Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Ей изпуснал съм времето да допълня -значи преди две седмици ми дойдоха от izanagi предните спирачни дискове от англия,монтирах ги сам веднага ,обаче нямах кинти за нови накладки пък и моите имат доста още като ги гледам.Проблем ли ще е и ще се усерат ли новите дискове със старите накладки които са на вълнички и сe вижда по диска как трият през два пръста или с времето ще се напаснат?Иначе колата спира както преди -само че където не фащат накладките и дисковете ръждясали.От 22 мм бяха станали предишните на 15-16мм!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шанса да усереш тия новите дискове ми се струва доста голям.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се "похваля". Вчера официално и аз се сдобих със 7-ма серия, 4 врати, фейслифтова, 2004 година. И на 10-тата минута ме остави на пътя. Може би  аз съм си виновен, защото не карах аз колата, когато я разкарвахме, както и самия кратък пробег - по-малко от 2 км. 

 

Та, проблема е, че уреда за температурата качва осезаемо над средата, преди червеното и при настъпване на педала на газта до долу - 1500 оборота. Нито грам повече. Днес сутринта я закарах в автокъщата, тръгнахме из квартала и на 5-тия км. колата загря, почна да прегрява. Карането - 1-ва до 1500 оборота и така с всяка следваща предавка или чакане да изстине.  Когато е студена има много тяга и си върви перфектно. Оставих я в сервиз да ѝ прегледат електрониките и да отстранят грешките/проблемите, които има. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем може да сподели какво да очаквам - а аз впоследствие ще споделя колко са ме сапунисали и какво е било...

 

Благодаря предварително! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

  Няма да е зле в сервиза да ти прегледат водната помпа.Странно обаче защо не вдига повече от 1500оборота.

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак здрасти от мен. Реших си проблема с турбото. Радикално. Историята е следната: от един бус ми изпадна едно турбо без променлива геометрия, а с бай-пас клапан и управление на база налягане (не вакуум). Свалих моята чекия, махнах всичките вакуум гадости, освен вакуум резервоара, няколкото еднопосочни клапана и вакуума за спирачките. След това свалих и изпускателния колектор и тръбата след турбото. На фреза ми направиха два фланеца като за новото турбо и си ги заравих. Сложих новото турбо (което разбира се беше отворено, изчистено и получи нови втулки), по средата на маркуча за налягане от охлюва към актуатора забих един буустконтролер, та все пак да има някакъв контрол на налягането. И започнах да карам колата. 2000км вече без проблеми, надува си, разтоварва си, с педала до пода си запълва оборотомера плавно и гладко без аварийни режими и прихълцвания.Разбира се, сега имам друг проблем, с който още не съм се захванал. Онзи ден, когато се изсипа големия дъжд, на път към работа нагазих в едни наводнени улици и оттогава, като че ли, започна да се чува не съвсем характерен шум. Далеч не е здраво пристъргване или тропане като от дебалансирана шайба, но не мога да си го обясня с нищо. Освен, че ремъка проскърцва като се намокри повече, най-вече от локви, което отдавам на тръгнала обтяжна ролка, друг проблем по него няма. Свалих го, проверявах всички ролки и шайби - е, няма луфтове. Изчистих ремъка, пак го монтирах и нещата са същите. Някой с идеи за решение на проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Аз идея нямам, но и при мен се получва това скърцане като минавам през локви.Казаха ми, че обтяжната ролка е за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обтяжната ролка е, снощи се забих в гаража да свалям ремък и като напънах ролката... бе много лесно поддаде. Мързя ме, обаче да проверявам ролката на вала, че ми е дебела ръката, не мога да бръкна и тряаше да я вдигам на крика.  :biggrin:  Но така като я слушам, може и на нея да й е дошло времето. Плюс е, че имам кой да ми направи нова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,от къде мога да си намеря оригиналното малсо за хонда,за бензинките май е HS 10w40?

