AtanasovR 0 #1 Публикувано 25 Март, 2020 Здравейте , искам да попитам дали имате информация за DPF филтъра на акорд 2.2 I-DTEC 2013г. не е премахнат DPF(по скоро за режимът на регенерация) Колата се движи около 80% извънградско но не много бързо около 140 км/ч. по магистрала и не само но в повечето случаи на 6-та и не знам дали е необходима някаква определена скорост или обороти и как се познава режим на регенерация. Дали ако се спре по време на пътуването и се прекъсне ако е започнала регенерация ще е проблем ? Изобщо как се познава има ли признаци за такава? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #2 Отговорено 26 Март, 2020 Отговори: 1. 80/20% извънградско/градско е много добро съотношение. 2.Няма точно определена скорост или обороти за регенерацията, като над 1800 са напълно достатъчни за да се постигне необходимата температура. 4. Прекъсната регенерация започва отново при следващото шофиране на автомобила и е безопасно, стига да не е системно. 5. Познава се по повишения разход на гориво по време на регенерацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #3 Отговорено 27 Март, 2020 И задължително работят двата вентилатора,на климатика и радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AtanasovR 0 #4 Отговорено 27 Март, 2020 Благодаря за информацията, до сега не съм успял да усетя дали колата влиза в такъв режим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #5 Отговорено 27 Март, 2020 Значи,че добре работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inzomnya 2 #6 Отговорено 6 Април, 2020 Тези коментари ми изглеждат като гледане на боб. Сега сериозно: Светва индикация; не е добре да се прекъсва процеса; ако продължава да свети индикация, на сервиз за принудителна регенерация. Минах от там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inzomnya 2 #7 Отговорено 6 Април, 2020 Не махай ДПФ-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AtanasovR 0 #8 Отговорено 6 Април, 2020 (Редактирано) Нямам намерение, но все пак исках да разбера как и дали се усеща въпросната регенерация. Защото до сега не ми е светвала лампа и не съм успял да усетя дали колата променя работата си. Редактирано 6 Април, 2020 от AtanasovR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 356 #9 Отговорено 6 Април, 2020 преди 36 минути, inzomnya написа: Тези коментари ми изглеждат като гледане на боб. Сега сериозно: Светва индикация; не е добре да се прекъсва процеса; ако продължава да свети индикация, на сервиз за принудителна регенерация. Минах от там. Колега, какво искаш да кажеш? Че когато колата влиза в регенерация, освен косвените симптоми описани по-горе, светва нещо по таблото и ти разбираш, че прави регенерация на DPF-а. Или аз нещо не мога да те разбера? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inzomnya 2 #10 Отговорено 7 Април, 2020 Да усеща се. При мен се изключи турбото. Има специален знак на таблото който светва (наподобява фонтан, обърнат на дясно). Възможно е да влезе в авариен режим, т. е. да няма мощност колата и да не може да вдигне повече от 2000 оборота. Нормално е до 10-15 минути да приключи процеса. Ако не изгасне иконката към сервиз. В книжката за експлоатация иконите са 2, като разликата е, че на едната икона има и удивителен-регенерация в сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 356 #11 Отговорено 7 Април, 2020 @inzomnya Това което описваш не е регенерация а авариен режим на двигателя. И в случая се стига до него когато няколко пъти регенерацията е пркъсвана и не е завършила до край. А знака на таблото показва, че филтъра вече е задръстен, а не, че в момента регенерира. Понякога е достатъчно да се направи една пълна регенерация и се оправя без посещение на сервиз. Но май това е в по-малка част от случаите, като чета тук във форума стигне ли се веднъж до авариен режим. Спасението е демонтаж на филтъра и почистване. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #12 Отговорено 10 Април, 2020 (Редактирано) На 7.04.2020 г. at 15:10, DAN_DAN написа: @inzomnya Това което описваш не е регенерация а авариен режим на двигателя. И в случая се стига до него когато няколко пъти регенерацията е пркъсвана и не е завършила до край. А знака на таблото показва, че филтъра вече е задръстен, а не, че в момента регенерира. Понякога е достатъчно да се направи една пълна регенерация и се оправя без посещение на сервиз. Но май това е в по-малка част от случаите, като чета тук във форума стигне ли се веднъж до авариен режим. Спасението е демонтаж на филтъра и почистване. При регенерация нищо не свети по таблото.Точно при светване на "фонтана" и влизане в авариен режим,колата върви да 2к об.В този случай си за сервиз.При мен беше с удивителен "фонтана" и не иска да стартира регенерация, дори принудително с тестера.Предпочетох да го ремапна и реша проблема кардинално.Доволен съм.Всичко работи след ремапа и колата се държи прекрасно. Редактирано 16 Април, 2020 от policeman 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ликото 3 #13 Отговорено 24 Април, 2020 На 10.04.2020 г. at 6:38, policeman написа: При регенерация нищо не свети по таблото.Точно при светване на "фонтана" и влизане в авариен режим,колата върви да 2к об.В този случай си за сервиз.При мен беше с удивителен "фонтана" и не иска да стартира регенерация, дори принудително с тестера.Предпочетох да го ремапна и реша проблема кардинално.Доволен съм.Всичко работи след ремапа и колата се държи прекрасно. Колега,къде го ремапнаха? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #14 Отговорено 24 Април, 2020 При няколко прекъсвания на регенерацията светва жълтата лампа за ДПФ и тогава се явява необходимост от принудителна регенерация , която реално започва при около 630С. Принудителната регенерация от студена кола до приключване на процеса е около 40-45мин! Ако имате нужда от помощ пишете ми! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pontiac 0 #15 Отговорено 30 Април, 2020 Здравейте! Имам същия проблем със DPF на Honda Accord 8ма генерация! Колата влиза в авариен режим! Извършена е принудителна регенерация на автомобила за около 40 мин,достигайки температура до 600 градуса! След около 50 км грешката отново се появи и колата влезе отново е авариен режим. Искам да попитам дали да пробвам водородно почистване, или има други варианти, освен крайния разбира се (премахването му)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #16 Отговорено 30 Април, 2020 Ето ти тази тема, прочети я внимателно, премисли и прецени какво да правиш. За водородното почистване - не си давай парите на вятъра ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #17 Отговорено 1 Май, 2020 Прочети живи данни! Може втория сензор да дава грешни данни. Ако е ок значи е дпф и може да го свалиш за почистване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове