ivan_m 271 #1 Публикувано 5 Юни, 2009 Искам да питам колегите с Акорд 6 ген. имали ли са такъв проблем с външните дръжки на вратите: при издърпване на дръжката се откача пружинката, която я връща и тя почва да се движи доста свободно и да тропа. Така ми бяха и двете задни врати, които ги оправих с голям зор, защото вътре се чупи един палец, който държи пружината. Вчера се скапа и дръжката на дясната предна врата.Има по-лесно решение /да се продават не оригинални дръжки/ или трябва пак да доработвам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #2 Отговорено 5 Юни, 2009 Аз за сега нямам такъв проблем, но ако не си оправя моя скоро може би ще имам. Ето и моя проблем:Дръжката на шофьорската врата от скоро забелязах, че има луфт от дясната страна. Т.е. се отделя цялата около 2-3 мм. Надявам се, че някое винтче се разхлабило и от там е луфта. Дано да не е нещо счупено. А проблем някой като моя да има или е имал?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LUZIFER 0 #3 Отговорено 5 Юни, 2009 Момчета не знам съчуствам ви . Аз за сега проблем с тези дръжки нямам.Единствения ми проблем близък до вашите е че иавно някое щивче на конзолата за ел. стаклата до шофиора е счупено и се измъква от време на време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VILETU 0 #4 Отговорено 6 Юни, 2009 (Редактирано) Аз за сега нямам такъв проблем, но ако не си оправя моя скоро може би ще имам. Ето и моя проблем:Дръжката на шофьорската врата от скоро забелязах, че има луфт от дясната страна. Т.е. се отделя цялата около 2-3 мм. Надявам се, че някое винтче се разхлабило и от там е луфта. Дано да не е нещо счупено. А проблем някой като моя да има или е имал?!Абсолютно същото е и при мен (днес се загледах до сега не бях обръщал внимание) Проблема с пружинките го имах на предишната кола (FORD) наистина адски неприятно. На дълъг път залепвах дръжките отвън с хартиено тиксо Редактирано 6 Юни, 2009 от VILETU Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #5 Отговорено 6 Юни, 2009 Мойта 6-ица я имам от 62 месеца но такива проблемчета не съм имал, а и не съм човъркал там за да ви бъда полезен технически Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #6 Отговорено 15 Юни, 2009 След като не излезна някакво по-лесно решение, оправих вратата по стария начин. За да съм полезен, направих и няколко снимки: Ето така стои дръжката като се счупи палеца на пружината: Дръжката е вече свалена, оградено е мястото на счупеното: Разпробивам със свредло 2-2.5 мм в тази посока: И завивам един обикновен винт с подходяща дължина: Пружинката трябва да се изкриви малко в тази посока, за да не изпуска главата на винта: Пружината се закача на винта: Дръжката е вече на мястото си и не потропва: Това е процедурата! Дано не Ви се налага да я правите, но все пак си проверете дръжките, защото луфта е малък и не винаги се забелязва! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 175 #7 Отговорено 27 Юни, 2009 Аз засега нямам такъв проблам, за щастие Браво, че си намерил решение и го споделяш, описателно и разбираемо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LUZIFER 0 #8 Отговорено 27 Юни, 2009 (Редактирано) Аве да му е*а -------. И аз както си нямах проблем сега задната ми врата не се отшаря но на дръжката нищо и няма. Не изглежда така като на снимките. Май ще трябва да се отваря вратата . Някой да знае каде мога да намеря упътване ? Редактирано 27 Юни, 2009 от LUZIFER Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #9 Отговорено 28 Юни, 2009 Аве да му е*а -------. И аз както си нямах проблем сега задната ми врата не се отшаря но на дръжката нищо и няма. Не изглежда така като на снимките. Май ще трябва да се отваря вратата . Някой да знае каде мога да намеря упътване ? :)Провери да не би някой случайно (или не) да ти е щракнал лостчето против отваряне отвътре с цел детск безопасност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #10 Отговорено 28 Юни, 2009 По-нагоре съм написъл моя проблем! Опитах се да го оправя. Свалих кората, после почнах да махам една планка с 2 гайки. Едната се разви без проблеми, но другата гайка я въртях около 5 мин и се усетих, че превърта шпилката. Като гледам снимките си мисля, че точно на шпилките които се виждат е и гайката която не можах да развия. И се отказах смирено! Някакви идеи как да застопоря шпилката при условие, че дори и не стърчи от гайката?