Jump to content
blagoev.1990@abv.bg

Предни тампони стабилизираща щанга - Хонда Акорд 2004г.

Recommended Posts

Здравейте колеги, дълго време имах драма с намиране на проблема, по точно от къде идва пропукване/шум от предницата, след като бях демонтирал и проверил всичко по 5 пъти, един ден просто реших да погледна тампоните на стаб. щангата и се оказаха от тях. Ето една снимка, за да се види луфта между тампона и щангата IMG_20230301_175500.thumb.jpg.7ca09cd550be902aa0d9b9c84557a662.jpg

Поръчах нови оригинални и ги подмених, по спомен прегледах щангата дали не е изядена и премерих с шублер 27 мм. След смяната колата стана друга и всичко заспа, НО драмата идва след около 5 000 км, започна леко да се появява пак същия звук, но по-слабо. Вчера реших да погледна какво става и какво да видя, новите оригинални тампони почти на същото дередже като старите. IMG_20230521_195853.thumb.jpg.483898e0053633cf9fb002f07912ee69.jpg ето и снимка да се види. Сега идва въпросителната дали някой е имал такъв проблем и ако е имал как го е решил ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно е след 5000км да се скапят пак..., трябва да има причина.

Все пак какъв е звука, тропане, пукане (как гума пука??)...?  Като преминаваш през неравност , двете колела едновременно, примерно легнал полицай, или едното колело?

Не съм гледал какво представляват тампоните и как са монтирани, но се сещам една принципна грешка когато се сменяват тампони, дори от гаражни майстори. Колата трябва да е стъпила на колелата и тогава се сменяват/стягат, това е неутралното положение. Ако се сменят/стегнат при увиснали колелета, като стъпи на земята, щангата усуква тампоните и стоят постоянно напрегнати в едната посока и при пружиниране, в едната посока се отпускат, но в другата се усукват още повече... Демек тампона трябва да се усуква при работа равномерно в двете посоки. 

Пак казвам не знам каква е конструкцията и цялата изложена теория е, ако тампоните не лагеруват там, а обхващат плътно щангата и само се усукват при движението ѝ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, пукането се изрязва в това, най-вече се усеща при паркиране, когато въртиш волана от пълно ляво до пълно дясно положение и с това колата се движи напред или назад, примерно излизам назад от паркинга на който паркиран и върви пълен десен, натискам спирачката при пълен десен и се чува едно "пук" като се усеща малко на волана, също така при по ниска скорост до 40 км/ч се усеща и чува ако имаш по рязък завой и трябва да навърши волана повече, като колата съответно се поклати. При по висока скорост не се усеща, най-вероятно бива заглушавано от всички други шумове. Интересно е дали тампона е смачкан, възможно е да е с по голям вътрешен диаметър, възможно е щангата да е изядена. Да това за стягането на тампоните е точно така като правило, но специално при моята кола не е така на стабилизиращата щанга, защото самбото лабави, така че въобще няма значение дали ще ги стягам на вдигната или свалена кола. Важно е да се спази стелката на тампона която трябва да сочи към двигателния отсек, а не към пасажерите. Утре ще меря и гледам, на оригиналния тампон пише 26.5 което е диаметъра в милиметри на вътрешния размер който се увива около щанга, поръчах на Феби за които пише че вътрешния диаметър е 25 милиметра което би трябвало да е по плътно, но остава въпроса дали и външния размер на който се захлупва скобата отговаря или е по малък. Като има развитие ще пиша по темата. Благодаря за включването 🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, blagoev.1990@abv.bg написа:

 Да това за стягането на тампоните е точно така като правило, но специално при моята кола не е така на стабилизиращата щанга, защото самбото лабави, така че въобще няма значение дали ще ги стягам на вдигната или свалена кола. 

Не знам, но не ми се връзва както го описваш, щангата да лагерува/върти в гумата..., та то няма как да не се износи, ако е така...

Според мен, трябва да е стегнато и движението/въртенето на щангата да е за сметка на усукване на гумата..., но питай друг, който го е правил...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не се стягало при вдигната кола… ела пробвай да стегнеш, или дори пъхнеш квото и да е до болта на скобата на тампона, без да свалиш поне отзад магарето и после говори как се стяга. Естествено че щангата се върти в тампона, просто движението е минимално и нищо, ама абсолютно нищо не се усуква или износва, просто с годините материала на тампона омеква и се смачква. 
 

Тия тампони на 25мм няма да станат, както и не ти е тва проблема, тампоните на стаб щанга се проверяват лесно, чукат като амортисьор, при преминаване през паваж, проверяват се като се хване щангата и се мърда, проблема с пропукването при теб е най вероятно от не стегнато магаре, или горен носач, било то тампони или шарнир. 

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата sashua знам какъв е начина на подмяна на тампоните, защото само си ремонтирам колата. Въобще погледна ли снимките дето съм пуснал или си пишеш неа изсуст ? А и абсолютно всичко е проверено и някои съмнителни неща са подменени, близо 55 000 км карах с това пукане и в момента в който смених тампоните на стабилизиращата щанга шумът изчезна, само виж първата снимка какъв луфт между тампона и щангата ... А колкото до 25 ММ тампони утре т.е. вече е днес ще проверя колко няма да станат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една лесно решение, за да улесни смяната и да се стягат тампоните когато колата е на колела и то е разпробива се отвора в който се навива задния болт, правя се една гайка на скобата и отдолу се вкарва и стяга болта :) даже се замислям дали още утре да не го направя, не виждам никакъв смисъл да не го направя ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Научи се да четеш момче, поста ми е разделен на две, долната част е за теб, горната е за невярното, изречено по-горе от колегата. Казах ти какъв ти е проблема, стегни си тампоните на магарето, ако не можеш, ела да ти го покажа как става. Случайност ли е, че точно след като си пипал там (свалял си задната част на моста) сменил си две жалки тампончета на щангата и временно е добре? Ай малко по-сериозно да мислим с тия глави, старите тампони изкарали 150к, новите се износили за 5к, да не говорим че тва на втората снимка, не е никакво износване и не причинява никакви пукания или квото и да е, ама пробвай утре на сила да слагаш 25мм, като ти е корава главата. Отново те каня, заповядай да ти отстраня и открия проблема, белким не се мъчиш още 55к с тоя шум. 

Редактирано от sashua
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като си такъв разбирач думай, иначе жалкото ти и подигравателно отношение може да си го запазиш за себе си, тука е форум за да си помагаме, не да си мериме пишките. И моля те не се отнасяй толкова лично с непознат човек ;)

Редактирано от blagoev.1990@abv.bg
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз също смятам,че тампоните на стабилизиращата щанга не са проблема за препукването също така съм на мнение,че колегата @sashua  е прав. Тампони на стабилизираща щанга тропат а не пукат. Тук има и тема точно за това препукване при въртене на волана когато колата е на място или с много малка скорост сиреч при паркиране, колегата може да потърси.

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря колега, ще потърся темата.

Лично за мен, не е нормален този луфт в нито една част по окачването.

Редактирано от blagoev.1990@abv.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Напротив, нормално е да има луфтове.

По-точно казано - не е нормално, но е допустимо.

Няма как една шарнирна сглобка да е перфектно стегната вечно. Някои сглобки имат допустима граница на луфт. До тази граница е нормално, след това става ненормално. Затова има центрове за ГТП, където (трябва да ...) има специалисти, които (трябва да ...) знаят, кое е нормално.

 

Аз имам подобна тема, но за скърцане:

 

Споменаваме и проблема с пукането, но така и не открих, в коя точно тема е коментирано.

 

edit:

Предполагах, че бюлетинът беше за Акорд 7, ама сега, като се замислих ... дали не беше за Акорд 8?!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега само една бележка да отправя. Едно е да имаш видим луфт във съответната сглобка, предполагам си видял снимките ми. А съвсем друго е да имаш определени допуски, шарнирната връзка е стегната докато не се разбие. И пак да повторя, лично за мен такъв луфт в тампон стабилизираща щанга не е нормален. 

Иначе ако всичко имаше такъв луфт, щеше да е каруцата на село 🤣

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Първо - казвам се Красимир и предпочитам да ме наричат така, а не "колега".

После - не мога да коментирам, колко нормален е твоя луфт по снимка и, както виждаш не го правя.

Реагирах на категоричното заключение

Преди 2 часа, blagoev.1990@abv.bg написа:

... не е нормален този луфт в нито една част по окачването.

 

Това

преди 26 минути, blagoev.1990@abv.bg написа:

такъв луфт в тампон стабилизираща щанга не е нормален. 

вече е по-точно казано.

Пак да кажа - не мога да твърдя, че проблемът ти е точно в тези тампони, както и, че не е от тях.

 

Успех в решаването на проблема ... г-н Благоев.

Редактирано от Krasi-mir
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега по друг повод слизах под колата в канала, (но Акорд 8- ма серия) и тампоните на щангата са абсолютно плътни/ стегнати, не личи да е имало движение...

Не знам защо твърдите, че там лагерува щангата, демек движение/ триене метал в гума...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JapCar от личен опит при колите, най-добре е тампоните да са като залепени за стаб. щангата,но това е мое лично мнение с което не ангажирам никого :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ннямам опит, не съм сменял, но виждам как е и е логично там да няма триене/ движение, само усукване на гумата,защото хода на щангата не е голям... Иначе няма как да кара дълго, като влиза кал, прах, пясък и се върти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен има тропане ,по неравности.Смених тампоните с Феби,след известни км се появи същото потропване.Сега съм с ОЕМ и след 10 к  км пак се обаждат.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да помогна на колегата с мое мнение с над 30г. ш.стаж, пукането при въртенето на волана при макферсона обикновено се получава от горния тампон и лагер на амортисьора но тъй като при акорда не е такова пукането при малка скорост с въртенето на волана са получава от шарнирна връзка на някой от носачите а ако има такова при тръгване или спиране е от тампоните пак на носачите в редки случаи се наблюдава не добре стегнати болтове на самият преден мост или тъй наречено "магаре". Колегата да си огледа симптомите кога се появяват и дано бързо си реши проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колега AMD днес монтирах тампони на фери на 25.4 мм вътрешен диаметър и стана без проблем, мога да кажа че сега колата наистина е по стабилна спрямо преди, не съм снимал да се види оригиналните тампони на 26.5 мм как са станали на яйце отвътре. Иначе ето как станах с другите тампони 

IMG_20230523_160800.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е тръгнал някой шарнир на носачите -те така пукат като направят ръб .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само да уточним, че Акорд 7 не е Макферсън, а двоен носач ( double wishbone), за който Краси някога беше казал че " това нещо няма убиване" , визирайки мисля тогава и CR-V I. И е прав, на моя акорд 6 вече подминал 260000км за 100000км съм сменил един горен шарнир и то понеже се беше скъсал маншона и се компрометира по-бързо. Та проблемът тук наистина може да се окаже тривиален. По спомен при CR-V-то първа генерация си сменях пред блока тампони на стабилизатора. Даже си играх с подлагане вътрешна гума на тампона  за тест преди да взема нови. От всичко, което бях пробвал тогава мисля,  че Blueprint пасваха най-добре. Към колегата @blagoev.1990@abv.bg по-скоро бих описал шума от проблемни тампони като прихлопване при по ниски скорости и обикновено при неравен терен. Иначе поздравления към него за тестовете, снимките и изобщо, че полага усилия да държи темата в развитие и цени добрия тон. 

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, HondaExplorer написа:

...Акорд 7 не е Макферсън, а двоен носач ( double wishbone)...

:D

На първо четене и аз скочих да пиша същото.

Обаче, викам си, не може Митко да не знае, какво е окачването на Акорд 7.

Прочетох пак и се усетих - поради липса на точки и запетайки, дъъъъъългото първо изречение всява лек смут.

Значи, изразът

Преди 13 часа, Митко Йотов написа:

...при акорда не е такова...

би следвало да означава, че окачването не е такова (Макферсон), а не пукането.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, blagoev.1990@abv.bg написа:

 Колега AMD днес монтирах тампони на фери на 25.4 мм вътрешен диаметър и стана без проблем, мога да кажа че сега колата наистина е по стабилна спрямо преди, не съм снимал да се види оригиналните тампони на 26.5 мм как са станали на яйце отвътре. Иначе ето как станах с другите тампони 

IMG_20230523_160800.jpg

Дано се оправи с тях . Аз сега ще пробвам Hardrace+ преглед и подмяна на единия шарнир.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 11 часа, Krasi-mir написа:

:D

Значи, изразът

би следвало да означава, че окачването не е такова (Макферсон), а не пукането.

Точно.

Трябва да си прощаваме леки неточности в изказа си но нали за това сме си колеги.:bye:

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А добър вечер дами и господа. Минах близо 400 км след вчерашната смяна на тампоните и мога да кажа, че наистина сега колата се усеща по-добре, по директен волан, до колкото може заради прорязания тампон на долния носач, по стабилна, всъщност карах по магистралата до Кюстендил и никога ама никога до сега колата не е била по стабилна, колата е със стоково окачване, сменил съм биалети, тампоните както сега казах на стаб. щангата, тампоните на долните носачи, а сложил съм раздвижени щанги на задното окачване, защото едната гума се беше изкривила и то не малко. Колата я имам от 2 години и съм навъртял малко над 60 000 км, с малка пауза от 6 месеца, взех си втора кола за да си правя кефа, но вече е няма. Още при закупуването усетих лек шум в предницата, като добавя и лекия шум от лагера на хидравличната помпа, винаги когато купувам кола, дали от автокъща, дали от човек, ама винаги се почва, основен преглед и проверка на цялата спирачна система, преглед на окачване , преглед кормилната уредба, преглед на мотор от към ремъци,ролки, свещи, масла, филтри, преглед на алтернатор, щото имам случай за закъсване на магистрала заради четки за 5 лв !!! Четките при алтернатива на акорд 7 се сменят за минути, лесно, бързо и удобно е направено, а и като цяло четките не са кой знае колко масивни, но сигурно са вложили такива заради умната система за зареждане. Такааа, заради лекия шум от предницата, разглобих и прегледах всичко, като пружини, амортисьори, опора амортисьор, прегледах тампони мотор и кутия, и имаше един скъсан на кутия, но проблем не намерих, тъй и така видях, че предните тампони на долните  носачи са много напукани, а тампоните дето се хващат за амортисьорите са смачкани, поръчах нови от Бултрако и смених всичките тампони на долния носач, за малко да забравя за това, че правих 2 промивки по 3 литра на автомата и ест сложих оригинален филтър (утайник), автомата си работи добре, сложих раздвижени щанги на задното окачване, но шума който се получаваше отпред е при навъртян волан само при потегляне и само при спиране, чак пат и при по резки завои когато навъртя волана и ест заради прорязаните тампони на носачи гумите леко се изместят и се чува и усеща, хванах и разглобих всичко отпред, прегледах рейката как е хваната и дали има луфтове, прегледах, лагерите, полуоскитр, спирачните водачи, спирачните дискове, накладките, буталата, болтовете на спирачния апарат, всичко дето щото има разглобих, натегнах болтовете на магарето с подпряно магар, т.е. цялата тежест на колата да е на магарето, и ест без да е подпряно, стегнах и с диномометричен, гледах за дефекта при сивика, изработих си едно втулки от шайби, монтирах ги, пак шума си остава, с лостове проверявах шарнири, тампони ... Не остана какво да не съм разглобил и на ръка да движа шарнира или на менгемето да хващам и да симулирам, гледах тампоните, кълчих ги, гледах втулката на гребена на рейката. На канал с още един човек с опипване и слушане на шума при тръгване и спиране и не и не и не, докато реших да видя тампоните на стабилизиращата щанга, само тях никога не бях поглеждал, на предишните ми коли никога не съм имал драма с тях ! Кога гледам доволен луфт има между тампона и щангата, смених ги и магията се случи, шума спря ей така щото магарето или шарнир или там квото си мислите е проблема ... Е не попадаш съм на Опел астра с изпъкване при катерене на малък бордюр или преминаването през по дълбока дупка с малка скорост, чак като се свали главина се видя колко луфт има в лагера, иначе колкото и да се дърпа на ръка и да се бута и да симулира не се разбра какъв е проблема, какво ли не се прегледа и провери докато се намери източника на проблем. Една френска гат тропаше на ужас докато не видях че тампон на мотора е в ужасно състояние, ама иначе тропа само през дупки ... Случаи имам, не съм специалист, не съм сервиз , но за кеф го правя. Давам пример как проверявам долните шарнири. Надявам се няма обидени колеги и колежки от мен. Кажете къ стегате това магаре отпред, че да не ме дразни 🤣 сега по сериозно, специална процедура ли е по стягането на предния мост !? айде споделете я де. Иначе темата стана миш маш, просто попитах за снимката на която се вижда луфт в тампона и щангата, трудно се говари по същество... Най-вероятно съм изпуснал да напиша нещо, което сигурно съм проверил по предницата, надявам се да ни е простено, иначе да се похваля, колата е малко след 244 к км по километраж, според мен е на 344 к км, но това е друг въпрос де, шарнирите на долните носачи са оригинални, а горните носачи са изцяло оригинални и мисля, че не са сменяни никога. А за малко да забравя, смених предни биалети като взех колата, 59 к км по късно лявата биалета беше разбита заради лифта в щангата и тампона, само долното шарнирче на биалета имаше лек луфт, горното беше супер стегнато, а дясната биалета напълно здрава, марката е TRW, на акорда слагам оригинална хондова част или на марката 555, биалетите на трв на предишните коли са ми изкарвали по 100 000 - 120 000 км при положение че няма друго разбито, ако амортисьора е изтекъл и си перкаш 5 000 км дали няма да има и други разбити части в последствие :)

Поздрави от мен г-н Благов

За малко да забравя, имам и някое друго подобрение по акорда, мои си лични разработки 😎 някой да е чувал за модул на прав ток, който се монтира към бобините ...

Screenshot_2023-05-25-00-45-04-153_com.miui.videoplayer.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм, защото в автомобилите обикновено няма променлив ток. Може ли да обясниш моля?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, вярно ли трябва да се сваля магарето за да се сменят тампоните и в такъв случай и на рейката при вала на волана разкача ли се 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорил съм ти колега в другата тема, само задните болтове на магарето се развиват.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.05.2023 г. at 23:18, Vancho написа:

Аз не съм, защото в автомобилите обикновено няма променлив ток. Може ли да обясниш моля?

Поради ELD модула, премерих и видях ,че понякога когато няма никакви консуматори в електрическата системата на автомобила се поддържат 12 волта, когато пусна фарове и парно са 14 волта, реално същия волтаж се пуска и към бобините.

От опита ми с предишните автомобили дето съм имал, вграждал съм модул на прав ток, който захранва бобините с 15 постоянни волта, дори когато се върти на стартер да запали. Премерих под товар на всички предавки и всички обороти ампеража до който стигат общо 4-те бобини на акорда е не повече от 3 ампера, максималния изходен ток на модула е 6 ампера, а номиналния изходен ток е 7 ампера. Като се има в предвид, че бобините са с захранване от 12 до 14 волта, дори може да се вземе предвид 14 волта, реално аз ги захранвам с 15 волта което е 1 волт, ако 1.4 волта е 10% от 14 , реално с около 8% вдигам напрежението към бобините, но то е постоянно и не се променя, което не смятам за проблем. Като резултат от този модул, на всички коли мощна ми се овеличавала, не съм мерил на дино, но по усет определено се съживява и става по пъргава в ниските и средните обороти. Проблем с горене на бобини на 3-4 различни автомобила след поставяне на модула не съм имал, реално искрата става малко по силна и по-добро горене на въздушно горивната смес, да не споменавам, че лошото замасяване на ЕКУ-то и различните сензори и модули също влошават поведението и разхода на двигателя. За съжаление съм монтирал модула само на атмосферни мотори и не мога да дам информация за турбо моторите, иначе на предишният ми автомобил свещите бяха перфектни на 50 000 км на газ, сега акорда го карам близо 55 000 км с този модул, а свещите са малко над 40 000 км и даже скоро го прегледах, нямат видими износвания, пробиване или какъвто и да е лош признак.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега ти си готов да си купиш и оня модул за вкъщи който се предлага само по фалшивите сайтове, рекламиран и обявен за икономия на ток от 30 до 50%.

Повечето от тези работи които си написал по-горе са като преписани от подобна реклама за поредния вълшебен модул, само че този път за автомобили, колко процента ще са икономиите не знам, пък ако няма икономии още по-лесно е да се обяви повишаване на мощността с 5 - 6 - 7% примерно ,  вероятно на опаковката ги пише и двете. 

Трябва да ти е ясно че силата на искрата сама по себе си никога няма да може да вдигне мощността на мотора, енергията на искрата е фактор само ако тя е съчетана с други подобрения по двигателя и периферията му.

Редактирано от CCord
  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За твоят модул за сефте чувам, ако не разбираш, моля не пише глупости да спамиш. Никъде не става дума за икономия, нарича са оптимизация и подобрение ! Карай си колата каквато е и не се бъркай в чуждите, без да са ти искали мнението ;)

Редактирано от blagoev.1990@abv.bg
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 9 часа, blagoev.1990@abv.bg написа:

От опита ми с предишните автомобили дето съм имал, вграждал съм модул на прав ток, който захранва бобините с 15 постоянни волта, дори когато се върти на стартер да запали. Премерих под товар на всички предавки и всички обороти ампеража до който стигат общо 4-те бобини на акорда е не повече от 3 ампера, максималния изходен ток на модула е 6 ампера, а номиналния изходен ток е 7 ампера. Като се има в предвид, че бобините са с захранване от 12 до 14 волта, дори може да се вземе предвид 14 волта, реално аз ги захранвам с 15 волта което е 1 волт, ако 1.4 волта е 10% от 14 , реално с около 8% вдигам напрежението към бобините, но то е постоянно и не се променя, което не смятам за проблем. Като резултат от този модул, на всички коли мощна ми се овеличавала, не съм мерил на дино, но по усет определено се съживява и става по пъргава в ниските и средните обороти. Проблем с горене на бобини на 3-4 различни автомобила след поставяне на модула не съм имал, реално искрата става малко по силна и по-добро горене на въздушно горивната смес, да не споменавам, че лошото замасяване на ЕКУ-то и различните сензори и модули също влошават поведението и разхода на двигателя. За съжаление съм монтирал модула само на атмосферни мотори и не мога да дам информация за турбо моторите

Момче! тук става пределно ясно кой не разбира. 

Подчертаното в червено - имаш кардинална грешка в превода ти от английски на описанието, това е от абсолютното  непознаване на електротехниката а вероятно и от непълното познаване на езика. 

Подчертаното в зелено - как би обяснил това? номиналния ток да е по-голям от максималния !!! високи познания по електротехника или по английския на чичко Гошо? 

Подчертаното в синьо - това ли е съвета ти за установяване на истинността на твоите твърдения?

Подчертаното в оранжево - само да попитам, "твоя" модул елиминира ли всички тези сензори и модули при лошо "замасяване" ?

