ceco_accord 5437 #321 Отговорено 1 Декември, 2020 Нещо не си ме разбрал. Говоря за вкл. на дългите от застигнатия автомобил, ако няма насрещно движение, за да осигури видимост пред себе си за застигащият го. Ясно е че при наличен насрещен се кара на къси и застигащият ще изчака разминаването, за да предприеме изпреварване. Как да го направи, ако няма достатъчна видимост напред, понеже този пред него не се сеща да вкл. дългите и да му я осигури? Човещинка е и съобразителност. Друг е въпросът че при мъгла и снеговалеж дългите дразнят и не са препоръчителни, но говорех за нормално нощно време без метеорологични усложнения. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1161 #322 Отговорено 1 Декември, 2020 Логично мислиш, но "Нане не иска да е добре,Нане иска Вуте да е зле". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5437 #323 Отговорено 1 Декември, 2020 Не е от тва, а чиста проба несъобразителност, или лоша подготовка + малък житейски опит. Нане едва ли сака Вуте да му светка изотзадзе, а он да го не пуща. Не вярвам че и на пътя сме като в детсата градина и си играем на прееби другарче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1507 #324 Отговорено 2 Декември, 2020 Напротив, играем си. Вчера ми направиха проверка на спирачките, защото: Карам си камиона по междуградски път с ограничение 60mph. Аз съм на 55, щото повече не може. Обаче от една ферма се подава кола и понеже аз съм с камион, който не е състезателен, защо да не излезе селянина пред мен, така и така съм бавен. Та излиза той смело без да е преценил с колко карам аз, в следствие на което аз намалявам до 20mph. Селянина вижда, че му се лепвам отзад, и ускорява .... до 30mph.!!! Цифром и словом на половината от разрешената скорост. Аз съм си залепен за него, токлова близо, че го виждам, как ме гледа в огледалото, ама не ускорява. Вместо това пипа спирачка. Аз обаче не съм вчерашен и бях вече подготвен, че тоа ще ми прави брейк чек. След една миля сви в пресечката. Тааааа тетака. Нане и Вуте ги има и на острова. 1 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5437 #325 Отговорено 2 Декември, 2020 Ти си внимавай - "плътен селтик" има навсякъде. Нали знаеш - "човек може да излезе от село, но да изкара селенията от себе си е трудна работа". Извънградското пътуване си е някакъв разчет и темпо, макар че казват "пътят време нямал". Но като излезе зиме пред теб от калищата некой чичак по джапанки и с летни гуми на гоуфо и затвори пътя, та чак по новините ви дават - меко казано не е приятно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1507 #326 Отговорено 2 Декември, 2020 (Редактирано) Препоръчителен родителски контрол - ЗАБРАНЕНО ЗА НЕПЪЛНОЛЕТНИ! Ако не псуваш, докато караш, значи не следиш пътната обстановка! п.п. Напълно го разбирам псуващият, бил съм на негово място, ама не съм псувал 6 минути. Редактирано 2 Декември, 2020 от Krasi-mir 8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1161 #327 Отговорено 3 Декември, 2020 Точно за това говорих в пост 322. На всички ни се е случвало за съжаление. Това "Нане" от маджарско не го прави за първи път 100%. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5437 #328 Отговорено 3 Декември, 2020 Краси, едно време пътувах по Европата с 1 колега, та тоя мил и драг, можеше половин час да псува без да се повтаря. Иначе на таквизи им влизаш в слип стрийма и ако не си по-тежък, ги резваш у некой баир като "клекнат" и земат да свалят предавки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1507 #329 Отговорено 3 Декември, 2020 (Редактирано) Точно така. Всички са ограничени на 90км/ч. Изпреварването зависи от товара и мощността на камиона. На острова ограничителя е на 55mph. Не знам, защо, ама всички камиони на големите вериги хранителни магазини са ограничени на 52mph. Тях ги отнасям като пътен знак. Останалите на баира, щото обикновено съм празен на отиване и полупразен на връщане. Ако този пред мен кара с 54, дори и с 53, изобщо не тръгвам да го изпреварвам на равното. Стоя си зад него на АСС до следващия баир. edit: Камионите са ми бели ядове. Повече псувам неадекватниците с леки коли, ама за тях ще разказвам следващия път. Редактирано 3 Декември, 2020 от Krasi-mir 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5437 #330 Отговорено 4 Декември, 2020 Да те изпреваря? Тая сутрин - по 2 ленти в посока, аз съм в моята лява и на мигач чакам насрещното движение да се източи. От там и в двете ленти по 5 - 6 коли - пуснати от предния светофар. Води ги 1 бакшиш и пуска аварийките, па спира в дясната си лента, на 3 метра от пресечката за която чакам. Около него изведнъж настава суматоха! Изненадани са всички. Тези зад него бегат у лево, тея дека са у лево, бегат през двойната непрекъсната осева в следващата лента, тоест сите срещу мене и набиват спирачки. Да уточня че това кръстовище е на лек полегат (десен за тях) завой и бакшишът знае че е кофти участък, знае и знака забранено спирането, знае и че от светофара на 150 метра по-назад е тръгнал с още дузина коли и всеки гони следващия семафор и бърза за нейде. Няма да повярваш, но всичко се размина, дори бакшиша не го наби никой, колко сме бързореагиращи сутрин и толерантни! Аз всъщност само гледах, спрял на място и мигащ, понеже нямам полезен ход. Зад мен и в дясната ми лента също имаше движение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5437 #331 Отговорено 4 Декември, 2020 Аз принципно внимавам с таксиджиите, щото беладжиите сред тях са доста и вероятно не само у нас. Ето какво предприемат китайците - ванчета без водачи с 4-то поколение автопилот. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1507 #332 Отговорено 4 Декември, 2020 (Редактирано) Верно ме изпревари! Със изстрел точно в десетката! Бакшишите навсякъде явно са наглеци. Преди 2 часа, отивам с 18т камион при клиент на главната на едно градче. Еднопосочна, половината платно за движение, другата половина автобусни спирки, такси стоянка за 8-10 коли и две паркоместа за товарно/разтоварни работи. Автобусната спирка свободна. Цялата стоянка пълна с таксита. На двете места за товарене също пълно с таксита. Спирам на аварийни на автобусната спирка, зад последното такси и нежно подсвирквам три къси. Едното такси веднага се махна, ама другото само се премести една кола напред. Крайно недостатъчно да се събера, все още съм си на автобусната спирка и зад мен вече чака автобус. Пак три къси, нежни подсвирквания - никаква реакция. Слизам - "Мейд, какво правим?!". Онзи наглец - "Ми чакаме да се освободи място на стоянката!". Аз - "Е да де, ама аз съм в нарушение, спрял на автобусната спирка, докато ти чакаш място на моя лоудинг бей!". Пича си затвори прозореца и продължи да си чака. На същото място, преди време, местата за товарене бяха заети. На стоянката 2-3 таксита, останалото празно. Спирам аз гордо на стоянката, щото празно, а аз имам работа за 5-6 минути. Еееееййййй, ония и тримата скочиха от такситата на революция, щяха да изнесат камиона на ръце. Щото съм нямал право да спирам там. Тааа, тетака. Редактирано 4 Декември, 2020 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5437 #333 Отговорено 4 Декември, 2020 Всеки вече си знае правата, ама правото на другите е "техна си рАота". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fen8 25 #334 Отговорено 4 Декември, 2020 Какво мислите, как се определя предимството при изпреварване колона ? Първия дава мигач, но 2 коли след него някой тръгва, кво правим чакаме или се бутаме ? Ония ден имах подобен случай, давам мигач и изнасям, предницата мина запуших и си викам тръгвам като видях че 2 коли след мене имаше излезнал и се заби и почна да свири. Кой е виновен.... голяма селения, всеки бързa и все другия му виновен, няма оправия , но пък често срещам разумно каране , нищо че и аз правя грешки повечето са доста спокойни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fen8 25 #335 Отговорено 4 Декември, 2020 Друг случай същия ден. Hа кръстовище преди светофар 3 коли минават, като ако спре още една кола и ме запушва. Kаква марка кола спря и ме пусна ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1028 #336 Отговорено 4 Декември, 2020 Ако някой те изпреварва, нямаш право да го засичаш. Трябва да пропуснеш всички движещи се в лентата, в която искаш да навлезеш. Ти си в нарушение в този случай (първия) 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5437 #337 Отговорено 4 Декември, 2020 Преди 2 часа, Fen8 написа: Какво мислите, как се определя предимството при изпреварване колона ? Първия дава мигач, но 2 коли след него някой тръгва, кво правим чакаме или се бутаме ? Ония ден имах подобен случай, давам мигач и изнасям, предницата мина запуших и си викам тръгвам като видях че 2 коли след мене имаше излезнал и се заби и почна да свири. Кой е виновен.... Както си го написал, все едно обясняваш 2 различни случая! Едно е изпреварване в колона, друго е ако тръгваш от място, но и за 2-те законът е ясен - на теория. Гледаш в огледалото и ако има някой в лявата лента - осигуряваш му предимство. На практика си има тънкости, тъй че хем да си законен, хем да не те ебават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1763 #338 Отговорено 5 Декември, 2020 (Редактирано) Винаги в огледалото и ако няма тръгнал в лявата лента,си ти наред. Но го има и момента на преценка и позициониране,на автомобила ти,по в средата до осовата линия. По този начин,още преди да си пуснал мигача си индикирал на задния,че ще тръваш. Има и изключения,от тези с "черните германци" които не те е@@ват и са готови да минат през теб. Редактирано 5 Декември, 2020 от JHM 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1161 #339 Отговорено 5 Декември, 2020 +1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fen8 25 #340 Отговорено 5 Декември, 2020 Не съм се изразил правилно явно. И двамата излизаме заедно аз съм първи и дадох мигач преди него 2 коли след мен тръгва той, само че той натиска и се залепи зад мен по-бързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 221 #341 Отговорено 5 Декември, 2020 (Редактирано) Първо включваш мигач, след това поглеждаш в огледалото и ако няма изнесъл се вече в лявата лента зад и в страни от теб действаш. Друг е въпросът дали този който е зад теб и е видял мигача, не реши да се надпреварва с теб. Има и друг много важен въпрос - кога се включва мигача, ако си го включил в последния момент преди да излезеш вляво не чакай някой да ти отстъпи предимство, напротив ти си грешника и виновния. Това с не навреме подадения мигач е много противно и мен специално адски ме дразни, готов съм винаги да отстъпя но когато другия знае какво иска и навреме е "показал" какво смята да прави. Редактирано 5 Декември, 2020 от CCord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 700 #342 Отговорено 5 Декември, 2020 На мен ми прави впечатление, че културата при смяна на лентите, конкретно в София и за софианци(софийска регистрация) е много ниска! За последната година имам над 10 случая, в които съм се разминавал на косъм и то благодарение на това, че го имам на ум, бдителен съм и съм реагирал или със спирачки, или с клаксон, просто някои си карат така, сякаш са сами на пътя, което е пълен абсурд. Вчера си карам по Черни връх посоко околовръстното и една хубавица с Х5-ца, караше до мен отляво и в един момента почна да ми навлиза в лентата, ако не й бях свирнал щеше да ме удари. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5437 #343 Отговорено 5 Декември, 2020 Тея "гледат от високо", едва ли е нарочно - сигурно не те е видяла. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 700 #344 Отговорено 5 Декември, 2020 To в нито един от случаите не е било нарочно, просто не си правят труда, дори да си погледнат в огледалото преди да предприемат маневра, то за това има по една камара ПТП-та на ден в столицата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1028 #345 Отговорено 5 Декември, 2020 Аз пък не съм на това мнение. Даже като карам в Пловдив е по-зле според мен. Мисля, че просто защото трафикът в София е по-интензивен, чисто статистически е по-вероятно да срещнеш някой такъв на пътя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5437 #346 Отговорено 5 Декември, 2020 Преди 1 час, Rakeem написа: To в нито един от случаите не е било нарочно, просто не си правят труда, дори да си погледнат в огледалото преди да предприемат маневра, то за това има по една камара ПТП-та на ден в столицата. Това е проблема на новите скъпи коли. Имат система за следене на "слепите зони" и човек отвиква да се занимава с "подробности". Карал съм такава, а и са ми споделяли собственици - уж е сигурна работа, но не е 100% гаранция и биват злепоставяни. Засеченият няма как да знае водача ли е льольо, или софта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 700 #347 Отговорено 5 Декември, 2020 То там е работата, че нито 'засечения', нито закона, го интересуват тези подробности. Щом си седнал зад волана ТИ, с ясното съзнание, си поел ангажимента да запазиш живота и имуществото на останалите, а вече друг е въпросът, доколко това се осъзнава или поне докато не е станало късно. То е ясно, че нещата вървят на зле, идва поколението на видеоигрите и безотговорностите, така че дано поне системите сработват и да компенсират. Наскоро пак имах ситуация, в която бях косвен участник: карам по магистралата и изчаквам един зад мен да изпревари, за да тръгна и аз, в момента, в който изпреварващия почна да се изравнява с този пред мен, същия тръгна да му навлиза в платното и ако не му бях надул клаксона щеше да стане мазало. След това като се изравних с него го гледам продължава да си ръчка в телефона....та дай боже по-скоро всички да караме умни коли, че май друго спасение няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5437 #348 Отговорено 5 Декември, 2020 Умните коли не са панацея. Напоследък пътувам из държавата - денем / нощем. Еми, единствените на които мога да разчитам са профи шофьорите на ТИР-овете. Удоволствие е да застигнеш някой, да ти пусне дълги - та да видиш пред него, да ти даде мигач, ако е свободно, да му мигнеш с аварийките като го изпревариш и да ти цъкне дълги за поздрав. Даже някои са досетливи, та като са в колона ми оставят място да се прибера между тях. И принципно помежду си са колегиални - много ме кефи като се изпреварват взаимно, задният да цъкне миг на дълги, за да покаже на изпреварващия го, че прицепа го е надминал \нощем на огледалата не се вижда добре/ и вече може да се прибира. Това - афтобусаджии, или онези с прицеп самосфалите - повечето не са стока, а да не говорим за товарни буслета или "баничарки". Останалият трафик ми е по дефолт под подозрение, добре че не им давам време, или нужда за реакция. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1507 #349 Отговорено 5 Декември, 2020 Преди 3 часа, ceco_accord написа: да му мигнеш с аварийките като го изпревариш и да ти цъкне дълги за поздрав. При нас по-често срещано е примигване с мигачите, отколкото с аварийни. Като ми светне с дългите да се прибирам му цъкам 2-3 пъти ляв-десен мигач за да му благодаря. По-лесно е, защото ключа за мигачите е на волана, пипаш само с пръсти, без да си сваляш ръката от волана. Бутона за аварийните е някъде настрани на таблото и даже поглеждаш към него за да го натиснеш. Аварийните ги ползваме по-скоро за "извинявай", отколкото за "благодаря". Друго - присветването с дълги при нас означава даване на разрешение, т.е. "виждам те, можеш да правиш, каквото там си решил да правиш (излизане от път без предимство, престрояване, завиване, изпреварване ...)". Не знам, в България нещата май започват да се променят, ама до скоро светкавицата означаваше "къде си тръгнал бе идиот, твойта ......... и т.н.". Преди време имах ситуация на магистрала "Тракия". Настигам кола, цъкам мигача и се изнасям.да изпреварвам. Да, ама той настига камион и също цъка мигача и тръгва да изпреварва (дали ме е видял, не знам). Преценявам моята, неговата и на камиона скорости, махам крака от газта и мигам с дългите. Оня като се шашнА, като намАааа едни спирачки, като взе да криволичи, щяхме се изтрепем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5437 #350 Отговорено 6 Декември, 2020 2-3 пъти ляв-десен мигач за да благодаря вече няма как да ползвам с Ледженда. Като пипна лостчето и тя пуска 3 мигвания, та не става някак с 3 леви / 3 десни / 3 леви. И тук нещата означават каквото там, но зависи кой ги знае и как употребява / възприема. Като в оня виц е - "... ама тя как ти се смя - ха ха ха, или хи хи хи". 1 мигване с дългите си значи КАТ, или "давай", а 2 и повече са вече "да го дам на ... ". Светлинния клаксон обаче ползвам рядко денем, понеже пали и късите, а баластите им се чудят - ко стАа бе! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 700 #351 Отговорено 6 Декември, 2020 Ееее 2 премигвания все още са си в добрия тон или поне в моя случай с толкова се разбирам с хората и не съм останал с впечатлението, че мислят, че ще ги таковам, вече от 3 нагоре с нервни интервали.... Интересно ми е как показвате на другия, че кара без фарове, аз често срещам такива ентусиасти и какво ли не съм пробвал, с премигване, с изключване и включване на фаровете, комбинация от двете и до сега имам само един дето ме разбра и то вчера на магистралата, времето беше мрачно, ръмеше и имаше мъгла, условия, при които дори и да не го изисква закона, си длъжен да караш на фарове...та застигнах един черен Джийп, без никакви светлини отзад и си викам този кара на дневни, изпреварих го и отпред няма никой....оставих го да ме изпревари...2 пъти дълги + он/офф на късите, около 5-10сек. никаква реакция и изведнъж, хоп, светна отзад + аварийки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1507 #352 Отговорено 6 Декември, 2020 преди 22 минути, Rakeem написа: премигване, с изключване и включване на фаровете, комбинация от двете Те такате и аз. Ако е на магистралата го изпреварвам и включвам цветомузиката. Аварийни, мъгла, цъкам леко и спирачка, само колкото да светне. После гася всичко и, кой разбрал, разбрал. Някои се усещат, пускат си фаровете и ми присветват с дълки за благодаря, други не. Един неадекватник даже се амбицирА, изпревари ме, засече ме, направи ми "брейк чек", ама не си пусна фаровете. А беше, както го описваш ти - привечер, сумрак, мъгла, дъжд, черен немски премиум. Абе всички екстри за камара от смачкани ламарини на магистралата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 700 #353 Отговорено 6 Декември, 2020 Е тоя е бил от батките и го е възприел на въпреки, с такива екземпляри всякакъв опит за колегиалност и човещина е глас в пустиня. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5437 #354 Отговорено 6 Декември, 2020 Аа, и от тях има културни. Днес не бързах и дадох десен мигач на 1 нов черен баварец 7-ма - дълга база и като ме изпревари, мигна с аварийките за мерси, ама може зад волана да е бил не собственика, а частният му шафиор. 12 hours ago, Rakeem said: Ееее 2 премигвания все още са си в добрия тон или поне в моя случай с толкова се разбирам с хората и не съм останал с впечатлението, че мислят, че ще ги таковам, вече от 3 нагоре с нервни интервали.... Днес на 2 пъти така интензивно ми святкаха, та успях да намаля пред триногите в драките - дано е било достатъчно и не получа КАТледни картички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1507 #355 Отговорено 7 Декември, 2020 Извинявям се, че не е за бългярските шофьори, яма и английските идиоти ми идват в повече. Поредният локдаун свърши и всичкото идиот излезе на пътя. Като за начало любимата ми темерутска изцепка: Магистрала, ограничител на 56mph. Гледам в огледалото нек'ъв се засилил и ме изпреварва. Точно, когато се изравни с кабината ми започна да намалява. Нали съм си профи, веднага разбрах накъде вървят нещата и се подготвих физически, и психически. Последва рязко прибиране пред мен, в опасната ми зона и рязко натискане на спирачка, щото след нема и 100м трябва да излезе от магистралата. Ако не бях готов, това директно щеше да ми задейства аварийната спирачка (AEBS) и да ме залепи за стъклото. Вместо това - газ до ламарината, дълги, аварийни и клаксон, и се изнесох. Изпреварих го още преди да е влязъл в отбивката. Цялата дандания, само за да спести нема и 3 секунди. Малко след това станах участник в клипа по-горе. Настигам камион, ама се бях отплеснал и не забелязах навреме, че АСС-то ме е свалило на 50 зад него. Настъпвам и тръгвам да го изпреварвам. Онзи миндил, точно в този момент реши да ускорява. Ако не беше от голяма хранителна верига, т.е. ограничител на 53, нямаше да ме пусне да го изпреваря. Магистралата свършва след около 200м и продължаваме по двупосочен път. Пред мен колона от 7-8 коли, водени от трактор с ремарке. Във огледалото зад мен летяща кола. Тъкмо влизам в двупосочното, колата ме изпреварва и се опитва да мине и пред колата пред мен. Онзи естествено не я пусна, ама аз, нали съм джентълмен, няма накъде, трябваше да я пусна. Откровено руса английска патка, даже две. Няма мигачи, няма сори, няма тенкю. Градско. Пред една, да го наречем "английска баничарница" спрели 3 коли. Не че е разрешено, ама хорицата гладни, какво да ги правиш. Пред мен кола, чакаща насрещния трафик, за да ги заобиколи. Тръгва колата, тръгвам и аз, ама с пълна газ. Е да де ама колата пред мен резко спря. Не го очаквах и последва задействане на AEBS-а и опъване на колана. Неадекватният некролог от женски пол в колата решил, че трябва да свие в пресечката. Това, че има цели два знака "забранено влизането" изобщо не я впечатли. Даже се качи на тротоара, за да заобиколи излизащата от пресечката кола. Таааа, тетака. 1 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5437 #356 Отговорено 7 Декември, 2020 Безстрашни са, знаят че ТИР с добри гуми спира по-бързо от кола. Иначе и на Ледженда АСС-то на 2 пъти ми опъва колана и мига на таблото, ама то беше щот съм се лепнал на 1 педя зад "жертвата" и дебна момента. Добре че не пипа спирачката. Това го прави в деактивиран "спящ" режим. Аз знам че си мери винаги, но явно отчита и натиснатия педал на газта, както и че предходният не е фронтално позициониран. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 63 #357 Отговорено 7 Декември, 2020 Най ги обичам тия, дето ми се лепнат зад задника. Голям кеф си правя с тях... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5437 #358 Отговорено 8 Декември, 2020 Понякога се налага. Ако идвам по твоя край, ще го имам в предвид. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1507 #359 Отговорено 8 Декември, 2020 "Обичам ви" и двамата, защото и двамата сте прави. Ако някой ми се лепне отзад, докато си карам на максимално разрешената скорост за участъка, а той е много як, с много яка кола, и много яка мацка до него - Преди 11 часа, dimkaraganchev написа: Голям кеф си правя с тях... Имало е доста изненадани от доускорението, което прави CR-V автомат във високите обороти. Ако някой ми се влачи със скорост 2 пъти по-ниска от разрешената за участъка му се лепвам отзад и Преди 17 часа, ceco_accord написа: дебна момента но, само когато познавам пътя, и знам, че след завоя следва дълга права с разрешено изпреварване. Ако съм на непознат път не се лепя, само псувам на всички езици на които знам псувни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5437 #360 Отговорено 8 Декември, 2020 Всички фактори се отчитат, все пак не съм вчерашен. Как да изпревариш 2 празни прицеп самосфала, като карат дружно на метър един от друг в Хаинбоаза и знаеш че двулентовите в твоята посока са чак след 20-тина км? Беше сухо - ако бе мокро, щях да не се "набивам на очи" и да си чакам "писта" на разстояние от тях. А и зад мен доде 1 с вехто Митсу Галант комбе, и ми се "лепна" с лев мигач, га че не чете SH-awd-то на задния капак. Бях сам - проведох му кратък кур-с по виражиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове