Jump to content
Vorpatril

Регулиране (реглаж) на клапани - CR-V III, 2.4

Recommended Posts

Здравейте, 

 

Опитах се да намеря конкретна тема и инфорамция, но не успях от краткото проучване до момента.

 

След 20-тина хиляди километра, Хонде-то започна да притраква нещо и да къркори неравномерно, съвсем неподходящо за една изтънчена ламарина като нея. Леко съм притеснен, но се надявам да се следствие на това, че е време за първото реглажче и проверка на свещички (купена на 48к км., в момента е на 71200).


Слави ми обявиха по телефона 90 лв. и първа дата след 11 календарни дни, което не ме устройва.

 

Алтернативи за София, впечатления от работа, цени?

 

Мерси много!

 

Д.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако? Не съм правил реглаж при тях, но съм правил обслужване, смяна масло на скоростната кутия, спирачки и т.н. Впечатленията са ми положителни. Записвал съм си час за събота, приемчиците са много точни. Работят бързо и чисто, можеш да се качиш горе в "кафето" и да наблюдаваш процеса.

Ако правиш реглаж, питай и дали е необходимо почистване и адаптация на дроселовата клапа. За адаптацията знам, че е препоръчителна след реглаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, колега! В четвъртък ще я нося при Юби Ко - обявиха ми цена от 50 лв. Ще се опитам да не забравя и за въпроса, който ти засегна и ще пиша след това как е минало.

 

Има някаква игра на оборотите дори при работа на бензин, което не ми харесва, ще ги питам дали има връзка с клапаните и/или дросела. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно е за регулирането когато я закараш да изстине  двигателя.В менюала е описано колко да е температурата. Което не може да стане отиваш  и си я взимаш след два часа.При мен е така оставям я вечерта правят я на сутринта и я взимам на обед.

Внимавайте да не попаднете в сервиз да издоим клиента пък работата не е свършена.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

Важно е за регулирането когато я закараш да изстине  двигателя.В менюала е описано колко да е температурата. Което не може да стане отиваш  и си я взимаш след два часа.При мен е така оставям я вечерта правят я на сутринта и я взимам на обед.

Внимавайте да не попаднете в сервиз да издоим клиента пък работата не е свършена.

 

Мерси, зная, че трябва да е студена колата. Само не зная как бих могъл да установя дали реално е свършена работата, поне що се касае за реглаж на клапани?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
15 hours ago, Vorpatril said:

Слави ми обявиха по телефона 90 лв.

 

Това не е малко въпреки че почти сигурно включва чистене и адаптация на празния ход. Явно са вдигнали малко цените защото на мен ми взеха 80лв края на миналата година (K24A3). И аз скоро ще регулирам клапани на акорда като мислех за тях, но може би ще се насоча към Юби Ко. Чета много хубави неща за тях и не ме притеснява качеството на работа. Ще се радвам, ако пишеш впечатление след като си вземеш колата.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото мога да съм критерии за оценка на работата на специалисти, тъй като съм пълен дилетант, ще дам обратна връзка. Но разликата между 90 и 50 лева е двойна. Нямам проблем да платя каквото и да е, но имам проблем, ако е двойно над пазарните нива. Ще видим дали няма да има други такси при Юби Ко и за каква работа ще се плаща (т.е. дали се налага и се прави това чистене и адаптация на празния ход).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уточнете 50лв или 90лв това е само труд ,или в втория  случай включва гарнитура за капака на клапаните. Все пак се сменя гарнитура на капака на клапаните, ако е твърда и прегоряла и е хубаво това  да е комплект.

Не точно тези марки аз използвам ВикторРейнц

 

https://www.autopower.bg/гарнитура-на-капака-на-клапаните-honda-cr-v-3-2.4-d7352c59.html

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен миналата година за реглаж на клапани и чистене и адаптация на системата за празен ход ми взеха 80лв. Оставям колата, на другия ден я взимам готова и давам 80лв. Като цяло я оставих само за реглаж. Чистенето и адаптацията го направиха самоинициативно – явно е имало нужда. Това беше първи реглаж откакто я купих – ако не броим реглажа в друг сервиз 1 седмица по-рано, след който двигателят се разтрака заради грешни стойности на хлабините, които майсторът беше оставил.

 

Пак уточнявам, че става въпрос за акорд 7 K24A3

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли на лични да ми кажеш че кого беше оставил колата и в двата случая, описани от теб?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам проблем и тук да го напиша. Първият реглаж беше в сервиз, който не съм виждал никъде във форума да се споменава и е в едно село встрани от София, та се съмнявам някой да попадне случайно на него. При други обстоятелства с майстора се видяхме и ми каза, че проблемът е бил в системата/сайтът, от който е гледал стойностите на хлабините и му е подала грешни данни и ми се извини. Което обаче не ме върна като техен клиент.

 

Втория реглаж беше в сервиза на Слави (не помня кой точно прави реглажа) и нямам забележки никакви. Оттам досега като цяло имам добро впечатление.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Операцията е сравнително елементарна за всеки от моторите (2.0 и 2.4), може да се извърши от посредствен майстор за доста по-разумна цена, имайки предвид необходимия 1 час работа.

Почистване и адаптация са пожелателни, но в никакъв случай задължителни.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според представителят на Юби Ко адаптацията била нещо, което чува за първи път. Много съм бил чел. Дали е така, не зная. Времето и работата на колата ще покаже. Не бях там, когато са извършени работите. 

 

Взех колата след реглаж на клапани и на пръв поглед и палене работи една идея по-равномерно двигателя. Смениха ми и задните накладки.

 

Появи се, обаче, някакъв много странен шум, който се чува само, когато колата е на режим "D". Това е силно обезпокоително за мен, първо, защото преди да оставя колата сутритна го нямаше и второ, защото преди да оставя колата сутринта го нямаше. Утре сутрин пак ще карам 30 км до Юни Ко, за да обърна внимание на този проблем. 

Редактирано от Vorpatril
грешно членуване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва да караш голф и после хонда е противопоказно. Нямам идея колко де, бе, ка и ер серии съм им направил клапаните е на ни една не съм адаптирал нищо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, fenabg написа:

Тва да караш голф и после хонда е противопоказно. Нямам идея колко де, бе, ка и ер серии съм им направил клапаните е на ни една не съм адаптирал нищо. 

 

Здравейте,

 

не разбрах намека относно голф-а, но ще го приема като приятелска закачка. Както съм имаш възможност да отбележа, аз съм един обикновен потребител. По отношение на колегите, коментирали тук, относно адаптацията, може би ще е добре да обосновете накратко мнението си. Може би ще им е интересно (на мен би ми било) да научат нешо ново от специалист (без ирония).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачка е естествено. Няма нужда това е. Закачката е на фона на това, че  ваг груп и пепелника да си изхвърлиш, иска адаптация, щото няма му пусне осветлението. 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За чистенето и адаптацията съм писал и преди в друга тема. Аз лично извърших манипулацията при Слави, именно по негова препоръка. Поне както аз разбрах, желателно било да се прави след реглаж, но не задължително. При мен имаше леко тресене на двигателя на празен ход, което се реши по този начин. Процедурата така или иначе не е скъпа...

Редактирано от note

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, Vorpatril, моля те да споделиш по-подробно впечатленията си от Юби-ко, ако си ходил по-често, защото мислех да ги посетя за обслужване и да ми огледат профилактично колата, но нещо почваш да ме отказваш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Слави също казват за К24A3 (акорд 7ма) реглаж на клапани на 40к км въпреки газовата уредба. Нямам съмнение в компетентността му, но не бих взимал ничие мнение за чиста монета.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж ти! А за R20 казва, че при газ се прави на 20, а без газ - на 40к. Е, аз по принцип си имам едно на ум за майсторите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно адаптацията на системата за празен ход: в ръководството ми пише, че се прави на 120 хил. км.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, значи правилно ме е посъветвал, защото при мен това почти съвпада с последния реглаж. Може би преди този пробег няма значение, но след него е желателно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Pavel_Pavlov написа:

Относно адаптацията на системата за празен ход: в ръководството ми пише, че се прави на 120 хил. км.

Ако ресетваш компа също. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя комп съм го ресетвал 20-на пъти да речем и не се е налагала адаптация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 hours ago, Vorpatril said:

Според представителят на Юби Ко адаптацията била нещо, което чува за първи път. Много съм бил чел. Дали е така, не зная. Времето и работата на колата ще покаже. Не бях там, когато са извършени работите. 

Помисли пак дали да се върнеш там,като не са чували елементарни работи.

Какво направиха за какви пари смениха ли гарнитурата, какви стойности намериха,на колко направиха клапаните.

Ясно че е станало отидох оставих и взех и после? ???????????.

.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, note написа:

Между другото, Vorpatril, моля те да споделиш по-подробно впечатленията си от Юби-ко, ако си ходил по-често, защото мислех да ги посетя за обслужване и да ми огледат профилактично колата, но нещо почваш да ме отказваш...

 

Здравей, ходя при тях за втори път, първия беше за първоначално обслужване и смяна на два прокъсани предни прахоуловителя. Елементарна работа, не мога да кажа, че изобщо бих могъл да изразя мнение за тази услуга. Виж по-долу в този коментар.

 

преди 4 минути, CARPERA написа:

Помисли пак дали да се върнеш там,като не са чували елементарни работи.

Какво направиха за какви пари смениха ли гарнитурата, какви стойности намериха,на колко направиха клапаните.

Ясно че е станало отидох оставих и взех и после? ???????????.

 

Колега, след като взех колата, попитах управителя на сервиза как са били клапаните, именно с тази цел. Отговори ми, че "колегите му не са казали да е имало нещо притеснително". Мен, лично, това не ме устройва (надявам се от Юби Ко да четат). Още по-малко ме устройва да ми се дърви някой, че не разбирам нищо, вместо да ми обясни кое какво защо как и кога се прави, както е обяснил колегата Slavko по-горе (още повече се надявам да четете, Юби Ко). НАЛИ ЗА ТОВА ОТИВАМ ПРИ ТЯХ, ЗАЩОТО НЕ РАЗБИРАМ НИЩО. 

 

Другото, което ме учуди, е, че са установили, че са ми за смяна задни накладки (може би просто съм фрустриран от цялата работа). Аз не съм възлагал подобна проверка. Но колата ми е на 71 220 реални километра и я карам от както е на 48 330. Може да съм дилетант по техническите въпроси, но мога да слушам и слушам. Скоростната кутия не беше така, като си оставих колата вчера сутринта. 

 

Относно други сервизи - нямам абсолютно никакво доверие на които и да било. Но ще настоявам да отида при Слави, защото вече 3-4 пъти искам да отида (1 път нямаха оригинално масло, втори път ги нямаше в събота (ходих без да се обадя), 3 път, както писах по-горе, ми казаха, че могат след 11 дни да ме приемат).

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на Slavko и Vorpatril за подробностите.

По отношение на дросела, тъй аз го намесих в темата, и аз така си представях манипулацията. Затова съм написал:

На 17.09.2019 г. at 9:54, note написа:

дали е необходимо почистване и адаптация на дроселовата клапа

Да поясня: в моя случай бях оставил колата за профилактичен преглед (както правя всяка година), човекът явно е видял стойностите и работата на клапата и е констатирал необходимост. Факт е, че имаше ефект. Самият майстор свърза тази профилактика с реглажа, даже ме попита дали на последния реглаж (по спомени пробег около 125к) е правено почистване.  Може би идеалният момент да се извърши е именно след реглаж, не знам. Дотук с клапата, няма да я коментирам повече.

 

По отношение на Слави, аз съм се опитвал многократно да си запиша час тази година за разни дребни неща, дори и в момента се опитвам за обслужване - не мога да се свържа, а не ми е удобно да ходя на място без час.

 

Vorpatril, тъй като проблемът ти е по-спешен, май ще се наложи да отидеш директно на място.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 minutes ago, note said:

По отношение на Слави, аз съм се опитвал многократно да си запиша час тази година за разни дребни неща, дори и в момента се опитвам за обслужване - не мога да се свържа, а не ми е удобно да ходя на място без час.

По-рано през годината и аз нямах успех със свързването с тях, но последно време нямам проблем с това. Час записвам обикновено за след ок.3 седмици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за нова те попитъх дали искаш да отидеш втори път.

Така могат да направят доста ремонти по колата за да ти вземат пари.

Аз нямаше да платя за накладките,ако са искали щяха да се обадят и да питат ,как така  решават да харчат твоите пари без да питат.

Да за това не ходя в такива  сервизи един приема ,друг  върши работата , трети ти казва  нищо и няма.

Винаги искам сменените части, да без майстори не можем но понякога те вкарват в такъв филм  че години не можеш да излезеш от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не остана ли в София един читав сервиз, на който да си довериш Хондата? Аз например съм си взел масло от общите поръчки и няма къде да отида за обслужване и за преглед на ходовата част!