Подчертаното в лилаво - не съжалявай за това че не си направил поредната безсмислена проба! всъщност може да пробваш на дизел, ама не с турбина :plane:

Епилог: не искам да кажа че аз разбирам всичко но че ти разбираш почти нищо е лесно разбираемо, искам обаче да те уверя че инженерите създали която и да е автомобилна свещ, бобина, комутатор, чукче, наковалня или който и да е елемент от която и да е запалителна система разбират мноооого повече от теб и със сигурност са докарали параметрите на всеки един елемент от запалването до стойности с максимално допустими граници на издръжливост и ефективност по всички показатели. А тези които измислят и продават подобни модули за уж подобряване на режими, мощности, икономии и други магии са като онези които лъжат бабите по телефона да си хвърлят парите през терасата,а бабите които им се връзват в един момент разбират че са излъгани, Вероятно за теб обаче този момент е далеч в бъдещето, но няма да е късно ако се вслушваш малко в съветите на хората! 

Дерзай! и успех в намирането на идеалния модул!

Сори за офтопика но нямаше как да оставя без отговор изписаните небивалици!

 

Редактирано от CCord
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах да наистина съм обрънал местата на 6 и на 7, ясно, че е правописна грешка, ама ти къде видя да казвам, че едно замества другото, стига да можеш да четеш ... Иначе твоите небивалица са още по не човешките 🤣🤣🤣 евалата офтопика поне малко да се посмея,  обади им се на инженерите и ги попитай ако искаш 😅 чакай да видя последното нещо, кога и как съм споменал, че този модул се предлага за това което аз го ползвам, щото почна да ми сравняваш този и онзи модул ... 

На теория може и да си прав, но на практика ако не опиташ няма как да разбереш, само ще си седиш зад мониторчето и ще спамиш ;)

Супер грозно е и супер нагло е да се подиграваш по този начин, мисля че в този форум един такова винен правил, нямам проблеми, просто избивайте си комплексите на живо. Иначе явно много са те лъгали :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CCord написа:

Момче! тук става пределно ясно кой не разбира. 

-------

Сори за офтопика но нямаше как да оставя без отговор изписаните небивалици!

 

Колега, аз се въздържах да коментирам откровените глупости, относно тоя модул... Очевидно колегата  не е наясно и бърка и терминологията за понятията променлив/постоянен ток, стабилизирано/нестабилизирано/номинално/оптимално/максимално напрежение... и т.н.

Дори и да има някакви познания, не е ОК да твърди неверни неща...

На времето, когато колите стандартно бяха с чукче и наковалня, правехме транзисторни и тиристорни запалвания, но не за да се увеличи мощността, а за да се получава надеждна, стабилна, силна искра, независимо от състоянието на чукче/наковалня и съхраняването им многократно, заради нищожния ток през тях и липса на искра там...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам развитие по проблема с пукато, оказа се от кормилната рейка, последва демонтаж и рециклиране, резултата е що годе, защото от дясно остана една глухо притропване, вътрешни и външни накрайници на 555, въпреки че старите бяха здрави. Направо и дясната полуоска дадох за рециклиране, защото имаше луфт в шлиците на вътрешното каре и пръта, трипода на карето и чашката отвътре са здрави. Покрай това рециклирах и хидравличната помпа, но резултата въобще не ми хареса, шума си остана, въпреки че стария лагер е с не малко аксиален луфт, а новият е перфектен, налях и оригинална хидравлична течност, продухах системата от старото масло. Фирмата в кората рециклирах рейката и полуоската е Felix.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано изкара полуоската

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попрочетох разни други коментари за полуоски рециклирани от съответната фирма и няма лоши отзиви, иначе се надявам рейката да е здрава, че гадно се демонтира/монтира, полуоската е по лесна за което :)

За сега до 100км/ч не се усещат каквито и да са трептения, а за вибрации дума да не става,до сега не съм усещал тази кола така добре. Но като покарам ще си покаже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...