Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Някой знае ли как  да си сменя задната чистачка, без да сменям пласмасовото рамо, защото ще стане грозно?

 

Отзад се сменя само гуменото перо, което по спомен беше 300мм. Самото перо се държи на едни метални пластини по цялата му дължина, които реално се захващат на крачетата на самото пластмасово рамо. Огъваш тези пластини и перото излиза. След това си взимаш една чистачка 300мм и по същия начин й махаш перото и го слагаш на колата. Виждал съм да се продават и само пера, но не останах впечатлен от качеството, затова си купих цяла чистачка и просто й взех гуменото перо.

 

Успех! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

batzerga и все пак ако някой помни кой беше писал , ще е супер.Колегата който го е правил ще може да каже точно какъв е крайния резултат.А относно возията не мисля , че ще стане кой знае колко по твърда и ниска.На мен идеята ми е да стане по-стабилна.Ако някой друг го е правил да сподели как се е получило с амортисьори от type-r и дали се е получило добре.

Редактирано от vartan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. колеги да Ви споделя след моята сага с грешка Р0238. Лудница момчета. 1. Почистих EGR - нищо. 2. Смених клапана, който тук съветваха, че му забравих номера - нищо. 3. Пробвах работещ MAP - сензор - нищо. 4. Днес почистих турбото - в началото - нищо. Чудих ме се с майстора - махаме катализатор-същото. Майстора потресен - указа се забравили да сложат вакума на актуатора:). Сега всичко е о.к.. Така колеги незнам дали беше замърсен катализатор или турбина.:) Ама нещо посредата. Надявам се да съм полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здавейте колеги имам едно питане някой може ли да ми кьжете нещо повече за грешка P0131 освен слабо напрежение civic d16v1 Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здавейте колеги имам едно питане някой може ли да ми кьжете нещо повече за грешка P0131 освен слабо напрежение civic d16v1 Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P0131 - на мен ми показва ламбда сонда 

 

P0238 - e пренадуване на турбото (високо налягане)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си карам с тази грешка P0238 ,не ми свети чека. Но ми се появава в програмата за четене на грешки когато включа OBD reader-a и не мога да я изтрия, а колата си върви нормално. Странно е ,нещо имам за чистене сигурно ама...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този код някой беше писъл преди време че трябвало да се кара 30км извънградско на 4 скорост с 3000-3500 оборота и проблема изчезвал,ама дали е вярно трябва да пробва някой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и 200км да караш извънградско няма как грешка да се изтрие сама от компютъра!! и по-важното грешка се трие когато колата е на контакт , ако е запалена НЕ става ! (за обд2 букса с Елм327  става въпрос) аз ползвам такъв от 3 години .. чистил съм грешки на октавиа , акорд , смарт и на личния автомобил разбира се 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пренадуването идва от не добре отваряща се байпас клапа,може да се пробва с чистене на актуатора и турбината ,но има вариант вакуумите да пускат от някъде.

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие с дизеларките имате ли филтър за твърди частици?Номера с карането на високи обороти извънградско май за него се отнася и от него давало същата грешка.Jictakov, ясно е че след дадена процедура се откача акумулатора за да изтрие старите грешки компа и после се тества наново.Също проверете си и въздушния филтър да ли не е за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаме филтър за твърди частици.Карането на високи обороти извънградско при нас е за намаляване на нагара по EGR клапана и турбината.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

jiktakof Сигурен ли си за чистенето на грешките ?

Аз пък винаги чистя грешките на запален двигател и винаги става, моментално чек лампата изгасва !  :yes: Явно зависи с какъв софтуер си.

Грешките могат да се чистят и с откачане на акомулатора за няколко минути или не-знам си кой бушон в двигателния отсек.

Също така при светване на чек лампата и продължаване на каране на автомобила при безпроблемна работа чека сам се самопочиства ако грешката е отпаднала - примерно грешка за недобра работа на катализатора тоест нуждата на смяна с нов.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта светне ли и чека ,по каквато и да е причина, без откачане на акумулатора или триене с обд скенера не изгася .Правил съм си експерименти с откачане на датчици и да видя какво ще показва като си купих скенера!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Предстои ми реглаж на клапани на моята дизеларка.Та някои да знае?какво трябва да е разтоянието?От смяната на маслото с 5W 40 при ускорение се чува едно тракане като е студена.Когато е на празен ход е тиха и се чудя дали е нещо като обогатител или трябва да се регулират клапаните.И трябва ли да се сменят подложките на дюзите след демонтажът им защото трябва да се свалят заради капака. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

jiktakof Сигурен ли си за чистенето на грешките ?

Аз пък винаги чистя грешките на запален двигател и винаги става, моментално чек лампата изгасва !  :yes: Явно зависи с какъв софтуер си.

Грешките могат да се чистят и с откачане на акомулатора за няколко минути или не-знам си кой бушон в двигателния отсек.

Също така при светване на чек лампата и продължаване на каране на автомобила при безпроблемна работа чека сам се самопочиства ако грешката е отпаднала - примерно грешка за недобра работа на катализатора тоест нуждата на смяна с нов.

Сигурен съм да , при мен е така ,трият се когато колата е на контакт. С откачането на акумулатор-а грешките могат да изчезнат от таблото и да не светят лампи , но си остава в паметта на компютъра .аз ползвам 

post-24851-0-46347300-1422093699_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ползвам абсолютно същото устройство - грешките си ги трия при работещ двигател без проблем ! Нещо в много филми се вкарваш - ако изгасне лампата оранжевата грешки няма и в компа !

 

Пробвай за да се увериш че става и при работещ двигател :yes::yes::yes:.

 

Грешките се трият по 4 начина:

1- Хонда тестер

2-чрез вадене предпазителя на компа

3- чрез откачане на акомулатора

4- чрез Елм ОБД или друго подобно с ОБД комуникация 

5 -четене на грешки става и с кламерче на една букса - двойна и на контакт броиш миганията на лампата  :tongue1: при К серията двигатели, на 1.6 не съм търсил.

 

 

При всичките методи грешките се ичистват и чек лампата спира да свети :plane::plane::plane:

 

Поне аз това знам и други твърдения като твоите не съм виждал но и  не съм спец  :mail:

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не ми се спори , не ми се занимава и да правя клипче :)  просто има значение коя програма ползваш , дали си с таблет телефон или лаптоп.Зависи и от приложението което ползваш.Моето у-во работи само с операционна с-ма на Аpple , ползвам ОБДкардоктор . Нека модератора да разчисти ,че оспамихме излишно темата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми ползвам същия адаптер за ОБД и андроид и OBD chek Torrque.

Както казах за лампата и за грешките не си прав обаче. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоз вашия обд адаптер ,разхода показва ли  го ?Моя скенер показва сума щуротии в реално време и на запален двигател ,ама не мога да намеря из менютата и опциите къде показва разход на гориво .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Предстои ми реглаж на клапани на моята дизеларка.Та някои да знае?какво трябва да е разтоянието?От смяната на маслото с 5W 40 при ускорение се чува едно тракане като е студена.Когато е на празен ход е тиха и се чудя дали е нещо като обогатител или трябва да се регулират клапаните.И трябва ли да се сменят подложките на дюзите след демонтажът им защото трябва да се свалят заради капака. Благодаря предварително.

Само глупости се пишат като гледам ништо смислено,кой как си триел грешките и тем подобни,а никой не отговаря на важните въпроси.Ето колегата е задал въпрос така ли никой не може да отговори в този форум или другото е по интересно светна ми чека изгасна ми чека......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми да изчистване на грешка е 20 лв . Аз съм написал как и с какво ! ти като си много компетентен и не пишеш глупости му нареди клапаните 

Редактирано от jiktakof

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Показва моментен и среден разход даже - с какъв софтуер си ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скенера ми е Memoscan U381 , с ъпдейтнат софт за U581 !Може ли да няма опция за разхода?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, които от вас са си ремонтирали рейката, споделете има ли остатъчно хлопане при каране по павета и по-груби неравности дори след ремонта? Моята рейка я ремонтирахме, и положението с хлопането чувствително се подобри, но все още при по-бавно минаване през павета или по-груби неравности, понякога се усеща (и чува) лек луфт... Трябва ли да се примирявам с това или след ремонта всичко трябва да "заспи"?

 

Всякакви мнения ще са ми много ценни! Благодаря! ;)

Редактирано от SkyWalker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dido0o_ : Хибрид гт1752в , ако ползваш твоята оригиналната турбина ще ти излезе около 300лв :) да се сглоби и да се балансира 

 

Имам питане сега, при кой и къде в София?

Искам. :)

Другото ми питане е за чип тунинг с remap - днес ми оферираха 480лв. + dyno - това добра цена ли e или може да се мине и по-ефтино?

Днес минах на dyno в ХЕЕД. Колата ми на нафта на колелата изкара мизерните 80к.с. (на 100к.с. колите по толкова изкарвало) и 200Nm torque. Колата с газ 30-40% изкара 100-на к.с. и 240Nmвъртящ момент на колелата. Което ще рече и ми го казаха, че кутийката, която италианците са слагали нищо не прави. Освен това гледам в ХЕЕД се рекламира Magnaflow, на мене ми сложена Magnaflow изпускателна система, пък за 5см има една снадка с двойно по-малко сечение и колата вместо да изпуска поне 5% губи и от там и ще ходя и на заварчик да ми оправят и изпускателната система.Та по тия резил-тати ми става ясно, че със силовия тунинг тепърва се започва. Инак резултатите от газта и причината колата да върви повече - с 25% повече въртящ момент и к.с. в ниски, високи, каквито се сети обороти човек, т.е. в абсолютно целия диапазон. А remap-a е най-добре да се прави последен, след като съм правил промени по турбота, та на първо четене ме вълнува хибридно турбо да се направи и после remap.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже дали има разлика в електрониките на преди и след фейслифта ? По точно ме интересува за фейслифт (2004-2005г.) дали всички са с бош електроника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

същите са електрониките.Разлика има в самата инсталация 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре.. а дали всички фейслифтови са с електроника на бош ? Тия които били с бош уш можело да се ремапват по лесно от колкото тия с дензото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :bye: Преди няколоко дена се сдобих с Хонда Сивик 7-ма ген. и имам следния проблем.Поръчах си кабел и рамка от Авител и си смених оригиналното CD. с обикновенно CD-USB и след смяната дистанционното на колата отказа :( Ще съм мн. благодарен ако някой се е сблъсквал с този проблем и има решение за него.Благодаря ви предварително и дано не съм сбъркал раздела с въпроса ми  :) Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре.. а дали всички фейслифтови са с електроника на бош ? Тия които били с бош уш можело да се ремапват по лесно от колкото тия с дензото.

Няма такива лесни и трудни ... Всичко се чипосва без тоуота (на лично мога да ти кажа поне 3  места)

 

До batzerga:

Не знам къде в София правят турбини.... а за ремап-а ти 350лв

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :bye: Преди няколоко дена се сдобих с Хонда Сивик 7-ма ген. и имам следния проблем.Поръчах си кабел и рамка от Авител и си смених оригиналното CD. с обикновенно CD-USB и след смяната дистанционното на колата отказа :( Ще съм мн. благодарен ако някой се е сблъсквал с този проблем и има решение за него.Благодаря ви предварително и дано не съм сбъркал раздела с въпроса ми  :) Поздрави

 

За да работи се купува един модул допълнително - струва 100-120 лв. Така дистанционното от оригиналното CD ще работи с друг модел, което е сложено в последствие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PiPuRs`` Явно си разбутал кабелите на предавателя на дистанционното - една малка кутийка седи някъде около и зад СД .

Говориш за дистанционното за централното нали ?

http://www.ebay.fr/itm/ZV-Steuergerat-Zentralverriegelung-Honda-Jazz-GD-38385-S7A-G01-/251621438262

http://www.ebay.de/itm/Honda-Civic-VII-7-Zuendschloss-Funk-Schluessel-Tuerschloss-Heckklappenschloss-Schloss-/160648141163?nma=true&si=S0NEvUqViH7vLrscVw%252BnkrwJCyo%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://sixcars.de/cars/Honda/Civic2216/Civic2216_0329.jpg&imgrefurl=http://www.ebay.de/itm/Honda-Civic-VII-7-Zuendschloss-Funk-Schluessel-Tuerschloss-Heckklappenschloss-Schloss-/160648141163&h=332&w=498&tbnid=6eVCukpbPN_c2M:&zoom=1&docid=Z3hMQQJbirmi2M&ei=sc3JVMvTE8LzPLXOgLAB&tbm=isch&ved=0CEEQMygZMBk

RECEIVER UNIT

 

И все пак си провери и батерията- лампичката на дистанционното свети ли ти ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, кавам бензиновата 1.4 и имам усещането че много бавно загрява .Ако я запаля и тръгна веднага минават 4-5 мин докато мръдне стрелката и още 6-7 докато загрее напълно.А ако я чакам на място има чувството че ще и трябват към 20 мин. да загрее.При вас така ли е ? Ако не, каква може да е причината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно причината е термостата. Като почне да мърда стрелката за температурата (50-60 градуса) пипни радиатора и маркуча на големия кръг - не трябва да са топли. Ако са - сменяш термостата. Моята беше така и миналата седмица смених термостата (беше му се закъсало уплътнението) и сега загрява осезаемо по-бързо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PiPuRs`` Явно си разбутал кабелите на предавателя на дистанционното - една малка кутийка седи някъде около и зад СД .

Говориш за дистанционното за централното нали ?

http://www.ebay.fr/itm/ZV-Steuergerat-Zentralverriegelung-Honda-Jazz-GD-38385-S7A-G01-/251621438262

http://www.ebay.de/itm/Honda-Civic-VII-7-Zuendschloss-Funk-Schluessel-Tuerschloss-Heckklappenschloss-Schloss-/160648141163?nma=true&si=S0NEvUqViH7vLrscVw%252BnkrwJCyo%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://sixcars.de/cars/Honda/Civic2216/Civic2216_0329.jpg&imgrefurl=http://www.ebay.de/itm/Honda-Civic-VII-7-Zuendschloss-Funk-Schluessel-Tuerschloss-Heckklappenschloss-Schloss-/160648141163&h=332&w=498&tbnid=6eVCukpbPN_c2M:&zoom=1&docid=Z3hMQQJbirmi2M&ei=sc3JVMvTE8LzPLXOgLAB&tbm=isch&ved=0CEEQMygZMBk

RECEIVER UNIT

 

И все пак си провери и батерията- лампичката на дистанционното свети ли ти ?

 

 

PiPuRs`` Явно си разбутал кабелите на предавателя на дистанционното - една малка кутийка седи някъде около и зад СД .

Говориш за дистанционното за централното нали ?

http://www.ebay.fr/itm/ZV-Steuergerat-Zentralverriegelung-Honda-Jazz-GD-38385-S7A-G01-/251621438262

http://www.ebay.de/itm/Honda-Civic-VII-7-Zuendschloss-Funk-Schluessel-Tuerschloss-Heckklappenschloss-Schloss-/160648141163?nma=true&si=S0NEvUqViH7vLrscVw%252BnkrwJCyo%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://sixcars.de/cars/Honda/Civic2216/Civic2216_0329.jpg&imgrefurl=http://www.ebay.de/itm/Honda-Civic-VII-7-Zuendschloss-Funk-Schluessel-Tuerschloss-Heckklappenschloss-Schloss-/160648141163&h=332&w=498&tbnid=6eVCukpbPN_c2M:&zoom=1&docid=Z3hMQQJbirmi2M&ei=sc3JVMvTE8LzPLXOgLAB&tbm=isch&ved=0CEEQMygZMBk

RECEIVER UNIT

 

И все пак си провери и батерията- лампичката на дистанционното свети ли ти ?

Да колега централното отказа.Проблема се оказа отворен багажник :D ама кои да види.Благодаря ти все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре.. а дали всички фейслифтови са с електроника на бош ? Тия които били с бош уш можело да се ремапват по лесно от колкото тия с дензото.

Разликата е след 2005,комповете на фейс моделите трябва да са същите.Разлика има при К серията но тя е в самите мотори,примерно казват ,че има по лек маховик.Имаше сравнение в разни форуми и фейс модела го дават малко по-бърз дори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PiPuRs`` 

Леко се размина  :yes:  :yes:  :yes:

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ги сравним фейс и преди фейс модела кой е бърз за к20ките казвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...