Jump to content
milenium200

HONDA CR-V 2 2003- забива ми предницата когато потеглям

Recommended Posts

Здравейте имам проблем нуждая се от вашият съвет имам джип хонда црв 2 генерация автоматик газ бензин 2003 гд забива ми предницата когато потеглям и после се подобрява и на газ и на бензин регулирани са клапаните сменен е датчик за разпределяне на горивото катализаторът е изчистен свети ми чека форсирам я на место повече от 5 хиляди оборота не ще? и една специфична миризма на кабел на бакелит. При потегляне мисли сменени са маслата на деф и на скоростната кутия също така при натиснат педал до края също не набира не поема  моля за съвет благодаря ви предварително.–(При почистване на катализатора значително се подобри набирането но не е достатачно)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети си грешката и разбери защо свети чек-а, всичко останало са догатки и предположения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гледай оборотите на неутрална. Тогава прекъсвача слиза на 5000 оборота. И при ръчните скорости е така... някаква защита.

Рови из форума. Има тонове писано за диагностика. Ако не си по тая част, беги на елкон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Свещите кажи какви са и кога са сменяни последно.

Веднага скачах на газта, но щом и на бензин го прави ...

По-слабо или същото? 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен същия проблем при потегляне но само на газ забива, падат оборотите,при потегляне на баир да не говорим трябва да я дигна над 3000 оборота преди да почна да пускам съединителя :D, ако някои знае къде може да е проблема да пише.Иначе като цяло колата ми  се вижда мудна и на газ и на бензин(CR-V 2 Gen 2005 K20).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със забиването съм го играл (даже мисля, че съм го писал някъде във форума) - нови иридиеви свещи, реглаж на клапани и пренастройка на газовата и край.

 

Утре мисля да си сменя верните NGK иридийки (IZFR6K11) с Denso IK20TT ако времето позволява.

Ако някой желае може да тества NGK-то, в което има още мнооого хляб, само за пробата.

 

off-topic

Когато съм сам в колата и не мъкна багаж трупчето фърка. Е, по баира си е тегаво, когато не си в обороти ...

Хем искате да дърпа, хем багаж да носи, хем да не харчи, хем да сме нависоко, че и 2.0 атмосферка дефорсиран К20 на тон и половина крайно НЕаеродинамично купе ... Ми не става. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смениг с NGK-то,регулирах клапаните и настройка на газовата и пак го прави.Ако съм сам в колата на втора направо лети :D.Аеродинамиката много се усеща махна ли крака от газта и се едно удрям стена .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Каква е газовата,изпарителя трябва да е за над 150к. Филтрите и двата на газовата сменени ли са?Дюзите бързи ли са ,колко мм са газовите пътища, има много фактори които карат колата да  не върви на газ.Най главния газаджията който те лъже че толкова може газовата ,колата не е наред ходи си оправяй колата,пълни глупости смени газаджията,аз смених и газовата.

На бензин въздушен филтър да се провери в какво състояние е нищо че са казали когато сменяш маслото, карай градско в тоя прахоляк и чакай до е чист.От там и дросела се задръства, следва сваляне и почистване.Бензина филтъра сменен ли е ,от време на време слагай добавка да дюзи ,като се кара на газ се запушват, веднъж месечно или на два когато се сетя харча половин резервоар с добавка. 

Маслото в автомата  виж го ако не е розово смени го, то е пряко отговорно за динамиката на автомата.

Ако караш като пенсионер автомата, ЕКУ то помни и колата  става мудна. За колегата с автомата,мосло се сменя на ръчка поне две смени.

Не на последно място маслото 10хл км градско е смърт за всяко масло,задръстени двигател не върви.

Eто ти бюджетно масло направи две къси смени от по 2-3хил да излязат всички наслоявания и мръсотии от този двигател,аз правя и промивка с промивно масло 4л .

маслото за късите смени-

https://www.ato24.de/en/car-5w-40_5w-30-ato24.html

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих посъветвал колегата просто да отиде до някой сервиз и там да диагностицират проблема. Тук може само да гадаем..... това забиване може да е от много неща. При мен забиването беше силно изразено на газ, и по слабо на бензин. Бях сигурен че е от тоците нещо а то се оказа разтегната верига..... :(. Неприятна диагноза, но за нашите автомобили на 200 к + е нещо нормално. Иска си обстоен преглед и при нужда отваряне на капака на клапаните, да се видят хлабините и състоянието на веригата. Това е като съвет от мен на база преживявания.

Успех на колегата и дано да излязат свещи или бобина .......

P.S        Готов съм да поема критика от по вещите лица във форума :)   

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви днес ми казаха че показвало на компа датчик на  вала уре при друк майстор ще проверя мерси много на всички!

На 30.05.2019 г. at 13:12, milenium200 написа:

Здравейте имам проблем нуждая се от вашият съвет имам джип хонда црв 2 генерация автоматик газ бензин 2003 гд забива ми предницата когато потеглям и после се подобрява и на газ и на бензин регулирани са клапаните сменен е датчик за разпределяне на горивото катализаторът е изчистен свети ми чека форсирам я на место повече от 5 хиляди оборота не ще? и една специфична миризма на кабел на бакелит. При потегляне мисли сменени са маслата на деф и на скоростната кутия също така при натиснат педал до края също не набира не поема  моля за съвет благодаря ви предварително.–(При почистване на катализатора значително се подобри набирането но не е достатачно)

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 31.05.2019 г. at 18:43, dindin написа:

Свещите кажи какви са и кога са сменяни последно.

Веднага скачах на газта, но щом и на бензин го прави ...

По-слабо или същото? 

 На  бензин по слабо а свещите не съм ги пипал от когато е купена минах около 100 хиляди километра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, s.s.d.d. написа:

Сменяй ги!

 

Преди 9 часа, s.s.d.d. написа:

Сменяй ги!

проблемът е бил следният нямало синхронизация между разпределителният  вал и коляновият вал. Няколко причини разхлабена верига клапани  и др ??????????

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

100% верига. Търси оригинална! Колкото и да е скъпа.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 47 минути, milenium200 написа:

 

проблемът е бил следният нямало синхронизация между разпределителният  вал и коляновият вал. Няколко причини разхлабена верига клапани  и др ??????????

 

Това ако е така, мотора трябва да работи силно шумно във всички режими.

Преди 20 часа, milenium200 написа:

показвало на компа датчик на  вала уре при друк майстор ще проверя

Провери ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, zmiata29 написа:

100% верига. Търси оригинална! Колкото и да е скъпа.

Благодаря  колега жив и здрав!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, s.s.d.d. написа:

Това ако е така, мотора трябва да работи силно шумно във всички режими.

Провери ли?

проблемът е бил следният нямало синхронизация между разпределителният  вал и коляновият вал. Няколко причини разхлабена верига клапани  и др 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.06.2019 г. at 13:41, bguzuny написа:

Аз бих посъветвал колегата просто да отиде до някой сервиз и там да диагностицират проблема. Тук може само да гадаем..... това забиване може да е от много неща. При мен забиването беше силно изразено на газ, и по слабо на бензин. Бях сигурен че е от тоците нещо а то се оказа разтегната верига..... :(. Неприятна диагноза, но за нашите автомобили на 200 к + е нещо нормално. Иска си обстоен преглед и при нужда отваряне на капака на клапаните, да се видят хлабините и състоянието на веригата. Това е като съвет от мен на база преживявания.

Успех на колегата и дано да излязат свещи или бобина .......

P.S        Готов съм да поема критика от по вещите лица във форума :)   

Колега май ще излезеш прав за веригата ако може да ми кажеш цена на веригата и марка и да ли е възможно бтора ръка благодаря.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора ръка верига!?!?

Може ако я вземеш с двигателя.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, CARPERA написа:

Втора ръка верига!?!?

Може ако я вземеш с двигателя.

разбрах ви правилно :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това ти е грешката: P0341 (разминаване между валовете) значи верига ... Кофти.

 

Русе ти е на 100км. ако искаш питай @Markony за верига и евентуално смяната.

Може да се намери оригинален комплект за под 700 лв., евентуално само верига и обтегач за половината, ама не съм аз човекът, който може да каже дали можеш да си спестиш бананите и гарнитурата на капака примерно.

Колегата @Izanagi прави общи поръчки от CoxMotorParts (оригинални Хонда части). Иначе има FAI комплекти, но не знам дали си заслужава спестеното.

 

Отделно недей да форсираш на място над 4500 оборота ... :D  

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според Маркони, веригите FAI са добра алтернатива,но ако имаш възможност(финансова),търси НОВА оригинална. Аз съм купувал обтегача и веригата ОЕМ за 108 паунда за около още 100 са и водачите.

Редактирано от zmiata29
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, dindin написа:

дали можеш да си спестиш бананите

Ако някой може да каже дали могат дасе ползват старите, да свирка, че аз съм в голяма дилема, дали да ги купувам, исками се да ги спестя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това може да стане с оглед на същите и кой майстор ще ти каже ок  ,като като това е 50/50  и веригите се карат до последно и км не са реални ако не си  сменял ти комплекта. 

Това което аз знам спестил ли съм нещо по колата после ми излиза през носа двойно и тройно,иначе кефа голям първите два месеца че си спестил.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, milenium200 написа:

Колега май ще излезеш прав за веригата ако може да ми кажеш цена на веригата и марка и да ли е възможно бтора ръка благодаря.

Относно цените, не съм аз човека който може да помогне. Мога да споделя какво смятам да направя аз тази седмица. В Пловдив има сервиз който се занимава основно с Хонди. Препоръча ми го колега от форума, за което съм му много благодарен. Та .... пичовете ми предложиха верига (двете, защото нашите автомобили са с две вериги) на цена общо със труда 600 лв. Казаха че не е оригинална, била японска и ми гарантираха едни 200 - 250 хил. километра с нея. Аз до сега на автомобил повече от 90 хил. не съм навъртал преди да го сменя, така че ме устройва и не мисля, че ще съм първия нито последния с верига различна от оригиналната. Надявам се да не излезе някоя и друга карантия за смяна покрай веригата, защото тогава цената ще скочи, но това ще стане след като се отвори капака и се свалят старите вериги.

Дано да съм бил полезен. Не съжалявай за веригата, след смяната и ще си спокоен, и ще си даваш газ на воля. Автомобилите ни са добри, просто си искат поддръжка, но много хора не искат да го осъзнаят. Както каза майстора, всички искат като дойдат в сервиза и да чуят: Автомобила ти е перфектен, карай и си свиркай.

Е да ама не, козата си иска пръч :huh:

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, dindin написа:

Ако това ти е грешката: P0341 (разминаване между валовете) значи верига ... Кофти

5703(po341)  Това е грешката която изписва!

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво двигателно масло препоръчвате за хонда црв 2 генерация досега съм карал с castrol 10/40

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Първо почти съм сигурен,че не си карал с Кастрол,просто това е маслото с най-много ментета и да намериш оригинално е почти невъзможно.Второ с 10w40 карах първата си кола,която беше модел от 1985г. ако си направиш труда да почетеш малко ще разбереш какво е маслото за колата ти.Съвета ми е да минеш поне на 5w30,за маслата специално едва ли има друг форум,който да обръща толкова внимание на тях, почети темите и си избери марка и вискозитет.Ако пък някой майстор ти е давал съвет да слагаш по-гъстичко масло понеже колата вече е на километри,спокойно може да го извъртиш с крика по главата и да го отървеш от мъките и без това от него майстор не става.

Редактирано от zograffa
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, milenium200 написа:

Колеги какво двигателно масло препоръчвате за хонда црв 2 генерация досега съм карал с castrol 10/40

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, milenium200 написа:

Колеги какво двигателно масло препоръчвате за хонда црв 2 генерация досега съм карал с castrol 10/40

Аз карам с 0/30  Ravenol,  което поръчах от общите поръчки във форума. Колата ми е на 295 000 км. и от смяна до смяна доливам общо 700 мл. което за мен е допустимо. Ако не ти се дават пари за Ravenol си купи масло Wolf със вискозитет максимум 5/30 и си свиркай. Вероятността да попаднеш на ментарлак при по известните марки масла е доста голяма, така че ти си решавай. Все пак по темата с маслата всеки си има мнение, за това почети из форума и ще ти се изясни картинката, обяснено е от доста по-вещи хора в областта от мен.      

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 4 часа, milenium200 написа:

досега съм карал с castrol 10/40

 

Добре, че отвори приказка, та да не ме обвинят нещо колегите във фанатизъм. :D

Тя веригата си има живот, така е, но с грешното масло го скъсяваш.

За протокола едно време 5w40, сега 0w20 или 5w20.

Вискозитетът е важен, но не е единственото.

 

Колегите горе са прави - кой знае с какво масло си карал всъщност. :)

 

Като смениш веригата поне гледай да не правиш същата грешка. 

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой да е сменял верига в АутоБокс, Овча Купел при Слави. Имате ли някакви отзиви и колко горе долу излезе всичко ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...