SkyWalker 37 #1961 Отговорено 21 Януари, 2015 Някой знае ли как да си сменя задната чистачка, без да сменям пласмасовото рамо, защото ще стане грозно? Отзад се сменя само гуменото перо, което по спомен беше 300мм. Самото перо се държи на едни метални пластини по цялата му дължина, които реално се захващат на крачетата на самото пластмасово рамо. Огъваш тези пластини и перото излиза. След това си взимаш една чистачка 300мм и по същия начин й махаш перото и го слагаш на колата. Виждал съм да се продават и само пера, но не останах впечатлен от качеството, затова си купих цяла чистачка и просто й взех гуменото перо. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #1962 Отговорено 21 Януари, 2015 (Редактирано) batzerga и все пак ако някой помни кой беше писал , ще е супер.Колегата който го е правил ще може да каже точно какъв е крайния резултат.А относно возията не мисля , че ще стане кой знае колко по твърда и ниска.На мен идеята ми е да стане по-стабилна.Ако някой друг го е правил да сподели как се е получило с амортисьори от type-r и дали се е получило добре. Редактирано 21 Януари, 2015 от vartan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sdt 6 #1963 Отговорено 21 Януари, 2015 Здр. колеги да Ви споделя след моята сага с грешка Р0238. Лудница момчета. 1. Почистих EGR - нищо. 2. Смених клапана, който тук съветваха, че му забравих номера - нищо. 3. Пробвах работещ MAP - сензор - нищо. 4. Днес почистих турбото - в началото - нищо. Чудих ме се с майстора - махаме катализатор-същото. Майстора потресен - указа се забравили да сложат вакума на актуатора. Сега всичко е о.к.. Така колеги незнам дали беше замърсен катализатор или турбина. Ама нещо посредата. Надявам се да съм полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cazan0wa 3 #1964 Отговорено 21 Януари, 2015 Здавейте колеги имам едно питане някой може ли да ми кьжете нещо повече за грешка P0131 освен слабо напрежение civic d16v1 Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cazan0wa 3 #1965 Отговорено 21 Януари, 2015 Здавейте колеги имам едно питане някой може ли да ми кьжете нещо повече за грешка P0131 освен слабо напрежение civic d16v1 Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1966 Отговорено 21 Януари, 2015 P0131 - на мен ми показва ламбда сонда P0238 - e пренадуване на турбото (високо налягане) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #1967 Отговорено 22 Януари, 2015 И аз си карам с тази грешка P0238 ,не ми свети чека. Но ми се появава в програмата за четене на грешки когато включа OBD reader-a и не мога да я изтрия, а колата си върви нормално. Странно е ,нещо имам за чистене сигурно ама... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1968 Отговорено 22 Януари, 2015 За този код някой беше писъл преди време че трябвало да се кара 30км извънградско на 4 скорост с 3000-3500 оборота и проблема изчезвал,ама дали е вярно трябва да пробва някой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1969 Отговорено 22 Януари, 2015 колега и 200км да караш извънградско няма как грешка да се изтрие сама от компютъра!! и по-важното грешка се трие когато колата е на контакт , ако е запалена НЕ става ! (за обд2 букса с Елм327 става въпрос) аз ползвам такъв от 3 години .. чистил съм грешки на октавиа , акорд , смарт и на личния автомобил разбира се 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #1970 Отговорено 22 Януари, 2015 (Редактирано) пренадуването идва от не добре отваряща се байпас клапа,може да се пробва с чистене на актуатора и турбината ,но има вариант вакуумите да пускат от някъде. Редактирано 22 Януари, 2015 от Nile Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1971 Отговорено 22 Януари, 2015 Вие с дизеларките имате ли филтър за твърди частици?Номера с карането на високи обороти извънградско май за него се отнася и от него давало същата грешка.Jictakov, ясно е че след дадена процедура се откача акумулатора за да изтрие старите грешки компа и после се тества наново.Също проверете си и въздушния филтър да ли не е за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1972 Отговорено 23 Януари, 2015 Нямаме филтър за твърди частици.Карането на високи обороти извънградско при нас е за намаляване на нагара по EGR клапана и турбината. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1973 Отговорено 23 Януари, 2015 (Редактирано) jiktakof Сигурен ли си за чистенето на грешките ? Аз пък винаги чистя грешките на запален двигател и винаги става, моментално чек лампата изгасва ! Явно зависи с какъв софтуер си. Грешките могат да се чистят и с откачане на акомулатора за няколко минути или не-знам си кой бушон в двигателния отсек. Също така при светване на чек лампата и продължаване на каране на автомобила при безпроблемна работа чека сам се самопочиства ако грешката е отпаднала - примерно грешка за недобра работа на катализатора тоест нуждата на смяна с нов. Редактирано 23 Януари, 2015 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1974 Отговорено 23 Януари, 2015 Мойта светне ли и чека ,по каквато и да е причина, без откачане на акумулатора или триене с обд скенера не изгася .Правил съм си експерименти с откачане на датчици и да видя какво ще показва като си купих скенера! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #1975 Отговорено 23 Януари, 2015 Здравейте колеги!Предстои ми реглаж на клапани на моята дизеларка.Та някои да знае?какво трябва да е разтоянието?От смяната на маслото с 5W 40 при ускорение се чува едно тракане като е студена.Когато е на празен ход е тиха и се чудя дали е нещо като обогатител или трябва да се регулират клапаните.И трябва ли да се сменят подложките на дюзите след демонтажът им защото трябва да се свалят заради капака. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1976 Отговорено 24 Януари, 2015 jiktakof Сигурен ли си за чистенето на грешките ? Аз пък винаги чистя грешките на запален двигател и винаги става, моментално чек лампата изгасва ! Явно зависи с какъв софтуер си. Грешките могат да се чистят и с откачане на акомулатора за няколко минути или не-знам си кой бушон в двигателния отсек. Също така при светване на чек лампата и продължаване на каране на автомобила при безпроблемна работа чека сам се самопочиства ако грешката е отпаднала - примерно грешка за недобра работа на катализатора тоест нуждата на смяна с нов. Сигурен съм да , при мен е така ,трият се когато колата е на контакт. С откачането на акумулатор-а грешките могат да изчезнат от таблото и да не светят лампи , но си остава в паметта на компютъра .аз ползвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1977 Отговорено 24 Януари, 2015 (Редактирано) И аз ползвам абсолютно същото устройство - грешките си ги трия при работещ двигател без проблем ! Нещо в много филми се вкарваш - ако изгасне лампата оранжевата грешки няма и в компа ! Пробвай за да се увериш че става и при работещ двигател . Грешките се трият по 4 начина: 1- Хонда тестер 2-чрез вадене предпазителя на компа 3- чрез откачане на акомулатора 4- чрез Елм ОБД или друго подобно с ОБД комуникация 5 -четене на грешки става и с кламерче на една букса - двойна и на контакт броиш миганията на лампата при К серията двигатели, на 1.6 не съм търсил. При всичките методи грешките се ичистват и чек лампата спира да свети Поне аз това знам и други твърдения като твоите не съм виждал но и не съм спец Редактирано 24 Януари, 2015 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1978 Отговорено 24 Януари, 2015 Колега не ми се спори , не ми се занимава и да правя клипче просто има значение коя програма ползваш , дали си с таблет телефон или лаптоп.Зависи и от приложението което ползваш.Моето у-во работи само с операционна с-ма на Аpple , ползвам ОБДкардоктор . Нека модератора да разчисти ,че оспамихме излишно темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1979 Отговорено 24 Януари, 2015 Еми ползвам същия адаптер за ОБД и андроид и OBD chek Torrque. Както казах за лампата и за грешките не си прав обаче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1980 Отговорено 24 Януари, 2015 С тоз вашия обд адаптер ,разхода показва ли го ?Моя скенер показва сума щуротии в реално време и на запален двигател ,ама не мога да намеря из менютата и опциите къде показва разход на гориво . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petioooo 5 #1981 Отговорено 24 Януари, 2015 Здравейте колеги!Предстои ми реглаж на клапани на моята дизеларка.Та някои да знае?какво трябва да е разтоянието?От смяната на маслото с 5W 40 при ускорение се чува едно тракане като е студена.Когато е на празен ход е тиха и се чудя дали е нещо като обогатител или трябва да се регулират клапаните.И трябва ли да се сменят подложките на дюзите след демонтажът им защото трябва да се свалят заради капака. Благодаря предварително. Само глупости се пишат като гледам ништо смислено,кой как си триел грешките и тем подобни,а никой не отговаря на важните въпроси.Ето колегата е задал въпрос така ли никой не може да отговори в този форум или другото е по интересно светна ми чека изгасна ми чека...