Jump to content
mаrto

8-ма генерация Сивик / Общи мнения

Recommended Posts

Едно въпросче към просветените, за да не направя някоя беля.

Към тези от вас, които сте с I-Shift кутиите, масло на Honda MTF или ATF трябва да се използва.

Четох из чуждите форуми всеки си говори неговото си. За мен това си е механична кутия, нямаща нищо общо с автоматичните и би трябвало да е с MTF, но ако някой от колегите е сменял ще се радвам да сподели.

Гледах в сайта на Motul за механичната и за I-shift кутиите дават едно и също масло ..., което малко подкрепя теорията ми. Спрял съм се на маслото на Хонда но ми трябва потвърждение от някой минал по процеса.

Попадали ли сте на някое ръководство за смяната на маслото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бързи два въпроса от мен:

 

  1. Радиото (СД-то не) започна да ми прескача без да пипам нищо. Закача се на определена станция и в произволен момент просто все едно губи точно честотата. На моменти се връща само на правилната, на моменти не? Започнах да го забелязвам след една автомивка, но някак ме съмнява това да е проблема. 
  2. Ламерски въпрос сега - от какво зависи колко е леко сервото на колата освен от скоростта, защото мога да се обзаложа, че на моменти, когато тръгвам е ужасно леко и комфортно, а на моменти не. Има ли нещо, което вероятно се сменя, нещо като датчик, който да може да се бърка в това нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По първа точка най-вероятно си натиснал scan бутона, тогава само си препуска през станциите докато не го прекъснеш.

 

Иначе за чистачките/перата, потвърждавам че чистят много добре и без шум. Определено си струват. Доволен съм.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно въпросче към просветените, за да не направя някоя беля.

Към тези от вас, които сте с I-Shift кутиите, масло на Honda MTF или ATF трябва да се използва.

Четох из чуждите форуми всеки си говори неговото си. За мен това си е механична кутия, нямаща нищо общо с автоматичните и би трябвало да е с MTF, но ако някой от колегите е сменял ще се радвам да сподели.

Гледах в сайта на Motul за механичната и за I-shift кутиите дават едно и също масло ..., което малко подкрепя теорията ми. Спрял съм се на маслото на Хонда но ми трябва потвърждение от някой минал по процеса.

Попадали ли сте на някое ръководство за смяната на маслото?

 

http://www.honda-varna.com/service/componentstt.html

 

За I-shift кутиите дават едно и също масло - Honda МТF–3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По първа точка най-вероятно си натиснал scan бутона, тогава само си препуска през станциите докато не го прекъснеш. Иначе за чистачките/перата, потвърждавам че чистят много добре и без шум. Определено си струват. Доволен съм. Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

Не, не е това. Сякаш на моменти нещо се бърка на ниво софтуер ли или закача някъде отвътре този Scan Бутон и започва да търси друга станция!?

 

А колкото до другия ти отговор - той май не беше за мен. Моят втори въпрос беше за волана и защо на моменти е много лек, а на моменти не (освен когато скоростта е различна) т.е. от какво се влияе това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, някой сменял ли е термостат. Питам, защото ми се струва че парното не е на ниво. При външна температура около 3-4 градуса на мен ми е студено в колата. Загрява малко бавно (след около 6-7км.), стрелката е една идея под средата. Духа топло, но не и горещо. И започвам да се питам от къде идва проблема. Хондата е 2.2 ех. А, и още едно въпросче: Вече няма предупредителния сигнал за забравени светлини и ключ, когато е загасена и отворя вратата. Предварително благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ниска скорост ли държиш вентилаторите?

Стрелката е абсолютно нормално да е под средата на скалата, важното е да не ти играе показанието в движение.

Питам за скоростта понеже и при мен на 1 ако ще и на Hi да съм дал не става баня, както при предходните ми автомобили, но при 2-3 и на горе, си топли доволно.

 

За зумерчето и сигнализацията нямам идея.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държа го на ауто и на Hi отопление, т.е. трябва да са на макс вентилаторите. Температурата не играе. Като загрее си стои малко под средата.

ПС Започвам да влизам май в някакви филми. Клапи, радиаторче или термостат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бях писал и в друга тема.. 2006 година моделите имат проблем с ''air mix motor'', което е свързано с точно такива симптомикоя година е колата? потърси из нета за този проблем...

стрелката на температурата е напълно нормално при този модел да е малко под средата (12:40)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......Загрява малко бавно (след около 6-7км.), стрелката е една идея под средата. Духа топло, но не и горещо. И започвам да се питам от къде идва проблема....

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44665&p=1057318535

И следващи няколко мнения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите колеги. MFG, колата е средата на 2007-ма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, баща ми ще купува CIVIC8 и иска 1.4 IVTEC(след 2009г) понеже е вече пенсионер и не му се плащат големи данъци а и разхода е по-малък.Някой му казал, че този мотор гори масло.Вярно ли е това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен гори само когато я карам на високи обороти, разбирай продължително време над 3000, тогава вече мисля че и vtec-а се включва. Това обаче при нормално каране се случва изключително рядко.

В твоя случай предполагам ситуацията ще е аналогична, освен ако по-често не скача на педала за да засили сувалката с тези по-малко коне.

Ако гара само градско не би трябвало да има проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и_З_и.

Да Ви е страст, да служи, без аварии, успех.

Когато момиче от форума се похвали ...радвам се. )

Edit: Кой брои ...-ше ?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси,до скоро бях с 6та генерагия,но откакто видях 8ицата си мечтаех за нея и най-накрая си я взех :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех, Изи!

Радвам Ви се, че сте сбъднали Мечтата си!

Чакаме снимки и коментари... ))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос. Когато возя хора отзад след като слязат от колата задницата буквално се вдига с 2-3 см. Не кляка много колата, но спрямо предните пружини разликата е доста осезаема. При вас така ли е или задните ми пружини са тръгнали?

Редактирано от revenue

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, в една тема видях, че колегата ВесКо е монтирал камера за заден ход с образ извеждащ се на екрана на оригиналната навигация на Акорд.

Чудех се нашите екрани дали са пълноцветни, имат ли изводи за камера?

Накой правил ли е такъв мод?

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа :) Мечтаната кола -сивик 2007 г. Много и се радвам  :punk:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте някой да е сменял акумулатор за 2,2 дизел? В момента ми предстой подмяна, че моя вече издава багажа и се обадих в Бултрако, като ми казаха, че в момента оригиналният за модела е на цена от 210 лв на марката "JOHNSON"

Някой да е подменял и да има впечатления дали е по-добре да се сложи оригиналният или да се задоволим с Бош или Варта, като ще бъдат в пъти по евтини?

благодаря за мненията! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, в една тема видях, че колегата ВесКо е монтирал камера за заден ход с образ извеждащ се на екрана на оригиналната навигация на Акорд. Чудех се нашите екрани дали са пълноцветни, имат ли изводи за камера? Накой правил ли е такъв мод? Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Имаш ли навигация, имаш и подготовка за камера. Разрови се в CIVINFO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ 1 Civic 1.8 ... А аз си мислех, че Джазката вози твърдо :) ...So far so good :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ 1 Сивик 8

     бензин 1,8  спорт и от мен 

 

    Старата 6-ца и новата 8ца (скоро ще има погребение на 6-цата) - дълги 10  години (300к км.) при мен,  добра служба и все още двигателя е работи почти като нов.

    даже ми е жал да се разделя.

    но по очевидни причини си беше нужна по нова. :)

    и съм супер доволен.

car.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече минахме клуб 100+. Ако не съм пропуснал някой от последното ми обобщение, сме на 106 :honda: :

Milcho.ms - 91
Niko_Hondata - 92
jijo99 - 93
iko58 - 94
Dichgeorgiev - 95
diver1 - 96
t9ny - 97
Miroslav A - 98
whisky_touch - 99
pesss - 100
kach - 101
u_3_u - 102
r5gtr - 103
NEVENA_V - 104
uglyipl - 105
JadeStudio - 106

Редактирано от Niki_V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече минахме клуб 100+. Ако не съм пропуснал някой от последното ми обобщение, сме на 106 :honda: :

Milcho.ms - 91

Niko_Hondata - 92

jijo99 - 93

iko58 - 94

Dichgeorgiev - 95

diver1 - 96

t9ny - 97

Miroslav A - 98

whisky_touch - 99

pesss - 100

kach - 101

u_3_u - 102

r5gtr - 103

NEVENA_V - 104

uglyipl - 105

JadeStudio - 106

:robot: Мен ме няма 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами преброй се бе колега :)

Значи:

istarus - 107

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

110 :)

Колеги, през последните няколко месеца след смяна на гуми почти винаги се намира някой който да ми скъса шпилка и всички резервни който имах оригинални вече са монтирани. Някой да даде съвет от къде да си закупя качествени шпилки за нашите коли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

110 :)

Колеги, през последните няколко месеца след смяна на гуми почти винаги се намира някой който да ми скъса шпилка и всички резервни който имах оригинални вече са монтирани. Някой да даде съвет от къде да си закупя качествени шпилки за нашите коли?

За шпилки не мога да ти кажа от къде, може да разучиш за някой добър стругар в района (поне във вашия район има доста пром.предприя и заводи), но аз като ходя да ми сменят гумите винаги им казвам да стягат с гаечен ключ, а не с пистолета, защото някои гумаджии се престарават с пистолета и после, ако ти се наложи на пътя нещо да сменяш, може и да не успееш със заводския ключ (моя е крив от скачане върху него, заради такова юнашко стягане с пистолета). Но като се стяга на ръка е добре след първите 100км да ги провериш дали са ок гайките и ако трябва да се притегнат, но това не ми се е налагало досега, поне на мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, малко полезна информация, ако някой случайно си търси акумулатор, в момента има налични акумулаторите, които са за първоначално вграждане в нашите Хонди:

 

http://akumulatori.bg/335/Product/1301/YUASA%2048Ah%20YBX5053%20JIS#info

 

Аз днес си подмених оригиналната 10-годишна Yuasa.

 

Алтернативите на Bosch и Varta са със 330А стартов ток, Yuasa са съответно 400А за модела YDX3053 и 430A за модела YDX430.

Редактирано от PiToMeN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номер 112 . Сив металик 2,2 дизел 2008 год .  90% бях сигурен , че ще си купя Голф 5 но след , като седнах в Хондата ..... е..м ти Голфа :biggrin:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

113- Сивик Тайп Р  :zen:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

113- Сивик Тайп Р  :zen:

FN2 или може би първия тук FD2 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...