Rakeem 755 #41 Отговорено 22 Септември, 2019 преди 13 минути, Vorpatril написа: Пропуснах да спомена важна информация, за което моля за извинение. Вчера човекът спомена, че според него ремъка не е бил сложен правилно първоначално. Коментарът на Rakeem ме подсети (ама така е, като се пише посред нощ). Да не би да са го свалили при реглажа за по-лесно въртене на коляновия вал, респективно разпределителния и след това да не са го сложили както трябва. Просто цялата работа намирисва, след като проблемът се появява непосредствено след реглажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vorpatril 25 #42 Отговорено 22 Септември, 2019 преди 50 минути, Rakeem написа: Да не би да са го свалили при реглажа за по-лесно въртене на коляновия вал, респективно разпределителния и след това да не са го сложили както трябва. Просто цялата работа намирисва, след като проблемът се появява непосредствено след реглажа. т.е. препоръката е да се отиде пак при тях и да им се каже какъв е проблема и да се пита какво са правили? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 755 #43 Отговорено 22 Септември, 2019 Ами ти нали си ходил вече и са ти казали какъв е проблема, друг е въпросът ако са го сваляли дали ще си признаят. Знаеш ли кога е сменян за последно този ремък, ако не е скоро не виждам логика проблемът да се прояви точно след тях и те да нямат пръст в цялата работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #44 Отговорено 23 Септември, 2019 Пистовия ремък няма общо с реглажа и въртенето на коляновия вал! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 755 #45 Отговорено 23 Септември, 2019 Е че нали коляновият вал върти пистовия ремъка, как така няма общо! Че няма общо се реглажа, няма, но кой ги знае какво са правили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 430 #46 Отговорено 23 Септември, 2019 (Редактирано) Е какво да са правили. Откачили са маркуча на хидравликата от помпата и са оляли ремъка. По-лесно се маха капакът на главата така. Редактирано 23 Септември, 2019 от jijane 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vorpatril 25 #47 Отговорено 23 Септември, 2019 Днеска започна и някакво църкане да се чува. Ще мина утре сабахлем да се оплача и да видим какъв ше бъде подхода им. Това е важно, с оглед на това, че в София има една шепа сервизи за нашата марка. Аз съм един фрустриран клиент с дефицит на време и търпение,I can't keep calm. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vorpatril 25 #48 Отговорено 24 Септември, 2019 Здравейте, преди малко бях в Юби Ко. Според човекът, извършил реглаж на клапани, това вибриране на обтегача на пистовия ремък би могло да е в следствие на промяна в оборотите на двигателя след реглаж. За мен няма логика в това обяснение - оборотите не са забележимо променени, стоят си в нормалните граници. Обясни, че не е сваляй пистовия ремък за целите на реглаж. Не бил омаслен (не съм казвал, че е, човекът сам констатира и ми каза това). Относно фрустрацията ми (основателна или не), че този проблем се е появил след като си взех колата от тях нямаше някакво обяснение разумно. Дисутирах със собственика (мисля?), каза да се започне със смяна на самия обтегач, но не и със смяна на ремък. Смятам да процедирам по следния начин: - изчакам Слави да ми се обади днес дали е поръчал нов ремък; - плащам си новия ремък и го сменяваме. проверяваме дали хипотезата на Слави се доказва. - ако не се доказва, отивам при Юни Ко и сменявам обтегач; - спирам да коментирам работата на сервизи, щото е все тая и като не разбирам нищо, най - много да създам някоя интрига и лошо име на някого. Явно всеки има добри и лоши моменти. Ще пиша, само, когато се отстрани проблема и решението, което е приложено за тази цел. Поздрави, Д. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #49 Отговорено 24 Септември, 2019 Колега още от сега ти казвам че и в мотобокса(Слави-Овча Купел) си налучкват аз ходих 3пъти и след тия 3 пъти вече им нямам доверие. И на мен ми сменяха ремъци, ролки и какво ли още не Но резултат беше повече шумове отколкото преди да почна да им я карам. Сменяха ми всички течности в колата но каква беше изненадата ми като сам сменях дискове и накладки спирачната течност беше мътна и с някакви черни примеси. Последния път отидох да ми сменят жилата на ръчната те ми сменили течността в задния диференциал питам ама нали я сменяхме предишния път и те е нищо то си е за наша сметка ама жилата не ги сменили и пак и тях трябва сам да си ги сменям. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1508 #50 Отговорено 25 Септември, 2019 Да това с спирачната течност съм го виждал явно вадят само казанчето и го мият и наливат нова течност,или просто подменят тази само в казанчето. Сменял спирачна течност след сервизна смяна на същата долу в спирачния апарат е мътилка.Още по зле е и с течноста на съединителя там процедурата иска повече внимание, но а претупват за минути,и си готов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vorpatril 25 #51 Отговорено 23 Октомври, 2019 Смяната на ремъка не оправи нещата, смени се и обтегача. Ремъкът остана оригинален, 91 лв. (Слави каза, че неоригиналните имали 7-8 мм по-голяма дължина), обтегач на SNR за 140 лв., 30 лв. за труд, за всичко. Прецених, че няма да давам 350 лв. за оригинален обтегач, тъй като сменения беше такъв и дефектира на 72 к км. (реално, той не може да се счупи, защото пружината в него в 6 мм., но има някаква пластмасова планка, дето се прецаква, от там и започват шумове и ход - по обяснения на Слави, ако го цитирам правилно). Та, тъй. Първи ремонт на баба Хонда за 24к км. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1227 #52 Отговорено 23 Октомври, 2019 Преди 1 час, Vorpatril написа: Смяната на ремъка не оправи нещата, смени се и обтегача. Ремъкът остана оригинален, 91 лв. (Слави каза, че неоригиналните имали 7-8 мм по-голяма дължина), обтегач на SNR за 140 лв., 30 лв. за труд, за всичко. Прецених, че няма да давам 350 лв. за оригинален обтегач, тъй като сменения беше такъв и дефектира на 72 к км. (реално, той не може да се счупи, защото пружината в него в 6 мм., но има някаква пластмасова планка, дето се прецаква, от там и започват шумове и ход - по обяснения на Слави, ако го цитирам правилно). Та, тъй. Първи ремонт на баба Хонда за 24к км. И сега как е? Лично съм виждал (не на Хонда) как натягат обтегача и го изпускат без да искат,така изплющява,че ако има нещо пластмасово вътре гаранция се чупи.Та в този ред на мисли не живота му е 72 000 а на ....... . Но както и да е,не си бил там и нищо не може да се каже с категоричност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vorpatril 25 #53 Отговорено 23 Октомври, 2019 Ами, честно казано, сега, като паркирах вкъщи, пак се чува нещо, това е след стотина км каране. Отворих капака, като е "Р" (т.е., като не съм вътре и не мога да включа на "D", понеже съм сам), на пуснат климатик си хлопа пак, но се чува доста по-слабо. Доста ме изнерви този факт, уикенда ще ходя при Слави пак да видя, защо така се получава. До тук съм на 5-6 часа загубено време с този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vorpatril 25 #54 Отговорено 25 Октомври, 2019 Гурута, дайте идеи, какво би могло да доведе до това да се чува тракащ шум от току-що сложен обтегач на пистов ремък? Долното видео е от друг модел ЦРВ, но, по същество, проблемът е идентичен. Както отбелязах, ремъкът и обтегача са на 100 километра, а проблем има. Ще ми е интересно да чуя мнения, преди да посетя утре сервиза. Видео: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #55 Отговорено 25 Октомври, 2019 На това видео ремъка е за смяна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1833 #56 Отговорено 26 Октомври, 2019 На видеото , най-вероятно е от лагер на хидравличната помпа, или нещо ролко/лагеро подобно. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #57 Отговорено 27 Октомври, 2019 Здравейте колеги, Не знам дали това е точната тема, не намерих подобна за К24Z3, някой има ли личен опит със реглажа на клапаните. Препоръчителни стойности? 21-25 > входящи 25-29 > изходящи Това което не ми е ясно това толеранс в който трябва да се направят ли е или трябва да се направят на горна, за да може да слезнат на долна след експлоатацията. Стана ми интересно, понеже правихме реглаж вчера и, клапаните имаха по големи хлабини от описаните? А предния регулаж по сервизна книжка е преди 50к+ , правен в Швейцария. 27-28 > входящи 31-33 > изходящи Както и да е върнахме ги по средата на преоръчителните по книжка! Трябва да споделя че колата промени тотално поведението си в ниски обороти, стана много по динамична. Ще се радвам ако някой с повече опит даде мнение по този казос Благодаря предварително Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #58 Отговорено 1 Ноември, 2019 +1 към мнението на Emicha. И при мен има подобен шум, но е в пъти по- силен. Имам проблем в хидравликата и понякога на място волана се върти много трудно, все едно си без хидравлика. При подаване на малко газ нещата се оправят. В движение няма ядове. Смяна на хидравличната течност не подобри положението и скоро ще записвам час при Слави. Ти забелязъл ли си някакви проблеми с хидравликата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #59 Отговорено 1 Ноември, 2019 Айде добре . писах никои не се загледа на видеото ролката се разхожда напред на зад . 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 130 #60 Отговорено 1 Ноември, 2019 (Редактирано) Подкрепям мнението на фена, и при мен беше така. Ясно се вижда как белезите на обтегача се движат и претраква, още повече като е в начален стадий това се случва само когато се включи компресора на климатика, идентично както при мен, просто тогава усилието е по-голямо (признак за тръгнала пружина на обтегача). Ако се заслушате ще чуете тракането се появява, в момента, в който се включат перките за охлаждане, като следствие от включилият се компресор. Най-вероятно обтегачът е менте за да се разтрака толкова бързо. Между другото преди да избера какъв да си купя бях чел някъде, че на пазара има доста ментета и, че INA са що горе долу ок. Моят е на около 12-13к km INA и още си мълчи . Прави рекламация на Слави, той ще го оправи и сподели после как е минало. Като свалих старият OEM-ски обтегач беше щампован с "Made in Canada", INA обтегачът има същата щампа. Редактирано 1 Ноември, 2019 от diezz 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове