Jump to content
meltin

Accord 2.0 2003 не пали

Recommended Posts

Здравейте Банда,

 

Честит Великден на всички!

 

Акорда реши да ме предаде по празниците както сме си със семейството доста далече от дома.

 

Колата е автоматик комби k20a6 със автоматична скоростна кутия. Има монтирана газова уредба.

 

Загасна в движение при спускане. С напъване на спирачките като на жигула едва спрях в една отбивка.

 

Първо помислих че нещо се е объркало с обръщането газ бензин и съм карал на бензин. Пробвах аварийно палене на газ не проработи. Видях че 600 m по надолу има бензиностанция и я спуснах много внимателно заредих бензин ама нямаше промяна.

 

После последваха и следващите отчаяни действия. Вадене на свещи видимо в отлично състояние и пускащи искра. Тъй като свещите бяха сухи, Реших че е заминал компа на ГИ. Върнах управлението директно към бензиновия  компютър. Пак безуспешно. Пак погледнах свещите отново сухи. Бензиновата помпа се чува че работи.

 

 

В този момент се зададе буря и напъхах всички кори в багажника и с такси заминахме към хотела.

 

В Смолян съм чудя се дали мога да пробвам още нещо или директно да се ориентирам към репатрак и съответно накъде да я водя?

 

Всички идеи са добре дошли.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Провери ли шоковия бутон под волана?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отчита ли индикация за грешка на таблото.. Ако отчита, то така на пътя поне може да се пробва номера с кламера за прочитане кода на грешката..

Прегледай и предпазителите..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Няма индикация за грешки на таблото. Разполагам с ЕЛМ327 блутут. Няма прочетени грешки.

 

Шоковия бутон не съм го проверявал. Мислех, че той прекъсва помпата за гориво, а тя се чува че върти като се даде на контакт.

Edited by meltin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Препоръки за сервиз в Пловдив?

 

В Смолян най-рано вторник пък и знам, че в малките градове тачат само немското...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Искра има, бензин има, но не пали. Интересно

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, meltin написа:

Препоръки за сервиз в Пловдив?

 

В Смолян най-рано вторник пък и знам, че в малките градове тачат само немското...

Ако мислиш, че в Пловдив някой ще намериш утре мога да ти изпратя на лични някой номер. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

С таблото какво се случва? Премига ли? Имобилайзерът свети ли? Двигателят върти ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, yanko_83 написа:

Искра има, бензин има, но не пали. Интересно

Искра има, но дали е в правилния момент? Ако не е , би трябвало да запише грешка, а то няма...

Това, че бенз. помпа върти, не значи, че пред инжекторите има достатъчно налягане или, че те се отварят в правилния момент. за последното пак трябва да запише грешка...

На Опел се е случвало ЕГР да блокира в отворено състояние и спира да пали, но преди това имаше симптоми, не се случи внезапно...

Бензиновия или въздушния филтър не може да се запуши напълно без симптоми преди това...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нещо от раз е спряло.Все пак си виж шоковият датчик.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Днес колата запали от раз. Карах я около 120 km. Мислех да си я закарам до София и да взема на жена ми сивика . Ама се отказах защото си бях забравил ключовете за вкъши. Много се зарадвах че запали. Сипах бензин и направо отпрашиха без да се сетя за ключовете.

 

В момента работи само на бензин. Ги-то е изолирано. Дано утре си ни закара до София без проблем.

 

Като се приберем ще мине детайлна диагностика за да се установи проблема. Много е гадно като си със семейството да закъсаш особено с две деца и куче.

Edited by meltin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Надявам се не се приеме като реклама, но за 50лв на година, може да си изкараш карта за членство в СБА, която покрива 1 ГТП и неограничена пътна помощ до най-близкия областен град или, ако си в града, до личния ти адрес или най-близък сервиз (както и други благинки). Доста помага за спокойствието при семейни екскурзии.

 

Стсикам палци да се приберете без ядове.

Edited by Pavel_Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Имам такава карта. Водят те до сервиз. Работещи сервизи няма по празниците. Още повече с части за японки, поръчка... Отиваме на другата седмица в най-добрия случай.

Edited by dindin
Предходно мнение не се цитира!

Share this post


Link to post
Share on other sites

На предния ми Акорд 6 се е случвало същото и проблема беше в клемореда. Не записва грешки, а като угасне, на таблото мига напомнянката да си вземеш ключа. Чувал съм че и на 7-мия Акорд понякога се е случвало. След няколко опита се понамества и работи нормално. Може да угасне след 3км, или след 3000км. Може да пробваш както работи мотора и на място да разклатиш (не да въртиш) ключа в патрона. Ако има проблем там - вероятно ще го направи пак.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нямам време да се боря лично с колата колкото и да ми се иска. До София с малко обикаляне в страни направи 400+км и едно 10 старта и стоп-а без никакъв проблем. Работи в момента само на бензин, може и да се окаже, че ГИ-то нещо бъзика основния комп.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За съжаление нито един сервиз не желае да обърне внимание, със становището щом пали значи всичко ти е наред не можем да го хванем, само ще ти виси колата тука.

 

Остава вариант-а сам да се занимавам, когато и колкото мога. Днес поръчах едно от основните релета, които отговарят за управление на инжекционната система.  Плана ми е да го сменя и след това да подвържа на обратно ГИ за да видя как ще се държи.

 

Мерих и напрежение на акумулатора 14.7 Волта без консуматори, струва ми се малко много.  С пуснати фарове + фарове за мъгла и климати отива на 14.1 Волта.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
преди 14 минути, meltin написа:

За съжаление нито един сервиз не желае да обърне внимание, със становището щом пали значи всичко ти е наред не можем да го хванем, само ще ти виси колата тука.

 

 

Мерих и напрежение на акумулатора 14.7 Волта без консуматори, струва ми се малко много.  С пуснати фарове + фарове за мъгла и климати отива на 14.1 Волта.

Ами нормално е когато няма проявен дефект, да няма какво да се търси...

Ако си сигурен в точността на уреда, височко е напрежението. Имам волтметърче боднато в запалката и постоянно го следя. Най-много е стигало за малко до 14.5V, нормално зарежда до 14.2-14.3. На по-дълъг път, когато няма консуматори, за известно време не зарежда и пада на 12.6V, после пак 14.2...

 

Edited by JapCar

Share this post


Link to post
Share on other sites

14.7 наистина е множко, но както каза колегата по-горе, важно е с какъв уред е направено измерването. Евтините уреди да не са чак толкова точни, достатъчно е на уреда да му дават 5% грешка и ето ти разлика 0.5 волта. Когато батерията на уреда е паднала, пак показва повече от реалните волтове.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Tokio написа:

14.7 наистина е множко, но както каза колегата по-горе, важно е с какъв уред е направено измерването. Евтините уреди да не са чак толкова точни, достатъчно е на уреда да му дават 5% грешка и ето ти разлика 0.5 волта. Когато батерията на уреда е паднала, пак показва повече от реалните волтове.

От неточност на уреда не може да направи такава голяма грешка, по-скоро от нарушено калибриране... И най-евтините за постоянно напрежение са под 1% точност по спецификация.

За батерията е така, когато отслабне дава грешни показания...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×