Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Здравейте колеги имам следния проблем с климатика работи нормално като го включа компресора си включва вентилаторите също си работят нормално ,проблема обаче е ,че  от време на време когато му скимне сам си включва компресора а тогава не включват вентилаторите и прави свръх налягане и изхвърля фреона като изтръгна кабела на компресора изключва което изключва проблем с електромагнитния клапан.Бихте ли ме посъветвали къде да търся проблема мисля си че е управлението прави бела но къде се намира и дали от модел 2001г преди фейслифта е същото и ще стане ли за моята кола която е фейслифт?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при всички леки автомобили обикновено нивото на маслото от мин. до макс. е 1л.

Колега не е така.На предишната ми кола разликата min/max беше около 300-350ml

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

при всички леки автомобили обикновено нивото на маслото от мин. до макс. е 1л.

Колега не е така.На предишната ми кола разликата min/max беше около 300-350ml

 

ами аз питам това, защото след като маслото беше стигнало минимума имах в една туба останало масло от предишния собственик, което на око ми се стори толкова 200-300 мл. и след като го излях в двигателя нивото на маслото стигна до точката за максимум. следващия път ще го измеря точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно на 1.7ctdi на щеката пише min/max 1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно бързо въпросче към разбиращите,има ли функция автоматично заключване на вратите след потегляне на колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не - бързо отговорче 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой от колегите имали представа ,дали мотора 1,6v-tec D16V1 ,e освободен при късане на ангренажен ремък?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А някой от колегите имали представа ,дали мотора 1,6v-tec D16V1 ,e освободен при късане на ангренажен ремък?

 

Би трябвало да има защита все пак сивик 5-та ген. Има а тази е 7-ма.няма логика да няма защита

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой слагал ли е по-големи дискове отпред (какви колко мм?) на дизеларката ? от Жорко знам че дисковете са същите като на акорд 6 1.6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,имам нужда от помощ,карам хонда сивик 1.7 цтди 2005 година и имам следния проблем,ТЕЧ ОТ ТУРБОТО,между топлия и студения въздух точно,когато сляза в канал и гледам от долу турбото когато мине 3000 оборота започва да излиза масло от самата перка на турбото  и започва да се стича надолу,губя по 1.5 литър на 12 13 хиляди километра.Някакви мнения по въпроса и ако можете да ме насочите към компетентни лица .БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към компетентни лица не мога да те насоча, само мога да ти кажа да вървиш някъде да ти рециклират турбината докато (ако) не се е стигнало до стадий, в който е по-добре да я смениш с нова.Ремонтни комплекти за този модел турбокомпресор би трябвало да има в ebay

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е снимка на водоподгревните свещи:

Публикувано изображение

сивика ми топал духа студено 0888231792 звани

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

духа студено 90 гр вода

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:shock: Пали кола автосервиз :laughing1:

 

:spam: Съжалявам ама не можах да се сдържа

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че D16V1 ще удари клапаните ако скъса ремък във витек режима ,в малките обороти не би трябвало,но не ми се иска никога да да ми се наложи да пробвам :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че D16V1 ще удари клапаните ако скъса ремък във витек режима ,в малките обороти не би трябвало,но не ми се иска никога да да ми се наложи да пробвам :whistle:

Някой със сигурност не знае ли ,как стоят нещата с този мотор и ангренажния ремък

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Нов собственик съм на сивик 7 генерация 1.4  2002 преди фасе. Ако някой може да ми помогне с няколко  въпросчета .  Интересува ме с какъв цвят антифриз се кара този модел, колко литра събира и коя най - ниската точка за източване. Какви свещи се ползват и как се води точно модификацията на мотора. Ако не ви се занимава може и евентуално линк, където да получа отговор на тези неща

Извинявам се предварително ако е имало отговор на тези въпроси.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Нов собственик съм на сивик 7 генерация 1.4  2002 преди фасе. Ако някой може да ми помогне с няколко  въпросчета .  Интересува ме с какъв цвят антифриз се кара този модел, колко литра събира и коя най - ниската точка за източване. Какви свещи се ползват и как се води точно модификацията на мотора. Ако не ви се занимава може и евентуално линк, където да получа отговор на тези неща

Извинявам се предварително ако е имало отговор на тези въпроси.

 

Поздрави

Здрасти,

модела на мотора е D14Z6.

Аз лично не съм сменял антифриз,в момента е зелен....така си дойде колата от чужбинско и не съм го пипал,а какъв трябва да е може някой колега дето го е сменял да ме ''светне'' и мен!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е препоръчаното от Хонда - Honda All Season Antifreeze/Coolant Type 2. Най-вероятно антифриза ти никога не е

сменяван, защото му дават първа смяна на 10 год. или 200к км. След това се сменява на 5 год. или 60к. Според

каталога на мотул синият инугел става.

 

Преди време търсих за едно митсубиши алтернативен антифриз и накрая му налях оригиналния. Зеления

при тях е хибридна формула със фосфати. Това, което се предлага от мотул или кастрол е син, при който

фосфатите са заменени от силикати. Най-вероятно и с алтернативният антифриз проблеми няма да има,

но не е точно това, което е налято в завода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменях антифриза на сивика с Bizol pasific antifreeze(концентрат-1:1 е -37 градуса)-12,50лв/л.На етикета пише,че отговаря на стандарта по хонда - Honda E-Coolant Green - 08CLAG010S0 и си е зелен.Системата събра близо 4л,а се източва от долния край на радиатора има кранче.Свещите ми са обикновени на NGK по каталог http://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/HONDA/CIVIC%2520VII/ZFR5J-11/11595/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя пък е червен.Така дойде и пак такъв наливам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дизела е оранжев (жълт) , ама той дизела е и исузу 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с дизел пък съм я купил с някакъв синьо-зелен :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-24851-0-99094000-1404312699_thumb.jpg

 

post-24851-0-42407700-1404312709_thumb.jpg

 

Най-накрая 160h.p. 340Н*m !

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви хора. Ще драсна и тук. Под 10км ми се включва АБС-са. Няма значение дали съм натиснал педала на спирачката или не. Лампата на таблото не ми светва, а работи. Другото е как се регулират оборотите, че работи на 600 оборота и леко тресе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Най-накрая 160h.p. 340Н*m !

:worthy: Много ми е интересно как върви.Правил ли си клипове колега?Мерил ли си сили с други автомобили?Ще ходиш ли на Джап феста?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

графиката на дизелак ли е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги графика е на дизел , нямам никакво време даже да я покарам колата ( ще направя видео при първа възможност и ще кача графика за разпечатка която е , че на тази нищо не се вижда) За момента имам проблем с вакуум маркучите.И да отбележа че при затапване на вакуум маркучите на пеперудките колата след първи пробен старт от 133 коня стана 144 (бях чел за тях в един форум , че при бмв правили често проблем , даже незнаех че в нашите хонди ги има) и сега ще свалям и смукателен колектор да го чистя и да видя къде са тея пеперудки и да ги разкарам при първа възможност :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам, че си с дизел колега.За това сложих :worthy:

А относно пеперудите, това, че правят проблеми при BMW не значи, че е така и при HONDA.За такъв случай при нашите автомобили не съм нито чул, нито чел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

имам няколко въпроси относно 7G, D14Z6, която я взех за съпругата . Преди това съм имам 6-та, но имам въпроси и искам да ги изясна.

1. Къде се намира бензиновия филтър ?

2. Съединителя ми се струва много меки отделя високо, незнам дали е нормално ? (Сравнявам го с този на Мазда 6)

3. Вчера чух един  странен шум при отворен прозорец. При потегляне с повечко газ, в самото начало се чува едно леко тракане (като на каре). Дали не е заминаващо се вътрешно каре? Някой знае ли как се тества?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да се замени изпускателната система на бензинов двигател с такава от дизел, бензиновия е д14з6 дизеловия е 1,7 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Някой има ли представа какво освен турбото се управлява от вакум помпата (от вакума) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой знае ли дали предния капак на двувратите е еднакъв с четиривратите?

И дали капаците на коли с десен волан са еднакви с нормалните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

чичо доктор се завруща с малко по-различно име, понеже се е преебала опцията за логване от фейсбук.

много приказки изприказвах за тия турбота, правих, струвах, свалях, чистих, разглабях, рециклирах, уж работи, ужким надува, ужким 100 и кусур коня търчаха... накрая реших да върна колата в заводския вариант и накрая пак го ядох дедовия с тва турбо. кат се разсветкала тая лампа над 3000 оборота... деба и хондите, деба и сивиците, давайте идеи кво да правя, щото накрая ше изтръгна всичките вакуум маркученца, пишчици, цицки и хуйченца и ше си ги прекарам както аз си знам. и ако пак не стане, ебал съм ти и хондите, пускам я за продажба и следващото ше е нещо европейско и по-адекватно.

Редактирано от srptng000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

повторно включване. не издържах, слезнах в тъмницата и човърках по актуатора да не би да заяжда геометрията. не е тя проблемна. МАП сензора го замервах като оправях компресора преди месец и половина - всичко по кабели и т.н. е точно. самият сензор и той работи. турбото надува и свири както си требва. при рязък напън на двигателя, на трета над 3000 оборота минава в авариен режим. на първа и втора си извърява целия оборотомер с педал до пода през цялото време и бързо и стегнато превключване на скоростите. като на писта. при рязки тръгване с пълно ускорение на първа и превключване на  3000 - 3100, втора до пак толкова, при превключване на трета, отново на пълно ускорение, разгонва и на 3000-3100 оувърбууства и минава в куц режим. когато направя същото нещо, но по-плавно, с леко отпускане на газта между 2500 и 3000, влиза в лютеницата без проблем... отдавам всичко на оувърбууста в сток конфигурацията. връщам си своите доработки по колата отново - бууст контролера да пуска позитивно налягане във вакуума над дадени стойности на надува (1.35 бара при мен), N75 соленоида барабар с егр клапана отиват в коша, налягане на 1.35 бара и да ми е мирна главата... щото тия пикове до 1.5 - 1.6 и както МАП сензора чете до 1.5, ме вбесяват. като заключение, стигам до извода, че просто тая турбина (гт1749в) не е замислена както трябва. същите проблеми се явяват при голфовете 4-та генерация, при новите пежа със същата турбина (старите са ККК с байпасен клапан), лагуни и т.н. се явяват същите проблеми. хората сменят егр клапани, мап сензори, турбини, дават пари за диагностики и проблема остава. при фейслифт версията турбото е доработено и проблема липсва. при по-големите турбини на гарет (гт18, гт20, каквито са при 2.2 мерцедеси и т.н.) тая трагедия със пиковете в налягането също липсва. или поне не е толкова осезаема, забрварям, че говорим все пак за вариабилна геометрия. пикове винаги има.вариант е смяна на турбото със следващия вариант на същия модел или пускането на позитивно налягане във вакуума, когато налягането на компресора стигне определено ниво. мап сензор на 2 или 3 бара пак става. все неща, които надали биха се харесали на "анти-тунинг" частта от колегите.забележка: в цялия пост става въпрос за ползвани, разработени турбини, при които с времето е нормално да се явяват хлабини и износване. въпреки подмяната на втулки, уплътнения и т.н. 

Редактирано от srptng000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

повторно включване. не издържах, слезнах в тъмницата и човърках по актуатора да не би да заяжда геометрията. не е тя проблемна. МАП сензора го замервах като оправях компресора преди месец и половина - всичко по кабели и т.н. е точно. самият сензор и той работи. турбото надува и свири както си требва. при рязък напън на двигателя, на трета над 3000 оборота минава в авариен режим. на първа и втора си извърява целия оборотомер с педал до пода през цялото време и бързо и стегнато превключване на скоростите. като на писта. при рязки тръгване с пълно ускорение на първа и превключване на  3000 - 3100, втора до пак толкова, при превключване на трета, отново на пълно ускорение, разгонва и на 3000-3100 оувърбууства и минава в куц режим. когато направя същото нещо, но по-плавно, с леко отпускане на газта между 2500 и 3000, влиза в лютеницата без проблем... отдавам всичко на оувърбууста в сток конфигурацията. връщам си своите доработки по колата отново - бууст контролера да пуска позитивно налягане във вакуума над дадени стойности на надува (1.35 бара при мен), N75 соленоида барабар с егр клапана отиват в коша, налягане на 1.35 бара и да ми е мирна главата... щото тия пикове до 1.5 - 1.6 и както МАП сензора чете до 1.5, ме вбесяват. като заключение, стигам до извода, че просто тая турбина (гт1749в) не е замислена както трябва. същите проблеми се явяват при голфовете 4-та генерация, при новите пежа със същата турбина (старите са ККК с байпасен клапан), лагуни и т.н. се явяват същите проблеми. хората сменят егр клапани, мап сензори, турбини, дават пари за диагностики и проблема остава. при фейслифт версията турбото е доработено и проблема липсва. при по-големите турбини на гарет (гт18, гт20, каквито са при 2.2 мерцедеси и т.н.) тая трагедия със пиковете в налягането също липсва. или поне не е толкова осезаема, забрварям, че говорим все пак за вариабилна геометрия. пикове винаги има.вариант е смяна на турбото със следващия вариант на същия модел или пускането на позитивно налягане във вакуума, когато налягането на компресора стигне определено ниво. мап сензор на 2 или 3 бара пак става. все неща, които надали биха се харесали на "анти-тунинг" частта от колегите.забележка: в цялия пост става въпрос за ползвани, разработени турбини, при които с времето е нормално да се явяват хлабини и износване. въпреки подмяната на втулки, уплътнения и т.н. 

Здравей,

 

като цяло много не ми е ясна схемата с турбото, но ето ти една интересна тема за четен http://www.hondacivicforum.co.uk/32-7th-gen/31243-1-7ctdi-going-into-limp-mode.html

Мисля, че бяха две теми в които сменят (колкото и да е нелогично) горивен филтър + един соленойд някъде си и се оправят.......разчети се може да е нещо полезно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

. деба и хондите, деба и сивиците....

Колега щом си любител на доработките защо си се спрял на дизел?Пък и защо се сърдиш на Хондите като знаеш, че нашите Хонди не са точно Хонди.Щом искаш да тунинговаш HONDA защо не взе истинска бензинова?

 

п.п.

 

Здравей,

..................

Не може ли просто да се отговаря на предишния пост вместо да се копира половин страница мнение бе да му се не види? :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докторе колата може да забива поради много причини (Х75,управление вихрови клапи , спукани турбо пътища, вакуми,запекла геоме 1.етрия , не-добре настроен актуатор , 0,3бар отклонение от исканото , съответно 0,3+ или 0,3- го отичита като грешка и колата влиза в авариен).На 1-ва и 2-ра всичко става много бързо, затова не ти забива колата . Незнам дали имаш буустметър .Но направи си следния тест на 4-та скорорст някъде от 1000 оборота даваш газ до долу , ако колата е настроена както ти казваш на холд 1.35 макс пик-а които трябва да направи 1.45(МАКС) .Да прави 1.5 или 1.6 пик не е нормално (единствено на 1-ва и 2-ра може да направи голям пик), просто си навил актуатора повече и затова турбото не може да разтовари и влиза в авариен. Също ако ти е голямо предварението на горивото , незнам кой я е мапвал , но като цяло нашите хондички са си лагави , не може да сравняваме работата на 1.7 с 1.9 или 2.2.Направи тоя тест и ми пиши какво е станало и качи моля за нас колегите снимки на тоя челен кулер и и тези алуминиеви турбо пътища да видим откъде минават в тази теснотия :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да тунинговам Хонда, направих опит, полигавих се, стана номера и пак свалих всичко. Въпроса беше в чопленето. За сериозна мощност имам сериозен проект, където има задно предаване, бензин, турбина и към момента към 250 коня от 1.8 двигател, с тенденция за още. Но както и да е. Мисълта ми е, че ми омръзна да се занимавам - вечно нещо изскача, поддръжката хич не е толкова евтина и общо взето е малко далеч от тва, което очаквах в първия момент. Тогава ме подведе може би въодушевлението и отчаянието, че не можех да намеря нищо свястно към момента, както и нуждата, която ме притискаше. И ограниченият бюджет. Сега отчитам и покупката на дизел като грешка, която може би няма да повторя. Все едно, грешките са си грешки, от моя страна, тва е отделен въпрос. Но и минусите по колата са си факт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой знае ли дали предния капак на двувратите е еднакъв с четиривратите?

И дали капаците на коли с десен волан са еднакви с нормалните?

 

Еднакви са предните капаци на тривратите с петвратите сивици. И в десният волан няма разлика , така че пасва и той. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...