Извинявам се за офтопика, но ходил ли е някой в 1040 Subaru Workshop на околовръстното? Дали ще приемат една Хонда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата не е казал, че са му сменили накладките без негово съгласие, а че са констатирали, че са за смяна, в което няма нищо лошо. Във всеки един сервиз ще ти погледнат накладките, не е нищо сложно, еле пък ако си лети джанти, хората с това си изкарват парите, напълно нормално е. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Rakeem написа:

Колегата не е казал, че са му сменили накладките без негово съгласие, а че са констатирали, че са за смяна, в което няма нищо лошо. Във всеки един сервиз ще ти погледнат накладките, не е нищо сложно, еле пък ако си лети джанти, хората с това си изкарват парите, напълно нормално е. 

 

Потвърждавам, не твърдя, че са извършвани работи без мое съгласие. Извинявам се, ако съм дал повод за подобно тълкуване.

 

Намекът ми беше доста по-различен и е по отношение на шума от (това, което смятам, че е) скоростната кутия, и при евентуално доказване на хипотезата би граничила с безумие истината, но пък какво ли не сме виждали, дори от официални сервизи.

 

Може би просто съм фрустриран от това, че не ми се обяснява. Аз съм свикнал да обяснявам на моите клиенти много подробно всичко, с това си изкарвам хляба. Не бих допуснал подобно поведение като самоосигуряващо се лице в сферата на юридическите услуги. Ако продавам хляб в с. Кал-до-колене, може би. Обещавам по-съществени коментари от тук нататък, че темите се натоварват емоционално в даден момент, инак.

Редактирано от Vorpatril
Допълнение.
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да раздухме темата, аз за това сам извършвам  по елементарните обслужвания. 

Ясно ми е че  не всеки може да го прави , но немарливоста на определени майстори и свободните съчинения върху колата ми не допускам.

Извинявам се за неправилното тълкуване за смяната на накладки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега, важното е, че с автомата всичко е наред. Относно ремъка континентал е така, издава непрекъснато един звук, който понякога ме дразни, вътре почти не се чува. Преди време си сменявах моят обтегач (на CRV 2) с все ролката, оригиналният обтегач е INA, цена за моята кола с ролката около 150 лева. За твоята кола ако моторът ти е k24z4 обтегачът ти (31170-PNA-023) с ролката от тук е на цена 133 лева:

https://autoprofi.bg/obtqgashto-ramo-pistov-remak-pr2712349.html

А ако се поръча от Япония идва на същата цена, без пътя:

https://www.amayama.com/en/part/honda/31170pna023

 

Имай на предвид, че от autoprofi.bg лагерът на ролката, с която ми дойде обтегачът беше някакъв китайски, с него съм но си имам едно на ум, а при теб може да се смени само обтегачът без ролката ако ти е здрава.

Редактирано от diezz
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Vorpatril написа:

 

Въпросът е следният: как се е омазнил ремъка? Вариант 1: аз съм го омазнил, като си сменях маслото на хидравликата. Използвах фунийка, не си спомням да съм разливал, може и да съм. Не зная. Вариант 2: Юби Ко са го омазнили при първоначално обслужване преди 21 к. км., като се сменяваше всичко. Не мога да си спомня и потвърдя кое от двете би могло да е. Но, както изврещях по-горе, колата не бръмчеше така, както като си я взех от тях онзи ден. Не знам, е*а ли го.

 

 

Ти нали ходи да ти регулират клапаните и проблемът се е появил след това, ти кога сменя маслото на хидравликата? И как от едно омасляване ще се разхлаби ролката, голямо разхлабително ще се окаже това масло, то с ключ се изискват усилия, и дори ремакът да е омаслен може спокойно да се почисти с обезмаслител, кое налага смяната му, в какво състояние е? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, Rakeem написа:

Ти нали ходи да ти регулират клапаните и проблемът се е появил след това, ти кога сменя маслото на хидравликата? И как от едно омасляване ще се разхлаби ролката, голямо разхлабително ще се окаже това масло, то с ключ се изискват усилия, и дори ремакът да е омаслен може спокойно да се почисти с обезмаслител, кое налага смяната му, в какво състояние е? 

 

Маслото го сменявах преди около месец, или 3 хиляди километра, ориентировъчно.

 

Не зная как се разхлабва от масло ремъка. Може и да не съм разбрал правилно взаимовръзката между двете, от обясненията. Но факт е, че проблемът идеа от там (или поне засега с много голяма и почти пълна вероятност произтича от там).

 

Какво имаш предвид, колега Rakeem? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да спомена важна информация, за което моля за извинение. Вчера човекът спомена, че според него ремъка не е бил сложен правилно първоначално. Коментарът на Rakeem ме подсети (ама така е, като се пише посред нощ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...