Ивайло Димов 139 #1961 Отговорено 24 Февруари В един идеален свят всички щяхме да караме V6 с чугунен блок,ангренажен ремък, хидравлични повдигачи ☕🚬🙂 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6433 #1962 Отговорено 24 Февруари Дефорсиране по еврогейски. От V12 / 10 / 8 / 6, мИнаха на R3 / 4 turbo и се минАха. А пътем се фанАха и за контакта, та да е пълен акта. Изходиха се бюрократите и сега дирят изход, ама миришеее, та са не трае, а викАха "трай за хубост". 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6433 #1963 Отговорено 28 Февруари На 24.02.2025 г. at 9:25, Ивайло Димов написа: В един идеален свят всички щяхме да караме V6 с чугунен блок,ангренажен ремък, хидравлични повдигачи ☕🚬🙂 И верига да е, пак има разлика от стар до нов мотор. А на мечока е и двуредова. https://www.facebook.com/reel/3679957082302687 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 281 #1964 Отговорено 6 Март 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marto_bo 68 #1965 Отговорено 21 Март Ако трябва да се прави сравнение и последващ избор от серията 0W-20, за k24z3, как бихте подредили/избрали от списъка: Honda Ultra Leo-SN 0W-20 Honda Full Synthetic 0W-20 Advanced Protection 0,946 Toyota Motor Oil 0W-20 SP ................... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове