Jump to content
mаrto

8-ма генерация Сивик / Общи мнения

Recommended Posts

 Да питам - как се газифицира двителя 1.8, 140 коня, на сивик 8ма? Имат ли проблем с това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос:

Rev метъра трябва ли да му светват лампичките както на екото ако съм с ръчни скорости или е само при атоматика? (Дизел)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светват последователно 2 по 2 като наближавш и влизаш в червеното на оборотите после следва "Регулатора" ;)  и дроп

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за 2.2 ръчни. При определени ситуации може да светнат и шестте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е да не светят и шесте дълго, че изгарят лампичките , не за друго ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново имам няколко въпроса, относно сивик 8! Първо, вярно ли е, че нямат задна чистачка? Дали му пречи, като вали?

 

Другото, с какви джанти, е добре да се кара зимата? Пише, че и 15ки стават, ама дали не опират в спирачните апарати? Или да се ползват 16ки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно ли е, че нямат задна чистачка? Дали му пречи, като вали?

Колега,

когато вали караш > 50 км/ч с включен подгрев         ( и псуваш японската инженерна мисъл :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задна чистачка няма и не ти трябва.

Зимата се кара с 16-ки защото по-малки не можеш да сложиш (заради големите спирачки)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е размера за 16 ки

В Норвегия даже 2008 си го продаваха 8 ген с тях.

последните 2 години и на 8 мата и на 9 тата не съм слагал 17 ките въобще

Редактирано от mаrto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как е с фаровете и, осветяват ли добре? Имах голф 4, не бях доволен от нощното осветяване на фаровете му, даже и дългите не осветяваха добре /като сила на светлината/. Сега съм със сивик 7, и едно от нещата, които особено ми допадат, е добрата осветеност! Но пък и фаровете са големи, на сивик 8 са друг типаж!

 

Другото което е, как е с маневреността? Защото сивик 7 е доста неманеврена, в сравнение с нея, голфа беше като пумпал! Както и страничната рамка на предното стъкло, почти не се вижда отстрани, при завой надясно в градски условия, все имам усещането, че ще се кача на бордюра!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете на 8-ма са по-добре масово са ксенони на къси и нормални на дълги.

ЗА видимост 7-ма е много по-добре от 8-ма и 9-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,имам един въпрос.Има ли възможност да се подмени или пребоядиса емблемата на волана,тъй като моята взе да се бели ? Благодаря предварително :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.11.2012 г. at 23:55, ewgeni написа:

Здравейте,колеги при вас за колко време ,като включите на топло парното на 8-та от изстинал мотор започва да духа задоволително топло?При мен това става доста бавно.Изминавам около 15-тина км. и чак когато стрелката е стигнала до средата на скалата,чак тогава започва да затопля осезаемо!При предишните автомобили който съм имал стрелката само да мръдне леко и се усеща затопляне а при хондата не е така! Да не би да имам проблем с термостата?!Настройките са на най-висока темп.без а/с на две скали на вентилатора като духа на стъклото и на краката!Благодаря ви!

Привет, нова съм във форума, въпреки, че имах хонда сивик 7 генерация, а сега съм с осма генерация. По повод поста на колегата искам да споделя, че аз също имам притеснения по повод топлината в купето на колата. Миналата зима знаете колко тежка беше –16 градуса, след половин час шофиране в града едвам грееше и спирането на място и изчакването на колежка, стрелката за температурата падна до минимума. И аз заплюх термостата. Смених го. Запалена на място 14 мин. стрелката едвам е отлепила, трябва да я карам да покачи температура. Та ходих в представителството за хонда в града и там провериха термостата да не би да не е сложен както трябва и да не би да има въздух в системата. При излизане от сервиза ми казаха, че за осма генерация било нормално. т.е не топлели. Както и да е, използвам подгряващи подложки за седалките. Някой на ясно ли е дали колите за северните държави са изчислени за ниски температури и колите за южните за топъл климат? Имам в предвид дали има такова нещо т.е дали охладителната система и радиатора се изчисляват какви да са според климата в който ще се кара съответната кола?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колежке. Добре е да споделите каква е осмицата - бензин, дизел.

Предлагам Ви няколко теми, в които е коментирано. Изберете си в коя да прехвърля въпроса Ви.

За да не пълним общата тема с повтарящи се въпроси.

Благодаря Ви и успех.

Отопление / Парно Civic Дизел 2.2 i-ctdi

Проблем с парното на Сивик 8 ген. 2006

Проблем с парното на сивик 8 ген.

