Jump to content
Johnny_V3

Помагайте, Колеги! Старата Хонда вдига температура...

Recommended Posts

Помагайте, Колеги! Старата Хонда вдига температура...

 

Затопли се времето и започнах да забелязвам по-често включване на перките.

Но днес (то си е 31 градуса някъде) започна и стрелката да скача.

Всичко беше ОК, докато не спрях до пазара да купя разни плодове.

Връщам се, дава на контакт и стрелката е доста високо (на 2/3 или дори 3/4).

Викам си - загряла е на място...

Паля - всичко се връща в норм. Стрелката е малко под средата.

Карам до първия светофар и на място стрелката пак хуква нагоре.

Тръгвам - всичко се връща пак на норм. Стрелката пак малко под средата...

На следващия светофар всичко се повтаря. Но аз какво правя:

Като тръгне стрелката нагоре аз давам на Паркинг (автото е автомат) и давам газ да поддържам около 2000 оборота.

Явно антифриза се раздвижва и стрелката се връща пак на норм.

 

Та какво е това?

Термостат, капачка на радиатор?

Какво да проверя?

 

Предварително благодаря!

 

Уточнение: съвсем наскоро автомобила е обслужен, включително сменена водна помпа и антифриз.

Автото има и ГАЗ.

Видимо течове няма.

Нивото на антифриза в казанчето е над нормата (при горещ двигател).

 

Ами сега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Johnny_V3

Провери нивото на антифриза в радиатора трябва да е до гърловината.

Къде е свързана газовата охлаждането на изпарителя,снимай важно е.

В крайна сметка може да е  сдал багажа датчик охлаждане ,еднопиновия имам тема за него.

Датчика можи да се хване на диагностика като се следи температурата.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега здравей,

Водната помпа ако не е сменяна може и от нея да прави номера.

Имал съм случай на друга кола, като майстора смени какво ли не по охладителната система и накрая се оказа, че водната помпа е останала с половината перки.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е писал че е сменил водна помпа и антифриз. @Hanchko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз водна помпа не съм сменявал. Оригиналната си е и понеже е метална има огромен ресурс. По-добре ще работи от евтини аналози на нея. Може да е от термостат проблема. Пробвай с него защото е по-лесно за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква водна помпа са ти монтирали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Няколко дена бях много зает и не можах да пиша, но сега ще ъпдейтна темата.

 

Благодаря за коментарите и особено на @CARPERA за подсещането да погледна в радиатора.

Там долях около 600мл. антифриз.

Имаше и следи на някакъв теч около капачката, така че без да се замислям закупих чисто нова и оригинална капачка.

Вчера шофирах около 1 час в жегата с новата капачка и стрелката беше закована точно там, където трябва - малко под средата, и не мърдаше!

Т.е. засега е добре.

 

Мисля, че е добра идея да държим по една резервна капачка в автомобила за всеки случай.

 

Засега няма да пипам термостата.

Ако има някаква промяна ще пиша отново.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...