Jump to content
doktotra

Искрено и лично за Сивик 6ген.

Recommended Posts

Е, нормално е да има малко разлика в пинизите. Зависи за кой пазар е произвеждана колата... Но всетаки всичко си има, нали? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
21 minutes ago, fenabg said:

Начи ако си се нагледал на акорд, а за кеша де се разиска горе сравнение със сивик няма  ,освен че са на 4 гуми . в пъти по добра кола Фката е безсмъртна. 

Безсмъртна колко да е, като знам какви душмани има на всичко могат да изкарат душата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 minute ago, dandilov said:

Е, нормално е да има малко разлика в пинизите. Зависи за кой пазар е произвеждана колата... Но всетаки всичко си има, нали? :)

Да, всичко си имат за тези смешни пари, ако са наистина толкова дуракоустойчуви колкото казвате няма какво повече да искам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, doktotra написа:

Безсмъртна колко да е, като знам какви душмани има на всичко могат да изкарат душата. 

Въпрос на късмет е вече , един приятел за 180000 смени една глава че и умреха клапаните от газовото , и два пъти дискове и тъпотий .  А колата вече е над 350к .  Акорд и сивик ти писах само на 4 гуми няма база . 

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 minute ago, fenabg said:

Въпрос на късмет е вече , един приятел за 180000 смени една глава че и умреха клапаните от газовото , и два пъти дискове и тъпотий .  А колата вече е над 350к .  Акорд и сивик ти писах само на 4 гуми няма база . 

Ако мога за 3 палки да си намеря Акорд дори и 5, ще препочета него. Щото ми писна да се возя на лагерници по 200-300км на седмица😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Vespa ти предлага неговия. Така, че действай. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 minutes ago, dandilov said:

Ами Vespa ти предлага неговия. Така, че действай. :thumbs1:

Лошото е че сега мога да предложа само хилядарка😀

В края на това лято ако всичко мине без засечки, ще съм на лов за кола. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.01.2020 г. at 22:35, dandilov написа:

Ами Vespa ти предлага неговия. Така, че действай. :thumbs1:

Не моя съм го подарил на млад фен с уговорката да не го продава и като отскачам до БГ със самолета да му се по радвам някой друг ден. 

Докторе тази кола няма нищо общо с английския седан от 5 и 6ген липсва и само климатроник и подгрев на седалката. По често се среща като купе, там багажника е голям но отзад се влиза през предните врати. 

Редактирано от vespa
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Нещо яко омотахте обстановката.

 

Англичанки, американки, японки, европейки, седани, купета, хеч, аеродек ииии .... обратно на Акорд, който също е различен за европейския, американския и японския пазари.

 

А темата започна със

На 7.01.2020 г. at 23:15, doktotra написа:

... Питането ми конктрено е към fastback-a и Aerodeck-a, сиреч към английската сглобка. ... 

 

 

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, Krasi-mir said:
  Hide contents

Нещо яко омотахте обстановката.

 

Англичанки, американки, японки, европейки, седани, купета, хеч, аеродек ииии .... обратно на Акорд, който също е различен за европейския, американския и японския пазари.

 

А темата започна със

 

 

Така е, но разбрахме, че явно няма разлика м/у седана и Aerodeck-a. Та ще си взема общо взето каквото е по запазено дали Акорд или Сивик. Но все още искам да чуя различни мнения за Сивика като кола за дълъг път. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно нищо не си разбрал!!!!! Между седана който е английски и aerodecka  който е американски Няма почти нищо общо. А разликата между Сивик и Акорд е като разликата между кон и магаре.

Надявам се сега да си ме разбрал. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и Civic - английски хечбек (моят - 5 врати) и Aerodeck - английски, който е същият сивик, но комби!

 

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Дани в първата част на коментара сравнявам Акорда седан и комбито Акорд който е американски не английски. 

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, vespa said:

Явно нищо не си разбрал!!!!! Между седана който е английски и aerodecka  който е американски Няма почти нищо общо. А разликата между Сивик и Акорд е като разликата между кон и магаре.

Надявам се сега да си ме разбрал. 

Разбрах те много добре. Имах предивд за Сивика, Акорда е съвсем друга материя и благодарение на теб се замислих и за Акорд 5та генерация. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти кажа и за сивика. Моят е 5та 90кс японски седан. Имам го от 15г над 200хкм навъртени от мен и жена ми, прибирали сме се 4 пъти до България винаги пълен с багаж обикновено АГУ 8.5 разход при 120-130 км, мога да кажа шумна и не чак толкова удобни седалки за дълги разстояния. А при пуснат климатик направо се дърпа като магаре назад 😂 Все пак ти преходи от 2000км не вярвам да правиш. Надеждността му е като на всяка Стара но поддържана Хонда. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 5 години Сивик 6 хеч. Навъртял съм и почти 200 000. Преди 80 000 отваряхме мотора че буташе масло. Хич не я жаля. Не признавам легнали полицаи и дупки. Яко газ. Чак сега смених задни амортисьори и предни носачи и главини! Мотора го прави фена, според който ремонта ще ме изкара към 100 хилки преди ново отваряне, но аз не му вярвам, защото въпреки редовния тормоз и наближаването на тоя пробег, няма индикации за ремонти. Още тогава каза да сменя капачка и палец, а аз ги смених преди месец. Даже вчера махнах свещите дето той ми ги сложи преди две години , френско ngk ,което уж давало фира. По моята кола са сменени много неща, но защото я поддържам винаги в отлично състояние. Смените са по скоро интериорни. Механиката си е все още стоки. Единствено стартера дава индикации за нов. Мисля че с моето каране като стил и пробег, малко коли ще устискат, затова и не бързам да я сменям, макар че вече съм дърт за такъв клас автомобил. Рядко може да се намери автомобил включващ под една шапка толкова преимущества - трудно гние, гори малко - бяга много, трудно се чупи. 

Разбира се, малко екстри има, особено за сегашните стандарти , но каквото съм могъл съм го направил - Седалки прелюд, волан тайп Р от 7- ма, Отзад кожен салон в същия десен, оригинални халогени, подсветка по бутони и жабка, плавнозагасващ плафон, интервал задна чистачка, туниговано фабрично радио с удвоена мощност и блутут модул, задна стабилизираща щанга, редена скоростна кутия, прибираща поставка за кафе с подсветка в тон с основното осветление, централно заключване.. и т.н и т.н. Никога не съм жалил пари за части, винаги търся най доброто, по възможност оригинални. Дори си купих втора за части, сега само вадя и слагам.... Абе стари коли са вече. За музея и за фенстване....

 

https://postimg.cc/kRqw1y6V

Редактирано от goldbyrk
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих си взел и японка, ама 2 врати не ми вършат работа. Трябва ми място за багаж и поне още 3 человека да се возят с мен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, doktotra написа:

Бих си взел и японка, ама 2 врати не ми вършат работа. Трябва ми място за багаж и поне още 3 человека да се возят с мен. 

Малко не си схаванал,има седан японска сглобка 4 врати има и "фастбек" и комби които са правени в Англия.Червеничкото е японско седанче 5 ген.(има си и 6ген. споко) ,другите  две са "англичанките",комби и фастбек.

download (1).jpg

download 12.jpg

download.jpg

Редактирано от zlobar4e
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, zlobar4e написа:

Малко не си схаванал,има седан японска сглобка 4 врати има и "фастбек" и комби които са правени в Англия.

 

 

 

Е аз това му разправях още на предната страница :)

Аз като търсих бяха много кът японските седани, особено пък с D15Z6, но вече се намират по-лесно.

 

ПП. Доста са просторни седаните за този клас автомобили

 

96-98_Honda_Civic_LX_sedan.jpg

Редактирано от teodor_tsonev
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, vespa написа:

Ще ти кажа и за сивика. Моят е 5та 90кс японски седан. 😂

Този дядо докторе след като е седан няма как да е с две врати. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 hours ago, vespa said:

Този дядо докторе след като е седан няма как да е с две врати.

 Досега не съм видял да се продава японски седан, това имам предвид. Иначе знам, че има. Ако има някоя обява за седан която ми е обягнала, пращайте. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 1.4 90 коня. Вече 11 години я карам. Навъртял съм 186 333км. към днешна дата. В деня на покупката километража показваше 113 002 км. 

Слабости:

- шумна е над 100km/h (на магистралата когато караш над 140 е все едно излиташ, но се свиква  ;) ).

- точно този мотор идва слабичък когато включиш климатик (става дума за ниските скорости. Над 100 с или без климатик все тая оборотите компенсират)

- понякога когато вали дъжд влиза вода при резервната гума (рядко се случва, но има тапи за отводняване на дъното)

и май до тук се изчерпват нещата СПОРЕД МЕН

Силни страни:

- евтини части, и почти нищо не се разваля.

 

 за 11 години съм сменил следните части:

- вътрешна дръжка на шофьорската врата,

- външна дръжка на задна дясна врата

- крайно задно гърне  - 2 пъти

- пребоядисах лайсните на стъклата, понеже гуменото покритие падна

- термосъпротивлението на парното 2 пъти (втория път взех ново от колега от форума, няма смисъл да се взима на старо или да се поправя старото)

- предна броня (бяха я ударили на паркинга)

- всички ремъци 3 пъти

- кората на багажника (сам я счупих, но като цяло не е добре измислен захвата на пантите)

- свещи около 6 пъти

- термостат 2 пъти

- водна помпа (смениха я без да ме питата при последната смяна на ремъците)

- претапецирах тавана (взех я италианака и плата беше виснал). Важно е да се направи с тапицерско лепило, което се нанася горещо иначе пак висва.

- антена (счупих я на едно дърво)

- няколко крушки на централата конзола, пепелника и таблото

- пръскалката за вода за задното стъкло (счупиха ми я на автомивката)

- въздуховода от кутията за въздушния филтър до дросела се спука на едно място (залепих го с изолирбанд - 5 години така кара)

- въздушен филтър - 3 пъти

- филтър на купето - 10 пъти

- маншон на полуоските - 4 пъти (накрая сложих скъпи и забравих за този проблем)

- двата големи тампона на задните носачи (оригинални ги взех 46 лева бройката от бултрако)

- предни накладки 3 пъти, отзад 2 (тук за предните не съм много сигурен дали не ги сменях 4 пъти)

- външното ляво каре се обажда всяка взима от както съм я купил (купих ново каре преди 7 години ама още не съм го сменил, стои си в кашона)

- механизма на стъклото на шофьоркста врата 2 пъти. (втория път отидох на стругар и го направи както трябва да бъде - побългари го и кара 7 години)

- сложих газово (сам го монтирах - Тамона)

 

Карам само с Mотул 10w40 , сменям на 9000 или 10 000. Гумите няма да ги споменавам.

 

Може и да пропускам нещо дребно.

 

Ако се удари чертата ще се види, че са жълти стотинки за тези 11 години. Лошото е че все по-трудно започнаха да се намират части. Дръжката на вратата скоро ми се беше счупила (аз сам я счупих) - голям зор беше. Преди в сайтовете като олх и базар излизаха 20-30 обяви с този модел, сега вече са доста по-малко.  Купих акорд 8 но го карам само извън града.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За шума разбрах, а да питам някой опитвал ли се е да е обезшуми и къде може да се постави изолация и въобще има ли смисъл?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, doktotra написа:

За шума разбрах, а да питам някой опитвал ли се е да е обезшуми и къде може да се постави изолация и въобще има ли смисъл?

Има смисъл, по-малко шум при пътуване, и доста по-бързо затопляне на купето зимата. Обаче разколачваш абсолютно всичко,за да го направиш както трябва, единственото което остава в колата са таблото волана и ск. лост, всичко друго вън. Аз лично втори път не бих си го причинил 😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, zlobar4e said:

Има смисъл, по-малко шум при пътуване, и доста по-бързо затопляне на купето зимата. Обаче разколачваш абсолютно всичко,за да го направиш както трябва, единственото което остава в колата са таблото волана и ск. лост, всичко друго вън. Аз лично втори път не бих си го причинил 😉

Значи седалките, корите на вратите и мокета. Ако сериозно се занимае човек, не вярвам да е толкова трудно. Пък и така ще мога да я изчистя отвътре както трябва 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вратите пожелание, ама там става "малко" сложно с механизма на прозорците. Иначе да, всичко вън, седалки, мокети, тапицерията на тавана, интериорните пластмаси а в моя случай и багажника даже беше изолиран. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата голяма ли е след изолацията? 

И с лепило ли е закрепена към купето 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам познати, които обезшумиха купето. Има полза. Но ти си купуваш кола, чиято пазарна цена в момента е макс 3000 лева и то на моторите от B серия. Какво обезшумяване какви 5 лева. Не се занимавай. Не е такъв шум чак какъвто си представяш. Не е като Лада. Къде толкова ще ходиш извън града ? В града няма да усетиш нищо. Неприятно е когато трябва да минеш 300-400 км.магистрала. Колко пъти ще ти се наложи ?   

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, doktotra написа:

Разликата голяма ли е след изолацията? 

И с лепило ли е закрепена към 

Ето малко за четене, има няколко подобни теми из форума 😉

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
13 minutes ago, Executor said:

Имам познати, които обезшумиха купето. Има полза. Но ти си купуваш кола, чиято пазарна цена в момента е макс 3000 лева и то на моторите от B серия. Какво обезшумяване какви 5 лева. Не се занимавай. Не е такъв шум чак какъвто си представяш. Не е като Лада. Къде толкова ще ходиш извън града ? В града няма да усетиш нищо. Неприятно е когато трябва да минеш 300-400 км.магистрала. Колко пъти ще ти се наложи ?   

На седмица правя по поне 200км извънградско. За магистрално може би 3-4пъти в годината. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя извънградски - огледай се за някой Акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ги правиш на един път не е проблем. Аз също правя по 200 км на седмица извън градско - 100км. в посока (4 години ги минавах със сивика). Ако е магистрала значи 140km/h тогава е шумничко. Ако е първокласен където ще караш до към 110 не е проблем. Зависи и с коя скоростна кутия ще вземеш. Ти купи колата пък после ще го мислиш. Има си специален материал за шумоизолиране на автомобили. На принципа на двойнозалепващото е. Но пак ти казвам зависи с коя скоростна кутия ще си. Което пък значи, че трябва да минеш на нещо над 115 коня. Което значи, че след като я вземеш може и да сменяш поне сегменти и гумички на клапани. АКО не са сменяни. Просто този модел вече остаря. Не е като да търсиш 12-13 годишна кола. Е, разбира се може от човек да я вземеш, който я е стегнал.

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително ще е над 115 коня. 

По първокласни пътища ще се кара, пл-рядко магистрала. То, че няма много да се обезшумява кола за 3 хилки, няма, ама ти така или иначе губя пари като я купя защо да не я направя както аз искам. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не я намеря аз, тя ще ме намери. 

Абе няма да стои само в гаража, не ни лъжи 😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/15/2020 at 11:21 AM, Executor said:

Имам познати, които обезшумиха купето. Има полза. Но ти си купуваш кола, чиято пазарна цена в момента е макс 3000 лева и то на моторите от B серия. Какво обезшумяване какви 5 лева. Не се занимавай. Не е такъв шум чак какъвто си представяш. Не е като Лада. Къде толкова ще ходиш извън града ? В града няма да усетиш нищо. Неприятно е когато трябва да минеш 300-400 км.магистрала. Колко пъти ще ти се наложи ?   

 

Така е колега ако имаш добър и поддържан двигател, доколкото знам някой изкарват 1м + километра  без сериозни проблеми. Аз като ги смятам ако я продам за 2500-3000 трябва да добавя още 2500-3000 да взема 7 генерация за тия пари? И там няма да знам на каква кола ще попадна ест. А мойто като си и знам кусурите, ясно е че е кола и не трябва да се напрягаме толко за едно парче ламарина, ама аз за мене съм си го решил тия 3к за 7-ма генерация мисля да ги вложa във ремонт, боядисване, обезшумяване и интериор отколкото да взема 7-ма. A ако няма пари 15-20к за нещо по добро eстествено ще го мисля след време. Доста хора са ми казвали че това са излишни пари ама нали всеки си го кефи нещо , незнам кaкво толко ме дърпа тая кола, ама мене си ме кефи нищо че е 20г кола, сметките може и да са ми грешни според някой ама аз така ги видам нещата засега.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си знаеш. По-добре нищо не прави по колата. Само я боядисай и поддържай. Не влагай излишно. Самата кола се амортизира цялостно. В България хората повече обичаме колите от жените си. Да не говорим, че всеки има застраховка на колата но не и на жилището. Имам познати вкъщи всичко му е балатум ама аудито с кожен салон. А бе луда работа. Погледнато отстрани е баси грешните пари. Кефа цена няма ама и пари да имаш излишни.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.01.2020 г. at 20:28, dandilov написа:

Да, наистина климатикът дърпа юздите назад, на 90-те коня...

Заради малката литрова мощност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...