двигателя Може и да е залепнал некой сегмент. Най-добре се консултирай с читав механик разбиращ от Хонди ...ако искаш да караш хондичката още дълго време. Ако минеш на бозата 10w40 от неясен производител и неточен модел на маслото и след това ремонтираш колата - почти е сигурно че ще останеш да я караш с 10w40 т.е. тоест колата рано или късно ще се прецака....и ще стане Монда Редактирано 28 Август, 2016 от iso_eu 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #2731 Отговорено 29 Август, 2016 iso,аз не се правя на разбирач и съм склонен да се доверявам на хора като теб. Дай ми добър механик в Пловдив ако познаваш такъв. Теч има от двигателя но изглежда безобиден на фона на 2 л. изгоряно масло. Кое масло 10/40 е ясен производител и точен модел? Ок ли е Мотул 10/40? Смяна на сегменти побира ли се в бюджет от 300 лв.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #2732 Отговорено 30 Август, 2016 Препоръчвам да почетеш това, преди да се доверяваш на този и онзи. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101909&do=findComment&comment=1057468066 Явно не си схванал сарказма за 10w40, който пък не беше уместен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
милен190 0 #2733 Отговорено 30 Август, 2016 Здравейте! Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2734 Отговорено 31 Август, 2016 (Редактирано) Здравейте, от скоро имам civic 1.4 90 коня бензин и имам следния проблем. В движение ми светва лампата за хидравличната рейка EPS и се втвърдява волана. Като изгася двигателя и запаля отново се изчиства но по някое време пак светва. Още не съм ходил по сервизи, някой да е имал подобен проблем? 1.Компютър EPS се бъзика 2.Имаш за смяна четки в електрически мотор 3.Слаба връзка на захранващи кабели 4.Датчика ,който засича ляво-дясно не е в час тръгни с 2 и 3,като за диагностика на четки двигателя трябва да се извади... и рейката не е хидравлична,електрическа е,та затова му викат EPS мерси много Здравейте,тук проблема на колегата е изяснен.Свърза се с мен по скайп за да иска информация/съвет. Минал е през бултрако в софия,там му казват,че АКУМУЛАТОРА е за смяна и затова не работела рейката.Това естествено е пълна глупост.... (сменят акумулатор) След 2ри преглед установяват,че електрически двигател грее,решението е да се смени с такъв 2ра употреба.Важното при смяната на този мотор е един О-пръстен ,който уплътнява да не влиза вода.... Рядко срещан проблем е това с мотора затова и го пиша тук. Редактирано 31 Август, 2016 от Nile Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #2735 Отговорено 31 Август, 2016 iso,аз не се правя на разбирач и съм склонен да се доверявам на хора като теб. Дай ми добър механик в Пловдив ако познаваш такъв. Теч има от двигателя но изглежда безобиден на фона на 2 л. изгоряно масло. Кое масло 10/40 е ясен производител и точен модел? Ок ли е Мотул 10/40? Смяна на сегменти побира ли се в бюджет от 300 лв.? iso,аз не се правя на разбирач и съм склонен да се доверявам на хора като теб. Дай ми добър механик в Пловдив ако познаваш такъв. Теч има от двигателя но изглежда безобиден на фона на 2 л. изгоряно масло. Кое масло 10/40 е ясен производител и точен модел? Ок ли е Мотул 10/40? Смяна на сегменти побира ли се в бюджет от 300 лв.? Смяната на сегменти върви със задължителна смяна на лагери, гумички, гарнитури, и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #2736 Отговорено 31 Август, 2016 (Редактирано) botevist питай Slavi Crv за читав механик. А за EPS може и проблема да е в хлабините на механичната част на рейката. Странно що ще грее моторчето... ПП Monde не знам що искаш да караш с 10w40 и не ти дреме за предписанието на завода производител, пък като сменяш сегменти смняш и "акомулатора" и "гумите"...ама щом си рекъл.... Редактирано 31 Август, 2016 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #2737 Отговорено 2 Септември, 2016 Колеги, имам отново проблем. Както карам отпред в дясно се чу неприятен шум,като от ролка. Всичко е сменено преди един месец.Имате ли идея за какво става на въпрос? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #2738 Отговорено 3 Септември, 2016 Колеги сменял ли е някой МАСЛЕНА ПОМПА ,или аз ще съм 1-ят? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uty 2 #2739 Отговорено 3 Септември, 2016 здравей те колеги, имам един проблем който може би е вече засяган , колата забива на 2500 оборота / 1,7 ctdi / пътувах до софия и след 80 км. заби ,10мин, престой и колата се оправи без проблеми до софия 270км.на връщане 60км.от магистралата и пак същото заби . 10мин. престой и следващите около 300 км без проблеми .незнам на какво се дължи това .имали вариант да е дебитомер или нещо друго . на диагностиката един път ми показа че е дебитомер .майстора каза че отчитал по малко количество въздух. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #2740 Отговорено 3 Септември, 2016 здравей те колеги, имам един проблем който може би е вече засяган , колата забива на 2500 оборота / 1,7 ctdi / пътувах до софия и след 80 км. заби ,10мин, престой и колата се оправи без проблеми до софия 270км.на връщане 60км.от магистралата и пак същото заби . 10мин. престой и следващите около 300 км без проблеми .незнам на какво се дължи това .имали вариант да е дебитомер или нещо друго . на диагностиката един път ми показа че е дебитомер .майстора каза че отчитал по малко количество въздух.Колата влиза в авариен режим, потърси малко има писано по въпроса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #2741 Отговорено 8 Септември, 2016 Малко инфо за моя Сивик. на 178000 реални, 1.6 110 к.с.. Среден разход за 5000км: Германия-България-Германия точно 6.2л, с около 120-130 по магистралите. Не е изгорил никакво масло досега. Като бях в БГ сложих фейслифтови фарове с лупи. Стана супер. Ето един албум, за който се интересува: http://backstage.snimka.bg/automobiles/ep2.925335 Смяната е лесна, бронята се сваля елементарно. Буксата на моторчетата и на габарита пасва 1:1, тази на мигача няма нищо общо. А иначе накрая на албума има снимка със схемата, която съм използвал, за да святят дългите и късите едновременно Фаровете са пастирани и с фолио и светят супер. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #2742 Отговорено 8 Септември, 2016 (Редактирано) Колеги, някой да си е свалял сам алтернатора. Досега се мъчих и не минава между радиатора и турбото. Утре мисля да сваля радиатора и да пробвам така. Назад в темата някой беше писал, че в сервиз са му кривили някаква ламарина, но не ми се прибягва до такива грубости. Затова и реших сам да го сваля. Лека вечер! Редактирано 8 Септември, 2016 от kotarankat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #2743 Отговорено 9 Септември, 2016 (Редактирано) По книжката от началото на темата дават да се точи антифриза и се сваля ужким радиатора при мен стана подемник разкачат се разни неща и излиза с малко маневриране което ти е по-лесно ест. ... Редактирано 9 Септември, 2016 от Code7 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hgb76 2 #2744 Отговорено 9 Септември, 2016 Здравейте, пуснах отделна тема. Да обясня накратко,включвам на 1ва ,чува се рр и лоста излиза. Не винаги прави така,но е неприятно,особено на нагорнище Прави го само на 1ва,маслото е сменено. Поздрави Здравей колега!Малко късно чета за твоя проблем,но ще те посъветвам да смениш спирачната течност на помпите. Мой приятел имаше сходния проблем,само че той смени и съединителя и нищо. След смяната на спирачната течност на помпите и всичко си дойде на мястото. Най вероятно сега,като е по хладно проблема ти е изчезнал,но в жегите догодина пак ще се появи. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hgb76 2 #2745 Отговорено 9 Септември, 2016 Здравейте, пуснах отделна тема. Да обясня накратко,включвам на 1ва ,чува се рр и лоста излиза. Не винаги прави така,но е неприятно,особено на нагорнище Прави го само на 1ва,маслото е сменено. Поздрави Здравей колега!Малко късно чета за твоя проблем,но ще те посъветвам да смениш спирачната течност на помпите. Мой приятел имаше сходния проблем,само че той смени и съединителя и нищо. След смяната на спирачната течност на помпите и всичко си дойде на мястото. Най вероятно сега,като е по хладно проблема ти е изчезнал,но в жегите догодина пак ще се появи. Успех Извинявай колега малко по късно прочетох,че си сменил скоростите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #2746 Отговорено 10 Септември, 2016 Здравейте, пуснах отделна тема. Да обясня накратко,включвам на 1ва ,чува се рр и лоста излиза. Не винаги прави така,но е неприятно,особено на нагорнище Прави го само на 1ва,маслото е сменено. Поздрави Здравей колега!Малко късно чета за твоя проблем,но ще те посъветвам да смениш спирачната течност на помпите. Мой приятел имаше сходния проблем,само че той смени и съединителя и нищо. След смяната на спирачната течност на помпите и всичко си дойде на мястото. Най вероятно сега,като е по хладно проблема ти е изчезнал,но в жегите догодина пак ще се появи. Успех Извинявай колега малко по късно прочетох,че си сменил скоростите. За съжаление се наложи да ги сменя кутията 600лв излезе с труда:-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #2747 Отговорено 10 Септември, 2016 Фаровете са пастирани и с фолио и светят супер. Колега, поясни малко как става поставянето на фолиото, какво фолио се използва същност и от къде си се снабдил с него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hgb76 2 #2748 Отговорено 10 Септември, 2016 (Редактирано) Колеги, имам отново проблем. Както карам отпред в дясно се чу неприятен шум,като от ролка. Всичко е сменено преди един месец.