Jump to content
Sign in to follow this  
AtanasovR

DPF регенерация информация

Recommended Posts

Здравейте , искам да попитам дали имате информация за DPF филтъра на акорд 2.2 I-DTEC 2013г. не е премахнат DPF(по скоро за режимът на регенерация)  Колата се движи около 80% извънградско но  не  много бързо около 140 км/ч. по магистрала и не само но в повечето случаи на 6-та и не знам дали е необходима някаква определена скорост или обороти и как се познава режим на регенерация.

Дали ако се спре по време на пътуването и се прекъсне ако е започнала регенерация ще е проблем ? Изобщо как се познава има ли признаци за такава?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отговори:

1. 80/20% извънградско/градско е много добро съотношение.

2.Няма точно определена скорост или обороти за регенерацията, като над 1800 са напълно достатъчни за да се постигне необходимата температура.

4. Прекъсната регенерация започва отново при следващото шофиране на автомобила и е безопасно, стига да не е системно.

5. Познава се по повишения разход на гориво по време на регенерацията.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И задължително работят двата вентилатора,на климатика и радиатора.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за информацията, 

до сега не съм успял да усетя дали колата влиза в такъв режим. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тези коментари ми изглеждат като гледане на боб. Сега сериозно: Светва индикация; не е добре да се прекъсва процеса; ако продължава да свети индикация, на сервиз за принудителна регенерация. Минах от там.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нямам намерение, но все пак исках да разбера как и дали се усеща въпросната регенерация.

Защото  до сега не ми е светвала лампа и не съм успял да усетя дали колата променя работата си. 

Edited by AtanasovR

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 36 минути, inzomnya написа:

Тези коментари ми изглеждат като гледане на боб. Сега сериозно: Светва индикация; не е добре да се прекъсва процеса; ако продължава да свети индикация, на сервиз за принудителна регенерация. Минах от там.

 

Колега, какво искаш да кажеш? Че когато колата влиза в регенерация, освен косвените симптоми описани по-горе, светва нещо по таблото и ти разбираш, че прави регенерация на DPF-а. Или аз нещо не мога да те разбера?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да усеща се.

При мен се изключи турбото.

Има специален знак на таблото който светва (наподобява фонтан, обърнат на дясно).

Възможно е да влезе в авариен режим, т. е. да няма мощност колата и да не може да вдигне повече от 2000 оборота.

Нормално е до 10-15 минути да приключи процеса.

Ако не изгасне иконката към сервиз.

В книжката за експлоатация иконите са 2, като разликата е, че на едната икона има и удивителен-регенерация в сервиз.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@inzomnya Това което описваш не е регенерация а авариен режим на двигателя. И в случая се стига до него когато няколко пъти регенерацията е пркъсвана и не е завършила до край. А знака на таблото показва, че филтъра вече е задръстен, а не, че в момента регенерира. Понякога е достатъчно да се направи една пълна регенерация и се оправя без посещение на сервиз. Но май това е в по-малка част от случаите, като чета тук във форума стигне ли се веднъж до авариен режим. Спасението е демонтаж на филтъра и почистване.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...