Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

тази която е над волана,с пръстите на ръцете издърпваш към теб и готово...крушките не мога да ти обясня какви са ,но се сваля от фасонката и се сменят....има ги навсякъде...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Поредното проблемче ме изненада днес. Качих се вкарах ключа и светна зеленият ключ на таблото. След няколко опита колата запали. Преди 2 часа пак ми се наложи да шофирам. Спрях за около 10-тина минути и след повторен опит за запалване същата работа. След 15 мин престой вкарах ключа и колата си запали нормално. Ключа обаче си свети. Някакви насоки, ако можете да ми дадете ще съм безкрайно благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги препоръчайте някой да ми сложи централно в София

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам странен проблем.. Става въпрос за д16в1 когато е студена или наполовина загряла работи по добре отколкото като е загряла.Като загрее работи на около 600 оборота... и като че ли прекъсва и когато подам газ все едно се дави първо и после се изрязва.. И ми се струва че като загрее върви по малко :D ама може и да си въобразявам.. Някакви идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и при мен го имаше подобно нещо, и минах през всичко, включително обучаване на празен ход, чистене на клапана за празния ход и т. н. и все пак нямаше желания резултат. Накрая ми писна да давам пари и си вдигнах съвсем леко оборотите от винтчето на дроселовата клапа. Резетнах ECU-то и сега всичко е доста по-добре. Колата работи стабилно при загрял мотор и без консуматори. Преди работеше добре като е загряла, само ако са пуснати фарове, вентилация и т. н., тоест ако има консуматори. Ако спра всичко оборотите постепенно падаха до 500-600 и се усещаше тресене, което по сфетофарите е доста изнервящо. В момента при същия сценарий, оборотите вече са 750 и колата мърка съвсем равномерно. При пуснати консуматори - 850-900, отново без вибрации. Но все пак това не значи, че проблема при теб може да не идва от друго място. При мен никога нямаше проблеми със замисляне при подаване на газ. Но аз съм с иридиеви свещи на NGK и карам със 100 октана бензин и колата поема веднага при настъпване. Та провери си свещите като за начало. Иначе като е студена може би усещаш че върви повече от по-богатата смес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Откаде мога да взема такива свещи и колко струват горе долу.. А как резсетна ECU то ? А този модел има ли бензинов филтър защото неможах да го намеря никаде..

Редактирано от sinsoul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите свещи си ги поръчах от английския ибей и излизаха около 20-на лева бройката с транспорта. Общо взето голяма разлика след смяната, не съжалявам нито за миг за инвестицията.Имаме филтър при резервоара, като погледнеш колата отзад вляво ще го видиш отдолу - черен цилиндричен с излизащи маркучи от него. Много различни мнения чух за този тъй наречен "филтър". Моят още не съм го сменял - всички ме убеждават че нямало нужда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма бензинов филтър , този които си посочил е за картерни газове мисля . Лично съм го свалял и се оказа че не е бензинов безумие е че няма но факт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Как така да няма бензинов филтър колеги.Има си колата и е част от бензиновата помпа.Ето го и като резервна част: http://www.autopower.bg/горивен-филтър-herth-buss-jakoparts-honda-civic-7-hatchback-euepev-1.4-is-ep1-j1334027-g7303c75-i11472182.html .

Редактирано от tony®

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мисля да сменям свещите .. И се колебая между денсо/нгк/бош.. четириполюсни или не.. И как да разбера примерно от ebay дали стават за моята кола ? Помагайте :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормални njk свещи слагаш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от колегите с D16V1 ,знае ли със сигурност какви вискозитети на моторното масло  се препоръчва   ,по време на експлоатациония период на мотора.

Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема явно никой не я чете и се задават едни и същи въпроси !Аз примерно слагам Мотул 0W30 и мотора си му е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мисля да сменям свещите .. И се колебая между денсо/нгк/бош.. четириполюсни или не.. И как да разбера примерно от ebay дали стават за моята кола ? Помагайте :P

Ми много лесно :) намираш по книга какви свещи дават за тебе, тва с полюсите го забрави :) от там на сетне си избираш марка свещ като ако е различна от NGK  търсиш референтния номер на другата марка която отговаря на тази свещ  с този саит http://www.sparkplug-crossreference.com/ и така, ако искаш да си дадеш парите за нещо по така си купи NGK или Denso Iridium power  това е добрата инвестиция, разлика има повярвай :)

  Аиде сега на мен някои да ми каже верно ли тая загубена кола няма лампа че си светнал фаровете на къси и по кво да разбера че съм на фарове посред бял ден ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така да няма бензинов филтър колеги.Има си колата и е част от бензиновата помпа.Ето го и като резервна част: http://www.autopower.bg/горивен-филтър-herth-buss-jakoparts-honda-civic-7-hatchback-euepev-1.4-is-ep1-j1334027-g7303c75-i11472182.html .

Филтър има но не го подвеждаи щото ще тръгне да го сменя, филтъра е центробежен и общо взето живее толкова колкото и колата :) сменя се само по извънредни причини които налагат смяната му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Лампа за късите няма, просто човек като завърти лоста за габарит ще завърти и за къси. Тъпо но факт.

Редактирано от kotarankat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема явно никой не я чете и се задават едни и същи въпроси !Аз примерно слагам Мотул 0W30 и мотора си му е добре.

Чета аз ,цялата тема от самото начало.Въпроса ми беше "през целият период на потенциала на този мотор" . Знам за нов какво се препоръчва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Тази тема явно никой не я чете и се задават едни и същи въпроси !Аз примерно слагам Мотул 0W30 и мотора си му е добре.

Чета аз ,цялата тема от самото начало.Въпроса ми беше "през целият период на потенциала на този мотор" . Знам за нов какво се препоръчва.

 

 

В официалния сервиз са ми казвали, че се слага 5W40 за нашите ширини. Аз в момента съм в такова и моторът работи чудно и го харесва, но все пак виждам, че доста хора ползват малко по-рядко 5W30 и мисля на следващата смяна да заложа на такова. Иначе в повечето сервизи са ми предлагали 10W40 полусинтетика, което нещо не ме радва като идея...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тъй като колата ми в момента не е при мен и няма как да проверя, някой ще ме светне ли какви са крушките на фаровете? Някъде бях чел че били НВ4, другаде пишат - Н4. А и никога не съм ги свалял, за да проверя и затова питам тук, ако някой знае със сигурност.

 

Уточнявам - колата е преди фейслифта (2002г.) и е с най-обикновените фарове, без лупи.

 

И още един въпрос - как стои въпросът с ксенона? Някой слагал ли е на преди-фейслифтов Сивик? Като гледам в момента и късите и дългите са на една крушка - това означава ли че може да се монтира само би-ксенон, тъй като искам да си запазя дългите?

 

Моля, който има инфо по горните въпроси, нека подаде едно рамо. Благодарско предварително! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H4 са фаровете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с бензинка като твоята и днес извадих едната крушка и е H4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H4 са фаровете

 

 

Аз съм с бензинка като твоята и днес извадих едната крушка и е H4

 

Много благодаря за инфото! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой сменял ли е тонколоните на сивик 2003 :? Пасват ли обикновени колони защото оригиналните са с много странна форма :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Колата е Honda Civik 1,6 16v Vtex D16v1 хечбек . Купих я преди седмица с несветещ чек-дори и на контакт.На проверка с комп ми казаха ,че  имам проблем с ламбда сондата .Искам да си оправя чека- да светне ,въпросите са ми  :

  - светодиод ли е или лампичка ?

  - как се свалят стрелките-свалих таблото ,стъклото и стигнах до стрелките- с въртене в обр. на часовника посока- нестава ,с напъване- не съм сигурен и ме е страх ?

  - при поставянето ,на стрелките ,след това, имали някаква регулация  ? 

 И още - Ламбда сондата ми е с два черни ,зелен и бял кабели . М/у черните съпр.  е 5 ома-предполагам , че е някаква универсална и от там е грешката,каква оригинална втора употреба да търся или заместител ?  Благодаря .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой сменял ли е тонколоните на сивик 2003 :? Пасват ли обикновени колони защото оригиналните са с много странна форма :D:D

Тази операция извърших миналата секмица . 17 см спокойно стават . Гледаи да не са много дълбоки . Моите са 5см дълбочина и станаха идеално . За фланци ползвах старите колони след елементарни доработки . Самите говорители монтирох с по 4 видии в ламарината на вратата. Става бързо и лесно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега pet-kov: най-вероятно са махнали крушката джамбазите (или е изгоряла). Сваляш волана надолу, дърпаш здраво един пластмасов ринг пред километража, после се виждат болтчета, развиваш ги и километража излиза към теб (има 2 букси - извади ги). От задната страна на километража са лампичките - завърташ на 90о и буксата излиза - с дърпане и крушката е в ръцете ти. Не пипай стрелките, че ще влезеш в сериял ....

По-напред в темата е обяснено, но виждам че си новак (добре дошъл във форума)- отдели време да я прочетеш, ще научиш доста работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги някой сменял ли е тонколоните на сивик 2003 :? Пасват ли обикновени колони защото оригиналните са с много странна форма :D:D

Тази операция извърших миналата секмица . 17 см спокойно стават . Гледаи да не са много дълбоки . Моите са 5см дълбочина и станаха идеално . За фланци ползвах старите колони след елементарни доработки . Самите говорители монтирох с по 4 видии в ламарината на вратата. Става бързо и лесно .
Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Благодаря на колегата Jorko за бързия отговор ,но ...защо не беше така лесно... , не съм бил ясен , тези операции съм ги направил ,но на платката ,от задната страна ,под чека , се виждат само споиките на нещото- диод или лампичка . Всяко едно от тези неща - за чека ,маслото , и т. н се вадят от другата страна ,и  са затворени в отделни клетки  а там има пламасата с картинките ,повдигнах я лееко докато опря в стрелката на оборотомера и от долу се вижда нещото,но не може да се оперира така . Във форума един колега беше написал ,че свалил стрелките с " вилица " -нагоре и търся потвърждение поне на още един колега за тази операция преди да я приложа .И за ламбдата - колеги пишат ,че тези с четири кабели са с два бяли  и м/у тя е 10до 40 ома ,на моята са два черни и м/у тях е 5 ома.Ако купувам втора употреба  тези 10 до 40 ома достатъчен ,начален,критерии ли са за годност? Благодаря .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нова сонда в олх в Пловдив уж японска за 70 лева .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от колегите с D16V1 ,знае ли със сигурност какви вискозитети на моторното масло  се препоръчва   ,по време на експлоатациония период на мотора.

Благодаря предварително

CASTROL MAGNATEC 5W40

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тоз кастрол от къде да го вземе като всичкия тук е боклук?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж в общите поръчки,ако не вземи си Титан 5/40 ; 10/40 .Маслото е много добро

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги.

Колата е фейселифтов дизел. Обслужен е преди 1000 км, ремъци, филтри, масло, свещи...всичко, което е имало нужда. Имам следния проблем: понякога (не винаги) колата между 1800 и 2000 оборота "прекъсва". Оприличавам го все едно автоматик превключва скорост.  Лошото е, че не мога да го хвана точно при какви условия го прави. Имал ли е някой от подобен случай? Прави го само на тези обороти, предимно на втора скорост като ускорявам със средно подаване на газ, т.е. нито мн плавно, нито педала до долу :) Никакви лампи не светят. Може ли да е от турбото? 

Ако на някой му хрумне нещо по въпроса ще се радвам да сподели.

Поздрави!

Редактирано от tape

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тоз кастрол от къде да го вземе като всичкия тук е боклук?

Ми уж от мотобул ама....... ама аз нещо се разочаровах от него, бях му голям фен карах доста години колите ми с магнатека, не съм имал проблеми да стане нещо с някои двигател, но факт е че хондата като палеше с него чувах как клапаните пречукваха 1-2 секунди, от както сефте сипах прехваления мотул такова нещо няма, колата винаги пали и заработва тихо още с паленето без да пречуква, та от кастрола се отрекох, поне от Магнатека, иначе на Койота съм с Еидж 5/30 ама само щото не ми се даваха 80 лева за Мотул :) Ако мине добре изпитателния срок другия път може да е мотул. Мани ми открих едно доста читаво масло което едва ли някои ще си играе да ги ментосва CEPSA  испанско е, като му погледнеш характеристиките са му много добри показателите, цената му е доста приемлива и на всичко отгоре има от него синтетика 10/40 ама да не го хваля от сега щото е в процес на проучване и тестване :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,  

 

Колата е Хеч, 1,6 бензин (D16V1). Съединителя май е тръгнал (много високо отделя и тресе на първа и задна при потегляне), някой ако е сменял и е останал доволен да сподели каква марка, и от къде е купил и в кой сервиз го е сменил ( за София). На мен ми предлагат комплекти на EXEDY, SACHS, VALEO и AISIN.

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Съединителя винаги отделя на едно и също място без значение дали е нов или износен (не му се променя хода) - твърдя го за 7-ма генерация Сивик. Колкото е по-износен толкова е по-твърд на натиск. Относно претрисането: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=411224

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, 

С настъпването на по-топлите дни и няколко пъти забравяне на отворен прозорец се зачудих дали има опция стъклата да се затварят автоматично след заключване на колата?

Подозирам, че отговора няма да ми хареса, но надеждата умира последна :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, 

С настъпването на по-топлите дни и няколко пъти забравяне на отворен прозорец се зачудих дали има опция стъклата да се затварят автоматично след заключване на колата?

Подозирам, че отговора няма да ми хареса, но надеждата умира последна :)

 

До колкото съм чел из документацията не съм срещал за такава опция за жалост.Това ,което може да направиш е отделен модул централно с такава опция ...просто давам идея ако държиш на тази екстра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш при някой дето монтира автоаларми и питаш за тази екстра ,казва се комфорт-модул,аз като взех колата бях си наумил да сложа такова нещо и дори се бях уговорил с тоз дето ми слага алармата -70лв каза че ще ми струва за 4 джама да се дигат автомат,ама като почнаха едни скъпи ремонти по колата и го отложих за неопределено време :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...