Проблем с Парно Сивик 2007 Дизел

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора! Колата е с бензинов мотор 1.4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

смятам да закупувам Honda Civic 8th gen. 1.8(140к.с.), 2006г. Четох доста и стигам до извод, че този модел в Европа е най-често с двигател R18A2. Този двигател с ангренажна верига ли е или с ремък, защото прочетох някъде, че трябвало да има i за да е с верига? Помеже до сега съм карал автомобили само с ремъци, прочетох, че веригта се сменя на около 200 000 км. Това така ли е? Никъде не открих колко излиза смяната на целия комплект верига при този двигател. За дизелите 2.2 разбрах, че излиза около 1100 лв, но за бензина нищо не открих. При дизела забелязах, че и смяната на съединител и маховик излизат доста солено. И при бензина ли е така? На какво да обърна повече внимание при огледи на този автомобил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам, съединителя на 1,4 не е с демпферен маховик и не е толкова скъп. Не знам дали е с вериги, но относно километрите знам че на около 200к се разтяга малко и може да се кара още доста докато започне да хлопа. Обясниха ми, че когато е за смяна вече е разтегната повече и при палене се чува някакво тракане докато обтегача си я опъне. По това съдя, че моята още е добре и не вярвам колата ми 2006г да е на реални 155к километри. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11/8/2017 at 20:03, AutoAC написа:

Здравейте колеги,имам един въпрос.Има ли възможност да се подмени или пребоядиса емблемата на волана,тъй като моята взе да се бели ? Благодаря предварително :) 

Мхммм, доста е дразнещо това белене на емблемата. Все пак това е нещото което гледаме по цял ден :) И при мен е така. Бях гледал че е на някакви пинове забучена във волана, така че може би с помоща на нож би излязла. Аз лично обмислям да си купя емблема от Type R (с червен фон) и да я лепна на мястото на старата. Другата опция която ми е в главата е да боядисам "леглото" на емблемата в червено, а самата емблемка да я мина с финна шкурка и сребърна боя. 

И тук идва въпроса: Някой има ли представа от къде мога да намеря емблема от Type R? В OLX има някакви които са за по 30-40 лв, което е безумно за един стикер. В алиекспреса, незнайно защо нищо не ми излиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или този по лесния вариант

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пичове,

Един въпрос имам само - верни ли са тези каталози в нета, дето сочат разход на сивик 1.8 бензин - 5.5 извънградско и 8.5 градско?

На мен ми се струва нереално...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/168-Civic.html?fueltype=2&constyear_s=2007&constyear_e=2010&power_s=110&gearing=1&powerunit=2

разходът зависи от много фактори, при мен е 7-8/12-13 (магистрали 120-140 км/ч с 4 души в колата/1 час градско всеки ден при средна скорост 15 км/ч )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1/20/2018 at 21:36, dhtj написа:

...... На мен ми се струва нереално...

Когато пътувах извън София преди 2 седмици и бях сам в колата имах разход 5,6 литра на 100. Средно ми дава точно 8,5 градско. Но това е със каране специално да не харчи много. Иначе средно ми дава 6,5 литра на 100 извънградско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японецът прави икономични коли. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

бихте ли ми казали как е колата от към шумоизолация? Колебая се много между сивик 1.8 бензин с ръчни и лансер 1.8 бензин ръчни, като търся около 2008-2009г. За лансера четох че е лошо шумоизолиран, ниско качество на пластмасите в купето и не толкова икономичен като сивика.

От друга страна сивика е с много лоша видимост назад и с много грозно табло(лично мое мнение). Каквото и да взема ще го смъкна на 16-ки за да вози по-меко, ще сложа камера за назад и може би още някоя глезотийка. 

Някой дали може да изкаже преки впечатления между двата модела? Дори и най-малките подробности биха наклонили везната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз навремето като се чудих коя от двете (Сивик или Лансер) да взема,взех решение да е Субару Импреза 2.0 2008.

Всичките с газифицират сравнително безпроблемно. В Хондата не ми харесаха проблемите с външните огледала, спирачките, амортисьорите, липсата на задна чистачка и лошата видимост. Мицубишито също имаше някакви дребни дразнещи проблеми и затова се спрях на Субаруто.

Тъй като избраните от теб автомобили ще са на 10г, много по-важно е състоянието на точните екземпляри, които си избрал. Според мен автомобилите са доказано здрави и качествени, така че избери по-запзения/по-поддържания.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То понеже субару е най-безпроблемният автомобил :) Аз драма със спирачки нямам както и с амортисьорите също.Всъщност то драма с амортисьори не знам коя кола няма да има по лунните пейзажи тук и въпреки всичко за един ресурс от над 100 000км е съвсем нормално да се сменят и амортисьори, да се прегледат и спирачки и не само колкото и да са хубави пътищата.Няма вечни неща.
Към колегата който се чуди, според мен се спри на този автомобил който ти харесва повече и външно и като технически характеристики.Качи се, покарай и 2-та автомобила и си прецени.Това дали е грозно таблото е субективно, за мен пък си е надскочило времето с години и е много яко.Качеството на пластмасите е гадно на общо взето всички по-съвременни автомобили, не е като на по-старите с кожите и вечните плюшове :)

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за бързите отговори. В интерес на истината първо дилемата беше субару импреса 2.0 или лансер 1.8. В последствие обаче се отказах от импресата заради скъпата поддръжка и особен двигател. Нямам нужда и от 4х4, от Варна съм ☺ Карам малко, нямам нужда и от газ. 

Лансера ми харесва много и на вид и като интериор. При него също има проблем със заводските дискове. Кривят се много. Заводските амортисьори имат тропане и много хора ги сменят.

Ламарините са като от капачки за буркани. Един приятел има дизеловата версия и някой му беше изкривил калника от горната страна. Явно се е подпрял или седнал. 

За сивика все още не съм имал възможност да го огледам на живо отвътре. Нямам познат от Варна с такава кола. Външният му вид ми допада. Има ги и много повече от лансера, съответно по-лесно ще се намират части втора употреба.

Нищо не казахте за шума в купето? Струва ли ви се шумен сивика с бензиновия двигател? 

В интерес на истината 11 години карам голф 3, след който на каквото и да се кача ще ми се струва луксозно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Mkilla написа:

То понеже субару е най-безпроблемният автомобил :) Аз драма със спирачки нямам както и с амортисьорите също.Всъщност то драма с амортисьори не знам коя кола няма да има по лунните пейзажи тук и въпреки всичко за един ресурс от над 100 000км е съвсем нормално да се сменят и амортисьори, да се прегледат и спирачки и не само колкото и да са хубави пътищата.Няма вечни неща.

Искрено се радвам за теб, но в моите очи и моята практика до сега - Субаруто е най-безпроблемния автомобил. Карах го 140 000 км (от 60 000 до 200 000). Освен нормална поддръжка, като смяна на течности, филтри, свещи и ремъци, не съм сменял нищо друго. Нито накладки/дискове, нито амортисьори, дори компоненти по ГИ. Никаква грешка, никаква лампа не е светвала.

Сузукито преди него си показа рогцата - гривна ABS, ламбда сонда, софтуер. Искаха и катализатор да сменят.

За 7мес и 25 000 км Хондата от подписа показа грешка PGM-FI (P2199) - описал съм го в тема - нов датчик и софтуер.

С "европейските" автомобилни марки приключих отдавна.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Wish_Master Колега аз съм от Варна. Ако искаш мога да ти покажа хондата, но е дизел :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4/7/2018 at 0:00, Wish_Master написа:

Здравейте,

бихте ли ми казали как е колата от към шумоизолация? Колебая се много между сивик 1.8 бензин с ръчни и лансер 1.8 бензин ръчни, като търся около 2008-2009г. За лансера четох че е лошо шумоизолиран, ниско качество на пластмасите в купето и не толкова икономичен като сивика.

От друга страна сивика е с много лоша видимост назад и с много грозно табло(лично мое мнение). Каквото и да взема ще го смъкна на 16-ки за да вози по-меко, ще сложа камера за назад и може би още някоя глезотийка. 

Някой дали може да изкаже преки впечатления между двата модела? Дори и най-малките подробности биха наклонили везната.

Здравей колега,

На въпросът "шумно ли е в купето" бих отговорил със: За мен е сравнително шумно (карам дизел), но поносимо. Ако слушаш музика едва ли ще ти прави голямо впечатление, но не очаквай "вакум" / "откъсване от света" като затвориш вратите :) Пълна шумоизолация в 2-3 Софийски фирми, които с това се занимават излиза около 1.5 - 1.8к BGN, което не смятам, че е рентабилно (има и DYI из i-net пространството, но за мен реших, че не си заслужава). Моят съвет - по-скоро покарай / повози се при колегата @thelastbonbona, въпреки че кара дизел.

 

Камерата за задно виждане смятам ще ти реши проблема със спойлера в средата на огледалото за задно виждане. Моите стъкла са фолирани (задно + странични) и в тъмно, дъждовно време е изключително неприятно. През останалото време не съм имал затруднения! Ако стъклата са ти напълно "стокови" предполагам е по-добре.

За возията вече си се информирал, че е твърда, но не бих казал, че е неприятна. Имам познат, който беше доста предубеден, че е нетърпима, но след като го возих си призна, че е ок и би карал. Ако имаш проблеми с кръста по-скоро потърси авткомобил с по-мека возия / позиция на водача по-високо, за да не се навеждаш при качване/слизане от автомобила. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте група, от понеделник ще бъда горд собственик на Сивик 1,8 бензин 2007.Имам някой въпроси и ще се радвам ако може някой да ми помогне.Кажете къде в Пловдив да намеря читав майстор,който да я обслужи.Имам и проблем с пикселите на дисплея на радиото и за там ако може някой. Благодаря ви предварително и се извинявам ако не съм  уцелил правилното място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти се скарат, че постваш едно и също нещо на няколко места :) Не мога да ти помогна за сервиз в Пловдив. Колкото до дисплея.. сваляш го и го водиш на майстор жичкаджия или сам, ако можеш да работиш с поялника и му се презапояват спойките, и е 6.

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръцете не са ми в....... , но няма да мога със сигурност. Имам зор и търся решение, и се надявах някой тук да ми помогне.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...