valio7704 0 #1481 Отговорено 13 Юни, 2014 Здравейте колеги имам следния проблем с климатика работи нормално като го включа компресора си включва вентилаторите също си работят нормално ,проблема обаче е ,че от време на време когато му скимне сам си включва компресора а тогава не включват вентилаторите и прави свръх налягане и изхвърля фреона като изтръгна кабела на компресора изключва което изключва проблем с електромагнитния клапан.Бихте ли ме посъветвали къде да търся проблема мисля си че е управлението прави бела но къде се намира и дали от модел 2001г преди фейслифта е същото и ще стане ли за моята кола която е фейслифт? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1482 Отговорено 16 Юни, 2014 при всички леки автомобили обикновено нивото на маслото от мин. до макс. е 1л. Колега не е така.На предишната ми кола разликата min/max беше около 300-350ml Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #1483 Отговорено 18 Юни, 2014 при всички леки автомобили обикновено нивото на маслото от мин. до макс. е 1л. Колега не е така.На предишната ми кола разликата min/max беше около 300-350ml ами аз питам това, защото след като маслото беше стигнало минимума имах в една туба останало масло от предишния собственик, което на око ми се стори толкова 200-300 мл. и след като го излях в двигателя нивото на маслото стигна до точката за максимум. следващия път ще го измеря точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1484 Отговорено 18 Юни, 2014 Конкретно на 1.7ctdi на щеката пише min/max 1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaloian311 18 #1485 Отговорено 18 Юни, 2014 Едно бързо въпросче към разбиращите,има ли функция автоматично заключване на вратите след потегляне на колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #1486 Отговорено 18 Юни, 2014 Не - бързо отговорче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maglata75 3 #1487 Отговорено 19 Юни, 2014 А някой от колегите имали представа ,дали мотора 1,6v-tec D16V1 ,e освободен при късане на ангренажен ремък? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kofeto_civik 0 #1488 Отговорено 20 Юни, 2014 А някой от колегите имали представа ,дали мотора 1,6v-tec D16V1 ,e освободен при късане на ангренажен ремък? Би трябвало да има защита все пак сивик 5-та ген. Има а тази е 7-ма.няма логика да няма защита Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1489 Отговорено 20 Юни, 2014 Някой слагал ли е по-големи дискове отпред (какви колко мм?) на дизеларката ? от Жорко знам че дисковете са същите като на акорд 6 1.6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jalturcho 3 #1490 Отговорено 20 Юни, 2014 Здравейте,имам нужда от помощ,карам хонда сивик 1.7 цтди 2005 година и имам следния проблем,ТЕЧ ОТ ТУРБОТО,между топлия и студения въздух точно,когато сляза в канал и гледам от долу турбото когато мине 3000 оборота започва да излиза масло от самата перка на турбото и започва да се стича надолу,губя по 1.5 литър на 12 13 хиляди километра.Някакви мнения по въпроса и ако можете да ме насочите към компетентни лица .БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1491 Отговорено 21 Юни, 2014 Към компетентни лица не мога да те насоча, само мога да ти кажа да вървиш някъде да ти рециклират турбината докато (ако) не се е стигнало до стадий, в който е по-добре да я смениш с нова.Ремонтни комплекти за този модел турбокомпресор би трябвало да има в ebay Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toki 2 #1492 Отговорено 23 Юни, 2014 Това е снимка на водоподгревните свещи: сивика ми топал духа студено 0888231792 звани 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toki 2 #1493 Отговорено 23 Юни, 2014 духа студено 90 гр вода 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1494 Отговорено 24 Юни, 2014 Пали кола автосервиз Съжалявам ама не можах да се сдържа 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1495 Отговорено 24 Юни, 2014 Мисля че D16V1 ще удари клапаните ако скъса ремък във витек режима ,в малките обороти не би трябвало,но не ми се иска никога да да ми се наложи да пробвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maglata75 3 #1496 Отговорено 24 Юни, 2014 Мисля че D16V1 ще удари клапаните ако скъса ремък във витек режима ,в малките обороти не би трябвало,но не ми се иска никога да да ми се наложи да пробвам Някой със сигурност не знае ли ,как стоят нещата с този мотор и ангренажния ремък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harry11 5 #1497 Отговорено 26 Юни, 2014 Здравейте колеги, Нов собственик съм на сивик 7 генерация 1.4 2002 преди фасе. Ако някой може да ми помогне с няколко въпросчета . Интересува ме с какъв цвят антифриз се кара този модел, колко литра събира и коя най - ниската точка за източване. Какви свещи се ползват и как се води точно модификацията на мотора. Ако не ви се занимава може и евентуално линк, където да получа отговор на тези неща Извинявам се предварително ако е имало отговор на тези въпроси. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #1498 Отговорено 29 Юни, 2014 Здравейте колеги, Нов собственик съм на сивик 7 генерация 1.4 2002 преди фасе. Ако някой може да ми помогне с няколко въпросчета . Интересува ме с какъв цвят антифриз се кара този модел, колко литра събира и коя най - ниската точка за източване. Какви свещи се ползват и как се води точно модификацията на мотора. Ако не ви се занимава може и евентуално линк, където да получа отговор на тези неща Извинявам се предварително ако е имало отговор на тези въпроси. Поздрави Здрасти, модела на мотора е D14Z6. Аз лично не съм сменял антифриз,в момента е зелен....така си дойде колата от чужбинско и не съм го пипал,а какъв трябва да е може някой колега дето го е сменял да ме ''светне'' и мен!?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peterk 21 #1499 Отговорено 30 Юни, 2014 Това е препоръчаното от Хонда - Honda All Season Antifreeze/Coolant Type 2. Най-вероятно антифриза ти никога не е сменяван, защото му дават първа смяна на 10 год. или 200к км. След това се сменява на 5 год. или 60к. Според каталога на мотул синият инугел става. Преди време търсих за едно митсубиши алтернативен антифриз и накрая му налях оригиналния. Зеления при тях е хибридна формула със фосфати. Това, което се предлага от мотул или кастрол е син, при който фосфатите са заменени от силикати. Най-вероятно и с алтернативният антифриз проблеми няма да има, но не е точно това, което е налято в завода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #1500 Отговорено 30 Юни, 2014 Аз сменях антифриза на сивика с Bizol pasific antifreeze(концентрат-1:1 е -37 градуса)-12,50лв/л.На етикета пише,че отговаря на стандарта по хонда - Honda E-Coolant Green - 08CLAG010S0 и си е зелен.Системата събра близо 4л,а се източва от долния край на радиатора има кранче.Свещите ми са обикновени на NGK по каталог http://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/HONDA/CIVIC%2520VII/ZFR5J-11/11595/. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1501 Отговорено 1 Юли, 2014 Моя пък е червен.Така дойде и пак такъв наливам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1502 Отговорено 1 Юли, 2014 На дизела е оранжев (жълт) , ама той дизела е и исузу Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1503 Отговорено 1 Юли, 2014 И аз съм с дизел пък съм я купил с някакъв синьо-зелен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1504 Отговорено 2 Юли, 2014 Най-накрая 160h.p. 340Н*m ! 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harry11 5 #1505 Отговорено 2 Юли, 2014 Благодаря ви хора. Ще драсна и тук. Под 10км ми се включва АБС-са. Няма значение дали съм натиснал педала на спирачката или не. Лампата на таблото не ми светва, а работи. Другото е как се регулират оборотите, че работи на 600 оборота и леко тресе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1506 Отговорено 2 Юли, 2014 Най-накрая 160h.p. 340Н*m ! Много ми е интересно как върви.Правил ли си клипове колега?Мерил ли си сили с други автомобили?Ще ходиш ли на Джап феста? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #1507 Отговорено 2 Юли, 2014 графиката на дизелак ли е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1508 Отговорено 3 Юли, 2014 Колеги графика е на дизел , нямам никакво време даже да я покарам колата ( ще направя видео при първа възможност и ще кача графика за разпечатка която е , че на тази нищо не се вижда) За момента имам проблем с вакуум маркучите.И да отбележа че при затапване на вакуум маркучите на пеперудките колата след първи пробен старт от 133 коня стана 144 (бях чел за тях в един форум , че при бмв правили често проблем , даже незнаех че в нашите хонди ги има) и сега ще свалям и смукателен колектор да го чистя и да видя къде са тея пеперудки и да ги разкарам при първа възможност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1509 Отговорено 3 Юли, 2014 Аз знам, че си с дизел колега.За това сложих А относно пеперудите, това, че правят проблеми при BMW не значи, че е така и при HONDA.За такъв случай при нашите автомобили не съм нито чул, нито чел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobx3m 12 #1510 Отговорено 3 Юли, 2014 Здравейте, имам няколко въпроси относно 7G, D14Z6, която я взех за съпругата . Преди това съм имам 6-та, но имам въпроси и искам да ги изясна. 1. Къде се намира бензиновия филтър ? 2. Съединителя ми се струва много меки отделя високо, незнам дали е нормално ? (Сравнявам го с този на Мазда 6) 3. Вчера чух един странен шум при отворен прозорец. При потегляне с повечко газ, в самото начало се чува едно леко тракане (като на каре). Дали не е заминаващо се вътрешно каре? Някой знае ли как се тества? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #1511 Отговорено 3 Юли, 2014 Възможно ли е да се замени изпускателната система на бензинов двигател с такава от дизел, бензиновия е д14з6 дизеловия е 1,7 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1512 Отговорено 7 Юли, 2014 Някой има ли представа какво освен турбото се управлява от вакум помпата (от вакума) ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #1513 Отговорено 10 Юли, 2014 Колеги някой знае ли дали предния капак на двувратите е еднакъв с четиривратите? И дали капаците на коли с десен волан са еднакви с нормалните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #1514 Отговорено 10 Юли, 2014 (Редактирано) чичо доктор се завруща с малко по-различно име, понеже се е преебала опцията за логване от фейсбук. много приказки изприказвах за тия турбота, правих, струвах, свалях, чистих, разглабях, рециклирах, уж работи, ужким надува, ужким 100 и кусур коня търчаха... накрая реших да върна колата в заводския вариант и накрая пак го ядох дедовия с тва турбо. кат се разсветкала тая лампа над 3000 оборота... деба и хондите, деба и сивиците, давайте идеи кво да правя, щото накрая ше изтръгна всичките вакуум маркученца, пишчици, цицки и хуйченца и ше си ги прекарам както аз си знам. и ако пак не стане, ебал съм ти и хондите, пускам я за продажба и следващото ше е нещо европейско и по-адекватно. Редактирано 10 Юли, 2014 от srptng000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #1515 Отговорено 10 Юли, 2014 (Редактирано) повторно включване. не издържах, слезнах в тъмницата и човърках по актуатора да не би да заяжда геометрията. не е тя проблемна. МАП сензора го замервах като оправях компресора преди месец и половина - всичко по кабели и т.н. е точно. самият сензор и той работи. турбото надува и свири както си требва. при рязък напън на двигателя, на трета над 3000 оборота минава в авариен режим. на първа и втора си извърява целия оборотомер с педал до пода през цялото време и бързо и стегнато превключване на скоростите. като на писта. при рязки тръгване с пълно ускорение на първа и превключване на 3000 - 3100, втора до пак толкова, при превключване на трета, отново на пълно ускорение, разгонва и на 3000-3100 оувърбууства и минава в куц режим. когато направя същото нещо, но по-плавно, с леко отпускане на газта между 2500 и 3000, влиза в лютеницата без проблем... отдавам всичко на оувърбууста в сток конфигурацията. връщам си своите доработки по колата отново - бууст контролера да пуска позитивно налягане във вакуума над дадени стойности на надува (1.35 бара при мен), N75 соленоида барабар с егр клапана отиват в коша, налягане на 1.35 бара и да ми е мирна главата... щото тия пикове до 1.5 - 1.6 и както МАП сензора чете до 1.5, ме вбесяват. като заключение, стигам до извода, че просто тая турбина (гт1749в) не е замислена както трябва. същите проблеми се явяват при голфовете 4-та генерация, при новите пежа със същата турбина (старите са ККК с байпасен клапан), лагуни и т.н. се явяват същите проблеми. хората сменят егр клапани, мап сензори, турбини, дават пари за диагностики и проблема остава. при фейслифт версията турбото е доработено и проблема липсва. при по-големите турбини на гарет (гт18, гт20, каквито са при 2.2 мерцедеси и т.н.) тая трагедия със пиковете в налягането също липсва. или поне не е толкова осезаема, забрварям, че говорим все пак за вариабилна геометрия. пикове винаги има.вариант е смяна на турбото със следващия вариант на същия модел или пускането на позитивно налягане във вакуума, когато налягането на компресора стигне определено ниво. мап сензор на 2 или 3 бара пак става. все неща, които надали биха се харесали на "анти-тунинг" частта от колегите.забележка: в цялия пост става въпрос за ползвани, разработени турбини, при които с времето е нормално да се явяват хлабини и износване. въпреки подмяната на втулки, уплътнения и т.н. Редактирано 10 Юли, 2014 от srptng000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #1516 Отговорено 11 Юли, 2014 повторно включване. не издържах, слезнах в тъмницата и човърках по актуатора да не би да заяжда геометрията. не е тя проблемна. МАП сензора го замервах като оправях компресора преди месец и половина - всичко по кабели и т.н. е точно. самият сензор и той работи. турбото надува и свири както си требва. при рязък напън на двигателя, на трета над 3000 оборота минава в авариен режим. на първа и втора си извърява целия оборотомер с педал до пода през цялото време и бързо и стегнато превключване на скоростите. като на писта. при рязки тръгване с пълно ускорение на първа и превключване на 3000 - 3100, втора до пак толкова, при превключване на трета, отново на пълно ускорение, разгонва и на 3000-3100 оувърбууства и минава в куц режим. когато направя същото нещо, но по-плавно, с леко отпускане на газта между 2500 и 3000, влиза в лютеницата без проблем... отдавам всичко на оувърбууста в сток конфигурацията. връщам си своите доработки по колата отново - бууст контролера да пуска позитивно налягане във вакуума над дадени стойности на надува (1.35 бара при мен), N75 соленоида барабар с егр клапана отиват в коша, налягане на 1.35 бара и да ми е мирна главата... щото тия пикове до 1.5 - 1.6 и както МАП сензора чете до 1.5, ме вбесяват. като заключение, стигам до извода, че просто тая турбина (гт1749в) не е замислена както трябва. същите проблеми се явяват при голфовете 4-та генерация, при новите пежа със същата турбина (старите са ККК с байпасен клапан), лагуни и т.н. се явяват същите проблеми. хората сменят егр клапани, мап сензори, турбини, дават пари за диагностики и проблема остава. при фейслифт версията турбото е доработено и проблема липсва. при по-големите турбини на гарет (гт18, гт20, каквито са при 2.2 мерцедеси и т.н.) тая трагедия със пиковете в налягането също липсва. или поне не е толкова осезаема, забрварям, че говорим все пак за вариабилна геометрия. пикове винаги има.вариант е смяна на турбото със следващия вариант на същия модел или пускането на позитивно налягане във вакуума, когато налягането на компресора стигне определено ниво. мап сензор на 2 или 3 бара пак става. все неща, които надали биха се харесали на "анти-тунинг" частта от колегите.забележка: в цялия пост става въпрос за ползвани, разработени турбини, при които с времето е нормално да се явяват хлабини и износване. въпреки подмяната на втулки, уплътнения и т.н. Здравей, като цяло много не ми е ясна схемата с турбото, но ето ти една интересна тема за четен http://www.hondacivicforum.co.uk/32-7th-gen/31243-1-7ctdi-going-into-limp-mode.html Мисля, че бяха две теми в които сменят (колкото и да е нелогично) горивен филтър + един соленойд някъде си и се оправят.......разчети се може да е нещо полезно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1517 Отговорено 11 Юли, 2014 . деба и хондите, деба и сивиците.... Колега щом си любител на доработките защо си се спрял на дизел?Пък и защо се сърдиш на Хондите като знаеш, че нашите Хонди не са точно Хонди.Щом искаш да тунинговаш HONDA защо не взе истинска бензинова? п.п. Здравей,.................. Не може ли просто да се отговаря на предишния пост вместо да се копира половин страница мнение бе да му се не види? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1518 Отговорено 11 Юли, 2014 Докторе колата може да забива поради много причини (Х75,управление вихрови клапи , спукани турбо пътища, вакуми,запекла геоме 1.етрия , не-добре настроен актуатор , 0,3бар отклонение от исканото , съответно 0,3+ или 0,3- го отичита като грешка и колата влиза в авариен).На 1-ва и 2-ра всичко става много бързо, затова не ти забива колата . Незнам дали имаш буустметър .Но направи си следния тест на 4-та скорорст някъде от 1000 оборота даваш газ до долу , ако колата е настроена както ти казваш на холд 1.35 макс пик-а които трябва да направи 1.45(МАКС) .Да прави 1.5 или 1.6 пик не е нормално (единствено на 1-ва и 2-ра може да направи голям пик), просто си навил актуатора повече и затова турбото не може да разтовари и влиза в авариен. Също ако ти е голямо предварението на горивото , незнам кой я е мапвал , но като цяло нашите хондички са си лагави , не може да сравняваме работата на 1.7 с 1.9 или 2.2.Направи тоя тест и ми пиши какво е станало и качи моля за нас колегите снимки на тоя челен кулер и и тези алуминиеви турбо пътища да видим откъде минават в тази теснотия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #1519 Отговорено 11 Юли, 2014 Не искам да тунинговам Хонда, направих опит, полигавих се, стана номера и пак свалих всичко. Въпроса беше в чопленето. За сериозна мощност имам сериозен проект, където има задно предаване, бензин, турбина и към момента към 250 коня от 1.8 двигател, с тенденция за още. Но както и да е. Мисълта ми е, че ми омръзна да се занимавам - вечно нещо изскача, поддръжката хич не е толкова евтина и общо взето е малко далеч от тва, което очаквах в първия момент. Тогава ме подведе може би въодушевлението и отчаянието, че не можех да намеря нищо свястно към момента, както и нуждата, която ме притискаше. И ограниченият бюджет. Сега отчитам и покупката на дизел като грешка, която може би няма да повторя. Все едно, грешките са си грешки, от моя страна, тва е отделен въпрос. Но и минусите по колата са си факт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokalbokal 56 #1520 Отговорено 13 Юли, 2014 Колеги някой знае ли дали предния капак на двувратите е еднакъв с четиривратите? И дали капаците на коли с десен волан са еднакви с нормалните? Еднакви са предните капаци на тривратите с петвратите сивици. И в десният волан няма разлика , така че пасва и той. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове