Jump to content
HellMad

Компресор климатик

Recommended Posts

Здравейте колеги, 

 

закъсах го с компресора на климатика и питането ми е следното: на 1.7 бензин, различен ли е от другите двигатели, че няма намиране....

 

Ако някой сулзайно има, макар и сзупен - също ще е от полза.

Реално лагера е превъртял в шийката и сега създава луфт и търка в бобината и ще я запаля отново.

 

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не потърсиш в EBAY ? Там намерих на приятел за Нисан Ноут, търсихме из цяла БГ и нищо. Там намерихме втора ръка и дойде за около 250 лева.

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=compressor+a%2Fc+honda+fr-v&_sacat=0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж му какъв е парт номера и провери дали от Civic 7ма не е същият. Все пак и то е с 1.7 мотор D17. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,имам същият:keihin hs090l

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонт на компресора колега около 200 лв. Ако самия той е здрав . Моя беше стопил бобина ,лагера заминал и вибрации големи . В Пловдив го ремонтираха за половин ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

по-горе е посочено, че компресорът е keishin hs090l. Трябва да имате предвид, че след keishin hs090l обикновено има още няколко букви, които определят съответната модификация - т. е.  има различни варианти keishin hs090l, като разликата е в корпуса.

Поради развален компресор на моята Honda FR-V, купих нов компресор keishin hs090l, мислейки, че ще стане. Оказа се, че има разлика в корпуса/външната част. Затова, извадих всичко от стария корпус и преместих частите от новия, в корпуса от стария. Стана идеално, въпреки, че нищо не разбирам от климатици.

Внимавайте - преди да преместя частите, изчистих перфектно стария корпус.

При такава процедура, не забравяйте да сложите и съответното количество масло директно в компресора!

Също - преди да монтирате нов компресор, сменете дехидратора и промийте охладителната система.

Редактирано от hilmik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка взех нов от Autodoc. Хванах някаква промоция и излезе 700 лв (сташна прмоция :Д, обаче в България най-ниската цена след отстъпка беше 1712.56 лв). Старият ще го направя и него някога, понеже поражението не е голямо.

 

Благодаря на отзовалите се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.11.2019 г. at 12:39, kostasbg@yahoo.com написа:

Ремонт на компресора колега около 200 лв. Ако самия той е здрав . Моя беше стопил бобина ,лагера заминал и вибрации големи . В Пловдив го ремонтираха за половин ден.

Колега бихте ли дали някакви координати в Пловдив на този майстор? При мен компресора затяга и почва да грее сериозно. Майстора който поддържа колите ни препоръчва да купя нов. Към дата 03.06.2020 след отстъпките Ауто хелп - 1720лв. Ауто гранд -500лв. Втора употреба - звъних на 5 борси и 20-30 частни обяви - никъде нищо. Май ако не става с ремонт ще се купува нов.

Благодаря ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, мога да предложа nissens 89246 този модел ми излиза за моето фрв 1.8 Провери дали е същия или ми дай рама да проверя аз. За този модел цена нов 400лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Stiliqn86 написа:

Здравей колега, мога да предложа nissens 89246 този модел ми излиза за моето фрв 1.8 Провери дали е същия или ми дай рама да проверя аз. За този модел цена нов 400лв.

Моята е 1.7  и за този модел има три вида компресори. Трябва да бъде същият за да стане. Мога да кача снимка направена от майстора. Ако можете да се ориентирате по нея...

IMG-7419ce759d32d821d9da12b773e0057c-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SD7H15 Nissens и струва 340лв - чисто нов с гаранция :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По номера който е дал колегата sttekata не е на nissens излиза на thermotec, и ми излиза за цена 300лв. По добре дай рама да видя какъв модел е за твоята кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сервиза се намира на Карловско шосе в двора на бившите Great Wall. Тел. 0896125706. Красимир.

Редактирано от kostasbg@yahoo.com
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ляв волан ли е? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е с ляв волан това е номера на компресора - 38810RJH006

 

Виж в сайтовете и в autodoc.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, този модел ми го дава като замяна NRF 32072, ако те интересува може в интернет да му разгледате параметрите дали отговарят на твоя. А и цената му е по разумна 350лв.

Редактирано от Stiliqn86

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Stiliqn86 написа:

Здравейте, този модел ми го дава като замяна NRF 32072, ако те интересува може в интернет да му разгледате параметрите дали отговарят на твоя. А и цената му е по разумна 350лв.

Дайте някакви координати къде мога да го поръчам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същият ли е? Аз мога да ви го изпратя на адрес, защото имам отстъпка в магазин във Варна. Ако решите пишете ми на лично съобщение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Stiliqn86 написа:

Същият ли е? Аз мога да ви го изпратя на адрес, защото имам отстъпка в магазин във Варна. Ако решите пишете ми на лично съобщение.

Добър вечер , днес пристигна един компресор! Уж е по номера на рамата! Майстора го видя и рече - ще стане! Дали ще стане обаче ще разбера утре. Ако е същия ще ви споделя тайния път...😉А ако не е Стилиян ще дава телефон за връзка! Благодаря Ви за помощта и разбирането!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблеми само казваш и ще съдействам. Само да кажа и за други колеги, ако имат нужда от резервни части мога да помагам с добри отстъпки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съдействието!

На 9.06.2020 г. at 13:28, Stiliqn86 написа:

Няма проблеми само казваш и ще съдействам. Само да кажа и за други колеги, ако имат нужда от резервни части мога да помагам с добри отстъпки.

Реших проблема! Нов компресор със съдействието на майстора който ми обслужва колата - 350 лв. Наложи се и нов радиатор -130лв. И сега всичко е ОК! Лошото на колите втора употреба е,че няма как да провериш климатичната система докато не я купиш (колата)! Ако си имал късмет минаваш или само с дозареждане,или само със смяна на дехидратора! А ако си карък ,като мен - сменяш всичко с ново!

Желая Ви прекрасен ден и безаварийно пътуване!

Бъдете здрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте хора,нещо ми се скапа компа и се наложи нов профил! 

Още веднъж Ви благодаря за информацията и помощта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Не исках да създавам нова тема, тъй като не знам проблемът на моята Хонда дали няма връзка с компресора, но става дума за следното: от миналото лято, та и от по-рано при запалване на двигателя и първоначално включване на климатика в топло време най-вече, започва да се чува свистене от ремък и това продължава около 10 секунди, след което спира. Говорихме с майстора, който я поддържа и той казва, че нямало проблем- да си я караме така докато не стане постоянно свистене.. Мен това много ме дразни, а и не знам дали нещо друго не се прецаква в момента заради това, че не сме оправили проблема с ремъка. Като цяло климатика си бачка супер като изключим това свистене. Някой може ли да ми помогне с насоки какво и как да направим? Колата е Fr-V, 1.7.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр, имам проблем и ако може да помогнете да дадете идеи за решаване. Климатика го дозареждахме оказа се че имам само 270г фреон, дозаредихме до550г., колкото е по книга и сега не ще да работи климатика. Не тръгва компресора. При дозареждането се видя че вдига високо налягане на на тръбичката от купето за високото налягане прави към 26-27бара,на ниското е нормално към 3-4бара

Колата е хонда fr-v 1.8.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, моля за помощ относно закупуване на нов компресор за FR-V 1.7 бензин . Номер на рама - JHMBE17405S200568. Ще бъда благодарен, ако някой може да ме ориентира от къде и на каква цена може да се намери. Намерих 2-ра употреба за 250 лв. и се чудя дали не е по-добре да потърся нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,компресорите не са резервна част ,която се сменя като всяка оемска част.Те никога не са производство на Хонда ,а са 3 други марки.На всичкото отгоре ,като се намери нов компресор много често се налага подмяната на шайбата,съедителя и електромагнита.В общия случай проблема се решава лесно във всеки един сервиз за климатици,Компресора се сваля ,на него има два номера ,които не са оемски.Единия е за тялото ,а втория за муцунката.В сервиза решават кое да поръчат спряма конкретната ситуация.Гаранция се дава след пълна диагностика и промивка на системата.В 90 % новите компресори продавани в магазините не са нови ,а рециклирани. чисто нови има само китайски. С две думи бих препоръчал да оставиш колата в сервиз ,а не да търсиш части.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно нашите FR-V - тки са прокълнати с тези компресори... 

Моята на 182 К беше също с изгорял, когато я взех! 

В сервиза, където ми я стегнаха, платих към 400 евро за него...Поне знам, че ще карам с него до край... 😳🙈☺️

Редактирано от mitaka0007

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мслех като теб , ама на следващата година отново сменях компресор заради майстор професионалист дето се слага на всичко и прави всичко. Ама при втората смяна , смених пита, ТРВ, филтри, и всичко навън и чистене при професионалист.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, проблема е решен. Компресор 2-ра ръка - 250 лв. , запушен радиатор -  сменен с нов - 300 лв. с работа. Смяна на комресора - 80 лв. за труд. Към момента всичко е идеално :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. За пръв път пиша във форума. Привет на всички! Пиша относно проблем с моята Хонда Фр-В 1.7 125к.с. Имам проблем с климатика. Издава много силен звук на стържене на стомана. Отидох на един майстор за автоклиматици, каза веднага като го чу, че не е лагер, а е компресор. И въпроса ми е : да закупя ли нов компресор, защото като гледам цените ще излезе над 500-600лв, или да отида някъде и да го свалят и да го поправят ( от форумни отговори би трябвало да е около 250-300лв.) ? Благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какъв нов компресор можеш да намериш. Но в повечето случаи хубава марка нов компресор струва доста повече.

На старата ми кола рециклирах моя преди известно време, понеже имаше изтичане на фреон. За 4 години нямам проблеми, дори не ми се е налагало да допълвам системата. Тогава търсих и нов и на пазара имаше доста предложения за рециклирани качествени компресори, които са на сходни цени с нисък клас нови.

Ако твоя компресор е оригинален, т.е. OEM, аз бих проверил, дали може да се рециклира. Защото ще ти излезе по-евтино от нов рециклиран компресор, а също би карал дълго. Разбира се, важно условие е да имаш читав майстор.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор. Има и още нещо, което ме притеснява. Виждам, че новите са с различни характеристики. Различен брой на каналите, различни диаметри на шайбата, входящ отвор, изходен отвор.. Знаете ли как мога да проверя какъв точно е моят? И още нещо - преди няколко месеца не можех да си намеря вентилатор за парно и затова експериментирах и взех такова за Хонда Сивик 7. Знаете ли дали би се получило и с компресора за климатик? И накрая - има ли значение дали компресора е за 1.7, 2, 2,2 двигател бензин, дали може да е от Хонда Фр-В Дизел? Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, ivo_kostov написа:

 Знаете ли как мога да проверя какъв точно е моят?

 

По VIN номер, или да провериш на самия компресор какъв е парт номера, ако изобщо е видим без сваляне.

Един вариант е да въведеш VIN-a в japancars.ru и да намериш номера на компресора или да се обадиш в Бултрако.

Има вероятност един и същи модел/вариация на компресора да се използва и в други модели на марката, но единствения начин да се увериш дали ще стане е по този парт номер. Погледнах, че този двигател го слагат и в Civic 7, така че нищо чудно компресора да е един и същ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за информацията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги, чудех се дали да пусна нова тема, но реших да пиша тук след като става въпрос за климатика. Проблема ми е следният, когато се включи компресора на климатика на колата и падат оборотите за секунда две и се получава една вибрация. Когато е в обороти няма проблем, само когато е на едно място тогава е проблема. Мотора е 1.8 140к.с. автомат. Възможно ли да е компресора или нещо друго. Поздрави!

Редактирано от Stiliqn86

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...