Jump to content

GGen74

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно GGen74

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Stara Zagora
  1. +1 .Същия сервиз преди точно 3 месеца . Закарах Сивик 8 от автокъща за диагностика на двигател и системи и преглед на ходова част . Констатация : По окачване няма забележки , двигател , също без забележки , ДПФ и генерация без забележки . Единственна грешка - неработещ датчик за външна температура- откачена букса . Имам протокол за всичко . Цена за услугата 65 лева . Купих колата и точно 10 дни по-късно : Запушен ДПФ , предния -десен аморт. е тотална щета , демферна шайба - почти излезнала , тампони на реакт. щанга и биалети - разбити . Съзнавам , че кола втора употреба е нормално да има забележки останали неотразени след сервиз , НО констатация "Всичко е ОК" за амортесьор , който хванат за основата и стержена се движи по-лесно от сламка в бирено шише и тотално запушен филтър ми говори за небрежност .
  2. 1500-2000 км , може и малко повече да са . Започна да трака много , когато загрееше мотора . После следва загуба на мощност и ако продъжиш да караш , накрая спира с гаден звук .
  3. Имах преди време един нисан Терано 2 с 2,4 бензинов мотор . Мотора му тракаше точно по същия начин . Оказа се болт на биела / бутало .
  4. Привет Някой пробвал ли да рециклира оригиналните предни амортесьори ?
  5. Номер 112 . Сив металик 2,2 дизел 2008 год . 90% бях сигурен , че ще си купя Голф 5 но след , като седнах в Хондата ..... е..м ти Голфа
×
×
  • Създай нов...