Jump to content
kislorot

Покупка на хонда сивик 7 ген.

Recommended Posts

Колега цитирам си мнението от другата тема. Огледай се за регистрирана кола, която е карана а не намазана от тия джамбази. не се знае дали и моята не е удряна но поне това от което аз разбирам не е. Днес направих 400 км. и да чукна на дърво съм много доволен. 1, 6 витек със 120 км., може да ти даде 5,9 - 6 литра. На изпреварванията си и стъпвам и доускорението от 80 км на 3-та до 120 -130 е чудно поне за мойте критерий.

 

 

 

 

 

 

Колеги, честито на мен най-накрая. Взех си Хонде 2004 г. 1,6. Точно това търсех. След ставане в 5 часа сутринта патуване с автобус почети 5 часа от София до Търговище се срещнах с новата ми черна жена. Старата 5-та генерация отива в заслужена пенсия, служи ми вярнo и без да мрънка грам. Излезе е бати кучето.

 

Та така, намерих следните забележки по колата. Чупено ъгълче на една пластмаса, Лек теч от гарнитурата на главата, ръбове по предните дискове и леко странен шум на не шфьорската врата при отваряне. Интересното, че нямаше никакво измятане или нарушена геометрия спрямо сръгите детайли. Стъклото също като,че ли  има леко затруднение в един момент при отваряне. Та за дисковете и тези забележки момчето бутна още 200 лв. така, че бива. Отидох на сервиз, в който за сажеление нямаше как да вдигнат колата да я огледат от долу, но иначе не тропа нищо, върви на право и мисля, че няма да има нещо повече от я маншон я тампон. Бе незнам не разбирам много много. Успях да замеря поне компресията и на 4-те цилиндара удари 16(незнам какво). Мастъра каза, че това било повече от перфектно, като това били показатели при новите автомобили а 10 годишните добре било даже 10-12(незнам какво хаха). Всичко други по колата работи и си направих голям кеф до София. като на първите 200 км ми даде 5,9 литра разход. Това е каране между 80-120-130 с тук таме пришпорване за изпреварване. И да попитам нещо - имам усещането, че като карам на трета да кажем с 40-60 и пусна газта усещам като, че ли лоста започва да има едно леко вибриране, като от грапави гуми все едно. При другите скорости го няма това. Това според вас на какво се дължи?

Това е на кратко, много съм доволен и много и се кефя. И да нзаете, че търся летни гуми 16-ки втора употреба но запазени.

 

 

Публикувано изображение

Редактирано от botevist1912

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги (ако позволите така да ви нарека преди да съм собственик на Хонда),

 

Имам нужда от съвет до утре сутринта. Приятел на баща ми, който му внесе от Германия Рено 911 и Рено Меган 2003, ми предложи да ми внесе и на мен от там Хонда 1.4 90 к.с. От тези най-масовите по автокъщите тук. 

 

Разликата е, че ще я купува от негови хора от Германия и колата е на 150000 км. реални и преглед TUV. Цената й била между 1800 -2000 евро, което значи, че на мен ще ми излезе между 4500 - 5000 лв. с комисионната. 

 

Притеснението ми е за малкия двигател, въпреки че хондата си бяга и с 90 коня. Какво ще кажете за двигателя им? Много ли изостава от V-tec 1.6 ?

 

Не е за подценяване факта, че имам доверие на този човек и че ще съм първи собственик в България. 

Много се чудя! Утре сутринта трябва да му кажа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12226

 

Разлика 0-100 2 секунди не е никак малко ако може да се вярва на гореизложените данни

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сложи още 1000 лв обслужване, данъци прехвърлянки и колата ти идва 5 500.  Аз мойта е взех за по малко и си има всичко, само прехвърлих и карам. Сега, има малка подробност, че рискувах да не я погледан от долу и сега може да се окаже, че  е имала удари но се надявам продавача да не ме е излъгал.

Плюс тва двигателя ми показа прекрасна копресия и е 1,6 л. 2004 г. т.е по добре от 1,4. Предимството на 1,4 предполагам ще е по добрия разход в градаи по ниския данък но...дотам. Извън градско 1,6 може да даде 5,9-6 л на 100 но върви доста прилично на доускорение и изпреварване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сложи още 1000 лв обслужване, данъци прехвърлянки и колата ти идва 5 500.  Аз мойта е взех за по малко и си има всичко, само прехвърлих и карам. Сега, има малка подробност, че рискувах да не я погледан от долу и сега може да се окаже, че  е имала удари но се надявам продавача да не ме е излъгал.

Плюс тва двигателя ми показа прекрасна копресия и е 1,6 л. 2004 г. т.е по добре от 1,4. Предимството на 1,4 предполагам ще е по добрия разход в градаи по ниския данък но...дотам. Извън градско 1,6 може да даде 5,9-6 л на 100 но върви доста прилично на доускорение и изпреварване.

 

Благодаря ви и на двамата за коментарите! Все пак реших да я поръчам, защото прибавих и факторът първа кола към горепосочените. При положение, че до сега не съм се качвал на кола с над 70 к.с, мисля, че хондичката 1.4 ще ми дойде перфеееее ;))) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
При положение, че до сега не съм се качвал на кола с над 70 к.с, мисля, че хондичката 1.4 ще ми дойде перфеееее ;))) 

С това трябваше да започнеш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много сигурен, но мисля, че този волан не е слаган на фейслифтовите екземпляри.Другото, което е няма как да е произведена 2006г.Доколкото знам модела е произвеждан до 2005г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега този модел изобщо не е фейслифт.Разликите ,които трябва да търсиш:

Преди фейслифт мигачите са на калниците,а след фейса са в огледалата сложени.

Преди фейса средната конзола на партното копчетата за топло/студено и степените на хоризонтално,а на след фейса са вертинално и нямат никакви жила ,всичко е ЕЛ...

Преди фейса таблото е друго,в случая явно е сменено.Фаровете и стоповете са ясни.

Една важна подробност са главините..на преди фейса са 4х100,а на след фейса са 5х114.3 (затова не съм 100% сигурен).

Разлика във воланите както каза колегата по-горе :)

Ако фаровете са сменени с такива от фейс модел инсталацията трябва да е преправена,може да се види за някакви намеси по преправяне и там ! Фаровете на фейс модела са с 2 отделни крушки за къси и дълги,докато на преди фейса са събрани в една крушка.

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една корекция - зависи от нивото на оборудване за таблото. Моята е преди фейса и уредите за климатик и т.н. са вертикални и са електронни. Това го виждам не за първи път, но предимно при 1.6 моторите и не при всички, а доста рядко... така, че имай го в предвид.

Почти 100% съм сигурен, че 7ма генерация няма сивик с 5 болта на главините (5х114.3 май бяха на акордите от тези години) и на 8+ ген. сивик. 

Както виждам от снимките управлението на фаровете (нагоре-надолу) е под ключа (при мен - преди фейса е от лявата страна), топката на скоростният лост, уредите за скорост, обороти и т.н. са малко по-различни... Има доста разлики.

Специално тази хонда като гледам е с другото табло (според мен по-грозно) от към климатик и т.н... 

А бе тоя мотор изглежда доста чист :)  Иначе всичко друго от към снимки е окей за мен :) 

Цената... тея луди ли са ... повече от 5000лв за този двигател няма смисъл да се дадат

 

П.П. Защо няма долен лип на задната броя? Праговете ми изглеждат не оригинални за "sport" версията (също не виждам и лепенките). Другото което забравих да кажа - виж как са задните спирачки (май на 90к.с. мотора са барабани) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

Благодаря ви предварително за обърнатото внимание и за съветите. От 3 месеца издирвам моята поредна японка (имал съм 2 нисана), но засега се оказва "мисията невъзможна". След съветите вече ще съм по наясно какво да гледам. Оказа се доста трудно намирането на екземпляр. От както се разглеждам виждам само едни и същи коли да се продават. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай търпение.По принцип японките в България са малко

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди фейса има и уреди за климатика и парното ръчни т.е. подредени са в хоризонтална позиция и изгелжда малко по-стилно.

Точно като на тази http://nfs.mobile.bg...ls&slink=69q3gk.

Фийса е по красив но 1.4 е двигателче освен  с нисък данък и по нисък разход.

 

Хубава кола трудно се намира и се купуват веднага...

 

Колата щом има пресен ТЮФ е друга бира - вземай и не мисли.

1.6 vitec не върви чак толкова много.

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, със съпругата ми сме се прели да си търсим Honda Civic 1.7CDTI обаче постоянно се появява все нещо негатично за този модел. Мненията който изчетах тук и из чуждите форуми са противоречиви. Уж след 2004 били оправили проблемите с турбото. Едни майстори викат бягай от този мотор други казват стават. Оказва се по спецификациите, че май има един преходен модел който е със старият мотор и с по новата визия. Насочихме се към тази кола http://www.cars.bg/c673445 , но май е точно този модел междинният. Какво можете да кажете по въпроса? Другото което като че ли ни допада е http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11397328668642834&f1=details&slink=6e9dhq.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, мотора е един и същ и на двете - 1.7 на Исузу. Проблем има с турбината, като се твърди че след 2004г. е отстранен. Всеки един автомобил, който има турбина при неправилна експлоатация може би имал проблем. Черната има халогени, мигачи в огледалата, лети джанти (оригинални), управление на CD-то от волана. Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Едни майстори викат бягай от този мотор.....

Тези които го казват толкова са майстори

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За дизелите понятията евтин и здрав едновременно няма как да стане. И двете коли са по евтини отколкото бензиновите си събратя - та бегай далеко от евтин дизел. Или ще са на минимум 350 000 - 400 000 км. Турбото все пак е консуматив не е вечно !

Дизелова кола се купува за да се кара - особенно в чужбина никой не хвърърля пари на вятъра

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една корекция - зависи от нивото на оборудване за таблото. Моята е преди фейса и уредите за климатик и т.н. са вертикални и са електронни. Това го виждам не за първи път, но предимно при 1.6 моторите и не при всички, а доста рядко... така, че имай го в предвид.

Почти 100% съм сигурен, че 7ма генерация няма сивик с 5 болта на главините (5х114.3 май бяха на акордите от тези години) и на 8+ ген. сивик. 

Както виждам от снимките управлението на фаровете (нагоре-надолу) е под ключа (при мен - преди фейса е от лявата страна), топката на скоростният лост, уредите за скорост, обороти и т.н. са малко по-различни... Има доста разлики.

Специално тази хонда като гледам е с другото табло (според мен по-грозно) от към климатик и т.н... 

А бе тоя мотор изглежда доста чист :)  Иначе всичко друго от към снимки е окей за мен :)

Цената... тея луди ли са ... повече от 5000лв за този двигател няма смисъл да се дадат

 

П.П. Защо няма долен лип на задната броя? Праговете ми изглеждат не оригинални за "sport" версията (също не виждам и лепенките). Другото което забравих да кажа - виж как са задните спирачки (май на 90к.с. мотора са барабани) ;)

1. Фейслифтовите 7-ци с 3 врати са с 5 болта.

2. Конкретните уреди за скорост и обороти се слагат само на 5 вратите 7-ци.

3. Няма лип на задната броня, защото няма на предната и няма спортни прагове, стандартните са.

4. Дръжките за отваряне на вратите при фейса са в цвета на колата.

 

Така, че колата е събирана.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега тука не си много прав май  "2. Конкретните уреди за скорост и обороти се слагат само на 5 вратите 7-ци."

Виждал съм двувратка 2001 г. 1.4 Автоматик с уреди за скорост и обороти .

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го напиша по друг начин.

 

Уредите от обявата  http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11353334895403942&f1=details&slink=69q3gk  показана от колегата Хари11 се слагат само и единствено на 5 врати 7-ци фейслифт. Разгледай обяви в сайтовете, различават се лесно по сивите рингове.

Най-вероятно имаш предвид тривратка 2001г. 1.4 ауто, тъй като двувратките са само 1.7 бензин, и тяхното табло и уреди са малко по-различни.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дизелите понятията евтин и здрав едновременно няма как да стане. И двете коли са по евтини отколкото бензиновите си събратя - та бегай далеко от евтин дизел. Или ще са на минимум 350 000 - 400 000 км. Турбото все пак е консуматив не е вечно !

Дизелова кола се купува за да се кара - особенно в чужбина никой не хвърърля пари на вятъра

Е добре на каква цена трябва да е колата, че да е читав дизел тогава? В българия по сайтовете се продават достатъчно малко коли. Тази мисля че е на доста прилична цена http://www.cars.bg/c619637 , аз като не много разбиращ смятам, че не е никак читава. Уплатненията по предният капак скърцат като се отваря и затваря, предницата чука нещо много сериозно, при двигателят има детайли който са боядисани, а според мен не трябва и цената и е 7000 крайна :)::):):):) Е каква кола е читав дизел? На каква цена? :):):) Според мен цената не е най определящата. Както казах аз не разбирам много. :):):) Решиме в семейният съвет,че ще си търсим дизел. Как да позная за другите две болешки? С рейката и с лагерите на скоростната кутия. За турбината и дюзите разбрах на втора и трета газ до ламарината и ако пуши не става :):):):):). Но за кормилната рейка и най вече за лагерите на скоростната кутия не са ми много ясни нещата :):):):). Защото ако късмета ме сполети в някое месстенце без кадърен сервиз или без възможност да ходя до сервиз :):) трябва да се реагира мисля на момента.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Разбрах за таблото - да 1.4  auto но то не беше като на фейса със тези рингове. Но на тази от линка и фаровете и мигачите и стоповете и таблото са от фейслифта че и седалките.Но пък волана е от старите модели ? http://nfs.mobile.bg...ls&slink=69q3gk

 

Пич -никой няма да си продаде читавия дизел - без пари !

Та видиш ли некой джамбазин да я докара и да ти я продаде на тебе с минимум 1500-2000 лева печалба освен разходите за докарване

То много трудно се намират читави бензинки ти ми говориш дизел ???

Една читава бензинка 2003 примерно преди фейслифта струва от порядъка на 4000 евра нов внос ! Дизела ще е минимум 1000 евро отгоре .Прави си сметка какво ще си купиш. Ти искаш кола на 9 години за 7000 лв -еми последа не кажеш тези двигател иза нищо не стават или хондите били трошки :yes: :yes: :yes:

Отвори mobile.de и виж цените каквървят в Германия- на колисъс TUF и зелен стикер за вредни емисии !

Естествено излизат и оферти но веднага се лапват. В България трудно се намира кола втора употреба - всичко - 99 процента е леш .....

А щом си се спрял на Хонда ще трябва да почакаш и да търсиш доста докато си намериш читава кола за продаване !

 

ПП Внимавай  с късмета да не се нахендриш на некой трошляк - такава кола задължително се прави диагностика при сервиз специализиран и разбиращ от Хонда ! Такива що годе има във София, Варна , Бургаз, Пловдив -абе в по големите градове има...в Русе има един колега който поразбирва от хондички и е от форума....

И пак ти казвам ако ще я караш тази кола по малко от 10 000 км годишно и то предимно градско дизел не ти трябва - ще ти излезе по-скъпо от бензиновата кола. Още повече че дизела загрява по-бавно от бензина на градско каране.

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги харесах си тази хонда olimpiapd.mobile.bg/ прочетох доста коментари гледам все хубави неща пишете но точно за тази като визия и например какво най-често се разваля или слабостите на колата да кажете ако имаБлагодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изглежда много добре на снимки, обаче липсват изображения на седалките.Като цяло модела си е здрава кола като всяка HONDA.Ако си чел повече знаеш евентуалните проблеми - рейка и турбокомпресор.Една диагностика в Бултрако преди покупката ще изясни цялостното състояние на автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех Хонда сивик 1,7 дизел 2003г. и за момента съм доволен от колата..разход градско ми даде на 115км - 5,5 ...на 115 км допълних резервоара и това беше изхарчила колата..Доста ми хареса и на дълъг път където ми даде разход 5 но я натиснах сериозно..Определено возията и е добра ,а също е и доста стабилна на пътя..препоръчвам тази кола ако все още се чуди някой..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз вече отидох да е видя салона няма забележка само топчето на скоростите и волана е малко изтъркан, Петък ще е карам на диагностика да погледна да ли има грешки ако всичко е ок мисля да е купя,Само да попитам евентуално ако след време се развали рейка или турбокомпресора смяната или поправянето г/д на каква цена може да струва ?Благодаря отново ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта на рейката доколкото ми е известно излиза 150лв за части, за работа цената си е според сервиза.Що се отнася до турбокомпресора там диапазона е доста широк.Едно рециклиране може да излезе 300, може и 600.Ако сменяш маслото на време, ако то е качествено, ако не форсираш мотора докато е студен, ако изчакваш минута да работи на празен ход след като си карал дълго време с високи обороти или просто си настъпвал повечко по светофарите може да си осигуриш дълга и безпроблемна експлоатация при положение, че вземеш автомобил с компресор в добро състояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Реших да си закупя първата кола, но бюджетът ми е ограничен до 4000 ± 200лв (като съм предвидил допълнително още 1000 за регистрация и смяна на филтри и т.н.). Като разглеждах автокъщи си харесах Хонда 1.7CDTi. Искам да ви попитам дали някоя от тези си струва или да се насоча към нещо по-скромно и по джоба ми :-) http://www.cars.bg/c746088http://www.cars.bg/c329603http://www.cars.bg/c752517http://www.cars.bg/c605732http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11404468431191596&slink=6yleazБлагодаря ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Реших да си закупя първата кола, но бюджетът ми е ограничен до 4000 ± 200лв (като съм предвидил допълнително още 1000 за регистрация и смяна на филтри и т.н.). Като разглеждах автокъщи си харесах Хонда 1.7CDTi. Искам да ви попитам дали някоя от тези си струва или да се насоча към нещо по-скромно и по джоба ми :-)http://www.cars.bg/c746088http://www.cars.bg/c329603http://www.cars.bg/c752517http://www.cars.bg/c605732http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11404468431191596&slink=6yleazБлагодаря ви предварително!

Само втората съм я гледал когато избирах моята и ти казвам да не се разкарваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, имам питане за Type R 7-ма 10-12 хиляди лева дали ще ми стигнат?

Карам 6-та генерация хеч вече 6-7 година, която през миналите седмици бе за ремонт в провинцията и ми бяха казали 800лв. за ремонт по двигателя. Бях разпоредил на баща ми, който трябваше да менажира ремонта, че съм зает човек, направо да ми търсят b16 да ми слагат, че d14-та няма смисъл да се прави при това положение. При разговора, че щяло да ми излезне над 3 хиляди лева и че съм бил луд, колата толкова не струвала и т.н., нищо, че аз си плащам парите, нищо, че и неговата кола аз съм му я купил (Rover 75 2l turdo diesel) ...... ми затвори телефона и взел, че оправил d14-та. За негово наказание, следващите кинти, които ми идват не мисля да му ги оставя да им се радва, а мисля да си взема един type-r 7-ца (и без това бизнеса пак му потръгнал и няма вече нужда от кинтите ми, както преди като удари кризата и ми се налагаше да си издържам родителите). Та до края на годината мисля да си доизкарам 6-та и я пускам в продажба и до края на годината започвам да се оглеждам за type r 2-ка. Преди ги бях заглеждал в mobile.bg за по 11-12 хиляди, но не виждам за продан в момента. Да не им се е вдигнала спекулативно цената на тия хонди, както в щатите на някакви BMW-та от 80-те цената рипнала двойно, Ferrari F40 и то скочило двойно като цена и т.н.?

Редактирано от batzerga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаххахах човече ти си влязал във филма яко. Къде е F40 къде type R :D :D :D И не сякаш не му се е вдигнала цената, а ако не смяташ да даваш на баща си още пари, даже може да отнесеш и един FN2 за около 20 бона 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така, ония коли ги дадох като пример, защото ep3 било по-добре от fn2. Да не стане като разните грозни bmw-та квадратни от 80-те, които били идеални за drift и им скочила тройно цената в usa. A f40 е произвеждано в хиляди, но и на него цената му скочила двойно. Очаквам рано или късно на type r ep3 цената да му скокне и затова тоя модел ме интересува. Fn2 да взема, при положение, че е по-тежка и не е с double wishbone suspension, не, мерси. Значи просто няма предлагане за момента, случил съм просто на такъв момент, мерси за инфото.

Редактирано от batzerga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте!

 

Последните 2 дни ми направиха впечатления точно тези возила и прекарах известно време четейки из форума. Като цяло количката отговаря на нуждите ми, доколкото прочетох и разбрах, поддръжката е сравнително евтина (нормална), без много болежки за возилото.

 

Набелязал съм 2, ако някой в София е ходил да ги гледа/може да посъветва какво да се провери - за съединителя, спирачките, рейката и турбото разбрах, /но как могат да се тестват?, лаик съм в автомобилната област/ - нека сподели.

http://www.cars.bg/c693993

http://www.stoyovcar.com/index.php?a=5&carID=3881

 

Основните нужди са ми - от къщи до работа и обратно - сумарно 30-35 км. На месец-два до родното място - 400 км, тъй като ми дотегна седмично да карам с по 70 лв. бензин с досегашната - търси се кола с нисък разход (затова се спрях на дизела, а и малък данък, най-накрая...). :)

 

Друг въпрос от особено значение е - какъв разход Ви дава в сравнително натоварен град - София/Варна/Пловдив (забелязах, че има много колеги от Пловдив), въпреки, че там движението не е много натоварено :).

 

Бюджета е толкова горе-долу + мисля, че 1000 за обслужване и регистрация ще стигнат?

 

Ще се радвам да чуя мненията Ви относно горепосочените 2, а и като цяло.

Редактирано от quovadis

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен сивата изглежда по свежа.За разхода в София не мога да кажа нищо защото не съм от София, но тъй като виждам, че си карал 320i  досега мога да ти кажа да очакваш 50% по-нисък разход.Сменяй масло и филтри на време, не форсирай двигателя докато е студен, изчаквай минута преди да изгасиш ако си давал повечко газ и няма да имаш особени проблеми.Хубаво е да закараш колата в сервиз където разбират от Хонда(като Бултрако, Юби Ко или Омбре) да направят един подробен преглед.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли бъркам или и на двете мигачите трябва да са в огледалата ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да са в огледалата? И двете доколкото виждам са фейслифтови, мигачите са във фаровете, централната конзола на климатроника и управлението му е вертикална...? Има ли някаква причина? 

@Беселин, в момента варирам между 12 и 14 л./100 км. градско бензин и не е особено приятно, на 50% надали ще падна чак, въпреки, че имам по 8-10 км. по околовръстното... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за страничните мигачи.... След фейса би трябвало да са в огледалата а не по калниците, което ще рече познай какво 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е вярно това.Колега, скачай на колата смело. Разхода ти София - Варна - Пловдив, ще е между 5 и 8 на сто. Зависи от това как шофираш. При нормално каране 5 - 5,5.

И за да нямаш проблеми с турбината - раздавай ѝ повече газ, когато е загряла :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да са в огледалата?

@Беселин, в момента варирам между 12 и 14 л./100 км. градско бензин и не е особено приятно, на 50% надали ще падна чак, въпреки, че имам по 8-10 км. по околовръстното... :)

Мигачи в огледалата има но много рядко.Аз на живо още не съм виждал такава бройка.

Относно разхода - борави по-внимателно с газта и ще повярваш.И както казва по-горе един колега, когато пътуваш на дълго дръж я по десетина минути на над 3000об/мин и няма да имаш проблеми с нагар по турбината.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...