Jump to content
emod

FAQ-4: Двигателни масла - обсъждане, част Четвърта

Recommended Posts

В един идеален свят всички щяхме да караме V6 с чугунен блок,ангренажен ремък, хидравлични повдигачи 🚬🙂

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дефорсиране по еврогейски.

image.png.f6bf33e2cbab7916810a073e4e615866.png

От V12 / 10 / 8 / 6, мИнаха на  R3 / 4 turbo и се минАха.

А пътем се фанАха и за контакта, та да е пълен акта.

Изходиха се бюрократите и сега дирят изход, ама миришеее, та са не трае, а викАха "трай за хубост".

  • Хаха 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.02.2025 г. at 9:25, Ивайло Димов написа:

В един идеален свят всички щяхме да караме V6 с чугунен блок,ангренажен ремък, хидравлични повдигачи 🚬🙂

И верига да е, пак има разлика от стар до нов мотор.

А на мечока е и двуредова. ;)

https://www.facebook.com/reel/3679957082302687

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да се прави сравнение и последващ избор от серията 0W-20, за k24z3, как бихте подредили/избрали от списъка:
Honda Ultra Leo-SN 0W-20

Honda Full Synthetic 0W-20 Advanced Protection 0,946

Toyota Motor Oil 0W-20 SP

...................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Хонда не пишеха ли в книжката, че 0W-20 е за "горивна икономия" и наред с него да препоръчват и 0W-30?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно масло, което заслужава внимание, -66° температура на загуба на течливост. Това може да се постигне само с 4 и 5 групи.

quartz xtra ll 0w20 1l-gb.pdf

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ти погледна ли му СДС-а.  https://lubricants.catalog.totalenergies.com/catalog-za/en_UK/trr_quartz-ineo-xtra-long-life-0w-20

Това си е класическа минералка до 6-о коляно, стръв за пингвини у сибир.

Редактирано от Rakeem
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Набуха ли са го с депресанти.

Това е масло за студен климат, в топъл си заминава за норматив, имено заради PPD-то.

detail.pdf

Като писах, СДС-а беше наличен, сега не е, брей тия маркетинг роботи, колко са бързи. 

https://lubricants.catalog.totalenergies.com/catalog-za/en_UK/trr_quartz-ineo-xtra-long-life-0w-20

Редактирано от Rakeem
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Details.thumb.jpg.08bb835e237dd1850d273ee12ef95b18.jpg

 

РАО няма в msds-a. А и не виждам свободни % за него. Ако има, то ще е безсмислено да се съобщава.

Има разработени нови модификатори на вискозитета, които били по-стабилни и не се разпадали като старите. Мобил се хвалят, в новата си рецептура, с такива и с някакви други неща. Затова изхвърлиха от маслата си РАО, GTL и молибден, но като гледам, новите им анализи на отработки са пълна трагедия... :dunno:

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са зле, а цените им останаха старите, което за мен е много стъпки назад. Май към момента на нашият пазар Амсойл и Равенол остават единствените с PAO+ естери що се отнася до синтетики. Лики Моли, Мегуин , Моторекс и Якко имат но само с PAO, без естери и AN.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Цената е супер!

Но се прокрадват два въпроса:

1. Съдържанието в тубата отговаря ли на описанието? Понеже в БГ съмненията за оригинален продукт са традиционни (и основателни до голяма степен).

2. Колко години е стояло по складовете, за да му свалят цената наполовина?

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е с изтичащ срок на годност, Сенакс са официален представител на Лики Моли, а и да правиш ментета на тази марка е като да печаташ фалшиви 1 доларови банкноти. Струва си защото лаб. анализи на 15-20 годишни масла показват състояние като на прясно току що налято в завода.

 

Дори може да се вземе с цел доливане ако има разход или автомобила е взет на старо и за едно кратко прочистване на ДВГ за 2-3 хил км .

Редактирано от Ивайло Димов
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А който иска 70% РАО + 10% полиолестери, може да си поръча, с доставка от Испания, "Exline":

https://compralubricantes.com/motor-25?q=Fabricante-ExLine+(Extreme)

Бившата линия "Extreme", на руснаците. Как ги доставят в Испания тия масла, не знам. Но е факт, че само от там може да се закупят в момента.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Щот на Тея цените хич не са напомпани.

 

Редактирано от Jivetz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
23 hours ago, Ивайло Димов said:

Много са зле, а цените им останаха старите, което за мен е много стъпки назад. Май към момента на нашият пазар Амсойл и Равенол остават единствените с PAO+ естери що се отнася до синтетики. Лики Моли, Мегуин , Моторекс и Якко имат но само с PAO, без естери и AN.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dandilov Я ми покажи на дизел анализ на Мобил дето не става..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелите не ме интересуват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме интересува..След като казваш ,че не става , покажи..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

След като ти отговорих, че не ме интересуват дизелите, какво повече искаш да ти покажа? :rolleyes:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.04.2025 г. at 9:55, Legend91 написа:

От Хонда не пишеха ли в книжката, че 0W-20 е за "горивна икономия" и наред с него да препоръчват и 0W-30?

карал съм и с 0W-30 и 5W-30, равенол, петроканада, мобил, шел. Но е факт че 0W-20 двигателя се развърта по-леко, сутрин и особено зимата пали много по-леко. Та с моя стил на каране (по ограниченията, на магистрала-120-то и няма свестен участък където спокойно можеш да настъпиш) не бих се върнал по-вече на 0;5W-30. Дилемата е в избора на марка/производител

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то и аз не карам с 200, и аз карам с до 110-120 обикновено, и то най-вече заради състоянието на пътищата. Но. При едно изпреварване мотора вдига 6000 об. Ако отпуснеш крак, пак отива към 5к об. Развъртането сутрин... Не съм забелязал да е спъната с 5W-30. Даже, ако имаше в "Европата" Mobil 1 5W-40,  него бих сложил. За мен всичко под 30-ка е политика, а не инженеринг....Освен ако не живеем в Сибир и там подобните

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не си поръча равенол?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си поръчам на черен петък и ще ги миксирам 🙂, в момента имам 3 по 4 литра масло в мазата🤣😂. Запасил съм се здраво ,Shell Helix Ultra 5W40,Shell Helix Ultra 0W30, Mobil Super 3000 4 литра, сяяя мое взема и ,Suniso SL68 ...за разкош.

Редактирано от Ивайло Димов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шела е супер..Ама точно тоя Мобил..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   2 потребители

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...