Honda_Z 1497 #1 Публикувано 16 Януари Толкова много и различни теми за всякакви търговци и сервизи имаме, а това, за което се говори най-често сме пропуснали. Официалния дилър. Всякакви случки, впечатления и евентуално благодарности, са добре дошли тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #2 Отговорено 16 Януари Мога да дам скромното си мнение за София. 1. Официален сервиз Бултрако София-Изток на Ботевградско шосе. Моят автомобил е купуван нов от тях и обслужван в този сервиз от първия собственик и от мен до около 150 хил. км. Плюс: приемчиците са или поне бяха много културни и отзивчиви. Уговорки и часове винаги са били спазвани. Работи се бързо. Минус: работят на конвейер - т.е. за тях си поредният клиент - а и съотношението цена/качество не е в тяхна полза. Пример: ремонт на климатика (съединител и бобина) на стойност над 1000 лева в БТ и резултат - отново развален климатик след 50 хил. км. Цена за ремонт в алтернативен сервиз - 350 лева. Мнението ми е, че за по-стари модели като моя, където не е необходим специфичен софтуер и диагностика, цените в БТ не си заслужават. Продължавам да поддържам колата с оригинални части в алтернативен сервиз и мисля, че не губя нищо. 2. Сервиз София-Изток 2 на Челопешко шосе. Това е бояджийският им сервиз. Поведението е малко непрофесионално - служителите видимо са мързеливи, мотаят се, хилят се и си подхвърлят забележки. Цените са високи. Качество на работата: Плюс: спазват деня за прием, работят чисто, без зацапан интериор, счупени щипки и т.н. Минус: портокалова кора, пропуснати елементи, на места лакът се лющи две години по-късно. Мисля, че има по-добри алтернативи. 2 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #3 Отговорено 17 Януари Ходил съм веднъж в сервиза Бултрако в Пловдив, където подобно на @note е купена и поддържана колата. Беше по акцията за въздушните възглавници и бях чакал няколко месеца да ми дойде реда. Часът беше спазен, то и нямаше никави хора - беше събота, март 2020, точно като започнаха ограниченията за Ковида и хората бяха в шок. Свършиха работата, дадоха ми и разпечатки от сервизната история на колата, общо взето коректно отношение. Няколко пъти съм поръчвал части от Пловдив и София и са ми ги пращали коректно. Цените им няма какво да коментирам - безобразни са . Няма да броим класическия въпрос, който ми задават от Бултрако София: От ПРОВИНЦИЯТА ли се обаждате? АЗ: Не, от Варна! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #4 Отговорено 17 Януари (Редактирано) Преди години и аз ходих до ботевградският им клон, пак за пасажерския пиропатрон на комбито - свършиха работа. За Ледженда веднъж звънях за нещо, ама парата ... Преди 3 месеца с момчето минахме от там - да види къде "растат" новите Хонди. В шоурума имаше 2 нови Джаз-а, 2 прашасали велосипеда и голи плочки. 3-ма души нещо си говореха и никой не ни пита за какво сме дошли. Синковеца не хареса Джазките (принципно не харесва нови коли), па си тръгнахме само с няколко снимки от паркинга. Редактирано 17 Януари от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 604 #5 Отговорено 17 Януари И аз преди години ходих в Бутрако за пиропатрон. Посетих сервиза във Варна, който вече не съществува. Като голям минус отбелязвам сервизната база. Само в София и Пловдив ли карат Хонди? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #6 Отговорено 17 Януари Стара тема с подобна дискусия. И връзка и тук към първопричината. Това, което мога да обобщя по мои наблюдения е, че там има голямо текучество и от там липса на дори средна компетентност за марката в повечето звена. Има май едно момче в резервните части, което знае какво прави, но като цяло се налага проактивно участие от страна на клиента за намиране на търсената част. В сервиза и приемчиците също имаше печени хора, но предвид честото "търсим колега" не знам какво ще заваря всеки път, когато отида там. И текучеството го разбирам донякъде. Имах близък човек, който се опита да работи там преди години, но издържа няколко месеца комбинацията от заплата и отношение. Та затова не знам доколко е редно да се очаква кой знае колко и от текущите кадри и чак им се радвам, че и тях ги има. А липсата на продадени нови автомобили ги е довело до там, че да внасят употребявани от Европа и да ги продават като "Проверен автомобил с доказана история", където единственото доказано е, че цената ще е едно 20% над пазарната. Нали е от "дилър"... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #7 Отговорено 18 Януари (Редактирано) Преди може би 7 или 8 год с покупката на 1ген CRV викам ще отида в Бултрако Варна. Имах подготвени въпроси, исках да сменя антифриза ,и да сменя хидравлична течност. Първия въпрос към момчето обслужващо клиента,какъв е цвета на антифриза,обясних защото виждам в казанчето нещо средно между зелено и синьо. Отговора не знам купете си оригинален,аз настоявам искам да извикат някой от сервиза все пак той може да знае какъв е цевта. Влезе момчето вътре забави се 7-8 минути,излиза отговора е пак не знаем. Ок аз шах имат уж сервиз на Хонда оторизиран. Втори въпрос искам да купя хидравлична течност за да сменя моята. Отговора на момчето,там не се сменя,единствено и само ако се прави основен ремонт на рейката. Все пак питам ,е как така нали е масло колата не е първа младост,отговора пак е не се сменя,явно това масло е вечно според момчето. Излязох си с твърдото убеждение че повече тук няма какво да правя. Затвориха го това Бултрако . Редактирано 18 Януари от CARPERA 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
katri71 23 #8 Отговорено 18 Януари (Редактирано) Ползвал съм услугите на Бултрако в Пловдив многократно - за първото обслужване на колата след като я купих,за ремонт на алтернатора,за смяна на прахоуловители на амортисьорите,за центровка на клапани,за диагностика и ремонт на ходовата част,само за диагностика,за смяна на пиропатроните (по акцията). Винаги съм оставал доволен от свършената работа и от отношението им. Дано по--рядко ми се налага да ги ползвам :). Единствен недостатък - скъпите цени, но както казват хората "сиренето е с пари". Редактирано 18 Януари от katri71 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #9 Отговорено 18 Януари (Редактирано) Колега @katri71 поискай им цена за голямата верига за твоя двигател R20A2 - Genuine Honda (14401RNAA01) която реално може да си я поръчаш отвън за 150лв да ти пристигне. Тогава ще разбереш че цените на са просто скъпи,а мнооооого по-скъпи. Редактирано 18 Януари от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
katri71 23 #10 Отговорено 18 Януари Съгласен съм, колега.Цените им за някои неща са по 3 (не по-две), затова съм го написал като техен минус. Все пак всеки сам решава за себе си коя част, от къде да закупи и на кой сервиз да се довери. Аз за себе съм го решил отдавна. Има неща , за които задължително посещавам Бултрако. Има неща които си ремонтирам сам и други , за които се доверявам на доказали се в практиката ми други сервизи и майстори. Винаги търся баланса. Това с цените е дълга история, която няма да изчерпим с тази тема. В някои случай важни са не само парите ... Друг е въпроса,че ние поначало сме си бедни и не можем да си позволим това, което ни се иска. И аз искам нова Honda, ама карам 15 годишна :). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #11 Отговорено 21 Януари Беше преди години но все. Нужда от реглаж - 50 мин не успяха да развият кормилен накрайник, бил стегнал много, ръждясъл и тн.. Счупили инструмент даже. Колата е от Италия та беше странно за мен. Отивам в друг сервиз да видя какво става, развиха накрайника за 2 мин след което направих реглаж спокойно на друго място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове