Iliyay7 5 #1 Публикувано 24 Октомври, 2024 Здравейте колеги имам сивик 6-та ген. Колата загрява на място в задръстванията в града, но на магистралата при постоянна скорост 120-140 не загрява, извънградско с по-малка също не загрява. От какво може да е? Термостата го смених. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #2 Отговорено 24 Октомври, 2024 Радиатор.водна помпа.перка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2917 #3 Отговорено 24 Октомври, 2024 Ако си на газ - възможен проблем с изпарителя, или със свързването му към охладителната система. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iliyay7 5 #4 Отговорено 24 Октомври, 2024 На газ съм, ще видя тези дни дали го прави само на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1602 #5 Отговорено 25 Октомври, 2024 Не съм имал лична кола на газ, ама от 15г чета форума, и съм имал 5 Сивик, 5 CR-V, 2 Акорд, и 1 Джаз, така че ... Ако е неправилно свързване към охладителната система (което е силно вероятно), няма значение на кое гориво ще пробваш. Загрява си и на газ, и на бензин. Има доста коментирано по проблема, ама за CR-V. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iliyay7 5 #6 Отговорено 28 Октомври, 2024 39 minutes ago, kvd74 said: @Iliyay7 Колега пиши тук по проблема със сивика, да не стават общи приказки. Вчера ходих да го измия и да си преместя нещата в црв-то. На бензин колата не вдигна температура по светлофарите. Откакто съм я взел(4години)не съм сменял филтрите на газта нито изпарителя, защото преди съм нямал проблем. Никога не съм чистил радиатор, само зимата съм сменял антифриза със зимен и съм сменял гарнитурата на дросела с такава от 90к.с. Термостата го смених, като стария беше доста по-голям от този който сложих сега(този е купуван по номер). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1565 #7 Отговорено 13 Февруари (Редактирано) Зимен антифриз?????? Дасега е била с летен ли, нещо доста е объркано в тази кола. Има един антифриз на Хонда и той е целогодишен,и лонг лайф. Всеки друг антифриз не по спецификации за Хонда ,влияе зле на охладителната система. Голям ,малък термостат нещо пак тука е зле,термостата на Хонда трябва да отваря на определена температура пише го в твоето ръководство, на повечето Хонди това са 78-82 градуса. Според мен правери дали антифриза е до горе в радиатора първо. После ако не е сменяна водна помпа никога,вероятно вече тази няма лопатки и нищо почти не кара да циркулира антифриза,затова загрява на място. Стара тема дано е намерен проблема. Редактирано 13 Февруари от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 273 #8 Отговорено петък в 07:05 (Редактирано) Преди 10 часа, CARPERA написа: После ако не е сменяна водна помпа никога,вероятно вече тази няма лопатки и нищо почти не кара да циркулира антифриза,затова загрява на място. Привет колега, като цяло харесвам постовете ти защото са като скриптове, отделяш време да бъдат подробни и последователни със снимки и подходящи за начинаещи. Тук обаче мисля, че е малко крайно това което съм цитирал. Оригиналната водна помпа на акорда ми беше в прекрасно състояние на 300 000км. и вероятно още ще кара. Много хора сменят оригиналните си помпи при смяна на ангренаж с някакви измислени афтърмаркет уж "да се застаховат" и после имат проблеми. Според мен смяната е по преценка. Отделно авторът не е положил усилия да опише развитието на проблема, а не виждам и да е споменал дали му включват перките. Стара тема, зарязана в нищото... Редактирано петък в 07:07 от HondaExplorer 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6339 #9 Отговорено петък в 08:45 (Редактирано) Ако се кара с антифриз, а не с вода - помпите изкарват мнооого километри. Обикновено се сменят "по предписание", или ако протекат, а не защото са им "заминали" лопатките. В движение радиаторът се обдухва от насрещният поток, а на място от перките, та и в 2-та случая това няма общо с циркулацията на антифриза в системата. Ако помпата няма лопатки, ДВГ-то ще грее и в движение, щот няма кой да претака антифриза, нали така? Редактирано петък в 08:46 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 273 #10 Отговорено петък в 13:39 Ааа Цецо, не си прав! И аз това мислех да изтъкна обаче контрааргумента би бил, че при по-голяма скорост и съответно по-високи обороти на помпата малкото останали лопатки все пак ще "претакат" антифриза. От друга страна пък отделяната топлина ще е по голяма, което би компенсирало в отрицателна посока наваксването на лопатките. А бе луда работа 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6339 #11 Отговорено петък в 13:55 Off Topic Засилваш я по инерция надоле - хем потока голем, хем мотора на минималните. Така се проверява термостата дали затваря. Ако настинеш, значи е умрел. Сигурно за това се говори за "зимен антифриз" - може да е "първак" 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #12 Отговорено неделя в 16:09 Здравейте. Перката включва ли се? Антифриз губи ли ти? В моят сходен случай излезе гарнитура на главата след доста четене разбрах, че и доста други колеги са имали тоя проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #13 Отговорено неделя в 18:37 Откъде и каква гарнитура взе и какви пари? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове