Jump to content

Recommended Posts

Привет, колеги

 

От 6 месеца съм притежател на Хонда ЦРВ 1, 147 коня с газ, ръчни скорости, 2000г.

 

Имам следния проблем.

При рязко намаляне на скоростта оборотите падат почти до 0 и понякога дори гасне (ако е на газ изгасва почти винаги ако не й подам газ да я изфорсирам леко).

Като я изфорсирам на място оборотите след това пак отиват към нулата.

Забелязах, че при първото палене за деня държи около 1500 оборота и чак когато загрее започва да поддържа 800-900, но пак колебливо и стрелката понякога играе.

 

Моля за помощ ако някой знае от какво може да е. Наскоро смених клемореда, реглаж на клапаните е правен наскоро, само с оригинални масла се кара.

 

Благодаря ви предварително! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и честита придобивка. Няма да е зле да потърсиш с търсачката подобни теми във форума. Само на газ ли го прави или и на бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.11.2025 г. at 8:55, Richard написа:

Здравей и честита придобивка. Няма да е зле да потърсиш с търсачката подобни теми във форума. Само на газ ли го прави или и на бензин?


 

От темите, които прочетох най-честите причини за нещо подобно са клемореда, акумулатор, бушони - проверени и сменени с нови са при мен, но продължава да гасне понякога.

 

На газ го прави доста често, но дори като карам няколко дена само на бензин все ще угасне и там поне 4-5 пъти седмично.

 

Бях в два различни сервиза и нямат идея от какво може да е..

Бихте ли ме насочили от къде да започна търсенето? 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана за празен ход да се види. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви!

 

Вчера сипах някаква добавка за почистване на изпускателните колектори и от тогава не е гаснала, както и оборотите се стабилизираха.

Предполагам е временно решение и при първа възможност ще я оставя в сервиза да проверят IACV Клапана.

 

Ще пиша когато има резултат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатора да не е запушен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, CARPERA написа:

Катализатора да не е запушен.

Това също ще се провери,

понеже съдейки по симптомите е твърде вероятно да е запушен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това няма нищо общо с катализатора, ако ти е запушен катализаторът, ще го усетиш във високите обороти, не в ниските.

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безгрижието ми продължи около ден… Днес пак загасна, но този път ме остави на пътя. Добутах я до паркомясто на което да не пречи, реших че като изстине ще запали безпроблемно, но уви… 

Завъртам ключа и нищо не светва по таблото. (Акумулатора е окей, сложих дори друг за проба, но същата работа).

 

Моля за съвети ако някой се е сблъсквал с подобен проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е коренно различен проблем. Тука вече ти трябва електричар. Имал съм такъв проблем и се оказа разхлабена маса, така че първо това трябва да се провери. Има ли нещо работещо, което принципно работи без контакт, примерно фарове, осветление купе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи нищо не се включваше, нито централно, нито лампи нищо. 
Тази сутрин обаче запали без проблем… закарах я до сервиза поне на ход и там като я загасих реших да я запаля пак и стартирането беше много мъчно, едвам стартира и се чу един остър писклив, четкащ звук, поработи няколко секунди и загасна сама. Оставих я и ще чакам майстора да се произнесе. Ще му кажа тогава да прегледа и масата дали не е разхлабена освен другите неща, които ме посъветваха колегите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега след отстраняване на основния проблем в момента, поради който колата стартира трудно или изобщо няма възможност, проследи отново падането на оборотите. Ако пак го има най-вероятно е отделен симптом, както те насочи колега. Много често се проявява при модела с монтирана газова уредба. Най-ярко е при рязко отпускане на газта или при шофиране с висока скорост/обороти и освобождаване от скорост тогава изгасва. Получва се от преобогатяване на гориво-въздушната смес. Газовата уредба не успява да намали потока пропан-бутан и двигателя се "задавя". Ако е на скорост се усеща едно леко задържане, но не изгасва поради предване на въртящ момент към двигателя. При "евтин" газов инжекцион, "скъп" с износени компоненти или необслужен навреме също и правилно регулирана система. Монтажа изначало трябва да е по основните правила. Има и колеги с "обикновени" газови уредби...твоята каква е? При експлоатация на газ много важни са честа смяна на въздушен филтър, преглед на запалителната уредба палец, свещи, кабели и специфичното делко на хонда :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като престоя в сервиза от там казаха, че нищо й няма, само масло доляли понеже видяли, че страшно много гори.
2-3 пъти я палили и карали и не угасвала. Не могли да направят обаче диагностика понеже нямало букса (а било с някви светлинни индикации и с две думи ми казаха да се оправям)

Като ги попитах за дросела или стъпковото моторче казаха, че на 99% било Делкото и да съм сменил първо него и после да гледат другите неща, което ми се стори абсурдно.

Казах им, че тогава нищо не им дължа щом нищо й нямало и си тръгнах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностиката е с окъсяване на буксата. Но , ако не свети чека нищо няма да покаже.

Но това да не свети нищо е свързано със загуба на токове. Както казаха търси жичкаджия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се направи диагностика с програма на Хонда или с Launch, но ако не ти свети жълта лампичка на таблото (check engine), най-вероятно няма да има записана грешка. Ще им трябва преходна 3 пинова букса, а много сервизи едва ли я имат. Може да се закупи в крайна сметка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...