CARPERA 1537 #121 Отговорено 29 Ноември, 2019 Че ще го зареди ще го зареди но не намерих описание на функциите му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #122 Отговорено 29 Ноември, 2019 Понеже А имам лидълското със дисплея, малкото за по 33лв което е и според продавача на акумулаторът ми, това зарядно не може да зареди напълно акумулатора ми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #123 Отговорено 29 Ноември, 2019 Писъл си че това е акумулатора Solite 45Ач на зарядното пише до колко амперов акумулатор зарежда. Мисля че продавача се опитва да ти продаде нов акумулатор или зарядно,ако е негов акумулатора се опитва да те заблуди че ти е продал келяв акумулатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #124 Отговорено 29 Ноември, 2019 От понеделник вече го дават минус градусите и сняг. Та ако не сте си заредили акумулатора и имате зарядно,направете го. Ако ви мързи молете се да имате читав акумулатор,сега ще си покаже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #125 Отговорено 2 Декември, 2019 (Редактирано) AUTO PRACTIC е една от най-евтините и долнопробни марки за автоаксесоари. Всичко се произвежда по най-евтиния възможен начин в Китай. Това не им пречи да са сглобили хубаво зарядно, но предвид размерите и цената му, със сигурност бих си купил някое от посочените по-горе в темата, но не и това. Сигурно ще ти зареди акумулатора до състояние поне 95 %, но въпросът е дали е автоматично или трябва да стоиш с волтметър и ареометър да го дебнеш кога ще изкипи. Ако зарежда по схема CC-CV с автоматично изключване на 14.4 - 14.45 и ток под 500 мА - може да се приеме за читаво. Вече използваните компоненти и издържливостта им са друг въпрос. С две думи - купи си друго. Ред.: отговорих на последното мнение от 3-та стр. на темата. Не видях, че има други отговори. По кой показател отчиташ, че акумулаторът ти не е напълно зареден? Редактирано 2 Декември, 2019 от ogi28b 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hrisimow 26 #126 Отговорено 2 Декември, 2019 On 11/17/2019 at 7:17 PM, ogi28b said: Ред.: Най-важното забравихме! С тези зарядни (не конкретно Лидл-ското, а всички от този тип) не е нужно да се сваля акумулаторът от колата. Това би било супер удобно! Някой пробвал ли го е вече, да зарежда с лидълско зарядно, без да сваля/разкача акумулатора? Питам защото има една друга отворена тема, която анонсира притеснителни факти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #127 Отговорено 2 Декември, 2019 Аз не го разкачам и не съм имал ядове. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #128 Отговорено 2 Декември, 2019 (Редактирано) Преди 2 часа, hrisimow написа: Това би било супер удобно! Някой пробвал ли го е вече, да зарежда с лидълско зарядно, без да сваля/разкача акумулатора? Питам защото има една друга отворена тема, която анонсира притеснителни факти. Темата, която си посочил, няма общо със зарядното на Лидл и свалянето на акумулатор от колата. Там човекът си е имал друг проблем - изчезнал му е долния ред след стартиране с нещо подобно на джъмп-стартер. Никога не съм свалял акумулатор от кола при зреждане. Зареждам моята поне по 3-4 пъти зимата. Зарядното ми не е Лидл-ско. Редактирано 2 Декември, 2019 от ogi28b 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #129 Отговорено 2 Декември, 2019 То пък изтекло времето за редакция... Даже и сега малко я включих на кабела, че тези дни имах повечко къси преходи и малко е поумрял. Забелязах го, че повече време стои на 14 В, преди да свали на 12.6 по време на движение, но го отдавах на студеното време. Ама може и да е защото е поспаднал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #130 Отговорено 2 Декември, 2019 Колега Ogi28b, определено нямам твойти познания в тази област, но след като успява да падне от 14 на 12,6 В в движение значи се е заредил. А това, че тези дни е малко поумрял е заради времето и старостта на акумулатора ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #131 Отговорено 2 Декември, 2019 Друга причина е сулфатизацията настъпила по самите плочи и батерията се зарежда по-трудно и бавно. Описано е в темата как това може да се поправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #132 Отговорено 2 Декември, 2019 (Редактирано) Като сулфитира пакета или е стар и износен по някаква причина ,се зарежда учудващо бързо -вдига напрежението за нула време щото няма капацитет,точно при такъв умните зарядки не важат и не вършат работа ,трябва си прост траф за да го напомпа хубаво и да разгради кристалите ,разреждаш с 1 десета от капацитета и надуваш пак с трафа .Промивката и нов електролит не върши работа -пробвано многократно-загуба на време и пари само . Нашто момче каза банера най -харабия азиатец ,преди 10 дена го сложих и е 6 .Не чакам аз да не мога да запаля -болежки имам ,някога не мога да вървя и колата ми трябва за да отида до сервиза . Редактирано 2 Декември, 2019 от borko 30 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #133 Отговорено 2 Декември, 2019 В крайна сметка не разбрах какво се разбира от сваляне на акумулатора - механическо сваляне или разкачане на буксите при зареждането му. Цецо е писал, че не го разкачя. Може ли без да са разкачени буксите да се зарежда акумулатора с обикновенно зарядно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #134 Отговорено 2 Декември, 2019 (Редактирано) По скоро разкачане на клемите. Да,може да се зарежда и без разкачането им,но посредством "умно" зарядно.То спада вече към най обикновенните,незнам същесвуват ли други и кой би ги купил. Пример с лидълско такова,с дисплей,посочено по горе в темата,извършвам заряд без разкачане на клемите на акумулатора. Редактирано 2 Декември, 2019 от JHM 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #135 Отговорено 2 Декември, 2019 Всеки сам си преценя как да процедира ,аз не бих зареждал при свързано аку за системата на колата -нищо че няма кой знае каква електроника -искам да си остане читава . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #136 Отговорено 2 Декември, 2019 ( преценява * ) --- А какви са съображенията ти да не го правиш? Каква е разликата дали зареждаш с алтернатор с напрежение 14.0 - 14.4 или с външно зарядно, зареждащо на 14.4 при изключен контактен ключ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #137 Отговорено 2 Декември, 2019 Ами така съм си преценил ,примерно при изключен контактен ключ компа остава пак захранен и не само той ,не искам от токов удар или ако му скимне на зарядното да ми пусне 30 волта примерно в системата ,да ми осере половината кола ,та затова .Всеки е свободен да прави каквото си иска с колата си -негова си е ,като гледам какви щурави модули слагат ,особено след 2005 г не само на хондите ,изобщо на колите ,повреди колкото искате . 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #138 Отговорено 10 Декември, 2019 Аз ходих миналата седмица да ми за мерят акумулатора и човека каза, че си има стартовия ток 330А.Аз му казах, че акумулатора съм го купил за 440А и толкова пише на него, а той ми отговори, че това не е възможно такъв малък акумулатор да е с такъв стартов ток. И сега не зная, мога ли да предивявам претенции към гаранцията, понеже имам още месец гаранция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #139 Отговорено 10 Декември, 2019 (Редактирано) А какво пише на самата батерия колко е стартовия ток. От 440 на 330 да е паднал,виждал ли е някога дозареждане ,ако не направи го , дошло е времето.При това положенше и падането му под 330 ще си замиве един зимен ден.Каква марка е някой доста послъгват точно с стартовия ток,но ако не си го измерил при купуването няма как да си сигурен. Няколко хубави заряда и поне един разряд и ще може да достигнеш 390 дай боже 400 стартов,но това зависи как е експлоатиран до сега. Като е купуван дозареди ли го веднага след покупката. Редактирано 10 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #140 Отговорено 10 Декември, 2019 http://akumulatori.bg/302/Product/965/Solite 45Ah-55B24L#info Това е акумулатора и е закупен от този сайт. Когато го купих го сложих на малкото лидълско зарядно с дисплея. Сложих го сигурно поне 16 18ч. За тези почти 2г съм го слагал 10пъти на това зарядно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #141 Отговорено 10 Декември, 2019 И моят е такъв и за сега (почти 4г.) е така. Няколко пъти на зима го вкл. към АЕЦ-а, щото зиме почти само градско и за кратко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #142 Отговорено 10 Декември, 2019 (Редактирано) Пробвай с гаранцията но няма да я признаят,нямаш основание за какво. Явно толкова е живота му и ако са го замервли след разряд примерно къси преходи това са показанията му. Ако алтернатора е изправен и нямаш утечка ,карай го не вярвам да те предаде но мисля че имаше тема за точно същата марка някой не беше доволен. Пробвай друг да му замери стартовия ток. Пробвай