Jump to content
emod

FAQ-4: Двигателни масла - обсъждане, част Четвърта

Recommended Posts

В един идеален свят всички щяхме да караме V6 с чугунен блок,ангренажен ремък, хидравлични повдигачи 🚬🙂

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дефорсиране по еврогейски.

image.png.f6bf33e2cbab7916810a073e4e615866.png

От V12 / 10 / 8 / 6, мИнаха на  R3 / 4 turbo и се минАха.

А пътем се фанАха и за контакта, та да е пълен акта.

Изходиха се бюрократите и сега дирят изход, ама миришеее, та са не трае, а викАха "трай за хубост".

  • Хаха 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.02.2025 г. at 9:25, Ивайло Димов написа:

В един идеален свят всички щяхме да караме V6 с чугунен блок,ангренажен ремък, хидравлични повдигачи 🚬🙂

И верига да е, пак има разлика от стар до нов мотор.

А на мечока е и двуредова. ;)

https://www.facebook.com/reel/3679957082302687

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да се прави сравнение и последващ избор от серията 0W-20, за k24z3, как бихте подредили/избрали от списъка:
Honda Ultra Leo-SN 0W-20

Honda Full Synthetic 0W-20 Advanced Protection 0,946

Toyota Motor Oil 0W-20 SP

...................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...