ceco_accord 6011 #521 Отговорено 11 Август, 2023 Много екстри има Ледженда и за това не е препоръчително да стои само "на контакт" - с отворени врати, музика и т.н. В движение няма драма - алтернатора си обслужва всичко. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #522 Отговорено 13 Септември, 2023 Ще пиша и в акордския раздел, но в тази тема намерих повечето информация, която доведе до избора ми. Става дума за Акорд 6, F18B2. Имам колата от октомври 2019г. и досега беше с някакъв акумулатор, който не знаех какъв е и кога е слаган. Днес сутринта запали малко по-тегаво и реших докато "работя" да поразгледам темата. След работа въобще не завъртя, дадоха ми ток и директно отидох при един доверен акумулаторджия. Човекът замери каквото трябваше и каза, че колата зарежда нормално, няма утечки, а настоящата батерия е набор 2016, дъщерна марка на Exide и е цяло чудо, че е изкарала толкова време. При току що изгасена кола (изминала 20+км от подаването на ток) имаше 260А стартов ток. Ако я заредя имах шанс да изкарам до първите студове, но трябваше да се подготвя психически (и финансово) за нов акумулатор. Попитах какви са ми опциите. Варираха от 120 до 170лв. Спрях се на сива Yuasa YBX 5027 65Ah/640A стартов ток за 158лв с връщане на стария акумулатор. Оказа се, че точно тези акумулатори са ги заредили преди няколко дни - произведен е 07.2023г. Реших да не чакам студовете. Времето ще покаже дали съм постъпил правилно. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #523 Отговорено 13 Септември, 2023 На 10.08.2023 г. at 22:50, JoroHondata написа: Просто Хондела е доста енергоемък, консумира повече ток и това им скъсява животът. Поздрави Не просто акумулатора е бил боклук 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #524 Отговорено 14 Септември, 2023 И аз съм сравнително отскоро със сивата Yuasa. Старата черна една вечер каза "сори, ама приключих", добре че бях близо до нас та се прибрах на собствен ход. https://t-auto.bg/продукт-9349405-производител-yuasa-стартов-акумулатор-ybx5057.html Спряха да ми горят крушките на фаровете, даже една грешка в SRS модула, която се появяваше от време на време утихна. 1 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #525 Отговорено 15 Септември, 2023 Не бих направил връзка между двете събития, но преди 2-3 седмици ми изгоря едната Н7 на късите. Може пък и да са свързани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #526 Отговорено 17 Септември, 2023 И за мен беше голяма въпросителна. Ако ти кажа колко крушки бях сменил дотогава... и евтини и скъпи Още ме е яд за NightBreaker-ите, бях решил че просто си купувам скапани крушки, които горяха през 1-2 седмици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 85 #527 Отговорено 6 Ноември, 2023 (Редактирано) Колеги, Акорда Ок ли ще е с тоя акумулатор, знам , че е 45ah по каталог? https://www.akumulator.pro/index.php?route=product/product&product_id=848&search=Yuasa&description=true&category_id=20&sub_category=true&sort=p.price&order=ASC&page=2 Това е другия вариант: https://www.akumulator.pro/index.php?route=product/product&product_id=346&search=Yuasa&description=true&category_id=20&sub_category=true&sort=p.price&order=ASC&page=2 Редактирано 6 Ноември, 2023 от Robben Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #528 Отговорено 6 Ноември, 2023 @RobbenВземи сивата серия Yuasa с повече стартов ток,ако събереш 52 Ah ок е. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #529 Отговорено 12 Януари Малко теория от Дойчланд. Заредете правилно калциевата батерия.pdf 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #530 Отговорено 15 Януари Exide 45Ah/330A ме предаде за две години и 7месеца! Accord 8, 2.4. Като последните 2месеца, при студено време палех с с Yaber car jump starter! Декември се снабдих с нов Yuasa 5000, 50Ah/ 450A. 160лв. с демонтаж и монтаж и върнат стар. Същият монтирах и на Accord 7, 2.4! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #531 Отговорено 30 Юни (Редактирано) Щеше ми се да направи 6 години октомври,ама май беше до тук...!Четвърта клетка,не бълбука при зареждане. За нов май е време,пада вече два пъти до 10,2V. Искра 62Аh/600A. https://imgur.com/a/43Clmcq Редактирано 30 Юни от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #532 Отговорено 6 Ноември За информация. Акумулатор Topla, според щампата на него, произведен 2018г. Дойде с Jazz-а, нов внос от Словения, през 2021г. Значи е изкарал общо 6г. и се спомина. Е, аз си го поддържах, де... По един пълен заряд всяка есен и всяка пролет + режим за десулфатизация с пернишкото чудо "Екотоник". Днес купих нов акумулатор 40Ah, ССА 320А, 90лв. Няма да споменавам марката, но е такава, която ползвах на сивик-а от пролетта на 2019г. и съм много доволен! Какво се оказа. Чисто нов показва напрежение на покой 12,48V. Тоест 70% - 75% заряд. Не се знае колко е стоял по складовете. Не мога да преценя и по щампата. Не намирам в интернет за тази марка. Е, задължително на зарядното. Ще му направя пълен заряд със последващ за десулфатизация, пък ще видим колко ще изкара. Та да си знаете. Нов акумулатор - задължително на заряд, преди да го сложите в автомобила. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #533 Отговорено 7 Ноември (Редактирано) Хубаво е когато се избира акумулатор да е с най-висок стартов ток за определените ампери това е осначено с ССА,това са подсилените серии на определена марка,примерно Yassa сивата серия.Това е пряко зависимо с дърготрайноста на една батерия при нормална експлоатация. Не избрайте повече Ah от предписаните от производитела,примерно 45 Аh е дал производителя вие слагате 60ah,това тормози алтернатора,и повишава разхода на гориво. Ако имате възможност да измерите напражанието преди покупка,ако е 12.7V -12.8V и на горе взимайте. Продавачите са задължени ако има складов престой да подзареждат батериите,никой не го прави. Ако е по-малко от 12.7V задължително заряд преди слагането в автомобила, в автомобила не се зарежда никога на 100% ,това става с зарядно. Както ако зареждате 50Ah акумулатор избирате зарядното да може да отдава минимум 5Ah. Не на последно място проверете на колко зарежда алтернатора 14.6-14.8V без консуматори ,не трябва да е под 13.4V с консуматори. Алтернатора също се обслужва и рециклира. Редактирано 7 Ноември от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivetz 13 #534 Отговорено 7 Ноември (Редактирано) Aз си търся на SOLITE 74Ah за дизела ми, но никъде по читавите сайтовете не намирам, някой срещал ли е такова животно...? Редактирано 7 Ноември от jivetz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #535 Отговорено 7 Ноември @jivetz С този няма да сгрешиш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivetz 13 #536 Отговорено 7 Ноември Притеснява ме размера само..278х175х190 е моят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #537 Отговорено 7 Ноември Преди 11 часа, CARPERA написа: Продавачите са задължени ако има складов престой да подзареждат батериите,никой не го прави. Моят акумулатор беше с пластмасови тапи на полюсите, пластмасов предпазен капак отгоре на акумулатора и всичко това беше вакуумирано в дебел прозрачен найлон. Няма как да го заредиш, ако не го разопаковаш, но така му нарушаваш фабричната опаковка и клиентът няма да го купи после. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Двигателист 37 #538 Отговорено 7 Ноември На 6.11.2024 г. at 20:47, dandilov написа: За информация. Акумулатор Topla, според щампата на него, произведен 2018г. Дойде с Jazz-а, нов внос от Словения, през 2021г. Значи е изкарал общо 6г. и се спомина. Е, аз си го поддържах, де... По един пълен заряд всяка есен и всяка пролет + режим за десулфатизация с пернишкото чудо "Екотоник". Днес купих нов акумулатор 40Ah, ССА 320А, 90лв. Няма да споменавам марката, но е такава, която ползвах на сивик-а от пролетта на 2019г. и съм много доволен! Какво се оказа. Чисто нов показва напрежение на покой 12,48V. Тоест 70% - 75% заряд. Не се знае колко е стоял по складовете. Не мога да преценя и по щампата. Не намирам в интернет за тази марка. Е, задължително на зарядното. Ще му направя пълен заряд със последващ за десулфатизация, пък ще видим колко ще изкара. Та да си знаете. Нов акумулатор - задължително на заряд, преди да го сложите в автомобила. При каква температура измерваш напрежението без товар? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #539 Отговорено 8 Ноември 9 hours ago, dandilov said: Моят акумулатор беше с пластмасови тапи на полюсите, пластмасов предпазен капак отгоре на акумулатора и всичко това беше вакуумирано в дебел прозрачен найлон. Няма как да го заредиш, ако не го разопаковаш, но така му нарушаваш фабричната опаковка и клиентът няма да го купи после. Това е транспортна опаковка найлона ,а тапите пазят полюсите да не оксидират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #540 Отговорено 8 Ноември @Двигателист На стайнс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Двигателист 37 #541 Отговорено 9 Ноември (Редактирано) Е, малко е постоял на склад. Никаква драма. Дори и да не го заредиш, ще се зареди на колата, ако караш над десетина километра на ден. Но за да си спокоен, може да си го заредиш преди това до 100%. Все тая. Редактирано 9 Ноември от Двигателист Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #542 Отговорено 9 Ноември Задължително зареждам на 100%, преди да го сложа в колата. Сега обърнах внимание на Topla-та. Грешно съм видял предния път. Не е било 2018г. Производство: 29 седмица на 2016г. Егати якото акумулаторче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове