Jump to content
tigarle

Какъв бензин да ползвам?

Recommended Posts

Здравейте на всички фенове на хонда. Може ли някой да ми даде съвет, какъв бензин да ползвам и от кои бензиностанции ? Докарах си от чужбина honda cr-v 2007 EX-L, не ми се ще да я пълня с гаден бензин. Чувам, че на ЛУКОИЛ и на PETROL бензина бил хубав. Ако може някой да ми даде полезна информация......Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично карам само с OMV Carrera 100 или Петрол 98. С всичко друго колата става съвсем различна. По-шумна, по-мудна и опредлено гори повече... Със 100 октанов бензин - 12,5 - 13/100 градско. С 95 - 14,5 - 15/100.Никога не зареждам на Лук Ойл и на Шел. На Еко само 100 октановия. От другия колата ми умира.Това са ми наблюденията от последните 2 години и не само с хонда. Ауди А4, Алфа Ромеро, Хонда Прелюд, Ситроен Ксантия - при всичките беше така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, колега Коев, тъкмо и аз това щях да кажа. Абсолютен фен съм на ЕКО-то и сто октановия им безнин, моята само с такъв се пълнеше, а за служебната и от Лукойла ставаше, когато ЕКО-то ми е далече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично карам само с OMV Carrera 100 или Петрол 98. С всичко друго колата става съвсем различна. По-шумна, по-мудна и опредлено гори повече... Със 100 октанов бензин - 12,5 - 13/100 градско. С 95 - 14,5 - 15/100.Никога не зареждам на Лук Ойл и на Шел. На Еко само 100 октановия. От другия колата ми умира.Това са ми наблюденията от последните 2 години и не само с хонда. Ауди А4, Алфа Ромеро, Хонда Прелюд, Ситроен Ксантия - при всичките беше така.

много ценен съвет, мерси много...ще те послушам и ще пробвам задължително :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз зареждам по принцип на ОМВ Б+ и ЕКО доволен съм им от бензините зареждам почти винаги на хондата 100 октанов от там или 98, а Е30-та само с 100 :cool:

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко тъп въпрос, ама като не разбирам...има ли проблем да карам моята d13ка със 100 октана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rompetrol- горивото се внася изцяло от Румъния,колата пее.При EKO и OMV само високооктановите са внос.При един и същ маршрут,идентична скорост ,и натовареност на колата-разлика от 500-600гр. на 100км. в полза на румънците с/у австрийците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем, но е под въпрос дали си струва за твоя мотор. По принцип високооктановия бензин щади мотора. Изгаря по-добре, по-трудно гори детонационно. От там идва по-гладката и безпроблемна работа на мотора и съответно усещането за повече мощност. Но и цената му е по-висока. Днес заредих ОМВ Карера 100 за 2.12/л.

малко тъп въпрос, ама като не разбирам...има ли проблем да карам моята d13ка със 100 октана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V ти е Щатско мисля.? А за там му дават да се кара с 91 октана. Значи в бг може и с 95. А бензина на Лукойл и ОМВ са основните бензини предлагани от бензиностанциите в бг. В нефто база илиянци на лукойл се прави смесването на бенц със добавки за шел. Петрол също купуват мисля от лукойл. Най- добре Лукойл и ОМВ. А за октана ако си намериш менуал там пише за твоята кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем, но е под въпрос дали си струва за твоя мотор. По принцип високооктановия бензин щади мотора. Изгаря по-добре, по-трудно гори детонационно. От там идва по-гладката и безпроблемна работа на мотора и съответно усещането за повече мощност. Но и цената му е по-висока. Днес заредих ОМВ Карера 100 за 2.12/л.

малко тъп въпрос, ама като не разбирам...има ли проблем да карам моята d13ка със 100 октана?

2.12?До колкото си спомням е с 20ст. по-скъп от 95,а в момента 95 е 1.99

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди седмица сложих от екото 100 октанов и колата ми спря да върви :) толкова мудна никога не е била. Вчера си сложих от омв 100 октана е там коренна разлика.... върви прекрасно и разхода е по нисък.. също съм доволен и от ромпетрол :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип бих зареждал 100 октановия бенизин, ако усещах положителна разлика. Лично аз зареждам карера 95 от ОМВ или 95+ от ЕКО, става въпрос за този с добавка за почистване на инжекциона. Може и да се заблуждавам, но няколко пъти слагах 100 октанов от същите бензиностанции и колата сякаш не вървеше толкова добре. Май всичко е до късмет и дали ще случиш качествена партида. Но подкрепям колегите - само ЕКО и ОМВ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на ЕКО 100 октана и когато няма пари 95+ :) Раздават и карти с 2ст отстъпка на литър , не е много , но е нещо :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лукойл 95 ми харесва а и имам карта с 5 ст. отстъпка на литър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам САМО 95 - за друго няма кинти.. колата си върви екстра, не детонира, не прекъсва. Бас държа, че с по-хубав бензин ще мърка и ще свисти ама пусто... всеки грам, милиграм, милилитър и както и да го наречеш за мен има значение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шефче, разликата в цената ще я избиеш от икономията на гориво. Всъщност като се замисля е малко съмнително, защото колата върви значително по-добре и някак си от вътре ти идва да я настъпиш. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре лица всички говорите за ОMV ЕКО аз винаги гледам да сложа 100 октановия от SHELL и съм много доволен няколко пъти и от екото слагах 100 октана не е зле . За OMV имам много негативно мнение но често казано съм го пробвал само 1 път - тогава колата бръмчеше повечко и ми даде разход същия като на Shell 95 с добавките който е. Скоро мисля пак да пробвам OMV дано е по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички бензини в страната са един дол дренки разликата е в количеството вода.Ако излизаш извън България можеш да сръвниш нашия и техния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента по-добро от ОМВ нема колата повече върви и разхода е по-малко макар че второто е малко съмнително да се постигне защото както каза колегата отвътре те ръчка да понатиснеш повечко газта наблюденията са ми за 95H :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и пак се стига до легендите как по-високооктановия бензин давал повече мощност...особено на хора с 5ген, дето японците са ги мислили двигателите да работят с А92 ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шефче, разликата в цената ще я избиеш от икономията на гориво. Всъщност като се замисля е малко съмнително, защото колата върви значително по-добре и някак си от вътре ти идва да я настъпиш. :D

Напълно съгласен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нека и аз да взема отношение един приятел изследва част от горивата на ОМВ и по специално дизела за дизела просто гарантирам че алпина и премиума са наи добрите с по ниско съдържание на сяра и дават по малък разход ,за бензина от скоро време и надявам се не за дълго всички освен ромпетрол взимат бензина от лукойл дори и омв за високо октановите бензини не съм сигурен но ще питам и ще пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за националната пълних с 95 от лукойл. на връщане сипах 98 от петрол и ми даде около 1литър по нисък разход на връщане....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и пак се стига до легендите как по-високооктановия бензин давал повече мощност...особено на хора с 5ген, дето японците са ги мислили двигателите да работят с А92 ...

Всеизвестна тайна е, че тук ако пише 95, истинското число е 92, а ако е 98 или 100, тогава отива към правилното. А и няма връзка това за колко е правена колата... има напълно логика да дава някакъв процент мощност, колкото и да е малък. Това е като да кажеш, че рейсинг горивото е не по-различно от това, което наливаме ние.. :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си карам Д13-ката само с бензин на Лукойл 98,пробвал съм със 100 октановия на Шел, пробвах и карера 100 на Омв.най добре си е на лукойл.и когато пиша че съм пробвал имам предвид че съм карал поне 2-3 седмици с гориво само от една бензиностанция.но имам приятели с коли от любимата ни марка които предпочитат Шел или Омв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си с 95, пробвал съм с всякакви горива само с Shell V-power усетих разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OMV само, а дали 95 или 100 октана зависи какво е положението в джоба ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз споделя горчив опит... CR-V то редовно си го хранех с нормален 95 от OMV. Един ден планирах дълго пътуване и реших да заредя догоре с 100 ;) Фатална грешка... имам чувството че избих половината коне... Много висок разход, колата почти не вървеше. С колегите много се смяхме по едно време ... Ядосах се че не върви и настъпах педала докрай ... оборотите не мръднаха... щях да счупя седалката, защото я използвах за контра :) Светна резервата ( не помня на какви километри беше ама 50л си ги излапа за около 400 км извънградско 80км средна скорост почти празна кола)[само да вметна при подобно засичане при друго пътуване разхода беше по малко от 9л/100 при спокойно каране, 10л/100 при бясно каране по магистралата половината път и с включен климатик при пълна кола 4 човека + много багаж. засичахме го при пълен резервоар] Видях някакъв лукойл в Сопот ... сипах нормален 95, единия колега сипа 98 на астрата нищо че беше далеч от резервата (а по разхода на двете коли предполагахме че трябваше сравнително по-едно време да светнат резервите)CR-V то излетя ... по едно време колегата го гледам доста напреде дръпна викам да го настигна ...160 ( дигна си ги учудващо бързо). Спряхме и той вика колата тръгна викам му и мойта, и това няма нищо общо с внушение... Просто разликата беше огромна.Оттогава си зареждам във Варненския лукойл по пътя към аспарухово проблеми нямам и съм доволен от вървежа. Колегата каза че много пъти е зареждал във Варненските луковици ама не е доволен от бензина ...Някой изказа предположение че на CR-Vто 100октана му идват много хм ? ! ?Все се каня да заредя 98 ама и с 95 си върви добре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даааааа,колега и аз те подкрепям напълно!Имам сивик купе и слагам само на ОМВ 95. На няколко пъти съм пробвал 100 или 98 октана и констатирах че колат не само че не върви,но и гори доста повече! Може би пали малко по-лесно,но само толкова!За мен бензина е само 95,е нашия не е 95 ,но с този като че ли върви наи-добре!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В БГ има монопол на ЛУКоил. Всички копуват от там, после каращисват с вода, добавки и т.н. и препродават. Единствено ЕКО дори НЯМА договор за изкопуване на ТЕЧНИ горива от ЛУК-а. Гръцки са. LPG-то им е на Кълвача-газ/ ЛУКойлско /. Разликата е най-осезаема при дизела. Карах кола с проблемна ГНП - проблемите станаха пренебрежими, колата вървеше повече, гореше по-малко!А иначе - в менуала си пише октановото число!

Редактирано от kalintry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сипвам само V-Power Racing от Шел! Не мисля, че разликата в мощността е осезаема, но разходът пада с 1 или 2 литра съответно на градско и извънградско ;) За 100-октановия на OMV съм чувал както положителни, така и отрицателни мнения! А тукашният 95 няма нищо общо със западноевропейския ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди наливах само на шел ви пауър, но от няколко години само на лукоил доволен съм от техните горива :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,слагал съм от Петрол 96,Лукойл 95 и 98,Еко 95+ и 100 окт,от Шелл V-power i V-power racing. Но най съм доволен от ОМВ 95 карера.Колата е супер икономична и има сравнително повече мощност от другите горива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още един глас за OMV 100 , за мен това е най добрия бензин в БГ !!! ее разбира се след безплатния :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай на ред който ти пасне най-много на автомобила си карай с него тук всеки е с различно мнение и виждания така че не вярвам темата да те насочи на някъде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз вчера заредих на ЕКО 95+, Прелюда даде разход 15/100, оборотомера рядко е надвишил 3500 оборота, а с OMV 95 Carera ми дава разход около 13 с доста ръчки.

Редактирано от poplo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този карера 100 някой път е много хубав,а друг път колата е яко спъната.А за вода в бензина - това е мит,водата и бензина не могат да се смесят,бензина изплува отгоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с горивата колкото и да го чоплим....няма полза :( На всяка бензиностанция бензина е различно прецакан. Много хора вече се оплакват и от 100 октановите бензини, (дето уж били вносни) със по-високия разход при еднакъв стил на каране, без промяна във вървенето и т.н. Според мен не са както преди време, когато само след две последователни зареждания със 100 октанов, и чувствах осезаема разлика (особено в ниските обороти) Няма го това усещане вече...По ред на номерата отпаднаха Shell, Лукойл (отдавна съм им обявил боикот) както и Омв - те пък от кого го взимат... :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко месеца сипвам само 95+ от ЕКО и съм много доволен. Колата има приличен ряз и работи доста равномерно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...