Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Колеги, каква марка са оригиналните свещи на 1.6 110к.с. ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не погледнеш DENSO VK16 (Iridium Tough)? Аз карах 98,000 км. с такива и ги смених без те самите да създават проблем. Сега пак съм с такива и съм доволен. Един комплект излиза към 60 лв. с доставката до тук и забравяш 100К км. (може и повече) за свещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз това го гледах, но не мога да разбера NKG ли е оригинално или Denso, или нещо друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение кое е, дадени са два варианта и може да сложиш които искаш, т.е. NGK или DENSO. Характеристиките на свещите са сходни, така че няма никакво значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята има само за дълги,ако трябва да съм чедтен това ми е първият дизел двигател който не се чува в купето и няма грам вибрация вътре пали -25 като бензиноваpost-33231-1480148392,76_thumb.jpg

 

Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, поръчах онзи ден на много яка промоция оригинална водна помпа AISIN WPH-051V, но дойде някаква друга с марка AIRTEX. Някой да знае нещо за тях, да не е някаквъв бранд собственост на AISIN? Което би било тъпо, защото очаквах оригинална в синя кутийка с черна ролка и т.н....

 

Някакви съвети?

 

d4db9964487e55ef615f229c42168193_920x0.j

 

e89384928c17e3bb65483c8a48ff8ef5_920x0.j

 

7512389f092231100a763d5465fff708_920x0.j

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, поръчах онзи ден на много яка промоция оригинална водна помпа AISIN WPH-051V, но дойде някаква друга с марка AIRTEX. Някой да знае нещо за тях, да не е някаквъв бранд собственост на AISIN? Което би било тъпо, защото очаквах оригинална в синя кутийка с черна ролка и т.н....

 

Някакви съвети?

 

d4db9964487e55ef615f229c42168193_920x0.j

 

e89384928c17e3bb65483c8a48ff8ef5_920x0.j

 

7512389f092231100a763d5465fff708_920x0.j

изглежда читава , а и щом е с метална турбинка , а не пластмасова това е още по-хубаво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AIRTEX (WELLS) са ОЕМ производители от едно време, ма за американския/канадския пазар. Помпи праят сякви.

Освен AISIN да са им купили това подразделение, те не са пакетажна фирма.

Според мен питай търговеца си :) Може и грешка да е станала, но помпата е ок.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам проблем с мойто бебче  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin: сутрин като запаля и ми свети EPS и не се изключва поне час и нещо и нямам хидравлика? Някой ако знае нещо ще съм много благодарен :) Релето съм го проверил вече и си работи 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слаб ток на батерията?!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото е търся си кабел за диагностика със софтуерче някой случайно да знае откъде мога да намеря >?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

 

Някой има ли идея как се закрепва задния спойлер на Сивик 7-ма хеч с 4вр, че си купих такъв ама към него няма крепежни елементи, а само две гайки в крайщата.

Дали ще трябва да пробивам нещо в задния капак?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

 

Някой има ли идея как се закрепва задния спойлер на Сивик 7-ма хеч с 4вр, че си купих такъв ама към него няма крепежни елементи, а само две гайки в крайщата.

Дали ще трябва да пробивам нещо в задния капак?

Колега, колата фейслифт ли е или не? Ако е преди 2004г. произведена е възможно да е модел на който не може да се монтира такъв спойлер. Ако е модел със спойлер при всички положения има още 2 до 4 щипки и две лепенки на стъклото тип котешко езиче, освен крайните гайки. Лепенките се слагат от двете краища на спойлера, а щипките се закачат за него и влизат в специални отвори на задния капак. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам проблем с мойто бебче  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin: сутрин като запаля и ми свети EPS и не се изключва поне час и нещо и нямам хидравлика? Някой ако знае нещо ще съм много благодарен :) Релето съм го проверил вече и си работи

Откачи захранващите кабели за мотора на рейката на изключен двигател.Слагаш мултицет да замериш дали идва напрежение към мотора (12 волта или повече) ,провери и за маса на един от кабелите при ключ на контакт.Кабелите са дебели зелен и червен на цвят(намира се в непосредствена близост до мотора на рейката под капака на колата).Ако ти идва напрежение до тая букса,проблема ти най-вероятно е в мотора (четки защото са консуматив).

