Jump to content
Vorpatril

Регулиране (реглаж) на клапани - CR-V III, 2.4

Recommended Posts

преди 13 минути, Vorpatril написа:

Пропуснах да спомена важна информация, за което моля за извинение. Вчера човекът спомена, че според него ремъка не е бил сложен правилно първоначално. Коментарът на Rakeem ме подсети (ама така е, като се пише посред нощ).

Да не би да са го свалили при реглажа за по-лесно въртене на коляновия вал, респективно разпределителния и след това да не са го сложили както трябва. 

Просто цялата работа намирисва, след като проблемът се появява непосредствено след реглажа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, Rakeem написа:

Да не би да са го свалили при реглажа за по-лесно въртене на коляновия вал, респективно разпределителния и след това да не са го сложили както трябва. 

Просто цялата работа намирисва, след като проблемът се появява непосредствено след реглажа. 

 

т.е. препоръката е да се отиде пак при тях и да им се каже какъв е проблема и да се пита какво са правили? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ти нали си ходил вече и са ти казали какъв е проблема, друг е въпросът ако са го сваляли дали ще си признаят. Знаеш ли кога е сменян за последно този ремък, ако не е скоро не виждам логика проблемът да се прояви точно след тях и те да нямат пръст в цялата работа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пистовия ремък няма общо с реглажа и въртенето на коляновия вал! 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е че нали коляновият вал върти пистовия ремъка, как така няма общо! Че няма общо се реглажа, няма, но кой ги знае какво са правили. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво да са правили. Откачили са маркуча на хидравликата от помпата и са оляли ремъка. По-лесно се маха капакът на главата така.

Редактирано от jijane
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска започна и някакво църкане да се чува. Ще мина утре сабахлем да се оплача и да видим какъв ше бъде подхода им. Това е важно, с оглед на това, че в София има една шепа сервизи за нашата марка. Аз съм един фрустриран клиент с дефицит на време и търпение,I can't keep calm.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, преди малко бях в Юби Ко. Според човекът, извършил реглаж на клапани, това вибриране на обтегача на пистовия ремък би могло да е в следствие на промяна в оборотите на двигателя след реглаж. За мен няма логика в това обяснение - оборотите не са забележимо променени, стоят си в нормалните граници. Обясни, че не е сваляй пистовия ремък за целите на реглаж. Не бил омаслен (не съм казвал, че е, човекът сам констатира и ми каза това). 

 

Относно фрустрацията ми (основателна или не), че този проблем се е появил след като си взех колата от тях нямаше някакво обяснение разумно. 

 

Дисутирах със собственика (мисля?), каза да се започне със смяна на самия обтегач, но не и със смяна на ремък. 

 

Смятам да процедирам по следния начин:

 

- изчакам Слави да ми се обади днес дали е поръчал нов ремък;

 

- плащам си новия ремък и го сменяваме. проверяваме дали хипотезата на Слави се доказва.

 

- ако не се доказва, отивам при Юни Ко и сменявам обтегач;

 

- спирам да коментирам работата на сервизи, щото е все тая и като не разбирам нищо, най - много да създам някоя интрига и лошо име на някого. Явно всеки има добри и лоши моменти. 

 

Ще пиша, само, когато се отстрани проблема и решението, което е приложено за тази цел.

 

Поздрави, 

Д.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега още от сега ти казвам че и в мотобокса(Слави-Овча Купел) си налучкват аз ходих 3пъти и след тия 3 пъти вече им нямам доверие. И на мен ми сменяха ремъци, ролки и какво ли още не Но резултат беше повече шумове отколкото преди да почна да им я карам. Сменяха ми всички течности в колата но каква беше изненадата ми като сам сменях дискове и накладки спирачната течност беше мътна и с някакви черни примеси. Последния път отидох да ми сменят жилата на ръчната те ми сменили течността в задния диференциал питам ама нали я сменяхме предишния път и те е нищо то си е за наша сметка ама жилата не ги сменили и пак и тях трябва сам да си ги сменям. 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това с спирачната течност съм  го виждал явно вадят само казанчето  и го мият и наливат нова течност,или просто подменят тази само в казанчето.

Сменял спирачна  течност след сервизна смяна на същата долу в спирачния апарат е мътилка.Още по зле е и с течноста на съединителя там процедурата иска повече внимание, но а претупват за минути,и си готов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на ремъка не оправи нещата, смени се и обтегача. Ремъкът остана оригинален, 91 лв. (Слави каза, че неоригиналните имали 7-8 мм по-голяма дължина), обтегач на SNR за 140 лв., 30 лв. за труд, за всичко.

 

Прецених, че няма да давам 350 лв. за оригинален обтегач, тъй като сменения беше такъв и дефектира на 72 к км. (реално, той не може да се счупи, защото пружината в него в 6 мм., но има някаква пластмасова планка, дето се прецаква, от там и започват шумове и ход - по обяснения на Слави, ако го цитирам правилно). 

 

Та, тъй. Първи ремонт на баба Хонда за 24к км.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Vorpatril написа:

Смяната на ремъка не оправи нещата, смени се и обтегача. Ремъкът остана оригинален, 91 лв. (Слави каза, че неоригиналните имали 7-8 мм по-голяма дължина), обтегач на SNR за 140 лв., 30 лв. за труд, за всичко.

 

Прецених, че няма да давам 350 лв. за оригинален обтегач, тъй като сменения беше такъв и дефектира на 72 к км. (реално, той не може да се счупи, защото пружината в него в 6 мм., но има някаква пластмасова планка, дето се прецаква, от там и започват шумове и ход - по обяснения на Слави, ако го цитирам правилно). 

 

Та, тъй. Първи ремонт на баба Хонда за 24к км.

И сега как е?

Лично съм виждал (не на Хонда) как натягат обтегача и го изпускат без да искат,така изплющява,че ако има нещо пластмасово вътре гаранция се чупи.Та в този ред на мисли не живота му е 72 000 а на ....... . Но както и да е,не си бил там и нищо не може да се каже с категоричност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, честно казано, сега, като паркирах вкъщи, пак се чува нещо, това е след стотина км каране.

 

Отворих капака, като е "Р" (т.е., като не съм вътре и не мога да включа на "D", понеже съм сам), на пуснат климатик си хлопа пак, но се чува доста по-слабо. Доста ме изнерви този факт, уикенда ще ходя при Слави пак да видя, защо така се получава. До тук съм на 5-6 часа загубено време с този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гурута, дайте идеи, какво би могло да доведе до това да се чува тракащ шум от току-що сложен обтегач на пистов ремък? 

 

Долното видео е от друг модел ЦРВ, но, по същество, проблемът е идентичен. Както отбелязах, ремъкът и обтегача са на 100 километра, а проблем има. Ще ми е интересно да чуя мнения, преди да посетя утре сервиза. 

 

Видео:

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това видео ремъка е за смяна. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На видеото , най-вероятно е от лагер на хидравличната помпа, или нещо ролко/лагеро подобно.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Не знам дали това е точната тема, не намерих подобна за К24Z3, някой има ли личен опит със реглажа на клапаните.

 

Препоръчителни стойности? 

21-25 > входящи

25-29 > изходящи

Това което не ми е ясно това толеранс в който трябва да се направят ли е или трябва да се направят на горна, за да може да слезнат на долна след експлоатацията.

 

Стана ми интересно, понеже правихме реглаж вчера и, клапаните имаха по големи хлабини от описаните? А предния регулаж по сервизна книжка е преди 50к+ , правен в Швейцария.

27-28 > входящи

31-33 > изходящи 

 

Както и да е върнахме ги по средата на преоръчителните по книжка!

 

Трябва да споделя че колата промени тотално поведението си в ниски обороти, стана много по динамична.

 

Ще се радвам ако някой с повече опит даде мнение по този казос

 

Благодаря предварително

 

Поздрави

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 към мнението на Emicha. И при мен има подобен шум, но е в пъти по- силен. Имам проблем в хидравликата и понякога на място волана се върти много трудно, все едно си без хидравлика. При подаване на малко газ нещата се оправят. В движение няма ядове. Смяна на хидравличната течност не подобри положението и скоро ще записвам час при Слави.

Ти забелязъл ли си някакви проблеми с хидравликата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде добре . писах никои не се загледа на видеото ролката се разхожда напред на зад  . 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям мнението на фена, и при мен беше така. Ясно се вижда как белезите на обтегача се движат и претраква, още повече като е  в начален стадий това се случва само когато се включи компресора на климатика, идентично както при мен, просто тогава усилието е по-голямо (признак за тръгнала пружина на обтегача). Ако се заслушате ще чуете тракането се появява, в момента, в който се включат перките за охлаждане, като следствие от включилият се компресор. Най-вероятно обтегачът е менте за да се разтрака толкова бързо. Между другото преди да избера какъв да си купя бях чел някъде, че на пазара има доста ментета и, че INA са що горе долу ок. Моят е на около 12-13к km INA и още си мълчи :). Прави рекламация на Слави, той ще го оправи и сподели после как е минало. Като свалих старият OEM-ски обтегач беше щампован с "Made in Canada", INA обтегачът има същата щампа.

 

 

honda_tensioner_1553223870_544f72ad1_progressive.jpeg

Редактирано от diezz
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...