Някой карал ли е с него,добро ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинално се продава от хонда... 

 

Към колегата който говори за смяна на сегменти и др. при разход на масло - сещаш ли се как да проверим какво точно трябва да се прави без да отварям двигателя, че ако трябва да я оставя за основен ремонт по-добре да я продам и да купя друга - по-бързо ще стане, а без кола не мога :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно го установих аз- за 10000км 4-5 литра масло.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Добре де, защо ги купувате тези дизели като на всички ви е ясно, че до някъде са проблемни модели.Гледам, че пазара е наводнен именно с този модел а например 1,6 бензин читави почети няма.В смисъл, реално погледнато най-хубавия двигател на този модел дефакто си е кът, а масово се продава 1,7 дизелак, който е пълен с проблеми.Имам един въпрос към колегите с 1,6. Някой изпробвал ли е максимална скорост ма този модел!

Колкото пише толкова и върви и даже малко повече.имам 1.6 от г/д година и масло не ми е изгорила грам.незнам реалните и километри но я взвх от авто салон на 140000 .

 

Ясно, интересно само защо по каталог дават много по малко километри. Ето http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12227 Тук пише 187 км. което не отговаря на истината защото аз с натоварена кола си направих 200. Интересно как са ги засичали тези максимални скоротсти.

 

 

 

Колеги бензиновите мотори на 7мата горят масло от маслените сегменти.Не знам защо са ги направили толкова кекави...просто спичат сегментите може би заради висока температура и аз не знам вече.

 

@azsamtam  - провери си ел.системата.Динамо акумулатор,регулатор и т.н. , Има нещо дето ти дърпа тока 

Извинявай но не те разбрах напълно. Искаш да кажеш, че е нормално да гори масло или по скоро, че най вероятно на сигментите им е дошло времето(т.е основен ремонт)?

 

 

Не е нормално да гори масло естествено.По принцип хондите си бутат леко маслото заради високите обороти,но разход повече от 300-400 мл. за една смяна си е вече притеснителен.Това е просто проблем в моторите на тези 7ми генерации.Сравнявам стария Д16З6 ,който държи много повече на бой и съм се разочаровал от бензиновите мотори 1.6 и 1.4 в седмата.

Това за сегментите го казах за да не се чудите от къде е,а просто ако искате да си ремонтирате колата да я направите от първият път.

Вече 2 мотора съм виждал отворени,единия беше на реални километри 250 000 ,а другия пишеше на 200 000,но беше пълен леш...

Та разликатае между 2та мотора... и 2та горяха масло тоя по читавия 500 мл за 7000км,а другия 1 литър за 2000км.По-читавия мотор имаше маслени сегменти за смяна,другия освен сегменти и биелните лагери бяха на края на живота си.Проверете цените на частите и си направете сметка кое колко ще излезне.Но като се отваря един мотор е хубаво да не правиш компромис - поне комплект сегменти,биелни лагери и гумички на главата :)

Повечето коли са внос от Италия ,а там карат просто зверски,с това си обяснявам и състоянието на моторите,които пристигат тук.

 

 

Ами до смяна имам  1000 км., като долях към 250 мл. (което се оказа че е количеството от много  малко под минимума до средата между минимума и максимума. Ако ми го изгори това клоличество за 1000 км. ясна работаат отивам 700 стотака назад.

 

 

Частите са около 240 долара ,това включва и доставката (биелни лагери + комплект сегменти).

После добавяш:

нова гарнитура + 30-40 лв 

силикон 10 лв

масло за разработка (ново кома 10/40 32 лв 4 литра) просто е най евтиното - най-много 500-600 км и го хвърляш

филтър - 5 лв

масло след разработка и филтър...

Антифриз + 1 литър

 

2 дена работа... може и 1,но ще видиш зор

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз към това добавям и труд защото сам не ги мога тези фокуси. Аз още не мога да си обясня как ще ми загуби масло при положение, че не пуши отзад. Едиственото логично обяснение е да губи от някъде, където неможе да се види приотворен капак.

За газовото което сложих за колегите, който се интересуват. 11 литра на 100 км извън градско с климатик и 130-150. Мисля, че е доста това и май ще ходя за донастройка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой да знае за Civic 7g може ли и как се изключва  автоматичното заключване 30 секунди след изключване на алармата ако не се отваря нищо?

 

Проблемът при мен, е че багажника нещо не го отчита  и си заключихме ключовете вътре на доста отдалечено място.

Добре, че се намериха добри хора да помогнат, но беше доста кофти ситуация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята дилема продължава...

Колата прегрява - според датчика на таблото, не вдига повече от 1500 оборота - може да се движи, но когато стигне оборотите все едно се блъска в стена. В събота едни "майстори" (на бул. Овча Купел преди кръстовището с Президент Линкълн и Никола Мушанов, София - да се знае, че НЕ ги препоръчвам) на гореща кола отвориха капачката на водата, тя си избълва всичко и доляха 5 литра вода. Движих се няма и 50 км. градско и се появи същия проблем. Същите тези ми казаха, че проблема е бил невключване на перка за охлаждане (дължало се на компютъра) и ми взеха 100 лв. Реших, че съм хвърлил 100 лв. на вятъра и сметнах, че е време да отида до доверено място (при Омбре ми казаха евентуално за четвъртък) и се спрях на сервиза на Любляна. Закачиха колата към компютър - естествено никакви грешки - перката не се включва, докато не се даде на късо. Изчакахме малко и колата пое... 4 литра вода. Според тях нещата отиват на към глава/гарнитура на главата (дано да е второто), термостат/водна помпа (но вода от колата видимо не тече), което ме навежда, колкото и да съм лаик, на мисълта, че те си работят коректно.  Ако някой има идея за какво става въпрос, моля нека сподели.. Благодаря! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако е гарнитура колата ще прави мехурчета в преливния съд и ще ти надува маркучите при затворена система.Може да смесва антифриз в маслото,че дори и обратното.... следи си нивото на маслото

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си термостата, прегледай радиатора за течове, смени си капачката на радиатора (поне не са скъпи!) колегите ще кажат и за температурните датчици (по мотора и за преките за охлаждане) кои може да правят тези проблеми. Забелязал ли си кога качва температурата - на изкачване/слизане/равно?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малък ъпдейт...Не е термостат, водна помпа, най-важното - не е гарнитура/глава - 99% е радиатор - поне видими течове не съм забелязал, но ако в автокъщата са използвали любими добавки за запушване на цепнатини най-много да са направили някаква беля. До довечера ще се знае предполагам от какво е. Леко облекчение, че не е спукана глава. Температурните датчици ще бъдат сменени, за всеки случай, че не се знае дали се знае... :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И радиатора да е ,тази работа с оборотите до 1500 на какво се дължи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защита може би? Нищо не светва по таблото, но турбото изобщо не се включва, предполагам е нарочно...Днес ще видя какво се случва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да те плаша, но проблемите с радиатора нямат общо с това, че колата ти забива на тези обороти (освен ако не прегряна зверски и едвам се движи) и също така, че и турбината не се вклюва! Разделяй ги на кръгове и проблеми! Отиди на диагностика и оглед за проблема с оборотите и турбината! (P.s. Когато си на контакт свети ли ти лампата за чека - питам защото съм виждал какви ли не цигании, за да се скрият проблеми по колата - дори и тиксо на лампата)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз досега щях да отида и да потърся причината в автокъщата. Предполагам имаш някакви документи и може да докажеш, че си я купил от там. После КЗП и така... Аман от тарикати....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , като за начало и най-важно направи си диагностика . После кажи какво е излязло по компютър за да може да ти помогнем :-) За да не надува турбото значи има някаква записана грешка , която ограничава горивото и турбото . От ЕГР клапан не може да е ,аз преди да го премахна карах с изключен от буксата и затапен с ламаринка . Ако имаш проблем в дебитомера ще ускорява но много мудно и чак във високите обороти. Така че търси другаде проблема и незнам дали термодатчиците имат контрол върху налягане и гориво. Но една диагноситка ще помогне много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да отбележа че при откачен ЕГР си свети Check-a , но колата си върви нормално  и на моя check му я няма крушката :D и като правите диагностика може да няма error , a ми да има warnings ,така че гледайте хубаво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах аз колата нямала грешки след като колегата я е закачил на комп...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли къде се намира вакумния клапан N75 на наште дизеларки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какво ви е мнението за Japanparts филтри (въздушен,маслен,горивен...) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешки няма, предупреждения също. Тествахме я в реално време. Проблема е крива глава...хубавото е, че не е спукана. Сега предстои шлайфане, смяна на гарнитура, смяна на масло (за жалост бях го сменил вече с ново преди да я вкарам в бокса и 90лв. отидоха на вятъра), както и каре, 2 накрайника външни. 

 

По повод предложението на колегата по-горе да се върна в автокъщата, най-много да се ядосам повече, защото в договора за продажба така са го написали, че нямам никакви права. А да тръгвам да доказвам по съдебен път, че продажбата е била със скрити дефекти, защото реално той е такъв - проявява се след определен пробег (50-60 км.), когато водата изчезне ще бъде трудно... От една страна съм щастлив, защото ще имам напълно ревизиран двигател, ходова част, сменено масло. От друга, Автокъща Факт, гр. София могат да бъдат сигурни, че ще има доста негативна информация за тях из интернет... :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите с безнинките-какво масло слагате в двигателите,10в40 или 5в30?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите с безнинките-какво масло слагате в двигателите,10в40 или 5в30?

5w30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дилемата ми приключи. За моя радост главата не е била крива, а двигателя е бил отварян поради някаква причина. Гениалният майстор обаче е сложил гарнитура не като за Сивика - разбирайте евтина и куца. Сега съм със сменена гарнитура, нешлифована (само лъсната) глава, ново масълце Repsol 5W40, ново каре, 2 нови външни накрайника. По думите на момчето, което ми прави колата (трябваше да започна с него в самото начало, но той беше затрупан от работа) трябва да сипвам гориво и да сменям масло, когато му дойде реда. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безавариини километри оттук нататък!Не разбрах защо не вдигаше повече от 1500об/мин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно някакъв тип авариен режим. Днес тъкмо да тръгна да се прибирам към Шумен и решавам да си проверя всичко, за всеки случай, както правя винаги преди дълъг път. Вода не се вижда в казанчето, маслото до половината на щеката. Направо откачам вече и се чудя на кого и защо да повярвам, а все по-силно обмислям консултация с адвокат относно автокъщата... Имам навъртяни около 100 км. за 3 дни, купих я преди малко по-малко от месец. През останалото време е по сервизи :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги едно запитване:Стандартно оборудване ли са ABS и Airbag за всички Сивик 7-ма генерация?

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги едно запитване:Стандартно оборудване ли са ABS и Airbag за всички Сивик 7-ма генерация?

Поздрави.

да

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колегите с безнинките-какво масло слагате в двигателите,10в40 или 5в30?

5w30

 

10W40 . Пробвал съм какви ли не масла и за в момента съм най-доволен от Elf (поне 7 различни масла съм тествал с тази кола).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Колегите с безнинките-какво масло слагате в двигателите,10в40 или 5в30?

5w30
10W40 . Пробвал съм какви ли не масла и за в момента съм най-доволен от Elf (поне 7 различни масла съм тествал с тази кола).
А защо си най доволен от елф,каква беше разликата с другите?В момента карам с Тотал 10в40 и се чудех дали да не мина на 5в30...?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно някакъв тип авариен режим. Днес тъкмо да тръгна да се прибирам към Шумен и решавам да си проверя всичко, за всеки случай, както правя винаги преди дълъг път. Вода не се вижда в казанчето, маслото до половината на щеката. Направо откачам вече и се чудя на кого и защо да повярвам, а все по-силно обмислям консултация с адвокат относно автокъщата... Имам навъртяни около 100 км. за 3 дни, купих я преди малко по-малко от месец. През останалото време е по сервизи :(

колега маслото се влия е страшно много от наклона на колата на 2 различни места я спирам (уж е равно и на 2-те , в единия случай е на макс в другия доста над макс) , гледай да не пада под половината .. цвета на маслото какво е ?? и защо слагаш вода ами не антифриз ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излезе, че маслото е ок, а това ми се е сторило, че е на високо, заради останало по щеката просто. Нивото на маслото е ок, не е пресечено. Снощи направих една разходка до Правец, въоръжен с вода и загуби грубо 1л. като през цялото време си държа нивото на системата там, където трябва да бъде - преди средата. Като взех колата не знаех, че е с антифриз (червен) и забелязахме бели/розови петна около казанчето. Когато пристигнах снощи в Правец веднага вдигнах капака и нямаше грам мокро никъде, но водата я нямаше. Маслото е ок. Единственото, което ми идва на ум е радиатор или някой цепнат маркуч, откъдето да не тече, защото видими следи за теч няма, а да се изпарява от високата температура... Сега отново е на майстор да видим какво става...

 

Но пък разхода ми хареса... 4.6л. според борд компютъра... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излезе, че маслото е ок, а това ми се е сторило, че е на високо, заради останало по щеката просто. Нивото на маслото е ок, не е пресечено. Снощи направих една разходка до Правец, въоръжен с вода и загуби грубо 1л. като през цялото време си държа нивото на системата там, където трябва да бъде - преди средата. Като взех колата не знаех, че е с антифриз (червен) и забелязахме бели/розови петна около казанчето. Когато пристигнах снощи в Правец веднага вдигнах капака и нямаше грам мокро никъде, но водата я нямаше. Маслото е ок. Единственото, което ми идва на ум е радиатор или някой цепнат маркуч, откъдето да не тече, защото видими следи за теч няма, а да се изпарява от високата температура... Сега отново е на майстор да видим какво става...

 

Но пък разхода ми хареса... 4.6л. според борд компютъра... :)

 Лоша работа, колега. Колко точно вода си долял след ремонта и колко километра си минал от тогава?  И нали под "вода" да разбираме антифриз, защото иначе, много скоро ще сменяш и водна помпа.  Има вариант след ремонта да не е обезъздушена системата и след известно време да поеме някакво количество течност.  Ако имаш теч и антифриза се изпарява, то поне би трябвало да устеш мириса му, който е доста специфичен. Дано да е това, щото другият вариянт (споменал си че мотора е отварян по някаква причина) не ми се мисли. И още нещо. Старата гарнитура видяли ли с очите си, че е прегоряла?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, видях я, по нея си личи, че 4-ти цилиндър е бил потърпевшия. Когато взех колата от майстора беше с антифриз, червен, но не се усещаше никаква миризма. После съм доливал вода само. Снощи я оставих на майстора отново, но беше тъмно и не можах да видя дали е загубила от Правец до София и колко. Днес следобед ще разбера. Водната помпа е буквално нова, термостата също. Проблем ли е да се кара лятото с вода колата, предишната я карах така - лятото с вода, зимата изцяло с антифриз без никаква вода? 

От ремонта съм минал 15 км. градско и майстора още толкова може би. 

 

П.П. На колко мнения отпада тази страхотия в рамките на 24 ч. да мога да пиша само 2 мнения?! Нали това е идеята на модераторите...(нищо лично към никого, но 2 мнения дневно са крайно недостатъчно, срещал съм същия restriction в други форуми, но с по 10 мнения дневно...)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...