Jump to content
megamind

Стар автомобил с нисък пробег или по-нов с висок?

Recommended Posts

Здравейте, братовчед ми се връща от Италия покрай Коледа и негов съсед/приятел му предлага 2004 Акорд 2.2 дизел на реални 55000км за 4800 евро. Та, какви биха могли да бъдат проблемите на такъв автомобил и дали си заслужава изобщо? Предполагам, най-малкото маслото е сменявано на 3-4 години, останалите течности може би никога. Иначе, колата е седяла 50/50 под навес или на улицата през цялото време.

 

Не съм фен на дизела, заради множеството проблеми и за сравнение, за същите пари се намират и бензинови Акорди 2009-2010г. с по 200к км. 

Редактирано от megamind

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от това как е гледана колата.

Нея не я плашат километрите, а по-скоро годините, особенно ако е стояла неползвана.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това  наистина зависи от поддръжката тази с малкото  км,както казваш с никаква поддръжка, има много неизвестни. 

Може и да я вкараш в ред,може и да ти коства доста пари.

По новата откъде си сигурен  нейното сервизно обслужване  ,ако имаш данни че е било както трябва и на време.

Тогава избора е по-новата с повече км,но обслужвана навреме .

Дизел и ти имаш наблюдение и съмнеиния. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, megamind написа:

за същите пари се намират и бензинови Акорди 2009-2010г. с по 200к км.

 

Не съм сигурен, че за 4-5 хил. евро ще намериш запазен бензинов Акорд от тези години на реални 200 х. км. със сервизна история.

Редактирано от note
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи, какъв годишен пробег ще правиш, и колко време ще я караш.

Ако минаваш малко км на година, и мислиш да я караш 2-3-5г, по-нова и на повече от средните км за годините си е по-добре.

Когато решиш да се отървеш от нея, тази кола ще е да кажем на същите км, на каквито са повечето коли на тази възраст. Така ще можеш да я продадеш примерно за същите пари, за които си я купил, да не кажа, че може и да си на печалба.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не минавам много километри годишно, но не виждам как ще продам същата кола за същите пари след 5 години например. Отделно, по-новите коли обикновено се продават преди първите големи ремонти (вериги, маховици и т.н.), което допълнително оскъпява първоначалната инвестиция, но не се отразява особено в продажната цена след това. Както и да е, не ми е идеята да изкарвам пари, а да взема нещо сравнително безпроблемно, дори и по-скъпо. И без това моделите на Хонда след 2010 са ми някакви еднакви с всички останали марки. 

 

Друг въпрос, от кога им слагат ДПФ? За ЦРВ 2 четох, че някои имат, други не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондата, километрите не я плашат. Мърлящината убива хондите! Това ми го е казал човек на който вярвам на 100%.

Така, че не е ли гледана колата както трябва и "тровена" с боклуци няма как да си уверен, че купуваш нещо добро.

А италианците масло много мразат да сменят и търсят най-евтиното, ако се престрашат да го сменят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, megamind написа:

Не минавам много километри годишно, но не виждам как ще продам същата кола за същите пари след 5 години например.

И с 10 - 15% наза да си, пак е ОК, а е доста вероятно, като лъснат недъзите на "новите" коли от последната петилетка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Дизел на 55000 за 2004 година си е направо съкровище.

Мое лично мнение.

Друг е въпроса какво е състоянието.

Като имаш човек там да я покара,че да прецени как е колата.

Преценката е твоя вече дали бензин или дизел.

Всеки според предприетите си.

Само да попитам къде ги гледате тези бензинови Акорди 2009-2010 на цени до 5000 евро.

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш с малкото  км разглобяваш почистваш двигателя  ако имаш нужда,и си я караш .