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1982 Отговорено 24 Януари, 2015 (Редактирано) Еми да изчистване на грешка е 20 лв . Аз съм написал как и с какво ! ти като си много компетентен и не пишеш глупости му нареди клапаните Редактирано 24 Януари, 2015 от jiktakof Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1983 Отговорено 24 Януари, 2015 (Редактирано) Показва моментен и среден разход даже - с какъв софтуер си ? Редактирано 24 Януари, 2015 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1984 Отговорено 26 Януари, 2015 Скенера ми е Memoscan U381 , с ъпдейтнат софт за U581 !Може ли да няма опция за разхода? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #1985 Отговорено 27 Януари, 2015 (Редактирано) Колеги, които от вас са си ремонтирали рейката, споделете има ли остатъчно хлопане при каране по павета и по-груби неравности дори след ремонта? Моята рейка я ремонтирахме, и положението с хлопането чувствително се подобри, но все още при по-бавно минаване през павета или по-груби неравности, понякога се усеща (и чува) лек луфт... Трябва ли да се примирявам с това или след ремонта всичко трябва да "заспи"? Всякакви мнения ще са ми много ценни! Благодаря! Редактирано 27 Януари, 2015 от SkyWalker Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1986 Отговорено 27 Януари, 2015 SkyWalker ако не си Ходил в Омбре сервиз го направи . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #1987 Отговорено 27 Януари, 2015 dido0o_ : Хибрид гт1752в , ако ползваш твоята оригиналната турбина ще ти излезе около 300лв да се сглоби и да се балансира Имам питане сега, при кой и къде в София? Искам. Другото ми питане е за чип тунинг с remap - днес ми оферираха 480лв. + dyno - това добра цена ли e или може да се мине и по-ефтино? Днес минах на dyno в ХЕЕД. Колата ми на нафта на колелата изкара мизерните 80к.с. (на 100к.с. колите по толкова изкарвало) и 200Nm torque. Колата с газ 30-40% изкара 100-на к.с. и 240Nmвъртящ момент на колелата. Което ще рече и ми го казаха, че кутийката, която италианците са слагали нищо не прави. Освен това гледам в ХЕЕД се рекламира Magnaflow, на мене ми сложена Magnaflow изпускателна система, пък за 5см има една снадка с двойно по-малко сечение и колата вместо да изпуска поне 5% губи и от там и ще ходя и на заварчик да ми оправят и изпускателната система.Та по тия резил-тати ми става ясно, че със силовия тунинг тепърва се започва. Инак резултатите от газта и причината колата да върви повече - с 25% повече въртящ момент и к.с. в ниски, високи, каквито се сети обороти човек, т.е. в абсолютно целия диапазон. А remap-a е най-добре да се прави последен, след като съм правил промени по турбота, та на първо четене ме вълнува хибридно турбо да се направи и после remap. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #1988 Отговорено 27 Януари, 2015 Някой може ли да ми каже дали има разлика в електрониките на преди и след фейслифта ? По точно ме интересува за фейслифт (2004-2005г.) дали всички са с бош електроника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #1989 Отговорено 27 Януари, 2015 същите са електрониките.Разлика има в самата инсталация 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #1990 Отговорено 27 Януари, 2015 Добре.. а дали всички фейслифтови са с електроника на бош ? Тия които били с бош уш можело да се ремапват по лесно от колкото тия с дензото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiPuRs`` 6 #1991 Отговорено 27 Януари, 2015 Здравейте колеги Преди няколоко дена се сдобих с Хонда Сивик 7-ма ген. и имам следния проблем.Поръчах си кабел и рамка от Авител и си смених оригиналното CD. с обикновенно CD-USB и след смяната дистанционното на колата отказа Ще съм мн. благодарен ако някой се е сблъсквал с този проблем и има решение за него.Благодаря ви предварително и дано не съм сбъркал раздела с въпроса ми Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1992 Отговорено 27 Януари, 2015 Добре.. а дали всички фейслифтови са с електроника на бош ? Тия които били с бош уш можело да се ремапват по лесно от колкото тия с дензото. Няма такива лесни и трудни ... Всичко се чипосва без тоуота (на лично мога да ти кажа поне 3 места) До batzerga: Не знам къде в София правят турбини.... а за ремап-а ти 350лв 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
quovadis 6 #1993 Отговорено 28 Януари, 2015 Здравейте колеги Преди няколоко дена се сдобих с Хонда Сивик 7-ма ген. и имам следния проблем.Поръчах си кабел и рамка от Авител и си смених оригиналното CD. с обикновенно CD-USB и след смяната дистанционното на колата отказа Ще съм мн. благодарен ако някой се е сблъсквал с този проблем и има решение за него.Благодаря ви предварително и дано не съм сбъркал раздела с въпроса ми Поздрави За да работи се купува един модул допълнително - струва 100-120 лв. Така дистанционното от оригиналното CD ще работи с друг модел, което е сложено в последствие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1994 Отговорено 29 Януари, 2015 (Редактирано) PiPuRs`` Явно си разбутал кабелите на предавателя на дистанционното - една малка кутийка седи някъде около и зад СД . Говориш за дистанционното за централното нали ? http://www.ebay.fr/itm/ZV-Steuergerat-Zentralverriegelung-Honda-Jazz-GD-38385-S7A-G01-/251621438262 http://www.ebay.de/itm/Honda-Civic-VII-7-Zuendschloss-Funk-Schluessel-Tuerschloss-Heckklappenschloss-Schloss-/160648141163?nma=true&si=S0NEvUqViH7vLrscVw%252BnkrwJCyo%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://sixcars.de/cars/Honda/Civic2216/Civic2216_0329.jpg&imgrefurl=http://www.ebay.de/itm/Honda-Civic-VII-7-Zuendschloss-Funk-Schluessel-Tuerschloss-Heckklappenschloss-Schloss-/160648141163&h=332&w=498&tbnid=6eVCukpbPN_c2M:&zoom=1&docid=Z3hMQQJbirmi2M&ei=sc3JVMvTE8LzPLXOgLAB&tbm=isch&ved=0CEEQMygZMBk RECEIVER UNIT И все пак си провери и батерията- лампичката на дистанционното свети ли ти ? Редактирано 29 Януари, 2015 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetomir 13 #1995 Отговорено 29 Януари, 2015 Здравейте колеги, кавам бензиновата 1.4 и имам усещането че много бавно загрява .Ако я запаля и тръгна веднага минават 4-5 мин докато мръдне стрелката и още 6-7 докато загрее напълно.А ако я чакам на място има чувството че ще и трябват към 20 мин. да загрее.При вас така ли е ? Ако не, каква може да е причината? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #1996 Отговорено 29 Януари, 2015 Най-вероятно причината е термостата. Като почне да мърда стрелката за температурата (50-60 градуса) пипни радиатора и маркуча на големия кръг - не трябва да са топли. Ако са - сменяш термостата. Моята беше така и миналата седмица смених термостата (беше му се закъсало уплътнението) и сега загрява осезаемо по-бързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiPuRs`` 6 #1997 Отговорено 30 Януари, 2015 PiPuRs`` Явно си разбутал кабелите на предавателя на дистанционното - една малка кутийка седи някъде около и зад СД . Говориш за дистанционното за централното нали ? http://www.ebay.fr/itm/ZV-Steuergerat-Zentralverriegelung-Honda-Jazz-GD-38385-S7A-G01-/251621438262 http://www.ebay.de/itm/Honda-Civic-VII-7-Zuendschloss-Funk-Schluessel-Tuerschloss-Heckklappenschloss-Schloss-/160648141163?nma=true&si=S0NEvUqViH7vLrscVw%252BnkrwJCyo%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://sixcars.de/cars/Honda/Civic2216/Civic2216_0329.jpg&imgrefurl=http://www.ebay.de/itm/Honda-Civic-VII-7-Zuendschloss-Funk-Schluessel-Tuerschloss-Heckklappenschloss-Schloss-/160648141163&h=332&w=498&tbnid=6eVCukpbPN_c2M:&zoom=1&docid=Z3hMQQJbirmi2M&ei=sc3JVMvTE8LzPLXOgLAB&tbm=isch&ved=0CEEQMygZMBk RECEIVER UNIT И все пак си провери и батерията- лампичката на дистанционното свети ли ти ? PiPuRs`` Явно си разбутал кабелите на предавателя на дистанционното - една малка кутийка седи някъде около и зад СД . Говориш за дистанционното за централното нали ? http://www.ebay.fr/itm/ZV-Steuergerat-Zentralverriegelung-Honda-Jazz-GD-38385-S7A-G01-/251621438262 http://www.ebay.de/itm/Honda-Civic-VII-7-Zuendschloss-Funk-Schluessel-Tuerschloss-Heckklappenschloss-Schloss-/160648141163?nma=true&si=S0NEvUqViH7vLrscVw%252BnkrwJCyo%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://sixcars.de/cars/Honda/Civic2216/Civic2216_0329.jpg&imgrefurl=http://www.ebay.de/itm/Honda-Civic-VII-7-Zuendschloss-Funk-Schluessel-Tuerschloss-Heckklappenschloss-Schloss-/160648141163&h=332&w=498&tbnid=6eVCukpbPN_c2M:&zoom=1&docid=Z3hMQQJbirmi2M&ei=sc3JVMvTE8LzPLXOgLAB&tbm=isch&ved=0CEEQMygZMBk RECEIVER UNIT И все пак си провери и батерията- лампичката на дистанционното свети ли ти ? Да колега централното отказа.Проблема се оказа отворен багажник ама кои да види.Благодаря ти все пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #1998 Отговорено 30 Януари, 2015 Добре.. а дали всички фейслифтови са с електроника на бош ? Тия които били с бош уш можело да се ремапват по лесно от колкото тия с дензото. Разликата е след 2005,комповете на фейс моделите трябва да са същите.Разлика има при К серията но тя е в самите мотори,примерно казват ,че има по лек маховик.Имаше сравнение в разни форуми и фейс модела го дават малко по-бърз дори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1999 Отговорено 30 Януари, 2015 (Редактирано) PiPuRs`` Леко се размина Редактирано 30 Януари, 2015 от iso_eu 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #2000 Отговорено 30 Януари, 2015 Може да ги сравним фейс и преди фейс модела кой е бърз за к20ките казвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове