Jump to content
Sign in to follow this  
Todorov1914

светна на екрана CHECK SYSTEN, ABS и VSA

Recommended Posts

Posted (edited)

Колеги днес на връщане от път Велико Търново - София както всичко беше наред ми светна на екрана CHECK SYSTEN, ABS и VSA. Това се случи като минавах през хубавата магистрала, колата е сивик 1.8 бензин, не е загубила вървеж, добре работи, но аз изключих VSA системата за да не ми писука постоянно, моля помогнете каква може да е тази грешка и какво трябва да направя? Ако искате мога да прикача и снимка.

Edited by Zlatozator
Не се пише с главни букви. Не се пишат общи заглавия, като "помощ". "МОЛЯ ЗА ПОМОЩ" е право в 10-ката и за двете!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж дали ти сработва абс но на 100% не . някои от датчиците е дал фира . Закачете я на диагностика , залагам на заден десен . 

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Къде се намират тези датчици както викаш заден десен?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Todorov1914, както е казал @fenabg, отиваш на майстор или при приятел който има представа от коли и я закачате на диагностика. Фена ти е казал кой дава фира най-често.

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

А има ли нещо общо акумулатора с тия грешки понеже е 35Ah и освен с него нещо да е станало или от динамото, защото сега не ми свети таблото, но ще видя утре сутринта за работа как ще е..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Honda HDS без да го биеш, казва си сам всичко.

Edited by Mkilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Провери наистина акумулатора, също на колко зарежда динамото както и за утечка.

Quote

понеже е 35Ah

Това оригиналната батерия ли е,на колко години е.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 18 минути, CARPERA написа:

Провери наистина акумулатора, също на колко зарежда динамото както и за утечка.

Това оригиналната батерия ли е,на колко години е.

Преди 5 месеца си купих хондата и просто беше с този акумулатор 35Ah,  но мисля да я сменям понеже има много неща по тая кола и не и стига и затова е дала тези грешки, понеже и днес не са ми светили лампичките. Какво мислите вие?

Share this post


Link to post
Share on other sites

И при мен светваха разни лампи и даваше Check engine, накрая отказа да пали... Смених батерията и всичко си е ок. Дано и при теб да е така лесно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега Todorov1914,

 

Пуснал си тема за акумулатор преди време. Сега драмата е -може ли да е от акумулатора. Почва се едно гадаене. Иди да я закачат на комп и сагата свършва.  И още един въпрос към теб -ти като се спря на модел и марка не се позаинтерсува за нея-слаби страни фабрични дефекти, цени на части. 

Последно -посети сервиз който се занимават с хонда и да направят пълна диагностика на състоянието на колата. Иначе теми като  веригата ми е хлабава, радиото неработи, налягане на гумите- стават излишни. Вече има такива. Само трябва четене.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре приятел, тук във форума като напишеш нещо и се казва отиди до сервиз, нали работата е там, че да го избегна тоя майстор и затова пиша тук за да попитам хора, които имат същите коли как са решили проблема си... Прав си за темите , но аз като чета няма някакво решение или са много стари темите, отделно преди да си купя колата съм изчел доста, но ти ми казваш сега все едно да не пиша нови теми понеже ги имало?

Аз ако бях от София щях да посетя сервиз много пъти и нямаше да пиша във форума постоянно, но работата е там, че където аз живея няма наблизо сервизи на Хонда.Явно твоята цел е леко заяждане с мойте питания, но и ти не си прав, защото това е форум и е за да се пита относно проблема, а не да ми казваш отиди на майстор, то това е лесно, но дали ще го оправи е друг въпрос.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не се сърди човече!

Факт е че колите от тоя век се ремонтират по-скоро с лаптоп, а не с тел и клещи.

Факт е че проблеми с тока водят до проблеми с електрониката.

Факт е че не всеки разбира от Хонди и слабите им звена, а на теб не ти трябва някой да гадае - за това е софт диагностиката.

Факт е че с неоригинален тестер, чистенето им не винаги е успешно и трайно.

Факт е че подобни грешки могат да светнат от сътресение и дири при демонтаж/монтаж на джанта с гайковерт - при мен така беше.

Ако всичко е здраво, понякога помага и откачането на акумулатора за минутка. После колата си чете пресните данни от датчиците и си готов.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не се заяждам и съм далеч от тази мисъл, но има неща които сам неможеш да направиш или нямаш съответната компетенция. Затова ти предложихме диагностика. По добре ли ще е да ти кажа -от акумулатора е , иди си купи нов при мен се оправи с това. Ако при теб  това не стане , добър съвет ли ще е?

П.С. В Габрово мисля че има добър майстор.

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разбирам ви момчета, но аз пиша тук защото това е форум и просто ако някой имаше същите проблеми да ми помогне, а това за майстора си го знам и аз, но за жалост в Търново никой не разбира от хонди, знам го този от Габрово и ще го посетя някой ден.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това което А.Д. искаше да каже, е че дори някой да ти каже "Аз имах същия проблем, и го оправих със смяна на акумулатор", то при теб може да не помогне и после се връщаме и тука и почваме да сипваме по колегата - "Абе, шарлатанин.. защо ме излъга, ще те дяволите вземат..". Диагностиката ще ти каже какъв ти е проблема и ще те насочи към решение. И аз подкрепям теорията за акумулатор - моята, макар и дизел беше с по слаб акумулатор като я закупих и постоянно ми светваше чека, придружен от нещо друго. Смених акумулатора и от тогава не съм имал грижи вече години. Поздрави!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, Todorov1914 написа:

Разбирам ви момчета, но аз пиша тук защото това е форум и просто ако някой имаше същите проблеми да ми помогне, а това за майстора си го знам и аз, но за жалост в Търново никой не разбира от хонди, знам го този от Габрово и ще го посетя някой ден.

Монката (от M&S Auto) не може да не знае някой местен спец.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@ceco_accord, със сигурност ще знае а и Русе му е на 100км, хем ще се разходи и ще му погледнат колата като хората НО на мен друго ми прави впечатление...Акумулатора се скапал, даКчика дал фира и колата излиза на пазара а това е кола с общо взето малко проблеми. Достатъчно е дървена и проста, че да има сериозни неща които да се правят по нея. Ако беше взел някое ултра модерно Пежо от тия години които имат "све" екстри, тогава трябваше да си пусне 100 мегабита нет, че темите щяха да летят по 3 едновременно. 
@Todorov1914, форума или "площада" е за да се сподели проблем и ако някой има решение и иска да го шерне го прави. На "площада" хората разговарят за да споделят проблеми, да се посмеят и да има някакъв вид социална комуникация. Ако никой не ти напише нищо, ще кажеш "Баси тъпия форум", като ти пишем да идеш до човек който се занимава с Хонда го приемаш като заяждане. Никой няма за цел да те обиди а да ти помогне обаче от разстояние, без абсолютно никакви факти освен, че свети като камиона на кока-кола, друго ти не споделяш а и да искаш няма как без HDS, Delphi или подобна диагностика. Не знам с тия афиф диагностики за 15лв от OLX в OBD буксата дали ще свършиш нещо, ако има някой твой приятел го питай и пробвайте ако е такъв зор.

Колата не е виновна и този модел Сивик е здрав технически, на него проблема му е съвсем друг ;) 

Edited by Mkilla
  • Like 2
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Извинявам се много на колегите, но аз ще подкрепя колегата Тодоров,аз съм също от Търново и предната ми каляска е хонда Джазе, наложи се да отида до Ст.Загора на диагностика и отново нищо, ама нищо, хем представителен сервиз Бултрако, помогнаха ми от форума да открия проблема,Има народна мъдрост, ако не помагаш, поне не пречи, нали затова е форум да споделяме опит и да си помагаме.В Търново наистина няма майстор разбиращ от хонди, за тежки диагностики трябва да ходим до Габрово или Русе, но това не е като да идиш до магазина и след час си у дома, уговорки за диагностика, отива цял ден едно ходене .Като има няколко мнения по един проблем,всеки грамотен технически човек , ако може сам да си помогне с нещо е от полза, иначе набедените майстори ще ни направят колекционери на излишни части.Не искам да обидя никой, аз също чета  често какво се пише тук във форума,от 20 дни съм със Сивик и добре, че от джазето понаучих някои неща и гадая.

Edited by emod
Не цитирай предходния пост.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Напълно подкрепям! Майстори има ама все за немски коли, за японци много хора се слагат ама накрая...нищо!

Имах една рав 4 преди сивика и ми хвърли турбина и обиколох 3ма майстори,   сложихме нова турбина и никой не я пробва тая рав 4 дали върви и аз като я подкарах после цялото масло излезе през ауспуха,

те просто бяха сложили турбината и до там и после ме изкараха мен виновен едва ли не, ето това са търновските майстори.

 

 

Edited by emod
Не цитирай предходния пост!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Todorov1914 и @stivenj

Спрете да цитирате целия предходен пост, когато отговаряте на него!

Прочете правилата на Форума!

Погледнете колко пъти съм Ви редактирал постовете в темите, в които пишете!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, много е лесно това- иди да ти я закачат на компютър. Къде, при кого?? Никой не отчита, че в някой градове (и около тях) например в Бургас, няма читав майстор за колата ми, която е 8 серия и е вече 15 годишна!!!!! Преди време карах Мерцедес, за всеки проблем, във форума им ми оказваха невероятен съпорт.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доста се въздържам да пиша, ама като чета горните постове -колеги да ме прощавате. Във форума врачки и баячки няма.  Има технически грамотни хора. И като кажат че трябва диагностика с компютър значи трябва. Като няма във вашия град или си намирате начин или тази кола не е за Вас.

 

Поздрави.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре от днес нататък няма да питам във форума, а ще ходя само по майстори да ми закачат колата, тя грешки няма вмомента, но щом във форума постоянния отговор на повечето е отиди на майстор значи това не е форум и по-добре не го пишете това ,  защото всеки го знае това за закачането да разбера грешката, но то я няма вмомента :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да обобщим. Дотук имаме три лампи, които светят. На мен през годините на различни коли са ми светели същите лампи от изгорял датчик и от неработещ модул. Единственият начин да се локализира от кое точно е е с диганостика. Какво неясно има? Другият вариант е да почне да се сменя всичко наред, докато лампата изгасне. По-добре ли е? По-горе други колеги казаха, че им се е случвало от слаб акумулатор.

 

Тук сме някакви лаици, дето също си водят колите на майстор. И този майстор, дето разбира повече от нас, пак няма да може да ти каже от какво е, ако не я върже с диагностиката и да прочете грешката. Без диагностика може да каже само Фидан - човекът чудо.

 

Не мога да разбера, какъв отговор се очаква.

 

Ама хайде, аз казвам, че е от ABS датчик. Заден ляв. И сега ще трябва да нося отговорност, защо съм казал точно това. Щото такъв сменях последно. Смени го, може и при теб да помогне...

 

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 @Todorov1914, информацията споделена досега от колегите според мен е напълно на място и предостатъчна като се има предвид, че не са известни кодовете. 

По този въпрос - могат да се проверят и без да разполагате с необходимия хардуер и софтуер, а само с кламер.

Темата може да продължи след като се знаят точните кодове. 

Изкушавам се да я заключа и да я отключа тогава, когато има развитие, но засега ще я оставя така. :)

Надявам се, че няма да продължите с излишен офтопик. 

Поздрави! 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, Todorov1914 написа:

но то я няма вмомента :)

Как разбра, че я няма?!

 

И аз съм лаик на тема диагностика, но от обща култура знам, че компа си записва и т.нар. при нас "временни грешки". Тях ги "хваща" компютърната диагностика, а не Пешо (или Мишо, ако щете) от Хонда форума. 

 

И не, не е задължително майстора да е тесен специалист по Хонда. Достатъчно е да има качествен комп за диагностика, и да знае как да го използва.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм казал абсолютно нищо за диагностиката, то е ясно, че ще я закача, но работата беше, че питах как са си решили хората проблема ако са имали такъв или подобен, а не всеки 2ри коментар да е да ходя на майстор, а ти защо си в тоя форум при положение, че има майстори и можеш да си ходиш на диагностика , а не да пишеш заядливи коментари?

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ти четеш ли си постовете като ги пишеш. На доктор като ходиш изследвания правят ли ти или само аспирин ти изписват? Толко вече се отучихте да мислите последователно и рационално че е трагично. Ето ти решение за температурата се пие да речем парацетамол ама за болки в бъбреците е спазмалгон . Съответно обратното е неправилно. А сега ми кажи къде ти е проблема ?

  • Like 1
  • Upvote 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@fenabg мен ме боли корема, долу ниско, когато го натисна.

Предполагам, че е апендицит, ти, какво мислиш?

Искам да знам предварително, за да кажа на хирурга направо да го маха. Не ми се дават излишни пари за диагностика.

 

п.п. Не мога да проумея, защо хората си мислят, че при автомобилите е по-различно?!

"Светна лампа, какъв ми е проблема?" и се започват 12345678 отговора с предположения. 

Да, понякога се получава, ама в повечето случаи правилният отговор е ОТИДИ НА ДИАГНОСТИКА.

Като видиш резултата, питай във форума, как точно да отстраниш проблема.

Ама в случай като настоящия 

На 30.03.2021 г. at 16:14, Todorov1914 написа:

Къде се намират тези датчици както викаш заден десен?

подозирам, че правилният отговор за отстраняване на вече изяснения проблем трабва да е ОТИДИ НА МАЙСТОР. 

 

Щото, нали, кво толкова ... няква кола?!

Два-три отговора във форума, два-три клипа в You Tube, и всеки е готов майстор.

На някои им се получава, ама ....

Edited by Krasi-mir
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смешници сте големи хахахаа

Share this post


Link to post
Share on other sites

Професори навсякъде, а на живо МИШКИ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...