и да то разредиш но не трябва да пада под 10.5V, после заредиш, с цел малко да премахнеш сулфатизацията на плочите. Редактирано 10 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #143 Отговорено 13 Декември, 2019 Здравейте, взех това зарядно от фирмата http://www.emde-electronics.bg/зарядно-за-акумулатори-cb-6e-article2859.html И сега ще пробвам с него до колко може да се зареди. Преди това пробвах следното. Сложих мултицет и при палене воловете стигнаха 10.5. Оставих я малко 15мин да речем на фарове и воловете слязаха на 11.3. Завъртя и край не може да запали. Не зная сега как да постъпя да го връщам ли или. Зарядното има скала, показва 5 - 6А че зарежда. След малко ще отида да видя дали падат. Почна да зарежда с 13.2в стигна 13.3в и спрях да го меря, ще видя и него какво става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #144 Отговорено 13 Декември, 2019 Това 11.3 V на фарове при работещ двигател ли е. Алтернатора ти го няма никакъв,не зарежда. Това ти е проблема ти. Отиди да го видят но при някой който се занимава с това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #145 Отговорено 13 Декември, 2019 Не всичко е на загасен двигател, на работещ двигател показва 14.2в без фарове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #146 Отговорено 13 Декември, 2019 (Редактирано) Ок добре но 15 мин на фарове си е товар. 45 ah батерия няма голям капацитет ако забравиши някой консуматор, зависи от батерията ,лично мнение и от марката. Аз моя то смених от 45 Аh сложих 52Ah Yuasa. С предния 45 Ah бях забравил плафона едно денонощие и на сутринта не запали .Сега този наскоро пак забравих плафона,сутринта запали без никакъв проблем. Редактирано 13 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #147 Отговорено 13 Декември, 2019 Ами трябваше да видя нещо по голямо. Ама е нашия град избор няма. А и вече от Интернет акумулатор няма да взема. Въпроса е че съм слушал музика по час поне докато мия колата и си паля няма яд. Сега за 30мин музика и е тотал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #148 Отговорено 13 Декември, 2019 (Редактирано) Това се опитвам да ти обясня, този малкия акумулатор няма никакъв капацитет да се разрежда. Ако си го правил често това е довело до сегашното му състояние. Най-добре е оригинална батерия,ако не вземи нещо от тази марка сивата серия http://akumulatori.bg/335/Product/YBX5000#prodAnshor Редактирано 13 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #149 Отговорено 13 Декември, 2019 Да ясно, ами не е често да кажем 2 пъти в годината. Както и да е, ако не изкара зимата ще търся нещо. Тази Yassa 52 със същите размери ли е, дали ще я събера и аз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #150 Отговорено 13 Декември, 2019 Аз не я събрах но CRV 1ген няма там никъкво масто, освен за оригиналния размер. Имам тема пусната в раздела за моя модел как съм го събрал. Само да знаеш че и отиването на много по-голям ампеража също не добре,затова си позволих аз само с 7Ah по-голям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #151 Отговорено 13 Декември, 2019 Ами то оригиналния на хонда за моята кола мисля е 48Ач Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #152 Отговорено 13 Декември, 2019 (Редактирано) Ти май не следиш темата прочети пост№119,ще разбереш защо оригинален. Редактирано 13 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #153 Отговорено 13 Декември, 2019 Напротив след я. В предния ти пост каза че си завишил 7ач спрямо оригинала и затова таписах коментар, ама както и да е. Изпитват не изпитват японските батерии никой не знае, даже не знаеш колко е оригинална тази продавана в бг. Да не кажа колко малоумно е решението да сложат такава малка батерия. Защо? След като си има място за напълно нормален акумулатор. Просто колкото и уж да им са здрави колите, толкова и слаби места и нвдоизмислени има че... За тия пари които искат за нов автомобил са доста зле. Типичен пример е и полусоките. Бил много голям въртящия момент, 240 или 220нм и видиш ли за тва са разбива ли полусоките. Айде бе, ами нали се смята изчислява. Тия дизели с по 400нм трябва на всеки старт да сменят. То и за тва акорд спря да се продава в бг след 8ген... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #154 Отговорено 13 Декември, 2019 (Редактирано) Добре може да не съм обяснил за това го правя за теб. 45аh беше и още е при мен тази батерия,но не съм написъл че е оригинална,ако имах такава и аз да съм я сложил в колата нямаше да я смена. Сложих 52Ah Yuasa защото ми дойде за без пари,и вече втора зима върти много по-добре стартера от 45аh,52Ah Yuasa и не сдаде багажа при забравен плафо докато 45аh го направи. Това е моето наблюдение. Това което съм разбрал за частите на Хонда много точно изчислени,да с никакъв презапас,и нищо в повече . Полуаските ги скапваме ние като почваме да слагаме изгъзици в гумите и джантите. Хонда са казали скоростен индекс,теглови и размер ,кой ни е виновен че не го спазваме,и джанти Honda ENKEI Редактирано 13 Декември, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #155 Отговорено 13 Декември, 2019 Преди 5 часа, Nikito82 написа: Сложих мултицет и при палене воловете стигнаха 10.5. Оставих я малко 15мин да речем на фарове и воловете слязаха на 11.3. Завъртя и край не може да запали. Значи си оставил за 15мин фаровете на загасен двигател...!!!!! И кой дявол те накара да направиш това нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #156 Отговорено 13 Декември, 2019 Това го направих единствено за проба и да разред акумулатор, за да го зареди дя на ново. Ама кола дето акумулатора и не може да захарни една музика за 2ч думи нямам. Аз ако и сложа музиката от другата кола, трябва да пада в движение акумулатора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #157 Отговорено 13 Декември, 2019 @CARPERA Тва са глупости. Трябвало и оригиналните джанти и гуми да слагаме. Че те много джанти са по-леки от оригиналните на хонда. Просто са несметнати нещата, нищо общо няма това с полуоските. 13г карам и друга марка кола и и сложих и други джанти и гуми, един път не е претресла или разбила полуоски. Кола за толкова пари чисто нова с претенции за качество и да мк каже пе слабо място е полуоската, понеже 220нм са много голям въртящ момент, хайде моля ти се... 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #158 Отговорено 14 Декември, 2019 За сравенение - 74 Ач Berga Power Block - 1 час с включени къси светлини (фабричен ксенон) и LED габарити - едвам запали на 2,2 i-CTDi. Второ въртене може би нямаше да може да направи. @Nikito82Не бъркай стартерни с тягови акумулатори! Едните имат огромна площ и малка дебелина (стартерните), за да отдадат огромен ток за кратко време. Другите имат по-малка площ, но по-голяма дебелина, за да могат да отдават по-малък ток (в сравнение със стартерните), но за по-голям период от време. Ако слушаш 2 часа музика на която и да е кола с 40-45 амперчасов акумулатор, твърде вероятно е да не можеш да запалиш. Това не значи, че акумулаторът ти е изтощен. Просто няма възможност да отдаде толкова ток, колкото изискваш. Той може да поддържа музиката още 6 или 8 часа, но за стартера са други изискванията. Ако въртиш на стартер 30 секунди и акумулаторът отдава 440 ампера ток, може би няма да можеш да го направиш втори път, но със сигурност ще можеш да си пуснеш музика. Разбираш каква е разликата, нали? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #159 Отговорено 14 Декември, 2019 16 hours ago, Nikito82 said: @CARPERA Тва са глупости. Трябвало и оригиналните джанти и гуми да слагаме. Че те много джанти са по-леки от оригиналните на хонда. Просто са несметнати нещата, нищо общо няма това с полуоските. 13г карам и друга марка кола и и сложих и други джанти и гуми, един път не е претресла или разбила полуоски. Кола за толкова пари чисто нова с претенции за качество и да мк каже пе слабо място е полуоската, понеже 220нм са много голям въртящ момент, хайде моля ти се... Оригинални джанти да ,а гумите предписани за модела ти това написах аз. Можеш и да пробваш с такива щом за теб всичко е глупости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #160 Отговорено 15 Декември, 2019 Така, заредих акумулатора с въпросното зарядно, което тръгна с 6А и стигна до 1.5А. Явно акумулатора е бил доста изтощен. Стигна до 16.5в. Изчаках час о го изключих. За сравнение на другата ми кола сега в включих да зарежда о направо тръгна с 15.8 волта и 2.5А, а на хондата тръгна с 13.2в и 6А. Макар че на другата ми кола все се кара градско по 29км на ден сигурно с 6 7 палене та е доста по добре зареден. Да не казвам че сигурно 4г. Явно това, че имам оловни втулки на клемитр оказва влияние. Понеже хондата доста често карам и извън града и зарежда акумулатора. Но когато го за мерих уж зареден след около 30ч без да е закачен на клемитр показва 13.1в Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове