Jump to content
1Nation

“Проблем автомат”

Recommended Posts

Здравейте, CR-V 3 2007 автомат, при каране с 40-50км в час с равна газ, на 1500 оборота започва едно претрисане, с подаване на повече газ претрисането  изчезва, колата превключва гладко на всяка скорост… От какво може да се получава това претрисане, ако опресня маслото на автомата ще има ли ефект? 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително е опресняването и смяна на филтъра външен автомат с оригинални такива ако не знаеш кога е правено.Какво е нивото сега на маслото автомат на щеката знаеш ли как да го мериш.

Колата на бензин ли го прави или има газ.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 2.0i бензин, никога е нямала газ, до колкото прочетох се мери на работна температура след като се изгаси изчаках 1-2 мин, на щеката е на ниво и цвета на маслото си е червено… това претрисане го прави само на ниски обороти 1500 с равна газ и с ниска скорост 40-50-60км в час

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел си нещо неточно ,гледай да е над средата на шеката масло автомат ,външния филтър автомат сменян ли е.

.481859807_.thumb.png.e3b7138bbc4ab8eacbf4fc985cda2fd0.png

Направи опресняване и смени филтъра автомат.

1582530362_.thumb.jpg.d056f0fd86bad42d22e0878f588f12cf.thumb.jpg.8bcec04922d499a8a9850c0cb0bb66a5.jpg1682108265_.thumb.jpg.6d7c777b5606ec4234cc57ec81ed5954.jpg

masla-cvetove-avtomatici-1024x525.png

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тази информация дадена от колегата.

Може да са свещи,не е писал сменял ли ги е,може да е бобина.

Може до е от непочистен дросел , казва че е в ниските обороти.

Редактирано от CARPERA
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са сменени с NGK преди 200км, ще я закарам да опреснят маслото на автомата и да сменят филтъра и ще пиша. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 hours ago, CARPERA said:

Задължително е опресняването и смяна на филтъра външен автомат с оригинални такива.Какво е нивото сега на маслото автомат на щеката знаеш ли как да го мериш.

Колата на бензин ли го прави или има газ.

 

Ако е бобина как да разбера коя точно е проблемна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе до колкото можах да замеря маслото, мисля, че е на максимума и цвета му е бистро червен или поне така изглежда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тази тема с подобен проблем:

Автоматична кутия или вътрешни карета

 

Ако е бобина рано или късно ще светне "Check Engine" или най-малкото на диагностика ще излезе някаква грешка.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
21 minutes ago, 1Nation said:

Свещите са сменени с NGK преди 200км, ще я закарам да опреснят маслото на автомата и да сменят филтъра и ще пиша. 

Това ли сложи японски

IMG-596b81f4eec708d7caa6c0a40836b811-V.thumb.jpg.ccdb9ffce10db40febe79c6bc1b06714.jpg

Като сменяш маслото увери се че слагат оригинално масло Хонда и филтъра го сменят  с оригинален,повечето майстори незнаят къде се намира той.

На диагностика се вижда работа на запалителната система.

В крайна сметка може да е кофти гориво,.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, 1Nation написа:

Здравейте, CR-V 3 2007 автомат, при каране с 40-50км в час с равна газ, на 1500 оборота започва едно претрисане, с подаване на повече газ претрисането  изчезва, колата превключва гладко на всяка скорост… От какво може да се получава това претрисане, ако опресня маслото на автомата ще има ли ефект? 

Няколко пъти имах подобно усещане и сякаш беше след спускане по наклон и без да давам газ и после тръгвам по равно ,но не подавам рязко газ. Така сякаш колата бе във високи предавки и леко претрисаше. Опресних маслото и вече не съм забелязал подобен случай. Имай предвид,че колата бе на 110к, а първото опресняване трябваше да е на 120к. Опресняването на маслото ти е най-лесното с което може да започнеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е и при мен. Всичко съм сменил от гореспоменатото без бобини. Но не мисля, че е проблем по двигателя, защото ако както се е появила вибрацията натисна овърдрайфа леко се вдигат оборотите и вибрацията изчезва. Според мен не е от двг но не знам кутия ли е карета или пък кардана влиза в резонанс??

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е от кутията, но не мисля ,че е проблем. А освен смяната на маслото на АТ трябва да се смени и филтър на кутията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма никакъв проблем нито в кутия, нито в двигател. 1500об на бензинов двигател(нисък/малък/слаб въртящ момент) и тези нови еконорми си оказват влияние върху поведението и на двигател и кутия. Ако минеш някакъв софтуерен туниг на кутия и двигател ще изчезнат гореспоменатите проблеми-просто автомата ще сваля предавка доста по-рано...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом тресе, значи има някакъв проблем. Това не е нормалното поведение на този автомобил. Необходима е компетентна диагностика, за да се прецени дали е необходима някаква интервенция. Може да се пита и в Бултрако дали предлагат софтуерен ъпдейт за кутията при такива симптоми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега Първа Нация ,каквото и да значи... Много ще помогне ако напишеш в профила си от кой град си. При неправилно зададен въпрос няма как да получиш правилен отговор.А ти не знаеш какво да питаш! След това форумните тролове почват да хвърлят боб да гадаят и  ти хвърлят леща. от което се объркваш почвече.Та въпроса ти би трябвало да бъде "Струва ми се ,че двигателя прекъсва или губя мощност или усещам вибрации" Изобщо дай дефиниция на думата "притрисане" .Аз ще ти дам допълнителна информация. На 50 км час Автомата не трябва да държи автомата на 1500 оборота.

Възможните проблеми са много и без читав диагностик със съответната апаратура няма да си решиш проблема.

Длъжен си след закупуването на автомобила да си направиш обслужване "нов собственик" Това включва всички течности и филтри,клапани,дросел, евентуално и ангренажен комплект.

 Сега към троловете:

Няма как от скоростната кутия да има прекъсване, притрисане,придърпване и т.н. симптоми. Представете си че едни 200 кг се въртят и  няма как масло ,свещ ,бобина да накара това желязо да спре да се върти.....Напротив...всяко едно прекъсване на двигателя ще се замаже ,прикрие  от огромния въртящ момент ,който има скоростната кутия. така ,че спрете да давате криви съвети ,обърквате хората.

 

Специално за Влади...Разрежи си филтъра на ск,кутия и ще се изненадаш ,че вътре има само цетка. От къде ги измисляш тези дивотии???

Кой ти каза че НГК са правилните свещи за твоя двигател? Денсо са в пъти по-добри и даже са по-евтини...???

 

Към Ноте: Като отидеш в Бултрако някой път се налага да им обесняваш кое е двигател ,кое е скоростна кутия.Фирмуер е лоша дума ,а и той никога не решава механични проблеми.Ти колко пъти сменя фирмуер на твоята кола?

 

Марто_бо....Браво пич...само ти мислиш адекватно.В тоя режим двигателя няма 60 коня!

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време пробвай на друг режим на скоростния лост. D3 има ли го този модел?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Markony

20231109_165803.thumb.jpg.d1a5ccd3033f6826d166933019064c96.jpg

Филтъра автомат оригиналния освен филтрираща хартия има и клапан.

1636b36s-960.thumb.jpg.2960031d2dbf15d4cce3ff6e300d3f30.jpg

c236b36s-960.thumb.jpg.6e09c3cf36e68b30d0dd32df6f31a6a3.jpg

 

За свещите NGK чета ръководството а там дават и двете марки,щом казваш че DENSO e по-добро тях ще сложа.

1079515119_Screenshot_20230825-132727_SamsungInternet.thumb.jpg.3e8524694e613845ae9e981e7db8e023.jpg

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Markony написа:

Ти колко пъти сменя фирмуер на твоята кола

За щастие не ми се е налагало, но знам за други кутии (напр. на Субару), при които ъпдейт е решавал например проблем с ритане.

 

Да вметна също - много добре знаеш, че на тая кутия хидротрансформаторът заключва още на втора.

 

Иначе, благодаря, че ни квалифицираш вкупом като тролове. Бях спрял да пиша тук, явно е имало защо...Е, това ще е за последно. Успех на всички!

Редактирано от note
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, note написа:

 

 

Да вметна също - много добре знаеш, че на тая кутия хидротрансформаторът заключва още на втора.

 

 

Нищо лично към теб.Просто не си стъпвал в Бултрако и си мислиш ,че са някакви магьосници. Няма ъпдейт за тая кутия поне в сервизните акции. Както и да е.....относно заключването.Не си прав! Кутията е адаптивна и се обучава според стила на шофьора.Естествено има някакви граници.Какво става след операция ресет на адаптациите.В първите километри градско и  извънградско се следи колколко си темпераментен.Подаваш газ било плавно или рязко и след определена съвкупност от параметри...ъгъл на дросела,ъгъл на педала,обороти и скорост водача отпуска газта.Това е знак за превключване на следваща скорост.Това може да стане примерно при 1800,2500 или 3500 оборота.Ако си познаваш добре колата трябва да го знаеш.Сега като погледнеш заглавието на темата и прочетеш отново детайлите какво ще предположиш?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, CARPERA написа:

@Markony

 

Филтъра автомат оригиналния освен филтрираща хартия има и клапан.

 

 

Доколкото помня след като си смени маслото и филтъра на кутията искаше да я отварям?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И един филтър за 20 лева на ашика има клапан и върши същата работа като тоя прехваления оригиналния, нито маслото ще ти оправи проблема, нито прословутия филтър. Хидрото на кутията при локъп е възможно да придава вибрации, тества се най лесно на байр, заключваш я и почва тресене, подаваш газ и локъпа изключва и тресенето изчезва. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 hours ago, Markony said:

Доколкото помня след като си смени маслото и филтъра на кутията искаше да я отварям?

Spoiler

Да не спамя темата но не,,точно отварянето отхвърлихме на кутията.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1Nation нищо и няма нито на кутията нито на двигателя. Същото "претрисане/придръпване" най верочтно го има и ако караш с 80км/ч при ориентировъчно същите обороти(това се постига на равен участък и съвсем леко подадена газ). Усещаш вибрация която се предава от двигателя към движещите се колела в следствие на "заключения автоматик". Колата е тежка бензиновия двигател както по-горе казаха има нисък въртящ момент в ниските обороти. Пробвай с ресет на кутията или нещо по-просто: зареди бензин от друга бензиностанция, веднага се усеща разлика в поведението и на двигател и скорости особенно в ниските обороти. Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата - точно симптоми за лок-ъп-а на хидротрансформатора.

Колегата @Slavko (в линкнатата от @note тема) го е описал и споделил решението съвсем прецизно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега,  явно смяната на маслото оправи проблема,за  всички писали в предни постове че не ставало.

Добре.че не ги послуша че според тях трябваше да отваряш авт. кутия.

😀

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.11.2023 г. at 22:39, note написа:

Иначе, благодаря, че ни квалифицираш вкупом като тролове

Понеже и аз съм от троловете реших да ти кажа :"Не се връзвай на хора, които не познаваш - живота е кратък". Моля те да пишеш, защото тук във форума има много полезни мнения и съвети и липсва хейта. Споделяме си опит и други полезни неща. За разлика от ФБ страницата. Там е кошмарно и никога не бих писал.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...