Може да пробваш мотора с ръка дали е загрял също така.Ако пари или е топъл може и да има проблем с намотките вътре.

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! Колата е 2001г. производство, т.е. преди фейслифта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте колеги, имам проблем с мойто бебче  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin: сутрин като запаля и ми свети EPS и не се изключва поне час и нещо и нямам хидравлика? Някой ако знае нещо ще съм много благодарен :) Релето съм го проверил вече и си работи

Откачи захранващите кабели за мотора на рейката на изключен двигател.Слагаш мултицет да замериш дали идва напрежение към мотора (12 волта или повече) ,провери и за маса на един от кабелите при ключ на контакт.Кабелите са дебели зелен и червен на цвят(намира се в непосредствена близост до мотора на рейката под капака на колата).Ако ти идва напрежение до тая букса,проблема ти най-вероятно е в мотора (четки защото са консуматив).

Може да пробваш мотора с ръка дали е загрял също така.Ако пари или е топъл може и да има проблем с намотките вътре.

 

В червения няма напрежение в другия си ?! Значи са най вероятно четки така ли ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей така, за спорта, да попитам някой дали се е пробвал да монтира седалки от 8ма ген. в 7ма хеч?Предните ще станат, разстоянието м/у шините е еднакво, а задните са с по-3см.по-широки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Здравейте колеги, имам проблем с мойто бебче  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin: сутрин като запаля и ми свети EPS и не се изключва поне час и нещо и нямам хидравлика? Някой ако знае нещо ще съм много благодарен :) Релето съм го проверил вече и си работи

Откачи захранващите кабели за мотора на рейката на изключен двигател.Слагаш мултицет да замериш дали идва напрежение към мотора (12 волта или повече) ,провери и за маса на един от кабелите при ключ на контакт.Кабелите са дебели зелен и червен на цвят(намира се в непосредствена близост до мотора на рейката под капака на колата).Ако ти идва напрежение до тая букса,проблема ти най-вероятно е в мотора (четки защото са консуматив).

Може да пробваш мотора с ръка дали е загрял също така.Ако пари или е топъл може и да има проблем с намотките вътре.

 

В червения няма напрежение в другия си ?! Значи са най вероятно четки така ли ? 

 

забравих да кажа ,че трябва да се върти волана.На рейката има сензор за движение,който праща сигнал към компютъра на рейката.При въртене на волана в посока Х на 2та кабела трябва да издват + и -,при въртене на волана в посока У трябва + да минава на другия кабел.Ако това е изправно значи са четките или друг проблем в мотора на рейката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,преди време започнах да чувам едно скърцане отпред, когато местя леко волана в движение. Скърцането в като гума в гума или не знам. Дали ви се е случвало да чуете скърцане, като въртите волана на място в паркингите на моловете? След това, лятото, скърцането изчезна, но сега от няколко дена пак се появи и направо съм в шах от какво може да идва това?

Някой да е имал такъв проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Преди известно време колата влезе в авариен режим, беше на високи обороти когато влезе в аварийния (1.7 цдти). Чек не е святкал, както и нищо друго по таблото. Спрях, огледах, нищо не се виждаше. След малко се оправи сама. От тогава на няколко пъти ми прави подобна мизерия. Подавам газ на 2000 оборота и колата почти не реагира - наема се, но много бавно и с много измъчен звук. Като върна газта и след няколко секунди подам пак газ до долу тръгва. По таблото отново  нищо не свети. От както я купих ЕГР не съм чистил - мисълта ме свежда до него, а може би и дебитомер. Когато купих колата, го чистихме щото не вървеше и се оправи. Чух, че след почистване със спрей обикновено кара по 6м, а той вече отива на 7 след чистенето. Във вторник ще я закача на диагностика да видя дали не е записала нещо, въпреки че чека не свети. Почивните дни обмислям да сваля ЕГР - а и мап сензора да видя какво е положението. За ЕГР - а съм сигурен, че ще е мръсен понеже колата беше карана мърляшки, което разбрах късно. Също така имам едно друго запитване относно водородно (или карбоново беше) почистване с машина на двигатели.... Технологията навлиза, а никой нищо не знае за нея. Гледам доста коли са подложени на това - някой да има наблюдения? Върши ли работа и до каква степен?

Редактирано от nikons

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой може ли да покаже схема на включване на подгряващи свещи на двигателя? Става въпрос за дизел, 1,7 ctdi . Защо не се включват не знам и къде може да е проблемът евентуално?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,преди време започнах да чувам едно скърцане отпред, когато местя леко волана в движение. Скърцането в като гума в гума или не знам. Дали ви се е случвало да чуете скърцане, като въртите волана на място в паркингите на моловете? След това, лятото, скърцането изчезна, но сега от няколко дена пак се появи и направо съм в шах от какво може да идва това?

Някой да е имал такъв проблем?

Колега, първо пишеш в движение, после на място в паркинга на мола. Кое от двете?

 

Иначе и при мен има такова скърцане. Даже бях писал преди време ама никой нищо не каза. Получава се по магистралата главно, тъй като там волана го въртия леко в сравнение с градско каране. И разбира се го няма винаги. Което е пречка да демонстрираш в сервиз, за да се разбере от какво е. Аз скоро смених предни амортисьори(с тампоните) и оня ден пак го чух това скърцане. Засега нямам решение.

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шарнир или кормилен накрайник :yes:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шарнир или кормилен накрайник :yes:.

 

Благодаря за мнението. :thumbs:

 

Обаче ми се струва, че ще е нещо друго, поне при мен. Казвам го, защото скоро бях на сервиз да сменям амортисьори и хората гледаха цялото окачване. Предполагам, че и тези неща са погледнали. И другото нещо е, че при мен това скърцане се чува все едно е вътре в колата под таблото и предното стъкло, а не отвън, където се намират споменатите от теб части. При колегата botevist1912 случаят може да е различен от моя. Други идеи някой? :)

Редактирано от choro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейката скърца спорд мен - прословутата рейка. При мен скърца като е влажно и малко по-хладно навън.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги,преди време започнах да чувам едно скърцане отпред, когато местя леко волана в движение. Скърцането в като гума в гума или не знам. Дали ви се е случвало да чуете скърцане, като въртите волана на място в паркингите на моловете? След това, лятото, скърцането изчезна, но сега от няколко дена пак се появи и направо съм в шах от какво може да идва това?

Някой да е имал такъв проблем?

Колега, първо пишеш в движение, после на място в паркинга на мола. Кое от двете?

 

Иначе и при мен има такова скърцане. Даже бях писал преди време ама никой нищо не каза. Получава се по магистралата главно, тъй като там волана го въртия леко в сравнение с градско каране. И разбира се го няма винаги. Което е пречка да демонстрираш в сервиз, за да се разбере от какво е. Аз скоро смених предни амортисьори(с тампоните) и оня ден пак го чух това скърцане. Засега нямам решение.

 

Поздрави.

 

Колега, не съм се изказал правилно. Исках да кажа, че скърцането наподобява това, което се чува когато въртиш волана на гладката повърхност в паркингите на моловете (на място). Иначе ми се струва, че страдаме от един и същ проблем. Сега пак изчезна но знам, че пак ще се появи. Не е драма но малко дразни. Ако разбера от какво е, обезателно ще споделя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Имам следния проблем . Когато запаля колата се чува някакво виене и след като натисна съединителя изчезва и като го пусна отново пак се появява . Отидох при няколко майстора и ми казаха че съединителя е за смяна. Някой да е имал подобен проблем ? Колата е 1.7CDTI .  

Поздрави . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно са ти казали.Лагера на съединителя ти е тръгнал

Редактирано от policeman
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейката скърца спорд мен - прословутата рейка. При мен скърца като е влажно и малко по-хладно навън.

