Jump to content

LUZIFER

Фен
  • Мнения

    156
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно LUZIFER

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 27.12.1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://luzifer.kicks-ass.org/Honda

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Бургас
  1. Аз да си кажа честно май няма кой знае колко голямо значение от коя верига зареждам, а по скоро кога и от коя бензиностанция на веригата зареждам. Пример от Shell в Бургас на хиподрума съм си патил и с най-скъпия бензин, а вчера и с най-скъпият им дизел (заредих го по празниците и явно някой доста го е кръстил - все пак на проверка никой няма да мине). В София си зареждам пак от Shell на бул. Сливница и за сега не мога да се оплача. За да караме с добри горива трябва да има засилен държавен контрол, без опция за корупция и солени глоби за некоректните бензиностанции - достатъчно скъпо си плащаме за това ниско качество което получаваме.
  2. Благодаря за бързия отговор. Понеже аз нямам техническата възможност да се занимавам сам нито достатъчно познания. Ако може да ме насочите по-конкретно към някой който може да ми свърши работата с монтирането. Ако не удобно в темата пишете на лични.
  3. Та моят F18B2 ми доскуча а и ще стигне юбилейните 200 000км и ще трябва да го обслужа. Колата трудно мога да я продам на цената която искам, затова обмислям смяна на двигателя. Насочил съм се към H22A8 държа да си имам климатик. По принцип знам че има Accord Euro R който прилича на моят, но неговото купе е CH1 Какво точно трябва да са сменя, големи главоболия ли са? Кой може да го направи?
  4. Само ако от най-високата скорост ги спра само тогава се връщаха. Ако дръпна само лоста към мен си спираха където имскимне ако въобще бяха на кеф да тръгнат
  5. Ами аз съм с Accord 6 имах точно същите проблеми, предполагам е същия механизам и при теб. Свалихме изчистихме (някой беше си поиграл да я смазва с нещо но явно след тплкова време тази смазка беше заминала имаше и доста прах набита), после намазахме добре с някаква смазка (взехме я от сервиза за климатици където работи бащата - ако искасш да питам дано се сетят, но предполагам колегите знаят точната смазка за тази работа) и сега нямам проблеми. Аз така доста време отлагах мислих, че е нещо много голямо и аз гледах бушони мислих че и честачките са ми грешен размерно най-накрая се оказа това.
  6. Та понеже казах че ще пиша. Ето как се развиха работите с ремонта и диагностиката.Майсторите огледаха цялото окачване: Казаха всичко е здраво имаш една биалетка отзад – сменихме я. Естествено продължи да си тресе при спиране.Свалиха дисковете занесохме ги на стругар (на външен вид изглеждаха ОК) той какво мери какво прави какво струва каза че почти нищо им нямало само на левия имало малко кривина той я бил оправил. Сложиха дисковете пак тресе.Решихме да пробваме с нови накладки все пак по евтини са от дисковете – ефект никакъв пак тресе.Вече от незнаене какво може да е почнахме да се съмняваме в джантите гумите защото едната втулка която ползвам за летите джанти беше смачкана сложихме зимите който са си със заводските – пак тресе.Най-накрая с хиляди уговорки взехме нови дискове казахме че ще ги пробваме и ако не се оправи ще ги върнем продавача беше точен тип, даде ги сложихме ги – заспа не тресе вече.Та..... Извод1: Въпреки че са нови частите пак може да са много калпави. Извод2: Професионалисти много, такива на които им се работи малкооткрих топлата вода а? Та от всичко изписано дотук излиза най-често срещаната причина за тресеното при спиране са дисковете. Надявам се да съм бил полезен.
  7. Ами да на мен ми се е случвало точно 3 пъти. 1.Със старият Accord86 на газ, в Бургас точно на най-стръмният баир отстрани на младежкия дом, 3-ма бяхме не успяхме сами, добре че минаваха 2 лица и помогнаха и после трябваше 3мата да я бутаме до автогарата до билата. 2.Пак с нея, пак в Бургас. Най-големият сняг и тя изгасна насред полето, щот бяхме до един сервиз на 4-ти км бутахме до бензиностанцията на Метро.3. С един Ford Eskort пак на газ. Влизаме в София, завивам на Орлов мост в дясно и от там като угасна на военна академия си го бутах до един петрол след кръговото на сточна гара.
  8. Ами да колегата е прав зависи от какво ще се качиш на нея (то така си е за всяка кола). Аз минах от Accord 2.0 86 (A20A1) на този Accord 1.8 99 (F18b2) и да месец два беше разликата голяма много кеф. По едно време имах проблем с нея и взех на бащата Accord 2.2 iCTDI (N22...) после като се качих обратно в мойта ....... мъка мъка не вървеше толкова и сега малко като поизлязохме от кризата сериозно се замислям за проджба за нещо по-ново и по мощничко. Иначе за вървене върви нормално поне за мен. Не се усеща ускорение кой знае какво но примерно в момента карам за в града едно Polo 3 1.3 вътре имам чувството че ще излетя всеки момент и че ускорява доста, но реално никак не ускорява като погледна километража. Возията на Accorda ми допада доста - стегната но не твърда. Изпреварва се достатъчно лесно и бързо ако другият кара мах със 90-100. На магистралата 150 си държи без проблем, нагоре до 200 стига, но над 150 вече ме удря много в джоба.
