meltin 0 #1 Публикувано 28 Април, 2019 Здравейте Банда, Честит Великден на всички! Акорда реши да ме предаде по празниците както сме си със семейството доста далече от дома. Колата е автоматик комби k20a6 със автоматична скоростна кутия. Има монтирана газова уредба. Загасна в движение при спускане. С напъване на спирачките като на жигула едва спрях в една отбивка. Първо помислих че нещо се е объркало с обръщането газ бензин и съм карал на бензин. Пробвах аварийно палене на газ не проработи. Видях че 600 m по надолу има бензиностанция и я спуснах много внимателно заредих бензин ама нямаше промяна. После последваха и следващите отчаяни действия. Вадене на свещи видимо в отлично състояние и пускащи искра. Тъй като свещите бяха сухи, Реших че е заминал компа на ГИ. Върнах управлението директно към бензиновия компютър. Пак безуспешно. Пак погледнах свещите отново сухи. Бензиновата помпа се чува че работи. В този момент се зададе буря и напъхах всички кори в багажника и с такси заминахме към хотела. В Смолян съм чудя се дали мога да пробвам още нещо или директно да се ориентирам към репатрак и съответно накъде да я водя? Всички идеи са добре дошли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #2 Отговорено 28 Април, 2019 Провери ли шоковия бутон под волана? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #3 Отговорено 28 Април, 2019 Отчита ли индикация за грешка на таблото.. Ако отчита, то така на пътя поне може да се пробва номера с кламера за прочитане кода на грешката.. Прегледай и предпазителите.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meltin 0 #4 Отговорено 28 Април, 2019 (Редактирано) Няма индикация за грешки на таблото. Разполагам с ЕЛМ327 блутут. Няма прочетени грешки. Шоковия бутон не съм го проверявал. Мислех, че той прекъсва помпата за гориво, а тя се чува че върти като се даде на контакт. Редактирано 28 Април, 2019 от meltin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meltin 0 #5 Отговорено 28 Април, 2019 Препоръки за сервиз в Пловдив? В Смолян най-рано вторник пък и знам, че в малките градове тачат само немското... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanko_83 14 #6 Отговорено 28 Април, 2019 Искра има, бензин има, но не пали. Интересно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #7 Отговорено 28 Април, 2019 Преди 2 часа, meltin написа: Препоръки за сервиз в Пловдив? В Смолян най-рано вторник пък и знам, че в малките градове тачат само немското... Ако мислиш, че в Пловдив някой ще намериш утре мога да ти изпратя на лични някой номер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #8 Отговорено 28 Април, 2019 С таблото какво се случва? Премига ли? Имобилайзерът свети ли? Двигателят върти ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #9 Отговорено 28 Април, 2019 Преди 1 час, yanko_83 написа: Искра има, бензин има, но не пали. Интересно Искра има, но дали е в правилния момент? Ако не е , би трябвало да запише грешка, а то няма... Това, че бенз. помпа върти, не значи, че пред инжекторите има достатъчно налягане или, че те се отварят в правилния момент. за последното пак трябва да запише грешка... На Опел се е случвало ЕГР да блокира в отворено състояние и спира да пали, но преди това имаше симптоми, не се случи внезапно... Бензиновия или въздушния филтър не може да се запуши напълно без симптоми преди това... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #10 Отговорено 28 Април, 2019 Нещо от раз е спряло.Все пак си виж шоковият датчик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meltin 0 #11 Отговорено 28 Април, 2019 (Редактирано) Днес колата запали от раз. Карах я около 120 km. Мислех да си я закарам до София и да взема на жена ми сивика . Ама се отказах защото си бях забравил ключовете за вкъши. Много се зарадвах че запали. Сипах бензин и направо отпрашиха без да се сетя за ключовете. В момента работи само на бензин. Ги-то е изолирано. Дано утре си ни закара до София без проблем. Като се приберем ще мине детайлна диагностика за да се установи проблема. Много е гадно като си със семейството да закъсаш особено с две деца и куче. Редактирано 28 Април, 2019 от meltin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #12 Отговорено 28 Април, 2019 (Редактирано) Надявам се не се приеме като реклама, но за 50лв на година, може да си изкараш карта за членство в СБА, която покрива 1 ГТП и неограничена пътна помощ до най-близкия областен град или, ако си в града, до личния ти адрес или най-близък сервиз (както и други благинки). Доста помага за спокойствието при семейни екскурзии. Стсикам палци да се приберете без ядове. Редактирано 28 Април, 2019 от Pavel_Pavlov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meltin 0 #13 Отговорено 28 Април, 2019 (Редактирано) Имам такава карта. Водят те до сервиз. Работещи сервизи няма по празниците. Още повече с части за японки, поръчка... Отиваме на другата седмица в най-добрия случай. Редактирано 28 Април, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #14 Отговорено 30 Април, 2019 На предния ми Акорд 6 се е случвало същото и проблема беше в клемореда. Не записва грешки, а като угасне, на таблото мига напомнянката да си вземеш ключа. Чувал съм че и на 7-мия Акорд понякога се е случвало. След няколко опита се понамества и работи нормално. Може да угасне след 3км, или след 3000км. Може да пробваш както работи мотора и на място да разклатиш (не да въртиш) ключа в патрона. Ако има проблем там - вероятно ще го направи пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meltin 0 #15 Отговорено 30 Април, 2019 Нямам време да се боря лично с колата колкото и да ми се иска. До София с малко обикаляне в страни направи 400+км и едно 10 старта и стоп-а без никакъв проблем. Работи в момента само на бензин, може и да се окаже, че ГИ-то нещо бъзика основния комп. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meltin 0 #16 Отговорено 2 Май, 2019 За съжаление нито един сервиз не желае да обърне внимание, със становището щом пали значи всичко ти е наред не можем да го хванем, само ще ти виси колата тука. Остава вариант-а сам да се занимавам, когато и колкото мога. Днес поръчах едно от основните релета, които отговарят за управление на инжекционната система. Плана ми е да го сменя и след това да подвържа на обратно ГИ за да видя как ще се държи. Мерих и напрежение на акумулатора 14.7 Волта без консуматори, струва ми се малко много. С пуснати фарове + фарове за мъгла и климати отива на 14.1 Волта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #17 Отговорено 2 Май, 2019 (Редактирано) преди 14 минути, meltin написа: За съжаление нито един сервиз не желае да обърне внимание, със становището щом пали значи всичко ти е наред не можем да го хванем, само ще ти виси колата тука. Мерих и напрежение на акумулатора 14.7 Волта без консуматори, струва ми се малко много. С пуснати фарове + фарове за мъгла и климати отива на 14.1 Волта. Ами нормално е когато няма проявен дефект, да няма какво да се търси... Ако си сигурен в точността на уреда, височко е напрежението. Имам волтметърче боднато в запалката и постоянно го следя. Най-много е стигало за малко до 14.5V, нормално зарежда до 14.2-14.3. На по-дълъг път, когато няма консуматори, за известно време не зарежда и пада на 12.6V, после пак 14.2... Редактирано 2 Май, 2019 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #18 Отговорено 3 Май, 2019 14.7 наистина е множко, но както каза колегата по-горе, важно е с какъв уред е направено измерването. Евтините уреди да не са чак толкова точни, достатъчно е на уреда да му дават 5% грешка и ето ти разлика 0.5 волта. Когато батерията на уреда е паднала, пак показва повече от реалните волтове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #19 Отговорено 3 Май, 2019 Преди 1 час, Tokio написа: 14.7 наистина е множко, но както каза колегата по-горе, важно е с какъв уред е направено измерването. Евтините уреди да не са чак толкова точни, достатъчно е на уреда да му дават 5% грешка и ето ти разлика 0.5 волта. Когато батерията на уреда е паднала, пак показва повече от реалните волтове. От неточност на уреда не може да направи такава голяма грешка, по-скоро от нарушено калибриране... И най-евтините за постоянно напрежение са под 1% точност по спецификация. За батерията е така, когато отслабне дава грешни показания... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове