Jump to content
giktak

Подмяна на двигателя

Recommended Posts

Здравейте колеги. Искам да сменя двигателя на  Honda FR-V 1.7 бензин и си мисля да го сменя с F20Z1 двулитров двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, Ф20З1 не е ли на Акорд? Ако ще го вписваш в талона, може имаш трудности. Какъв е проблемът на твоят? Знам, че 1,7 си е дуракоустоичив. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здавей колега . Моят харчи доста масло и вместо да се ремонтира да сложа този . Този нали е малко по мощен и за моето куче няма ли да е по добре . Какъв ще е проблема при регистрацията на този от акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се гледат спецификациите са доста близки, не знам дали ще усетиш някаква същетствена разлика. Иначе, за талона, слагаш двигател от един модел на друг, може да се иска технотест, което обезмисля нещата. 

Иначе, който разбира от самият суап да каже, Фрвето си има 2лт двигател, но там е вече 155кс и пак ще трябва технотест, всички документи и прочие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то тогава неси заслужава да се прави тази промяна . По добре да си потърся двулитров двигател от Ферер. Благодаря за информацията .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А друг мотор (в неизвестно състояние) + трансплантация (с подводни камъни) + регистрация (и бюрократщина), няма ли да излезе на цена близка до ремонта на твоя, но без нервите и чуденките - дали и как?

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е колеги ще го обмисля преди да правя каквото и да е . Мерси за съветите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй колата направо. Упражнението не си струва. Виж ремонт на твоя мотор има смисъл...поне още 200к км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе то като се замислиш и читав ремонт ще е една торба с пари, зависи колко още ще караш в колата, дали си заслужава? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ти можеш да го прецениш, а и най-доброто решение може да се окаже грешно с времето.

Август взех Сивик 6 хеч за синковеца - за студентска и първа кола. Уж добре, ама харч 1л масло на 2000км.

Викам си - ще долива, но ми стана съвестно. Ремонта излезе 1500 лв - почти колкото самата кола, родом 98-ма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, ceco_accord написа:

Ремонта излезе 1500 лв

Това е щяло да покрие около 100л масло, което с този разход е щяло да стигне за 200х км. Даже няма смисъл да сменяш, само доливаш и на 8х км, маслото ти ще е изцяло подновено.

 

Шегата настрана, къде ти взеха такава респектираща сума за ремонт на иначе работещ двигател, Цецо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фена рече - "Вземам скъпо, ама ... ".

А за разхода - и моятата сметка това показа, но - речено / сторено. Не обичам нещо да не е в ред. Някой ден ще му пусна тема на тва тенеке, че бая неща излязоха след покупката. :(

Да бях взел твоят, ама рано го даде. :)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моето ЦРВ харчи 0,5 л масло на 2000 км. Ремонт ще види на кукуво лято. Не си струва това недоразумение на японците. Имам други 3 нисана от същите години на производство. Такова чудо няма. Ама, Нисан си е Нисан.

Редактирано от dimkaraganchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, ceco_accord написа:

Фена рече - "Вземам скъпо, ама ... ".

А за разхода - и моятата сметка това показа, но - речено / сторено. Не обичам нещо да не е в ред. Някой ден ще му пусна тема на тва тенеке, че бая неща излязоха след покупката. :(

Да бях взел твоят, ама рано го даде. :)

То зависи какво се е сменяло, щото ако се прави с хубави части ремонтът излиза доста повече. Така, че ако не гори масло сега, 1500лв не ми изглежда толкова крупна сума. Въпросът е дали след 20-30-40К ще започне пак да яде?! Не конкретизирам твоя случей, ти си отишъл при истински майстор, който знае какво прави, говоря по-принцип, даже е имало подобни теми. Все пак, ако се поставя на твое място, мисля че,щях да направя същото като теб, 1лт на 2К км е супер голям разход, постоянно трябва да проверяваш пръчката...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Постоянното проверяване не е проблем - това си е ежедневна традиция.

Като се знае разходът е ясно кога ще намалее критично.

Просто не е редно да харчи масло и да замърсява. Все пак е само на 413000 км. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 21 часа, ceco_accord написа:

 

Да бях взел твоят... 

Неговия беше доста над средната пазарна цена, и никога не знаеш дали няма да се наложи (все пак 25годишни бараки) същия ремонт над скъпата цена, та не се коси... 

Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четвъртвековна кола (макар и Хонда) си е "котка в чувал", а от моят, бая котета се разбягаха като го изтръсках.

Бях подготвен психически за туй/онуй, ама ча па толко.

Здраве да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 99% вероятност трансплантираният нов 15-20 годишен мотор да харчи и той масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Правиш си твоя мотор при читав майстор и забравяш за мотора вече доливане и т н  ,разни присадки с неизвестни мотори на много километри ,колкото и да е читав ,няма да е като ревизиран целия мотор ,лагери сегменти клапани и така нататък ,пускате буталата и всичко в ултразвукова профи вана -всичко става като ново .После друго се развърта мотора при мачкане на газта .Звука му също е по-тих .

Ще минеш 2 хилки с качествени части и добър майстор ,но сметни мотора втора ръка ,демонтаж монтаж на новия втора употреба пак едно хиляда лева няма да се спреш ,и пак не знаеш какво слагаш в коша за тея хиляда лева ,оправяй си твоя и после да се похвалиш как върви в темата .

Редактирано от borko 30
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И хем твой, хем нов. :)

IMG_20230702_101904.jpg

IMG_20230702_101536.jpg

IMG_20230702_101710.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го смених двигателя, че и моя си гореше по 1л на 2000 км. но не съм го вписал в талона. Колата донор е Хонда сивик 1.8 а моята е фрв 1.8 

Разликата е една цифра на двигателя. Имам двата талона  на сивика, колата е бракувана . Та въпроса е дали ще успея да мина кат?  Донора излезе читав не пипа масло вече 20 к км няма проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цифра или буква? Мисля, че трябва да се говори с някой който регистрира коли в кат, може да има решение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ще се минава през пререгистрация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Франко - Aми ако реша да я продавам трябва да е в нашия район! Иначе как ще мине канали !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на номера не е задължителна, без значение откъде се купува и къде ще се кара - сменя се само собственика по документи. Друг е въпроса, че купувача трябва да е наясно, че не трябва да сменя регистрацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем

да я регистрираш с новия мотор. Трябва ти копие от талона на колата, от която е свален и съответно да е бракувана, или с прекратена регистрация. Кода на мотора също трябва да е същия, т.е. Двигателя да е същият като този, който подменяш, в противен случай отиваш на технотест. Ако е от автоморга, фактура от тях. При промяна на собственост не се минава канал само ако е от същият регион покупко-продажбата. 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, индивидуално е със старите коли. При мен 6-тата Аеродек, минах вече 15 000км, масло харчи много малко, карам го с 5/30. Освен първоначалното обслужване  - 4 тампона, съединител, воден радиатор, друго сериозно не е правено и само газ. Е, има си драми с дребни други неща но като за 2-ра кола е идеална. Не си попаднал на гледана кола а на такава за "разкарване". Иначе ремонта на Фена не знам какво е включвал но парите са добре за основен ремонт. Въпросът е ти да си доволен от колата и крайният резултат. 

@giktak, трябва да се регне новият мотор ако искаш всичко да е наред документално. Ако решиш да продаваш колата после, ще ти е трудно без да е регистриран по надлежен ред новият мотор. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mkilla - доволен съм разбира се. Кофти е че тва тенеке глътна толко пари, но не ме е яд че съм ги вложил. Малко шизофренично, ама "се ля ви". :) Имам дълъг списък и някой ден ще го (се) изложа - да се знае че евтиното е скъпо! Поне не ги дадох накуп и каквото е пипнато, ще изкара още доста.

Моторът не гори грам масло за 4500 км (преди ремонта 1л / 2000км), а го карам "на острилка" - кефи ме това аналогово автомобилче, а и синковеца го предпочита пред Леджо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@ceco_accord, къса клечка си хванал малко но все пак, ако беше дал още толкова като цена, може би нямаше да ги дадеш сега. Не е сигурно естествено но все пак шанса е по-голям да не пипнеш почти нищо от гледана кола :) Хубаво е поне, че при тия коли частите са без пари буквално. Не говоря за ОЕ а за афтърмаркет.

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е за затваряне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне кажи какво реши и стори в крайна сметка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...