Jump to content
storish05

DRL модул за Акорд 8 ген.

Recommended Posts

Здравейте. Обмислям покупката на модул за дневни светлини, но след прочитането на разни мнения в форума не знам какъв да взема.

Та какъв модул ще ми трябва - стандартен както при другите автомобили или с управление по минус, каквито продават и уж те били за нашите Хонди?

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Аз съм съм с нормален, управление по плюс. Може би на по-старите модели е било по минус.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам, на осма генерация управлението е по плюс. @storish05 точно в Пловдив има една фирма която произвежда такива модули.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги.
Предполагам става въпрос за Елимекс?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят е същия. На предната кола го ползвах 6-7 години и се надявам и на тази да изкара поне още толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е цената на CARDRL модула, защото никъде не я виждам. И лесно ли се поставя или е сложна работа, че като видя колко функции има и се притеснявам малко

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро поръчвах на дядото за старата Тойотка един, но по минус беше - 37 лв за CarDRL®4Minus.

Едва ли е някаква фрапантна разликата и за другите.

За поставяне - има теми по форума за Хонда 8, потърси. Аз имах късмет предния "собственик" да беше сложил такъв на моята, но беше адски дървен, не пускаше фаровете постепенно и бяха винаги на 100%. Просто го махнах и си сложих моя от предната кола. Намира се вляво от волана и предполагам жиците са връзвани някъде по таблата с бушони вътре в купето.

Редактирано от MilenG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, търси се за Акорд 8-ма генерация в Пловдив майстор за монтаж на такъв модул за дневни светлини. И по-конкретно да има опит точно с този модел. Какво ще препоръчате?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей @Bai_Georgi

аз на моята кола си сложих такъв модул на дългите светлини в Бултрако Пловдив преди 2-3 години и не съм имал никакви проблеми от тогава. 

Единствено ги накарах да му активират звуковата индикация при превключване от дневни светлини към фарове и обратно, за да знам, че работи. 😉

Цялата работа (модул, монтаж, пр. ) ми излезе около 100лв лева.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

След монтаж на модул за дневни светлини на Акорд 8 (2014г.) в Авител - София ми светна чек за системата на парктроника. Модула го направиха да управлява халогените, защото дълги и къси са от едно място. 
Вчера сутринта, преди монтажа на модула, ми беше паднал акумулаторът, поради забравен лампа от предния ден. Когато дадох ток и закарах колата в сервиза грешката я нямаше, но майсторите въпреки това твърдят, че е възможна връзка между светването на чека и падането на акумулатора и ми казаха да по възможност да сменя акумулатора с нов преди да търсят причината в модула. 
Моля за съвет!

 

Редактирано от bulkong

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
6 hours ago, bulkong said:

Здравейте,

След монтаж на модул за дневни светлини на Акорд 8 (2014г.) в Авител - София ми светна чек за системата на парктроника. Модула го направиха да управлява халогените, защото дълги и къси са от едно място. 
Вчера сутринта, преди монтажа на модула, ми беше паднал акумулаторът, поради забравен лампа от предния ден. Когато дадох ток и закарах колата в сервиза грешката я нямаше, но майсторите въпреки това твърдят, че е възможна връзка между светването на чека и падането на акумулатора и ми казаха да по възможност да сменя акумулатора с нов преди да търсят причината в модула. 
Моля за съвет!

 

Това с монтажа на модула и падналия ти акумулатор е съвпадение,има една заигравка с един от предните датчици (не помня кой точно беше ляв или десен) дава фира и започва да дава грешка. Закачи я на диагностика и ще разбереш къде е проблема , залагам на дефектирал датчик на парктроника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз зъннах на тази фирмаhttp://cardrl.eu/index.htm и те ме препратиха към автосервиз,с който работят за да ми направят монтажа на модула.Обаждам се в сервиза,обяснявам каква е колата и получавам следния отговор:вчера слагахме на един дизелов акорд и сега има проблеми,но вашата е бензинова и ако искате елате да пробваме,може  и да стане.Аз отказах след като искат 150 лв(модула + монтажа),а пък не дават гаранция,че ще се получи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко е занимавка повече с 8-ма генерация,но става. Играчката идва от това, че левият и десният фар се захранват от различни места. Някой и друг допълнителен кабел трябва и всичко е на шест.  Да, наистина е повече времето за монтаж, както и самата работа, но не е толкова сложно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Аз зъннах на тази фирмаhttp://cardrl.eu/index.htm и те ме препратиха към автосервиз,с който работят за да ми направят монтажа на модула.Обаждам се в сервиза,обяснявам каква е колата и получавам следния отговор:вчера слагахме на един дизелов акорд и сега има проблеми,но вашата е бензинова и ако искате елате да пробваме,може  и да стане.Аз отказах след като искат 150 лв(модула + монтажа),а пък не дават гаранция,че ще се получи.
Бягай далеч от сервиза, в който са те изпратили. Човека там си хвърля цените ей така все едно парите се берат от дърветата. И друго - в сайта за самия модул пише, че поддържа доста екстри, които в този сервиз не ти ги правят, а само ти правят автоматичното включване на фарове ( ако и това изобщо могат).

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо се занимавате с тези китайски и боклукчави модули вместо да си купите едни нормални дневни светлини,хем ще имате по нисък разход, хем който е със скъп ксенон няма да му гори.

 

На всички коли съм си слагал дневни светлини и никакви проблеми всичко си работи по колата не светят табла, парктрониците работят и цената на дневните светлини не е толкова скъпа в повечето случай е по-изгодно решение вместо тези модули.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модулите на практика са почти "вечни". Мисля, че ги правят в БГ (не че има голямо значение). За 40 лв. и някой що годе кадърен електричар (или пък самият ти) си решаваш проблема със светлините през деня.

На предишната кола използвах модула 8 години, като съм сменил само 1 крушка.

Модулът не прекъсва нищо по оригиналната инсталция, просто е успореден на нея. За да се прецака нещо, значи е вързан не където трябва.

Ако си с би-ксенон и ги сложиш на фаровете за мъгла, винаги има риск за разправии с КАТ.

За късмет съм с нормални фарове и моят DRL е на късите на 50%. Щади рефлектора, нямам проблеми с КАТ. Нищо останало не свети - табла, габарити и т.н.

Лично аз не бих си сложил допълнителни ЛЕД светлини, не ми харесва как стоят. Веднага си личи, че не са част от колата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновенно се слага на дългите. Заради насочеността им напред е достатъчна и 30-40% светлина, за да те виждат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е да, но някои колеги казват че заслепяват, други не. Освен това отново има лек риск от въпроса на КАТ - защо караш на дълги през деня.

Ненужно напрежение.

В предишният форум имаше описана случка, как спират колега с DRL на дългите и му задват този въпрос. Той сега дали се е държал по-грубо или не - обяснил им е, че бил със специален модул и му спрели колата от движение, като го изпратили на технотест :)

Може и да е градска легенда, може и да не е.

Редактирано от MilenG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Канада автомобилите са с дневни светлини, които се палят автоматично и понеже ми попадна инсталацията на Акорд 7 от там, докато търсех как да вържа моите дневни светлини най-стоково, там се ползват дългите светлини, но вързани последователно. По този начин всеки от фаровете свети на 50% от мощността си.

За съжаление в нашата нормативна уредба не е изрично споменато, че при намалена мощност, дългите светлини при намалена мощност вече не са дълги (т.е. не отговарят на изискванията за мощност), е че могат да се използват за дневни светлини. И така се дава възможност на органите да се заяждат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно такава е схемата и на Ледженда за северна америка, и се надявах да я ползвам, но се оказа че за европейките не е монтирано релето и окабеляването (което веднага оскъпи мерака ми за оригиналност), и просто сложих модул на дългите. Предните си 2 Акорда пак така карах и до сега (откакто въведоха у нас "дневните") не съм имал технически или катажийски проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.08.2021 г. at 8:18, MilenG написа:

Модулите на практика са почти "вечни". Мисля, че ги правят в БГ (не че има голямо значение). За 40 лв. и някой що годе кадърен електричар (или пък самият ти) си решаваш проблема със светлините през деня.

На предишната кола използвах модула 8 години, като съм сменил само 1 крушка.

Модулът не прекъсва нищо по оригиналната инсталция, просто е успореден на нея. За да се прецака нещо, значи е вързан не където трябва.

Ако си с би-ксенон и ги сложиш на фаровете за мъгла, винаги има риск за разправии с КАТ.

За късмет съм с нормални фарове и моят DRL е на късите на 50%. Щади рефлектора, нямам проблеми с КАТ. Нищо останало не свети - табла, габарити и т.н.

Лично аз не бих си сложил допълнителни ЛЕД светлини, не ми харесва как стоят. Веднага си личи, че не са част от колата.

 

Голяма част от новите коли

включително и акорд 8 дневните светлини са или вградени в фара или са на друго място зависи от марката модела, така,че не виждам нищо лошо,а ако колата е максимално високо ниво на изпълнение и има ксенон на късите и дългите 

при сложен модул за дневни светлини ще изгарят често ксеноните и баластите което само по себе си води до излишно скъпи смени вместо ,инсталиране на дневни светлини.

 

Високия клас на дневни светлини на Осрам,Филипс и други фирми имат сертификати за Европа както и се вграждат в много автомобили за първоначално вграждане на различни фирми.

 

С 3те коли с дневни светлини допълнително никога не е имало проблеми с кат откакто ги въведоха.

 

Редактирано от stranger in moscow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано аз обикалям по европа само тука е закона за шофиране на пуснати фарове ако нямаше толкова камикадзета по нашите улици сега нямаше да си пишем такива фермани аз лично спрях да търся алтернатива за дневни светлини както всичко останало това е излишно да не говорим че за мен каквото и да се сложи е грозно всяка една марка си има собствена запазена марка тоест разположение или разпределено място на лед лента и каквото и да измисля ми грознее или е копи пейст от друга марка та по тоя ред причини за сега се отказвам моля само някой ако се е справил нека пусне някоя друга снимка да се види  как изглежда Благодаря ви!

Бъдете толерантни и възпитани по БГ пътищата знам че по чужбина карате по правилник желая лек ден на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да изглежда “оригинално”, при условие, че от Хонда не са го предвидили от завода. Дали възможните решения развалят визията или не, е лична преценка. 

При мен ми сложиха DRL модула в Бултрако на дългите. Колата е преди фейслифта и ксенон има само на късите, пък на фаровете за мъгла не ми се рискуваше със спиране от КАТ и прочие. 
От тогава 3г никакви проблеми. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки сам преценява дали го устройват някакви "подобрения" по автомобила или не. Аз съм определено поддръжник на идеята една кола да е колко се може по-близо до вида и състоянието, както е излязла от завода. И в двата случая - добавяне на допълнителни светлини или DRL модул, все се пипа нещо по оригиналния вид/устройство на колата, така че който както прецени, така може да си модифицира колата.

Аз моята я купих от Швейцария с поставени допълнителни светлини - AEG, монтирани обаче в разрез с изискванията. Преместих ги над халогените и засега изглежда поносимо, пък и нали не я гледам, докато я карам, а и не плащам данък обществено мнение 😀

Единствения проблем за сега беше, че преди да ги преместя, ме спряха вечерно време полицаи във Варна и ми написаха фиш, защото съм нямал копче да ги спирам нощно време, документ за монтаж и др. Твърде късно видях, че във фиша са написали, че съм карал с пуснати фарове за мъгла, когато пътните условия не са го изисквали...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, колеги днес се заех с тази задача. Закупих от елимекс които светят на дълги и си ги настройваш от 30 до 100 процента. Сложихме го всичко точно работи перфектно. Викам да изпуша една цигара, колата работи. И изведнъж спря. Греда. След малко пак се пусна. Взехме мултицета зарежда си 14.15. В един момент става 14.16 и алтернатора спира да работи. Стига до 12.55 и пак почва. Викам ще я натоваря. Пускам климатика, включва компресора веднага скача на 14 спира компресора пада под 13.3 и така постоянно. Пуснах фаровете всичко точно не мърда под 14. Та тази система не става явно за акорд 8ма 2.2 дизел. Компютъра командва алтернатора кога да зарежда. Виждал съм акорди с постоянно светещи дълги на намален процент, но какво ползват идея си нямам.

Сега прочетох коментара къде са искали 150 лева и не дават гаранция. На елимекс работи над 13.3 волта, този на cardrl може да работи от 12.6, но в случая на дизела напрежението пад под 12.6 и за това са имали проблеми. Възможно е при бензиновия да не пада под това, понеже все пак има по голямо потребление на ток от дизела. 

Редактирано от cool24

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, и при бензина пада. Колегите със седма генерация си имат тема и там много точно са обяснили как може да се избегне това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм Акорд 7 бензин. От скоро съм с модул на дългите но нямам проблеми. Не правено нищо допълнително. С КарДрл. Даже днес, като се зачетох в темата гледах инструкцията на модула. Минималния волтаж, на който може да се настрои 12,7. Фабрично е сложен на 13 и нещо. Не го запомних. При мен волтажа е настроен, като дам на контакт да не се включват светлините. Чак като запаля и вдигне волтажа се включват. Не ми се налага да включвам допълнителни консуматори, за да работи постоянно. Не съм и замервал волтажа но имам волтметър на зарядното за телефона, който отчита около 14 постоянно. Момчето, което ми монтира модула спомена, че по старите модели на модула имали подобен проблем, като падне волтажа и започват да гаснат фаровете. Например, като дадеш мигач и фаровете започват да мигат и те. Познайте какво се случва в кръстовищата 😬 

Сега този проблем бил отстранен. Това мога да дам, като инфо от скоро монтиран модул на седма бензин. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Напротив, и при бензина пада. Колегите със седма генерация си имат тема и там много точно са обяснили как може да се избегне това.
Коя е темата, защото при монтаж преди време на същия модул и при мен се получи абсолютно същото нещо.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата за акорд 7 предполагам е за дневни светлини в мигача? На мен не ми върши работа, понеже е с оранжева конзола отстрани. Гледах новите модели които работят от 12.7, но на моята кола напрежението пада до 12.52 и тогава включва алтернатора. За бензина просто имах предположения, няма как да съм сигурен :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модулите КарДрл имат и друг съществен проблем освен описания от  Г.Писаров, а именно: при запалване на двигателя пропускат един импулс към изхода(вече съм забравил колко мс беше), което определено не е ОК ако смятате да използвате модула за управление на ксенон(на 100%, без димиране). При лед ленти: просто премигват дразнещо. Алтернативен и по-евтин вариант е протончо , който определено е по-бърз и безпроблемен. При него при достигане на зададеното напрежение на акумулатора, модула пали веднага фаровете и в последствие не го интересува колко "плува" бордното напрежение на автомобила-фаровете си светят. Тази "екстра" следене за проблеми в инсталацията си е напълно безсмислена, все пак си имаме индикатор на таблото който показва какво става със заряда ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От моята гледна точка "екстрата" си е напълно смислена. Алтернатора дава 14,4 волта, но на клемите на акумулатора има 12,3-12,4(кофти маса към купето в случая, нагоряла шайбата на болта по незнайни причини, болта стегнат добре). При това положение нищо не индикира по таблото.

Колко пък да е по-евтин протон-а, като са на една цена?

За лед ленти модул? Пускаш ги през контакт направо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модулчето ти е свързано някъде си по електрическата система и не е толкова надежден източник на информация какво се случва в ел. системата на автомобила. Ползвал съм модули и на кардрл и на протон-а. Последния при правилен монтаж има точно нулева консумация на ток за разлика от кардрл(2-5мА), което за нашите малки акумулаторчета не е за пренебрегване. Прочети закончето с което се регламентира кога и как се пускат дневните светлини и ще установиш че ако искаш да си изряден пред закона пак ти трябва такова модулче(изключваме сертифицираните лед светлини, които си имат такова). 
Всеки е свободен да ползва каквото си иска, аз споделям недостатъците на единия и предимствата на другия...не продавам нито монтирам комерсиално, който и да е от изброените горе модули(да не се счита че правя реклама)!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 9/2/2021 at 1:37 PM, cool24 said:

Така, колеги днес се заех с тази задача. Закупих от елимекс които светят на дълги и си ги настройваш от 30 до 100 процента. Сложихме го всичко точно работи перфектно. Викам да изпуша една цигара, колата работи. И изведнъж спря. Греда. След малко пак се пусна. Взехме мултицета зарежда си 14.15. В един момент става 14.16 и алтернатора спира да работи. Стига до 12.55 и пак почва. Викам ще я натоваря. Пускам климатика, включва компресора веднага скача на 14 спира компресора пада под 13.3 и така постоянно. Пуснах фаровете всичко точно не мърда под 14. Та тази система не става явно за акорд 8ма 2.2 дизел. Компютъра командва алтернатора кога да зарежда. Виждал съм акорди с постоянно светещи дълги на намален процент, но какво ползват идея си нямам.

Сега прочетох коментара къде са искали 150 лева и не дават гаранция. На елимекс работи над 13.3 волта, този на cardrl може да работи от 12.6, но в случая на дизела напрежението пад под 12.6 и за това са имали проблеми. Възможно е при бензиновия да не пада под това, понеже все пак има по голямо потребление на ток от дизела. 

Най-вероятно модулът, който си сложил има защита да гаси фаровете при спад на напрежението. Старият DRL, който взех от предната ми кола, правеше точно това и беше много дразнещо. Особено градско по светофарите спираше фаровете. Писах на CarDRL и ми казаха, че техните следят само за напрежение за пускане на модула, но не и за гасене, т.е. модулът се гаси само като изключиш от контакт. Взех си такъв и оттогава всичко е без проблеми.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.08.2021 г. at 8:18, MilenG написа:

Модулите на практика са почти "вечни". Мисля, че ги правят в БГ (не че има голямо значение). За 40 лв. и някой що годе кадърен електричар (или пък самият ти) си решаваш проблема със светлините през деня.

На предишната кола използвах модула 8 години, като съм сменил само 1 крушка.

Модулът не прекъсва нищо по оригиналната инсталция, просто е успореден на нея. За да се прецака нещо, значи е вързан не където трябва.

Ако си с би-ксенон и ги сложиш на фаровете за мъгла, винаги има риск за разправии с КАТ.

За късмет съм с нормални фарове и моят DRL е на късите на 50%. Щади рефлектора, нямам проблеми с КАТ. Нищо останало не свети - табла, габарити и т.н.

Лично аз не бих си сложил допълнителни ЛЕД светлини, не ми харесва как стоят. Веднага си личи, че не са част от колата.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде сте закупили модула за дневните светлини и къде съответно е монтиран.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напиши cardrl в google  и веднага излиза. За 8-ма генерация е нормален с управление по +. За монтиране - имах късмет и първият собственик беше сложил такъв. Но беше адски тъп - само пускаше късите на 100%. Просто го смених с новия. Намира се под волана, но не съм проследявал на къде отиват кабелите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...