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LUZIFER 0 #11 Отговорено 28 Юни, 2009 ЕЕЕе ти доста ме упрости, ама все пак не съм. Иначе поне опита :) . На мен проблема ми е че не знам как да сваля кората и не знам също колко трудно е това за сваляне.Ако някой има Service Manual да казва (погледнах препоръчаните теми не намерих - затова линкче ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #12 Отговорено 28 Юни, 2009 ЕЕЕе ти доста ме упрости, ама все пак не съм. Иначе поне опита . На мен проблема ми е че не знам как да сваля кората и не знам също колко трудно е това за сваляне.Ако някой има Service Manual да казва (погледнах препоръчаните теми не намерих - затова линкче )Съжалявам! Моето мнение беше продължение на моя проблем!А по твоя мога да кажа, че свалянето е много лесно особено ако ти е отворена вратата! Предполагам на теб ще ти пречи само седалката. Упътване за сваляне на предна кора (отворена врата!): Развиват се двата винта на дръжката за затваряне. Управлението на ел. стъклата излиза много лесно нагоре и се откачат кабелите които са на букси. Дръжката за отваряне се маха след развиване на едно винтче, което се намира за кръглото пластмасово капаче (то се отваря от едната страна и виси на другата. аз се опитах първо да го отворя от грешната). Дръжката за отваряне е закачена стандартно към щангичка и се откача лесно. Маха се пластмасат в ъгъла на стъклото - само с дърпане има 2 щипки и мисля че нагоре (ама тук не съм много сигурен). Една черна бацацка на кората се натиска в средата оста и излиза цялата. После остават само щипки по кората - аз лично не счупих нито една. И кората се дърпа на горе!Не знам дали това ще ти помогне, но в общи линии предполагам и отзад ще е подобно, но явно по-трудно с затворена врата. Упех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LUZIFER 0 #13 Отговорено 28 Юни, 2009 ООО мерси много сега само да намерия малко сшободно време и ще пробвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #14 Отговорено 16 Август, 2015 Да поразмърдам малко тая стара, но вярвам актуална тема. Днес оправих задната врата като при мен се беше отчупил палеца който задейства отключването, там където съм оградил в жълто. Разпробих пластмасата така че винтът да хване по дълбоко и монтирах планка. Поздрави на всички! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimovdid 1 #15 Отговорено 20 Август, 2015 И аз имах подобен проблем преди няколко години. Оправих го с ламаринена планка като колегата. И оттогава е добре. Подменял съм и 2 двигателчета за централното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #16 Отговорено 20 Август, 2015 Градски, ако и твоята е синя значи има някаква английска конспирация, до тук само сини проблемни дръжки сме снимали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #17 Отговорено 20 Август, 2015 "английската" конспирация е на всите 6-ти Акорди. И моите 2 задни "минаха под ножа". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #18 Отговорено 20 Август, 2015 Потвърждавам, и аз наскоро бях пускал тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #19 Отговорено 24 Август, 2015 (Редактирано) Ми на моята англичанка пък са без грешка. Ама е сива. Редактирано 24 Август, 2015 от tonywoolf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lyubo 0 #20 Отговорено 25 Август, 2015 И аз досега не съм имал проблеми с дръжките, сив Акорд 2000 г. По коментартие ми прави впечатление , че май по-често се чупят задните дръжки , странно защото те се ползват много по-малко от предните . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #21 Отговорено 25 Август, 2015 Колеги, не викайте дявола а и не знаете дали преди вас не са вече ремонтирани. Задните се ползват по-рядко, но и от по-неумели пътници, като деца, жени, родители и други случайни съпътстващи. Фактите обаче са на лице, а що така се получава??? Може доставчиците да са били различни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimovdid 1 #22 Отговорено 25 Септември, 2015 Градски, ако и твоята е синя значи има някаква английска конспирация, до тук само сини проблемни дръжки сме снимали. Не, сива е. Наскоро ми отказа поредното двигателче за централното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #23 Отговорено 25 Септември, 2015 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56314&p=1057438581 На сивата. Дръжката с патрона е разбивана, преди да я купя, та може и от това да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
korkilan 0 #24 Отговорено 14 Януари, 2016 Здравейте, колеги! Да се похваля първо, че от няколко месеца съм с мечтаната кола за мен - Хонда Аккорд 1,8 Купих я с голям мерак и съм страшно доволен от избора си, макар че ми се наложи да сменя какво ли не по колата...но ето, че проблема с вратите ме застигна бързо бързо Задната врата се счупи като на колегата, но някак успях с оригиналните пластмасови частици да го сглобя...рапидки и поксипол и...за сега държи. Предната зяпа доста и реших така и така съм почнал да оправям, да оправя и нея АМА...нещо немога да я сваля. И искам да попитам колегата ivan_m как успя да извадиш лоста, който се навива в дръжката. Видях, че е на резба, но както и да го въртях не разбрах как да го разкача. Не че е болка за умиране ама си е дразнещо така да зяпа дръжката... лично доста рових за мануали, но все са за американския вариант Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlado5 18 #25 Отговорено 15 Януари, 2016 Здравейте, колеги! Да се похваля първо, че от няколко месеца съм с мечтаната кола за мен - Хонда Аккорд 1,8 Купих я с голям мерак и съм страшно доволен от избора си, макар че ми се наложи да сменя какво ли не по колата...но ето, че проблема с вратите ме застигна бързо бързо Задната врата се счупи като на колегата, но някак успях с оригиналните пластмасови частици да го сглобя...рапидки и поксипол и...за сега държи. Предната зяпа доста и реших така и така съм почнал да оправям, да оправя и нея АМА...нещо немога да я сваля. И искам да попитам колегата ivan_m как успя да извадиш лоста, който се навива в дръжката. Видях, че е на резба, но както и да го въртях не разбрах как да го разкача. Не че е болка за умиране ама си е дразнещо така да зяпа дръжката... лично доста рових за мануали, но все са за американския вариант Здравей колега, честито за покупката и дълго и без аварийно шофиране ти пожелавам. Нямам снимков материал но ще се опитам с няколко насоки да ти помогна. След свалянето на кората и откачането на всички лостчета по механизма на ключалката, сваляш водача на стъклото който се намира до ключалката. След това развърташ трите болта на ключалката тя вече е свободна и откачаш дръжката от вратата тя също е закрепена към вратата с две гайки. След това когато и двете са свободни буташ ключалката по посока на дръжката лоста с резбата се показва извън вратата и така отсъединяваш въпросната дръжка като я развиваш от лоста. След ремонта всичко по обратен ред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
korkilan 0 #26 Отговорено 16 Януари, 2016 Благодаря колега. Честно казано и аз си помислих, че може би ще е нещо такова, без релсата де, но единия болт от тези три за ключалката не иска и не иска да се развърти. Ще търся вариант да го разхлабя, но май ще остане за пролетта... Реших да попитам не за друго, ами за американския модел е показан друг вариант за разкачане и се чудех дали е актуален и за нашия модел. Иначе има нещо вярно, че качиш ли се един път в хонда друго не поглеждаш До сега само японски коли и мотори съм имал, но хонда за първи път и съм меко казано пристрастен Поздрави и благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #27 Отговорено 3 Юли, 2016 Колеги, задните външни дръжки на Акорд 6 дали са взаимозаменяеми с някой друг модел, тъй като очевидно моето решение на проблема не се оказа много дълготрайно и сега си търся нова дръжка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
korkilan 0 #28 Отговорено 15 Септември, 2016 Колега, за жалост май няма такъв модел, от който да вземем донор. И моя проблем отново се появи на задната врата и се счупи окончателно. Явно тези дръжки са много специални, защото никъде ги няма. Има в е-бей де, ама 60 долара и отделно доставка... тааа...май ще карам със затворена врата и ако изпадне някоя на части ще взема. Не искам да те отчайвам, ама това е положението Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #29 Отговорено 8 Август, 2017 Повдигам малко темата.Днес си купих поредната Хонда с неработещи задни дръжки....мотор D16B6 с "найлоновия"(copyrighted by fenabg) всмукателен колектор. Едната врата се отваря с дръжката отвътре.Другата нито отвътре нито отвън. Предполагам, че лоста за детската защита е бил включен, когато се е счупила. Някой намерил ли е по-трайно решение?Какво друго може да се свърши докто е разглобена вратата(смазване, изолация, чистене на механизми....? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #30 Отговорено 9 Август, 2017 (Редактирано) Можеш с ръка да отместиш най-външната част на седалката малко навътре и ще видиш палчето (защитата за деца) и с нещо тънко ще можеш да го освободиш, поне да се отваря отвътре. Аз вече няколко месеца звъня на всички обяви за ударени Акорди, тъй като ремонтираната ми дръжка се счупи, но всички ми казват, че първо те заминават.... Редактирано 9 Август, 2017 от Knoxville 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #31 Отговорено 9 Август, 2017 Дръжката е $14-15 по разните сайтове. Провери колко е при официалните представители. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Xs power 0 #32 Отговорено 19 Май, 2022 Здравейте колеги, задна дясна врата на Акорда ми / 2000 г/ се отваря отвътре, но отвън не. Опитах да я сваля , но не успях да стигна до външната гайка държаща дръжката. Има ли някакъв скрит начин да стигна до тази гайка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #33 Отговорено 20 Май, 2022 Дръжката се държи на двете болтчета които стърчат, а не на маркираното на снимката. Има си свободен, е - труден, достъп до гайките. На моята дръжка едната гайка е разхлабена, но за съжаление съответното болтче е разнитено и превърта заедно с гайката и съответно не мога да я сваля нито стегна. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #34 Отговорено 20 Май, 2022 Еии колега xs power, гледам снимката, която си постнал е от моята синя дръжка от пост # 14. Само да потвърдя, че 7 години по-късно още държи тая дръжка след ремонта с планката. Нямам спомен да съм имал проблеми при свалянето, като махнеш вътре кората и всичко се вижда кое къде... Ама имах и мерак тогава. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 322 #35 Отговорено 21 Май, 2022 On 6/5/2009 at 7:43 PM, Dachev said: Аз за сега нямам такъв проблем, но ако не си оправя моя скоро може би ще имам. Ето и моя проблем:Дръжката на шофьорската врата от скоро забелязах, че има луфт от дясната страна. Т.е. се отделя цялата около 2-3 мм. Надявам се, че някое винтче се разхлабило и от там е луфта. Дано да не е нещо счупено. А проблем някой като моя да има или е имал?! явно е скъсан задния винт, и при мен беше така...малко локтайт и заспива, другия вариант е разгобяване ( голямо гърбутене и ремонт на старата или нова ( голям дефицит) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Xs power 0 #36 Отговорено 24 Май, 2022 На 20.05.2022 г. at 19:26, Dachev написа: Дръжката се държи на двете болтчета които стърчат, а не на маркираното на снимката. Има си свободен, е - труден, достъп до гайките. На моята дръжка едната гайка е разхлабена, но за съжаление съответното болтче е разнитено и превърта заедно с гайката и съответно не мога да я сваля нито стегна. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk На зелено маркираните ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Xs power 0 #37 Отговорено 25 Май, 2022 На 24.05.2022 г. at 11:28, Xs power написа: На зелено маркираните ли? Уф, след борба свалих дръжката, извадих и счупеното парче. След ремонт се получи така .. На 20.05.2022 г. at 19:26, Dachev написа: Дръжката се държи на двете болтчета които стърчат, а не на маркираното на снимката. Има си свободен, е - труден, достъп до гайките. На моята дръжка едната гайка е разхлабена, но за съжаление съответното болтче е разнитено и превърта заедно с гайката и съответно не мога да я сваля нито стегна. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk На зелено маркираните ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 322 #38 Отговорено 25 Май, 2022 На тия снимки не се вижда да има скъсан винт за закрепване, може да се бил разхлабен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове