Jump to content
kislorot

Покупка на хонда сивик 7 ген.

Recommended Posts

Здравейте, Смятам скоро да се присъединя към клуба с една хонда сивик, хечбека 2001-2005. На пръв поглед ми харесва като концепция, но не намирам много отзиви за него на български... Попаднах и на коментар, че това бил най-куция Сивик. Защо не ставаше ясно?Интересува ме дали е надежден - като двигател? Към кой двигател да се насоча? (по-принцип не ръчкам, но е добре да върви, така че изключвам 1,4)Удобен ли е за дълъг път - до морето, защото за съжаление не съм се возил? Добре ли е като поведение на пътя, стабилност, маневреност? Минаване през малко по-планински пътища (села в Родопите напр.)Поддръжката предполагам е нормална като цена.Има ли нещо, което да ме посъветвате да гледа специално при избора. Доколкото разбрах са доста икономични, което за мен е доста важно. Колата ще се кара в града, но и доста извънградско. Благодаря ви за отговорите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 1.7 CDTi 2004 74kW повече от 2 години.След обслужването съм сменил предни амортисьори.По двигателя - нишо.Най-голвм пробег за един ден имам >650км. Бях отпуск този месец за 10 дена около2200 км., като примерно 500 в Родопите. Много е стабилна на техните завои.От Смолян до Триград съм изпреварил 10-12 коли и не,че не ми е увряла главата-просто на завоите всички натискат спирачки ,а тази на 3-та си ги взема без проблем(знаеш за какъв път става дума).Удобна е за цялото семейство.Отзад няма тунел и има много място до предната седалка.Разход в Родопите 5.1 дизел.На дълго -както я караш от 4,3 до 5 зависи.Ако си рибар-забрави има дълга база и е много стабилна,но е ниска и дъното опира щом излезеш от асфалта.Абе в две думи за тези пари можеш да си купиш и по-голвм клас кола,но ако искаш компактна ХОНДА за семейство -това е колата. Забравих бензин има много по-бързи ,но за тях ще ти кажат колегите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което казва tansey звучи доста добре. Общо взето такива са и моите очаквания. Стабилността и поведението на пътя са огромно предимство.Не съм рибар, но малко ме притеснява това, че е толкова ниска. Няма как да не ми се наложи някой по-черен път, пък и знаете състоянието на нашите пътища като цяло.Но доколкото съм запознат ходовата част е доста надеждна. В интерес на истината вече не изключвам и 1.4, защото доколкото разбирам въпреки, че е малък все пак това е хонда двигател и си има живец в него. И предполагам е не по-малко икономичен от дизела. А скъпо струващи изненади по бензиновия са по-малко очаквани.Прав ли съм?Колеги, къде в София да я вода за първи преглед?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами имаш доста варианти - Бултрако,Омбре,Юби-ко , за Омбре не знам,но другите два са скъпички ако искаш мога да ти дам един телефон,аз там си оправям хондата ... Човека обича Хонди и той кара Хонда,не взима скъпо и е много точен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега аз вече 3г. карам сивик 7 ген. 1.6 VTEC 110к.с. бензин и съм рибар така ,че не е толкова ниска нормално си минава по меките пътища . Мога да кажа ,че е много икономична извън града 5.4 без климатик и 6.2 с климатик на 100км. със скорост 120-140км/час много дърпа на баир VTEC системата така е настроена ,че има голям въртящ момент от ниските обороти ,а не е като предните генерации там VTEC-а се включва след 4000обр. За сега съм сменял само консумативи цените са нормални като на всеки друг автомобил от този клас .Двигателя е много нервен не дава да пипнеш газта ускорява от 0 до 100 за около 9сек . В началото имах притеснения за разположението на скоростния лост ,но се указа ,че е на много удобно място близко до волана и скоростите се сменят като на състезателен автомобил . Като недостатък мога да ти посоча по големия радиус на завиване малко по трудно маневрена е , но се свиква. Мога да ти дам следният съвет купи си 1.6 VTEC 110к.с. в место 1.4 90к.с. те са без VTEC система и горят колкото 1.6 ,но са по слаби и не вървят толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите. Явно ще ходя в Омбре. И мен това с лоста ми изглежда притеснително, но то май по-скоро е плюс. Много яко. Много съм се навил на количката и отивам към бензинова. Този разход, който казваш (gum) е супер за бензин, а пъргавостта на бензина в градска среда е много важна все пак. Доколкото разбирам е и доста приятен автомобил и за извънградско. Пространството наистина е супер. Колкото до 1,4 срещу 1.6 и аз се бях насочил към 1,6 и знам, че е по-добре. Но 1,4 ще прави същата икономия и се среща доста по-често с 1,6 намирам само няколко обяви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За градско бензина е по-добър.Дизела дръпва яко от 2200 об. ,но не може да си на полусъединител по светофарите особено ако си първа кола :rolleyes: . А с лоста така свикваш,че на друга кола махам с ръка да си го търся горе по навик.Много е удобен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,добре си се насочил,предлагам ти бензиновия 1.6 110 коня,имах такъв но седан ,той е произведен в Япония а хеча е в Англия.Смених го за 8ца ,беше на 200 000км и беше безгрешен,купувай без страх и успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз се лутам м/у 1.4 90к.с, 1.6 110к.с, и 1.7CDTI.Вече 1.4 отпадна. Сега се чудя бензиновата или дизел.Ей тук има една дизелова, която ми привлича вниманието.Моля да си кажете мнението.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11310380585892829&f1=detailsКолата ще се ползва само до работа и обратно и евентуално вечерта да мръдна, до някой магазин или кафе това в моя случай значи максимум 12км на ден.Дълъг път веднъж два пъти в месеца да отида до София най-много, което е 160км отиване и връщане.Искам икономия и надеждност от колата.Не ме интересува нито да върви като самолет, нито да вози като лимузина.От дизела много ме е страх да не изгърми я турбо я дюза.Обаче ако е читава ще съм много доволен усещам.Какво да избера?Помооощ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако толкова те е страх от дизела взимай бензин. Както предполагам си видял от по-горните коментари, разходът на 1,6 бендзен е повече от приличен. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честито, много безавариини километри. Ще е полезно, ако споделиш впечатления. Аз все още не съм взел хондичката, поради финансови перипетии...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз не съм я купил още.За сега само съм решил да е 1.7цдти.Ще търся 2005г.За да я купя ще трябва първо да продам сегашната си кола.Нещо обаче няма кандидати.Иначе като я купя обезателно ще споделя мнение и впечатления.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен!Аз също искам да взема един сивик 7ген. ,но се чудя дали е проблем това,че хеча е произведен в Англия ?Какви са ви отзивите за това?Иначе съм решил твърдо да е 1.6 бензин,но малко се притеснявам за данъка,че и мен ме е хванала криза :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... дали е проблем това,че хеча е произведен в Англия ?

Проблема е в качеството,моята седмица беше Японска на 200 000км и не се чуваше шум от никъде,купих си чисто нова 8ца англичанка и все едно карах жигула,не че се оплаквам от колата ,просто сранявам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пренебрегвайте английските пред японските.Имам 7г. японски Civic и 6г. английски и определено английския интериор е по-добър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно на такъв японски си попаднал колега защото всички твърдят, че японския е по-добър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става дума за интериор.Мен ме интересува колата да е здрава,не да сменям окачване през 5 месеца :rant: И все пак май ще се спра на Civic EP 2001-2005.Виждам,че моделите,които са 2004 и 2005 са с различни фарове и стопове.Коя година ми препоръчвате да търся :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде през 2003 7 ген. получава фейслифт с нови фарове и стопове + предполагам някои подобрения по двигателя, за бензиновите незнам, но за дизела знам, че с идването на фейслифта оправят проблемите с турбото, които има двигателя преди това. Поне това помня от търсенето на информация за този двигател. Другото което е с фейслифта идват нови брони и прагове (Sport pack), но не съм сигурен дали всички са такива. Така че ако аз бих предпочел 7г. фейслифт след/или 2003! Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно заради отпадането на проблема с турбото съм се насочил към Сивик 2005 година.Щом е тази година няма как да не е фейслифт нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, няма как да е 2005 и да не е фейслифт, някъде края на 2003та почват новите, но все пак не забравяй, че дизеловия двигател е на Исузу, не че е проблем, просто споменавам (мен лично това ме отказа от същия).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да каже нещо за парното.Зимата как се представя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парното е чудесно при дизела.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами въпреки, че е английска това, което чувам досега за здравината е положително. След фейслифта идват нагоре. Това е и една от причините да се спра на бензина, който вече обсъждахеме е доста икономичен. Единствените ми притеснения, които останаха е проходимостта и комфорта на дълъг път. Може ли някой да сподели как е 5-6 часа пътуване с нея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 5-6 часа пътуване и в Майбах да е, е изморително и отегчително. Що за въпрос (и най-вече преход) е това Публикувано изображение Дори на тираджия след такъв преход му трябва почивка...

Проходимостта е като на всяка кола среден клас, клиренс 15-ина сантиметра, прави си сметка. Това е автомобил все пак и е направен за път, не е фадрома с която да караш из чукарите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да имаш проблем с дълги преходи , седалките са комфортни и търпят множество положения за най-удобна поза , това за предните . Задните са също комфортни , но както се сещаш не и като предните - въпреки това има достатъчно място в краката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера обикалях автокъщите във Варна и попаднах на една такава хонда,дизел.Понеже колегата търси дизелче...двигателчето работеше много тихо,мъркаше като котенце :)Седалките бяха удобни ! Аз сядам за 1ви път в такава :whistle: Иначе искам да попитам следното :-Има ли някъде в България специализирана автокъща,където може да се видят само японски машини?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз поне не съм чувал за такава автокъща.Колега да те питам като запали Хондата имаше ли вибрации в купето?Аз гледах една в София и като я запалих имаше вибрации.Усещаше се по трептенето на скоростния лост и закопчалките на коланите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакви вибрации не трябва да има,а парното на бензинката ти гарантирам че е като клима през зимата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решил съм твърдо дизел 2005г, само трябва да намеря нещо, което да ми хареса.

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дълъг път 7цата след 80-90км/час става много шумна говоря за бензика 1.6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като увеличиш до 130 е шумна, но когато намалиш до 130 не е.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дълъг път 7цата след 80-90км/час става много шумна говоря за бензика 1.6.

То въобще има ли обезшумен Сивик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе тази генерация си е тегава за намиране. Особено 1,6, на която съм се спрял. А по улиците съм я виждал два пъти за последните месеци. До нас има една двувратка, която е супер слънчева. Чудя се дали да не си я взимам отвън...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те колеги и от мен. И аз изкъм да си купя 7генерация на сивик 1.6 бензин. Но никой не спомена къкви пари вървят тези коли. Ако някои има инфо да пише. Става въпрос за 2005г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето еднинствената толкова нова в мобилето: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11177489177991452&f1=detailsБях мернал и друга обява за 1,6 след фейслифта (2004 или 2005) и отново беше около 10 000 За бензин може да гледаш и по-старите преди 2003. Доколкото се разбира от нашата дискусия фейслифта има критични подобрения за дизела.

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото имам опит със сивици 7 генерация (преди и след facelift) мога да те насоча към два мотора - дизелов Isuzu (Който е доста здраво животно) и моя - D16V1 (vtec 110 к.с.). Относно разход и вървене - дизела е по на сметка. Набира малко по-бавно от безина (нищо, че е турбо комън рейл), има хубавата опция - подгряващи свещи за парното (пушкат на -20 и ти духа на момента топло) и май е това... Бензиновия мотор си хапва повече (под 7 можеш да го свалиш само с нечовешки усилия и мъки... няма смисъл - средно около 8 гори). За дизеловите мотори - падал съм до 5.6-7-8 разход на извънградско, а в града - около 7-8...Слабо място на хондите е кормилната рейка (ремонта не е скъп).

На дълъг път 7цата след 80-90км/час става много шумна говоря за бензика 1.6.

То въобще има ли обезшумен Сивик?
Да, има - моя на асфалт при 100 км/ч не се чува! (Бензин 1.6. Касетофона е съвсем слабо включен)7 Генерация смея да твърдя, че е доста добре обезшумена (ако уплътненията са здрави - хубаво е да си ги пазите и подменяте когато има нужда, че се прецакват за 6-7 години). Возията е малко по-твърда (с 205/50/16), багажникът събира 4 средни куфара + 1-2 ранички. Хубавото на колата е, че е с приятно управление (електрическото усилване на волана си е голям кеф когато се почуства за сефте), спирачките са доста добри (все пак поне не са сложили отзад барабани :D ).Нещата които не ми харесват са - трудно се паркира - огледалата много "лъжат" и преценката за задна дистанция е трудна. Предния капак никога не мога да го видя :D и спирам по нюх (ето тук е хубаво да бе като на мерцедес - 2 метра капак).Друго лошо нещо е - някои сивици нямат фабрично централно на дясната врата (шок и ужас, но се оказа, че било опция... защо, как и къде - не зная).Когато гледате въпросния модел обърнете внимание как се затварят ел. прозорци - дали има донаместване при затора, дали корите се поприбират и такива неща - ще ви насочи на мисълта, че не е сглобена както трябва (а щом е така значи е отваряна, а от там... един бог знае защо), вижте за ръжда (трудно ще се намери - кучета са, но гърнетата ръждясват). Проверете за "тропане" и "скърцане" на волана - индикация, че рейката или каретата (които объщат движението) са потръгнали. Проверете звука на двигателя (бензина при свободно положение не се чува в купето, а отвън трудно чувам двигателя). Това е от мен, дано съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря за информацията,беше полезна :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...