Рейката няма какво да и скърца.Кормилен накрайник,или шарнир е проблема.Не е задължително да са разбити за да скърцат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,преди време започнах да чувам едно скърцане отпред, когато местя леко волана в движение. Скърцането в като гума в гума или не знам. Дали ви се е случвало да чуете скърцане, като въртите волана на място в паркингите на моловете? След това, лятото, скърцането изчезна, но сега от няколко дена пак се появи и направо съм в шах от какво може да идва това?

Някой да е имал такъв проблем?

Да, периодично се появява. Решението е: свалят се външните скоби на маншоните на рейката и се маже с графитна грес в канала в който се плъзга слайдера. И от едната и от другата страна.  Скърца слайдера докато се плъзга в този канал - слайдера е от някаква пластмаса, а каналът е алуминий и като изчезне греста се почва чудото, Греста  да не е обикновена, че от топлото много бързо изчезва.  Или графитна, някои ползват молибденова ли беше - трябва да не се разтича при по-висока температура.

 

После се закрепват маншоните с качествени свински опашки и изкарва 1 до 2 години.

 

За операцията винаги ползвам сервиз. Някои отказват под предлог, че говоря тъпотиии, та  сервиза трябва или да е запознат със случая или да прави точно каквото му кажеш, ама второто е трудна работа.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой колега с барабанни спирачки отзад може ли да сподели впечатление за спирането с ABS на хлъзгав участък , че при мен положението е ОТЧАЙВАЩО. Имам подозрения, че задните колела не участват в играта. На техн. прегед уж е OK и на сух терен също, ама като се включи оня ми ти ABS - мноо щади мноо нещо, ама хич я няма. При удобен случай съм си правил експерименти и ползвам и ръчната и захапва повече май. Някой с подобни ядове и най-вече решение?

 

Върти ми се в главата за swap към дискови, но не е проста работа май, сега ще почна с поредната смяна на накладки, дано попадна на читави. Досега съм бил с оригиналните и сега с Kashiama. И двете не са износени, може и да се препичат нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Рейката скърца спорд мен - прословутата рейка. При мен скърца като е влажно и малко по-хладно навън.

Рейката няма какво да и скърца.Кормилен накрайник,или шарнир е проблема.Не е задължително да са разбити за да скърцат.

Според мен има. Не случайно я гресират през маншоните. Не знам оригинално някакво гъсто масло ли и слагат или грес, но с годините губи свойства изглежда. Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Някой имал ли е грижи с АБС на 7 ген?

Редактирано от CBR954RR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги! 

Какво означава ако лампичката, която е зеления ключ на таблото на Civic 7gen мига по време на движение  :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако може някой да ми даде ел.схема на 7 gen EP4 1,7CTDI ще съм му много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги!

Какво означава ако лампичката, която е зеления ключ на таблото на Civic 7gen мига по време на движение :blink:

Най-вероятно проблем с имобилайзера. Ще трябва диагностика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Привет колеги!

Какво означава ако лампичката, която е зеления ключ на таблото на Civic 7gen мига по време на движение :blink:

Най-вероятно проблем с имобилайзера. Ще трябва диагностика.

 

Странното е , че акумулатора издаде багажа напълно и днес купих нов и го сложих и нещата се оправиха  :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Привет колеги!

Какво означава ако лампичката, която е зеления ключ на таблото на Civic 7gen мига по време на движение :blink:

Най-вероятно проблем с имобилайзера. Ще трябва диагностика.

Странното е , че акумулатора издаде багажа напълно и днес купих нов и го сложих и нещата се оправиха :dunno:

Колега, не е странно. Един вид защита е, ако ти е ниско напрежението на акумулатора, не дава да се пали. Виждал съм го това при японските автомобили. При нисан е същата работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

 

Привет колеги!

Какво означава ако лампичката, която е зеления ключ на таблото на Civic 7gen мига по време на движение :blink:

Най-вероятно проблем с имобилайзера. Ще трябва диагностика.

Странното е , че акумулатора издаде багажа напълно и днес купих нов и го сложих и нещата се оправиха :dunno:

Колега не е странно. Един вид защита е, ако ти е ниско напрежението на акумулатора, не дава да се пали. Виждал съм го това при японските автомобили. При нисан е същата работа.

Колега, колежка съм :D. Не разбирам много и за това питам и ми е странно :angel:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...