Може пък да е на късмет,и да удариш  джакпота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се на такъв дизелов акорд от 2013 година,в момента е над 350 000,железен автомобил ,само хубави неща мога да споделя,един алтернатор съм сменил за тея 200 000 които съм му врътнал.
Та ако този е на 55 000( което е много малко вероятно) имаш кола за 10 години напред ,та  ако ще и изобщо да не и е сменявано маслото.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 15 часа, CARPERA написа:

Взимаш с малкото  км разглобяваш почистваш двигателя  ако имаш нужда,и си я караш .

Може пък да е на късмет,и да удариш  джакпота

Какво да му разглобява,какво да почиства на този двигател?Един ЕГР и един колектор.Не знам как давате съвети без да познавате тоя дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти един двигател на който му е спестявано да се сменя маслото.

1731264814_----1024x768.thumb.jpg.72d2887dc415b51c4e010b526d6817b2.jpg

Според теб колега само един ЕГР и един  калетор на този двигател трабва да се чисти.

Писъл съм ако има нужда престанете да четете между редовете .

Редактирано от CARPERA
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, това е унизително за собственика, но мотора е "железен" - гледам и клапаните са регулирани редовно. :)

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA, колегата ти пише за кола, която се предполага,че е на 55к км ,но ти както винаги изопачаваш нещата.

Този двигател, който си показал,не му е сменяно маслото никога и най вероятно са му слагали и добавки.

Много добре знаем,че не харесваш дизелите (аз също не съм и фен),но ти прекаляваш с писането.

 

  • Нагоре 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като казах, че предполагам, че маслото не е сменявано често нямах предвид, че италианците никога не сменят масло. По-скоро идеята ми беше, че повечето хора с пробег 3-4к км на година не биха си обслужвали колата всяка година. Утре ще получа повече инфо по моя случай и за сега идеята е да се купи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този акорд ако е каран толкова малко салона требе да е като нов,поне моя беше така на 3 пъти повече километри.Да го види твоя човек ама требе да е перфектен малко карана кола се познава,тази генерация старее много добре във времето.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли време да видим някоя снимка на този, като нов - стар Акорд?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах колега на моя ли да покажа снимка или въпроса е за този който е пуснал темата?

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата е, ама той где е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, ако е взел застоялата некарана "италианка", па ке дое.

  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук съм си, но се отказах от колата, просто защото мисля, че не си заслужават тези 11-12-13к лв. (с докарване, рег, гуми, ремонти и т.н.) за 16 годишен дизел без никакви екстри. Продадох моята и ще търся някакъв бензинов паркетник или комби из нашите обяви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заслужава си и още как на фона на "новите" обяви. Ако е на реални километри ще има да си караш 10 години без особени грижи. Паркетници с 3 цилиндъра и 120 коня с турбо след 120 000км са за основен ремонт ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би все пак има предвид Хонда моделите.

Фейслифтовите бензинови ЦР-В 2 или Акорд 7 комби са добри, а бюджетът му за читави бройки е приемлив.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми те 7-ма генерация си държат цена ,не знам как някой си верват че на запад хората дават по 22-27 хил.евро за нов автомобил и след 6-7 години го продават за 5 хил.евро,така да си въртат парите .Нова кола  дизел се взема да се кара,не че не излизат от време на време на малко километри ама са си кът,а пък 7-ма генерация 2,4 на ръчни скорости почти не излизат,хубави са и хората си ги карат и држат цена.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особено в разни групи в социалните мрежи, коментарите са доста забавни. "За тоя кошер на 15 години кой ще даде толко пари?!", "На запад са по 2-3к евро :D " и ей такива ми ти раОти. Всъщност като се замисли човек, има бая по-стари коли за доста повече кеш. Бай Ганьо обаче иска убаво без пара, да е на 20 000км, ако може нещо на 4-5 години и да е 4 цифрена сумата. По възможност с 3-4 комплекта жанти с нови гуми задължително. Пазарлък трябва да има - обявена цена за 5000, идва и ти вика имам 2500 и си стискаме ръката, та тЪй. Коли има и то убавици ама само с желание не става.

  • Харесвам 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пазарлъка може и да е неморален, но се смята за нормален. При някои е от спорт, при други от недоимък, а има и не пазарящи се, но джамбазите очакват "тежка битка" и априори са си завишили цената.

Почти всеки техен клиент си вика - "Ба, тоа ша изкара едни пари от мен - дай да откинем колко моем".

Ама не се пазари за хляба, тока, водата и т. н. - там също изкарват от него пари. :)

При обявена цена с етикет - всеки си е направил сметката, а купувачът на вехтото возило няма как да знае дали свалените 200 лв, ще му покрият бъдещите разходи за повреди, ама - пазарлък да има.

Вехти коли има за всинца ни, при новите е свръх производство, така че - наслука!

 

Ето така се прави:

 

... другото са бърбореници. Между 2-та поста има седмица разлика.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като купувах моята преди това гледах Пасат,Ауди а4, БМВ 3-та серия,и един колега ми вика що не ходиш да пробаш некой Акорд ? Така и стана видях няколко докато намерих моя, не беше от най-евтините нито от най-скъпите 2013 година ко платих 7500 евро + прехвърляне за близо 7-годишен автомобил,като споделих с един приятел джамбазин какво съм купил,ама толкова се смя и толкова ми обяснява как съм се набутал и че видиш ли в България са на половината от тая цена и англичанки за 4-5 хил.лева.Еми вече близо 8 години карам и не ми е омръзнала ,въобще не съжалявам и не мисля че съм се набутал.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То набутването идва в момента, в който почне да се чупи и да трошиш пари, време и нерви, обикновенно това се случва с коли на много километри, а не на много години, тъй като не годините, а километрите износват двигателя, трансмисията, окачването и прочие. На дюзите, турбото и помпата нищо няма да им стане ако не работят.  

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И километрите, и годините си казват думата. Некарана дълго време кола принципно може да е стояла на пек, мраз, влага и прахоляк. Престояло гориво, ръжда, напукани уплътнения или маркучи, клеясали компоненти, несменяно масло...

  • Харесвам 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изключим горивото, останалото го има като фактор и при колите на много километри. 

Аз лично предпочитам да залагам на коли на малко километри. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 В Италия явно всички продавани масла са Long Life ,доживотно на мотора,караш до кат се счупи ,те затова не сменят масла .

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея дето карат стремглаво не сменят, а просто доливат - за това няма данни за дата на смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз въобще не и се впрегам,хубаво масло около 20 000 км го смен́ям,как си е по-книжка,сега некои ще ме упрекнат че са много ,що чета във форума как много го смен́ят на 8-10 000.На мен ми функсионира тази поддръжка и мисля да продължавам така,тя колата е да ми робува не аз на нея.Има много по-важни приоритети на които требе да обръщаме внимание.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.11.2020 г. at 18:11, nupi написа:

Това ми го е казал човек на който вярвам на 100%.

Така, че не е ли гледана колата както трябва и "тровена" с боклуци няма как да си уверен, че купуваш нещо добро.

Ще споделиш ли кой е човека?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

#AtsokOld

Шъ одиш  дъ  гу  биеш, човека...???🙈😉😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/26/2020 at 11:59 PM, niko75 said:

Радвам се на такъв дизелов акорд от 2013 година,в момента е над 350 000,железен автомобил ,само хубави неща мога да споделя,един алтернатор съм сменил за тея 200 000 които съм му врътнал.
Та ако този е на 55 000( което е много малко вероятно) имаш кола за 10 години напред ,та  ако ще и изобщо да не и е сменявано маслото.

Абсолютно е така. Винаги е по добрият вариянт  дори стара кола но на по малко км. Проблема е вече в ЕКО нормите, но говорим за БГ (има страни където има забрани). Другото за което при по ниска цена трябва да се провери дали колата не е била отписана от Застрахователя в съответната страна т.е. силно катастрофирала кола (на малко км и години),купена на търг и възстановена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...