  9. Преди година и аз го имах този проблем. Смених горни шарнири и се оправи. В момента отново имам същия проблем малко ме съмнява да е шарнир (надявам се да издържа повече от година ).Гумите ги купувах тази година в началото на сезона FALKEN SТ-115 не вярвам да са криви, съответно и не мисля че е паднал баланса на джантите а да са толкова криви не вярвам не помня да съм влизал в огромни дупки (тях ги купих нови). Преди 1 месец имах проблеми със спирачната система и покрай този ремонт смених предни дискове и накладки а задните ги шлайфах защото имаше ръб (предните дикове не бяха скъпи 180лв 2та). След като взех колата проблем нямаше. В момента се съмнявам в дисковете тъй като са евтини, но и ми похлопва предницата => не изключвам и отново шарнирче все пак джъткам в София по малките улички. Вибрации в педала на спирачката нямам.За съжаление и време нямам за да ги проверя за да реша евентуално какво ще се сменя.
  10. Аз в предната се въздържах но в тази ще изкажа мнение. Си натискам колата в норми не мога да кажа че е вкарвам до червено (все пак 1.8 Accord). Гори масло предимно извън градско като си карам по магистралата 150км/ч някой път натискам моментно до 170-180. Маслото е Mobil S2000 10W-40.След смяна на маслото, го изгаря доста бързо. Един, два курса Бургас - София и сме на мин. Съответно доливам от разфасовка 1л и това е повратната точка всеки път започва да ми гори по-малко и по-малко на курс. Това вече го забелязвам за 2ри път. Извод: Големите туби на Мobil S2000 явно са боклуци именно заради това смятам да пробвам Motul или в крайна сметка за да потвърдя на 100% теорията си да наля само от малки разфасовки при следващата смяна.
  11. Братле ето тука цък. Блока който е успореден на бул. Сливница - то е едно малко магазинче. За име на магазина не го помния. Адреса го бях намерил тук във форомът. Даже и да нямаш старата щипка дават ти шублече мериш си и ти предлагат после.EDIT: Хах препокрихме се. Точно за същите става дума
  12. Така е с А не ни вдигат Но при мен е защото просто не спирам там където не трябва (притеснявам се цял ден за глупсти да не ми вдигнат колата). Има една улица по която минавам всеки божи ден за работа преди колите спираха само от едната страна на улицата постепенно почнаха да се появават доста хитеци и да спират от другата страна на улицата и какъв е резултатът - там се минава едва едва ако си с по голяма кола - ако стане пожар пожарната доста зор ще види ако трябва да мине от там но нали са хитри всички и ги мързи да вървят пеш. Аз лично нямам парко място на работа и ми се налага да повървявам до колата, но какво да се прави налага се. Единственото тъпо е, че около обществените сгради няма място да паркираш даже и за 15 мин. за да си свършиш работата (примерно да посрещнеш някой на автогарата ако има много багаж не можеш и да влезеш да му помогнеш). Паяците те дебнат само да излезеш от колата и веднага се запътват да те вдигат големи са цигани и се правят на ударени. Последно ми се наложи да вляза в малко магазинче за 5мин запътих се към някакви служители на ПГ за да ги питам какво трябва да прави SMS ли да им пращам талони ли да ми пишат (не ми се случва често и не знам какво да правя знак не видиях) те вместо да ме изчкат - видяха ме, че съм се запътил към тях - запалиха колата и отидоха на края на улицата. Напсувах си ги едно хубаво като си свърших работата запалих си колата и се махнах без и лев да им давам.
  13. Aми като цяло тъпа работа но все пак много ми е интересно защо на 90% от колите внесени в BG няма аларма.По принцип на никой не му трябва аларма, просто като ходих на оглед при застрахователя бай Пешо каза "я натисни тука ама да пиуне, да чуя". На дали си мислите че като почне да пиука ще слизам да бия крадеца още по мало вероятно е някой да си помисли че ти крадът колата. Дистанционното се беше развалило един път пробвах да отоворя с ключ. Тя съответно се разпищя (плана беше да отворя капака и да я спра с ключа) е след като 5мин пищя и никой не заподозря, че крада колата и след като не успях да намеря алармата под капака се отказах и тръгнах да търся резервата.
  14. Братле за да може въобще някой да ти помогне достатъчно добре попълни си инфото в профила, че да се знае от къде си. Намери си номера на двигателя, примерно F23А1 (само гадая вероятно е той). До колкото разбирам става дума за изпусквателния колектор (изглежда горе долу така ЦЪК)?Препоръчшам ти и отдела "Продава части / аксесоари" но преди това събери информацията, че да няма недоразбрали.
  15. Така днес бащата провел още тестове. Явно свещите са биле доста износени. Сменил от 4-ти тази на първи направила му същият проблем но този път па 1-ви цилиндър неверочтно. Та купил той 4-ри нови свещи покарал я така стабилно и казва, че проблем нямало за сега. Така че за сега @К1r1l печели (усмивка пред строя). Ще я поюрка още няколко дена бащата и пак ще пиша. По принцип до колкото знам нормалните ги сменяме на 20000км иридиевите си мислих, че поне до към 40000 ще издъжат уж по дълъг живот имали, но............ Дано е от това защото честно казано и аз си мислех като @Tonchev, че съм пукнал главата и изкарва компресията от там.
×
×
  • Създай нов...