Имате ли идея за какво става на въпрос? Поздрави Под сменено всичко какво имаш предвид?Вижте лагера на компресора на климатика,вижте двете ролки на пистовия ремък,вижте водната помпа. От всичките тези детаили може да се чува странен шум. Всичко това се проверява, като свалиш пистовия ремък и въртиш всички въртящи елементи на ръка. Износения издава странен звук. Редактирано 10 Септември, 2016 от hgb76 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hgb76 2 #2749 Отговорено 10 Септември, 2016 Колеги сменял ли е някой МАСЛЕНА ПОМПА ,или аз ще съм 1-ят? Маслената помпа е направена да надживее три пъти живота на двигателя. И не се намира там,където описваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #2750 Отговорено 10 Септември, 2016 (Редактирано) Фаровете са пастирани и с фолио и светят супер. Колега, поясни малко как става поставянето на фолиото, какво фолио се използва същност и от къде си се снабдил с него. Фолиото се лепи трудно на този фар, заради странната му форма. Има извивки в 5 различни посоки. Аз съм лепил и преди и се озорих - над час и половина на фар. Обаче си заслужава. На баща ми на Акорда лепих преди 3 години и не е мръднало още, фара е кристален и чист. Трябва ти само пистолет за горещ въздух и микрофибърен парцал. Самото фолио го взимах от София, от един магазин за фолиа на ъгъла на Сливница и Ботев, но сега май са го спряли там. Взех от приятел, който каза, че само на Илиянци го имало в момента. Около 20лв. излиза за двата фара общо, фолиото има две предпазни покрития от двете страни и двете са прозрачни. Първо отлепящ това от лепящата страна, поставяш фолиото и чак след като си готов, махаш и горния слой - той е като целофан, предпазва да не дереш фолито, докато го лепиш. Редактирано 10 Септември, 2016 от backstage Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #2751 Отговорено 10 Септември, 2016 Маслената помпа е спала багажа,заедно с шайбата,намерихме ги за 70 лв,късмет. Днес ще се монтира,дано да е само това,но ще проверя компресорна на климатика . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #2752 Отговорено 12 Септември, 2016 Колеги от къде да намеря крушки за таблото на километража? Половината са изгорели и свети слабо. Свалих ги и на гърба им пише TOSHIBA V-2. Обиколих магазините в Монтана, но никъде не намерих подобни. Крушката не се сваля от цокъла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyodenev 0 #2753 Отговорено 13 Септември, 2016 Здравейте колеги, от вчера се сдобих с Хондичка ) преди бях на Алфа но това е друга тема. Много се кефя за сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #2754 Отговорено 13 Септември, 2016 (Редактирано) yky - най-лесно от некоя автоморга Редактирано 13 Септември, 2016 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #2755 Отговорено 13 Септември, 2016 Колеги от къде да намеря крушки за таблото на километража? Половината са изгорели и свети слабо. Свалих ги и на гърба им пише TOSHIBA V-2. Обиколих магазините в Монтана, но никъде не намерих подобни. Крушката не се сваля от цокъла. Свалят се и се подменят,не е проблем.Аз лично съм ги подменял,не е нещо сложно.Мисля по 50ст. беше крушката от магазин за електронни елементи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2756 Отговорено 13 Септември, 2016 (Редактирано) Колеги от къде да намеря крушки за таблото на километража? Половината са изгорели и свети слабо. Свалих ги и на гърба им пише TOSHIBA V-2. Обиколих магазините в Монтана, но никъде не намерих подобни. Крушката не се сваля от цокъла. сваля се колега,краченцата се заплитат по цокъла.Погледни по внимателно........крушки има дори в бензиностанциите,но цената им е малко висока там П.П Тъй като с полицая коментираме едно и също нещо ,по едно и също време,по един и същи начин :D Абе двойници сме хахаха. Редактирано 13 Септември, 2016 от Nile Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #2757 Отговорено 14 Септември, 2016 Колеги от къде да намеря крушки за таблото на километража? Половината са изгорели и свети слабо. Свалих ги и на гърба им пише TOSHIBA V-2. Обиколих магазините в Монтана, но никъде не намерих подобни. Крушката не се сваля от цокъла. сваля се колега,краченцата се заплитат по цокъла.Погледни по внимателно........крушки има дори в бензиностанциите,но цената им е малко висока там П.П Тъй като с полицая коментираме едно и също нещо ,по едно и също време,по един и същи начин :D Абе двойници сме хахаха. Колеги благодаря за съветите! Наистина крушката се сваля от цокъла и се намира във всеки магазин за електроника. Според мен е малко по-силна от оригиналната. Намерих 12V 2W. В един чужд сайт прочетох, че оригиналните са 14V 1.4W. За справка в Бултрако има оригинални крушки на цена от 8.80 лв./бр. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xarito 1 #2758 Отговорено 14 Септември, 2016 Здравейте,искам и аз да забия 1-2 въпроса Смятам да си смена маслото,антифриза,спирачната течност и (някаква течност има за съединителя но не съм достатъчно запознат с нещата за да дам повече инфо)Така за пояснение карам "Хонда Сивик 7ма генерация 2003г дизелов мотор"1)Разбрах,че двигателното масло трябва да е 5w40 и събира 5.8л. - Има ли значение на каква марка ще е и има ли значение,че колата вече е на 13г.(в смисъл незнам каква е разликата м/у 5w40 и 10w40)2)Разбрах,че спирачната течност събира 0,6л - Има ли значение каква марка ще е? 3)Разбрах,че Антифриза събира 5,3л - и Отново незнам дали има значение какъв ще е.4)Казаха ми,че трябва да си смена течността за съединителя И си нямам на представа какво трябва да търся.. ;сСъжелявам,че ви натоварвам с мойте noobs-ки въпроси,но смятам да си я потдържам а информацията ми относно коли като цяло е много ограничена.Благодаря предварително и ще се радвам ако можете да ми кажете и някакви ориентировачни цени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2759 Отговорено 14 Септември, 2016 Здравейте,искам и аз да забия 1-2 въпроса Смятам да си смена маслото,антифриза,спирачната течност и (някаква течност има за съединителя но не съм достатъчно запознат с нещата за да дам повече инфо) Така за пояснение карам "Хонда Сивик 7ма генерация 2003г дизелов мотор" 1)Разбрах,че двигателното масло трябва да е 5w40 и събира 5.8л. - Има ли значение на каква марка ще е и има ли значение,че колата вече е на 13г.(в смисъл незнам каква е разликата м/у 5w40 и 10w40) 2)Разбрах,че спирачната течност събира 0,6л - Има ли значение каква марка ще е? 3)Разбрах,че Антифриза събира 5,3л - и Отново незнам дали има значение какъв ще е. 4)Казаха ми,че трябва да си смена течността за съединителя И си нямам на представа какво трябва да търся.. ;с Съжелявам,че ви натоварвам с мойте noobs-ки въпроси,но смятам да си я потдържам а информацията ми относно коли като цяло е много ограничена. Благодаря предварително и ще се радвам ако можете да ми кажете и някакви ориентировачни цени Течността за съединител и спирачки е еднаква ДОТ 3 или ДОТ4,погледни на капачките на резервоарчетата, за марка Валео.кома или каквото намериш. Антифриз,просто го смени с някакъв нов,аз съм с червен на кома C12 ,важното е да се разреди с дестилирана вода. Масло 5/40 - марки като кома,мотул,кастрол.... В интернет може да видиш много спорове кой с какво кара и колко е доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xarito 1 #2760 Отговорено 14 Септември, 2016 Здравейте,искам и аз да забия 1-2 въпроса Смятам да си смена маслото,антифриза,спирачната течност и (някаква течност има за съединителя но не съм достатъчно запознат с нещата за да дам повече инфо) Така за пояснение карам "Хонда Сивик 7ма генерация 2003г дизелов мотор" 1)Разбрах,че двигателното масло трябва да е 5w40 и събира 5.8л. - Има ли значение на каква марка ще е и има ли значение,че колата вече е на 13г.(в смисъл незнам каква е разликата м/у 5w40 и 10w40) 2)Разбрах,че спирачната течност събира 0,6л - Има ли значение каква марка ще е? 3)Разбрах,че Антифриза събира 5,3л - и Отново незнам дали има значение какъв ще е. 4)Казаха ми,че трябва да си смена течността за съединителя И си нямам на представа какво трябва да търся.. ;с Съжелявам,че ви натоварвам с мойте noobs-ки въпроси,но смятам да си я потдържам а информацията ми относно коли като цяло е много ограничена. Благодаря предварително и ще се радвам ако можете да ми кажете и някакви ориентировачни цени Течността за съединител и спирачки е еднаква ДОТ 3 или ДОТ4,погледни на капачките на резервоарчетата, за марка Валео.кома или каквото намериш. Антифриз,просто го смени с някакъв нов,аз съм с червен на кома C12 ,важното е да се разреди с дестилирана вода. Масло 5/40 - марки като кома,мотул,кастрол.... В интернет може да видиш много спорове кой с какво кара и колко е доволен. Благодаря,за бързия отговор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове