srptng000 9 #1681 Отговорено 19 Октомври, 2014 (Редактирано) То хубаво ще го видя,но не ми се свалят скорости,а съм убеден че е виновен за жуженето. Поне ми потвърди опасенията,благодарско:-) Днес сложих и нови ролки на пистовия ремък. Между другото, оказа се че шума около 2500 при ускорение е от лагера на обтяжната ми ролка и се наслагва с този на лагера на съединителя, а изръмжаването около 2000 е от паразитната. Още повече утихна. Остана само да набия един нов лагер на ролката на алтернатора и всичко ше заспи. Като съвет към теб - по-скоро си огледай ролките на пистовия ремък. Казваш, че скоростите са отдясно, пък ремъците - отдясно и т.н. Няма никакво значение, паразитната ролка я усещах чак в педала на газта, а при мен са вдясно. Резонанса се предава добре по метал, така че сваляй смело.Съвет към дизеловите колеги - ако обтяжния механизъм ви е наред, не се залъгвайте да купувате нов (от 160 нагоре) заради една разлопана ролка. Не се лъжете и да пазарувате ролки по 70-80лв. и нагоре. Като дирих за себе си ми изскачаха с цени от 90 нагоре за паразитна и 60 и нагоре само за ролката на обтегача. Оригиналните ролки са с размери 76х26 за обтяжната и 70х26 за паразитната Или обратното, все тая. Оказва се, че лагерите на оригиналните ролки (при мен нито ремък, нито ролки са сменяни от предишния собственик) са NKN, същите като лагерите на ролките, които пазарих, същите като при Gates ролките, Ina и т.н. Аз си взех две еднакви ролки Meyle, немски, с размери 70х26. Разлика от 6мм я обира обтегачът. Отворите са еднакво големи, на паразитната се набива втулка. Ползвах оригиналната, леко се почуква и влиза като у тях си. Без грес, греста се спича от висока температура, независимо колко градуса пише, че издържа. Цялата процедура извърших за 30 минути, достъпа е изпод калника, трябва ви ключ 15, камък 15 и по-дълго рамо, та да се натегне обтегача. И няк'ва шпилка да се застопори рамото му. Всичко ми излезна 60лв., вместо 160-70-те, които трябваше да приготвя за две ролки и труд, ако ползвах майстор и нашите "прекрасни" снабдители с авточасти. Ето и въпросната ролка : http://www.autopower.bg/%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%BA%D0%B0-%D0%BF%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2-%D1%80%D0%B5%D0%BC%D1%8A%D0%BA-meyle-opel-astra-g-hatchback-1.7-dti-16v-1001450003-g12501c83-i14844591.html. Редактирано 19 Октомври, 2014 от srptng000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #1682 Отговорено 19 Октомври, 2014 Браво,че си решил проблема с шумовете от лагерите. При мен няма обтяжна ролка на пистовия ремък-от шайбата на коляновия отива директно към алтернатор + компресор на климатик.А както ти казах и преди шумът си остана и след махането на този ремък.Единствента ролка от тази страна/шофьорската/ е тази на ангренажа,но нея с ремъка ги сменях преди 2-3хил.км...едва ли е тя?!? Аксиалния лагер лично ме съмнява да прави шумът който немога да открия от доста време,той след продължително каране/40-50км/ градско почти не се чува,с една дума-пораздвижва се. Какво стана след един резервар с 100 октановия бензин-дали от него или не,шумът вече не е толкова изразен,има дни където не се чува нищо,супер е....а в някой редки случай го дочувам пак това ромолене,но е доста по-слабо и не толкова метално както преди.Може да се окаже найстина лош бензин,само от него да не е станало някай фал и сега и по-добрия да не може да оправи нещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venci_vin 0 #1683 Отговорено 19 Октомври, 2014 По въпоса с кутия е ясно, че имат проблеми с лагерите на първичния вал. Аз го реших, като послушах един мой приятел и си взех кутия от карана в Англия 7 ген. Той ми каза, че основно заради маслото се прецакват, а там най-добре се поддържат. И я сменихме . Около 10 хил км няма проблем и всички шумове идващи от работа на място на свободна изчезнаха. Сам я сменях с още 1 човек, но си е играчка. Направено е лесно да се смени самия съединител, но не ѝ кутията. А относно амортисьорите съм ги сменял 2 пъти. Първо едни корейски, уж лицензни на Каяба(не им помня имаето) и незнам си кво. Те изкараха около 30-35 хил км . После (преди) 2 години ги смених с Каяба. Минал съм горе - долу пак такива км, но нямат проблеми, засега. При тях проблема е цената. Двата предни за поне 500лв, ако неуспееш през някоя фирма да си уредиш добра отстъпка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1684 Отговорено 20 Октомври, 2014 Lestar ,и при мене долу -горе след толкова километри от началното палене утихваше кутията ,само сутрин беше ужасното ромолене което с дни се засилваше .Сваляй и сменяй докато е време -после може и предавките да се прецакат -моите лагери като ми ги показа майстора имаха такъв луфт между черупката и вътрешната втулка че и аз се очудих как са карали досега ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #1685 Отговорено 21 Октомври, 2014 (Редактирано) Lestar ,и при мене долу -горе след толкова километри от началното палене утихваше кутията ,само сутрин беше ужасното ромолене което с дни се засилваше .Сваляй и сменяй докато е време -после може и предавките да се прецакат -моите лагери като ми ги показа майстора имаха такъв луфт между черупката и вътрешната втулка че и аз се очудих как са карали досега ! За кой лагер имаш предвид да свалям и да сменям-за лагера на съединителя или....? Да ти кажа четсно не ми се сваля нищо,нали трябват и средства за да предприеме ремонт/ а ако е само аксилания лагер да си жужи колкото иска-някога ще опра и до него,но не и сега-освен ако той не реши нещата предварително Яд ме е само на едно,че когато сменях лагера на първичния вал,не смених аксиалния само защото ''майсторите'' казах,че бил добре,нямало нужда да се сменя....от къде да знам,че и той бил в кюпа с проблемите на тези скапани хонди. Редактирано 21 Октомври, 2014 от Lestar 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1686 Отговорено 21 Октомври, 2014 Не ,мисля че имаш още някой лагер за смяна в кутията.Що не и бухнеш някоя добавка че да не бучи.Поне временно да спасиш положението докато отлагаш ремонта. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #1687 Отговорено 21 Октомври, 2014 Не ,мисля че имаш още някой лагер за смяна в кутията.Що не и бухнеш някоя добавка че да не бучи.Поне временно да спасиш положението докато отлагаш ремонта. Все си мисля,че това леко стържене е от лагера на съединителя,не от кутията...нищо,че шуми на не натиснат съединител,което би трябвало да подсказва за лагер на първичен вал,но понеже е сменен едва ли е той.Абе да бучи,стърже колкото иска-когато нещо издрънчи и даде фира ще се види какво е-живи и здрави да сме ние Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Miracle-Honda 2 #1688 Отговорено 27 Октомври, 2014 (Редактирано) Здравейте колеги ! Извинявам се за въпроса, който ще задам, може вече да е задаван, но нямам време да прочета цялата тема, спешно е..Въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с механизма за стъклото на лявата врата ? Някой знае ли как изглежда, защото на скоро купихме такъв автомобил, но за жалост нямаше никой във вратата, а а да монтирам трябва да знам как изглежда, защото вече се набутах с един транспорт на механизъм от бензинов модел, който никак не пасва (или са ме излъгали, че е от такъв модел).Благодаря !! Редактирано 27 Октомври, 2014 от Miracle-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maglata75 3 #1689 Отговорено 28 Октомври, 2014 http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda ето тук си пишеш VIN-кода на хондата ти и другите въпросчета и ще си намериш механизма на някой от разделите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Siddd 1 #1690 Отговорено 1 Ноември, 2014 Колеги, някой има ли представа, защо като изгася колата и извадя ключа не "титка" няколко секунди а само ми мига зеления ключ на таблото? Преди след като извадя ключа "титкаше" и същевременно мигаше зеления ключ на таблото. Ако не я заключех, колата сама се заключваше след 1-2 мин. максимум а сега и това не ще. Колата е Civic 7 gen 2002 година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #1691 Отговорено 1 Ноември, 2014 (Редактирано) Интересно моята никога не е титкала за ключа само за колан и фарове, но си мига, иначе си се заключва сама. За заключването, ако разбереш как си го постигнал пиши )) Редактирано 1 Ноември, 2014 от Code7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1692 Отговорено 2 Ноември, 2014 Такова "титкане" няма . Има сигнал само ако не си поставил колана (може да се изключи , под шофьорската седалка се разкача буксата)..... А това за заключването е на много прост принцип... Колата ти е заключена , без да искаш натискаш дистанционното и я отключваш , ако до 1-2минути не се отвори някоя от вратите се заключва сама Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Siddd 1 #1693 Отговорено 2 Ноември, 2014 Ами не ви лъжа, че до преди няколко дни след като извадя ключа се чуваше звук, който определям като "титкане" , даже един път се возих в Opel Vectra 2003-2004г. (не помня точно) и пак по същия начин след изваждане на ключа се чуваше същото "титкане". Странно защо пък моята не издава звук ако не поставя колана а само ми свети на таблото човечето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peterk 21 #1694 Отговорено 2 Ноември, 2014 Ако не си с оригиналното радио има вариант да пищи когато не си свалила панела и извадиш ключа. Това е функция против кражба - подсеща да се махне предния панел на цдто. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jikumo 1 #1695 Отговорено 2 Ноември, 2014 Колеги, Карам Сивик 1,7 дизел. От вчера почна да пуши на място без да давам газ(мирише яко на нафта),като тръгна набира но става голям черен облак зад мен. Изминах към 200 км (бях до Пловдив ). Някой имал ли е такъв проблем? Моля ви,помагайте. Дали е дебитомера или ЕГР-то? Мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamalski87 1 #1696 Отговорено 3 Ноември, 2014 Здравеите някои да си е слагал спортен филтър на колицата става въпрос за дизеловите мотори.Има ли някаква разлика в звука на колата и изобщо ако има някои които си е слагал спортен филтър да каже какъв си е сложил и каква разлика усеща в сравнение с обикновенния. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1697 Отговорено 3 Ноември, 2014 Откакто взе да застудява ,няколко градуса сутрин,колата почна да пали трудно,в смисъл върти 5 секунди стартера преди да запали.Става въпрос за бензинка,колеги какви са ви наблюденията на вашите коли,така ли палят трудно на студено или на моята и има нещо?Забелязах от месец някъде че колкото е по студено ,толкова повече върти стартера преди да запали,като запали работи като часовник мотора .Не ми се мисли колко ще трябва да върти като дойде голямата зима и затова питам как е при другите колеги.При старата ми хонда 5 генерация нямаше такива работи -както пали на 30 градуса ,така палеше и на минус 30 !Може ли да е от компресията и същевременно така добре да върви колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borismw 0 #1698 Отговорено 4 Ноември, 2014 Откакто взе да застудява ,няколко градуса сутрин,колата почна да пали трудно,в смисъл върти 5 секунди стартера преди да запали.Става въпрос за бензинка,колеги какви са ви наблюденията на вашите коли,така ли палят трудно на студено или на моята и има нещо?Забелязах от месец някъде че колкото е по студено ,толкова повече върти стартера преди да запали,като запали работи като часовник мотора .Не ми се мисли колко ще трябва да върти като дойде голямата зима и затова питам как е при другите колеги.При старата ми хонда 5 генерация нямаше такива работи -както пали на 30 градуса ,така палеше и на минус 30 !Може ли да е от компресията и същевременно така добре да върви колата? При мен е същото. Но аз го отдавам на акумулатор. Не съм сигурен от кога е този на колата,защото аз я имам от 6 месеца, а колата е от салон. Обаче ми прави впечатление,че ако покарам малко, спра,изгася и после пак запаля.,пали за секунда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1699 Отговорено 4 Ноември, 2014 Е как като върти стартера ще е от акумулатора БРЕЙ ? ?? Трябва да си пали както пали в топлото - то това да не ти е москвич или жигули да му дърпаш смукача в студеното ..... :yes: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1700 Отговорено 4 Ноември, 2014 borismw,моята е като твоята само че 2001г.Стартера върти като шантав ама не пали веднага колата ,от там нататък може и цял ден да не я паля докато съм на работа ,вечер като тръгвам пали само докато и покажа ключа дето се вика!Мисля че миналата зима даже и като бяха големите студове не беше така,обаче не си спомням точно ,но щом сега ми прави впечатление значи има нещо .Като върти сутрин първите 5 секунди примерно няма никакви признаци че ще запали колата и после си пали изведнъж и си работи като часовник мотора.Имам усещането че нещо не е както трябва ама преди да почна да ровя исках да питам и другите колеги как е при тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1701 Отговорено 4 Ноември, 2014 borko 30Колегата за тази кола ли си поръча 0w30 масло ? Интересно ми е сега с какво я караш и дали имаш разход на масло ? Не се заяждам- искам да събера повече наблюдения ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1702 Отговорено 4 Ноември, 2014 Сега я карам с мотул 8100 5w40 пак купено Петьо.Пипа го маслото но мисля че е минимално.Не съм засичал километри точно -на 4-5 месеца по 100 грама да съм наливал ,на година минавам 5-6 хиляди километра все градско.Поръчах си това масло понеже по калкулатора на Мотул това излиза за моя мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1703 Отговорено 5 Ноември, 2014 (Редактирано) 1.6 V-tec 2001 къде излиза 5w40 . С кой модел го караш точно x-ces и ли clean На калкулатура на Мотул излиза най-много 5w30 ? Автомобили производител : Honda (EU) модел : Двигател D16V1 Civic (1984 - 2006) тип : Civic 1.6i (2001 - 2005) Use : Суров Интервалите : Смяна 10000 км / 6 месеци Продукти : 8100 ECO-CLEAN 0W-30 (целогодишно) : 8100 ECO-CLEAN 5W-30 (целогодишно) : 8100 ECO-LITE 0W-20 (целогодишно) : 8100 ECO-NERGY 0W-30 (целогодишно) : 8100 ECO-LITE 5W-30 (целогодишно) : 8100 ECO-NERGY 5W-30 (целогодишно) Редактирано 5 Ноември, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1704 Отговорено 5 Ноември, 2014 Сега я карам с Clean.Имах предвид че 0w30 дето сега го поръчах с новата поръчка за масла излиза на калкулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #1705 Отговорено 5 Ноември, 2014 (Редактирано) Малко развитие по проблема с шумът около 2-3000 оборота.....ходих на двама майстори и единодушното заклучение е,че идва от ремъка/ангренажния/!!! Преди да сменя ремъка/оригиналния беше все още/ нямаше никакви проблеми,след известно време се появи този пробел с новият....абе ментета яко. При студен мотор не се чува нищо,но като позагрее мотора респективно се загрява и ремъка и един вид се ''разтягъл'' и почвал да се удря в пластмасовите предпазители.Може и ремъка да е толкова стока/марка СЪН/ или явно не е затегнат като хората,хлабав един вид.Сега се чудя какво да правя-викат,че нямало проблеми карай си така,но пък е много дразнещо-все едно двигателя всеки момент ще роди нещо. П.С...чета по чужбинските хонда форуми,че шум се появявал и когато ремъка бил натегнат малко повече... Редактирано 5 Ноември, 2014 от Lestar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hgb76 2 #1706 Отговорено 5 Ноември, 2014 Здравейте колеги, от 3 месеца карам сивик7 1.7 дизел до сега без никъкви ядове , но днес първо изгасна два пъти на свободна без индикация на място после започна да забива придружено с лампа на подгревните свещи. Прочетох и грешките и имаше само една P1331 , но никъде немога да намеря какво означава този код. Ще съм Ви благодарен ако ми кажете какво означава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1707 Отговорено 5 Ноември, 2014 Здравейте колеги, от 3 месеца карам сивик7 1.7 дизел до сега без никъкви ядове , но днес първо изгасна два пъти на свободна без индикация на място после започна да забива придружено с лампа на подгревните свещи. Прочетох и грешките и имаше само една P1331 , но никъде немога да намеря какво означава този код. Ще съм Ви благодарен ако ми кажете какво означава. Аз имах същите симптоми , при затлачен горивен филтър и кофти нафта от ШЕЛ ... колата ми гаснеше на място и забиваше (вече зареждам само петрол , в краен случаи ОМВ скъпата нафта) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1708 Отговорено 5 Ноември, 2014 hgb76 коя година ти е колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harry11 5 #1709 Отговорено 5 Ноември, 2014 Добър вечер колеги Къде се намира най-ниската точка за източване на антифриза?? И трябва ли да я обезвъздушавам след това? В смисъл при хонда естествено ли е или трябва и да правя нещо? Колко долу горе събира системата ???? Благодаря предварително за отговора Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1710 Отговорено 5 Ноември, 2014 Lestar,при моя мотор натягането на ремъка става автоматично от ролката ,при твоя предполагам е същото.Не се доверявай много на майсторите ти!Моя ремък е на 5хил км и е contitech-писах че имам същия шум но не мисля че е от ремъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hgb76 2 #1711 Отговорено 5 Ноември, 2014 hgb76 коя година ти е колата?Колата ми е произведена ноември 2004 год. В един англииски форум видях че този код се отнася за датчика на коляновия вал. А иначе колата е на 4 хиляди от пълно обслужване , като пари за части не съм жалил. Сменил съм абсолютно всичко , ремъци , ролки и филтри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malini 2 #1712 Отговорено 5 Ноември, 2014 Да това е. Аз имах същия проблем, след 2 месеца ядове и чудене, понеже не можеха да ми хванат грешката, смених датчик на колянов вал и положението заспа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #1713 Отговорено 6 Ноември, 2014 Lestar,при моя мотор натягането на ремъка става автоматично от ролката ,при твоя предполагам е същото.Не се доверявай много на майсторите ти!Моя ремък е на 5хил км и е contitech-писах че имам същия шум но не мисля че е от ремъка. Незнам вече какво може да е,какво да си мисля.......не вярвам сляпо на майсторите,но факт е че този шум се появи след смяната на ангренажа и по точно когато колата се позагрее!?! До колкото знам ролкта се донатяга като въртиш разпределителния вал/няколко обороти/ и ако не са направени нужните заъртания може да остане и по хлабав....ролката е ''плаваща'' и явно трябва да се законтри от тези вартения и да опъне ремъка колкото трябва.При първа възможност мисля да сменя водна помпа и да взема нов ремък-какъв да е само че???...Гейтс??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
quovadis 6 #1714 Отговорено 6 Ноември, 2014 Здравейте колеги, днес сутринта ударих на камък при палене на Civic-a... В приложеното клипче можете да чуете след спиране на музиката (извинявам се, че е по-силна отколкото проблемния звук), но мисля че ще е достатъчно. Някакви идеи какво е? Ако е акумулатор не трябва ли да не светва, да има някакви индикации по табло/плеър? Както и да препоръчате читаво местенце в София за проверка освен при Омбре. Електросервиза на ул. Любляна? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1715 Отговорено 6 Ноември, 2014 (Редактирано) Измери си с мултицет или волтметър напрежението на акумулатора ако е под 12.4 v но на клемите на акумулатора е за зареждане. Може да е елементарен проблем с контактния ключ и клемореда. Като въртиш да палиш се опитай в различни посоки на горе на долу да понатиснеш ключа. Ако при Омбре няма места - зад ОМВ на Горубляне - при ЮБИ КО. Не се чува ясно - стартера върти ли и ли не ? Погледни си стрелката на горивото - при опит да завърти стартера и стрелката на горивото тръгне да пада - акумулатора е за зареждане или засмяна. При въртене на стартера ако пада под 10 волта не е добре положението , макр че и около8волтащевърти но зимата няма да изкара. Редактирано 6 Ноември, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jikumo 1 #1716 Отговорено 6 Ноември, 2014 Привет, При мен проблемът продължава.... Закарах колата в Юби Ко в Горубляне. Правиха и диагностика , но не откриха проблема-казаха ми най-вероятно са дюзи... Мисля да я закарам в Бош сервиза в Драгалевци, да видим дали ще свърши сагата... Поздрави, Jikumo, on 02 Nov 2014 - 20:43, said: Колеги, Карам Сивик 1,7 дизел. От вчера почна да пуши на място без да давам газ(мирише яко на нафта),като тръгна набира но става голям черен облак зад мен. Изминах към 200 км (бях до Пловдив ). Някой имал ли е такъв проблем? Моля ви,помагайте. Дали е дебитомера или ЕГР-то? Мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #1717 Отговорено 6 Ноември, 2014 Здравейте колеги, днес сутринта ударих на камък при палене на Civic-a... В приложеното клипче можете да чуете след спиране на музиката (извинявам се, че е по-силна отколкото проблемния звук), но мисля че ще е достатъчно. Някакви идеи какво е? Ако е акумулатор не трябва ли да не светва, да има някакви индикации по табло/плеър? Както и да препоръчате читаво местенце в София за проверка освен при Омбре. Електросервиза на ул. Любляна? Благодаря предварително! Провери акумулатора, ако не е той ми се върти да е стартера. Все пак може да вдигнеш капака и да слушаш какво се случва с машината - ако се пробва да завърти стартера премери акумулатора. Ако ли не - чувал съм доста хубави неща за омбре в София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sdt 6 #1718 Отговорено 6 Ноември, 2014 Здр. Jikumo , при мен се получи същия проблем. 1. Пуши яко, като студена мирише на не изгоряла нафта като при теб. 2. Започна да влиза в авариен режим. Двигателя работи равномерно - не е дюза. На място не влиза в режим между другото. Първото, което направих е да си почистя EGR - нищо, намали пушека(пуши черен пушек). Като влезе в авариен режим ми дава грешка Р0238 и като изгася се оправя. Второ - почистих MAP сензора - нищо. Днес свалихме да огледаме турбината - всичко О.к. Взех един клапан днес 36170-plz-d11 . Утре го слагаме и ще пиша - уж е от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jikumo 1 #1719 Отговорено 6 Ноември, 2014 Здр. Jikumo , при мен се получи същия проблем. 1. Пуши яко, като студена мирише на не изгоряла нафта като при теб. 2. Започна да влиза в авариен режим. Двигателя работи равномерно - не е дюза. На място не влиза в режим между другото. Първото, което направих е да си почистя EGR - нищо, намали пушека(пуши черен пушек). Като влезе в авариен режим ми дава грешка Р0238 и като изгася се оправя. Второ - почистих MAP сензора - нищо. Днес свалихме да огледаме турбината - всичко О.к. Взех един клапан днес 36170-plz-d11 . Утре го слагаме и ще пиша - уж е от него. Здравей sdt, Мерси за отговора. Ще чакам утре новини,за да видя какво да правя(май въобще да не ходя на диагностика на дюзите?). Какъв е тоя клапан 36170-plz-d11-управлява EGR ли? Скъп ли е? P.S Аз също съм от Бургас,но живея в София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hgb76 2 #1720 Отговорено 7 Ноември, 2014 Да това е. Аз имах същия проблем, след 2 месеца ядове и чудене, понеже не можеха да ми хванат грешката, смених датчик на колянов вал и положението заспа.Благодаря колега днес взех датчика , а утре ще го сменим и ще пиша как се държи автомобила. Дано да е от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове