Jump to content
Veseliq

Тема за обсъждане на автомобили (Акорд) от обяви!

Recommended Posts

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11481894505389694&slink=1eg8va

Е такива дървении не бях виждал...

Уникален екземпляр!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая колца наистина е поръчвана с "широки пръсти" от първия си собственик. Който я вземе :thumbs1:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, много джиджана тази "грозотия"!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само мен ли не ми харесва? И особено това, че ДВД-то не е "скрито" :/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само на теб, просто хейтарите си мълчим :-).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва си е стандартен type s фейслифт, с допълнително поръчана "дървения". За камерата и парктроника не е сигурно дали са OEM. Като гледам сензорите отзад, по ми приличат на афтърмаркет. Не че колата е лоша, но само заради единия налепен махагон, чак да е уникална....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кожа, тиранти на тавана, дървения, нави, теглич - все неща, които не са към Тайп ес стандартно. Дървенията си се поръчва, далеч не е "налепена" ;).

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама липсват екстри, като ел.седалки с подгрев, които на мен ми липсват най-много при type s-а. Както и стъкления шибидУх , за да е пълна картинката.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кoлеги някoй гледал ли е тази кола в София,изглежда много дoбре на снимките

http://mobile.bg/details/11484232296384597

 

 

Малко по-назад в темата е коментирана колата. Мисля, че един колега щеше да ходи да я гледа, но дали е ходил не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Кoлеги някoй гледал ли е тази кола в София,изглежда много дoбре на снимките

http://mobile.bg/details/11484232296384597

 

Малко по-назад в темата е коментирана колата. Мисля, че един колега щеше да ходи да я гледа, но дали е ходил не знам.

Аз ходих да я гледам миналата събота. За мен е твърде голям риск, с оглед на това, че проверихме по наличната документация историята на колата в Швейцария. Последно е влизала в сервиз 2012, на около 120к. км, а преди това още само 2 пъти.... по спомен на 35к. и 60к. След това, до ден днешен, нещата се губят....

 

Много мислих, все още мисля дали да не отида да направя тест драйв и да я погледнем в сервиз (Юбико/ Слави в Овча Купел - уж можело).

Колата ми хареса много, но правя сравнение със сегашния ми верен сивик 6ца, та може и да не съм обективен :).

Нещото, което ме притеснява е мътната сервизна история, както и факта, че за да я приведа в приличен вид, цената ще ми дойде висока.. а няма да карам кола, която не мога да си позволя :).

Това е, което имам като впечатление. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално с малко нагласистика и числа колата е на около 250к. :)

Какво има да и се вкарва в приличен вид освен обслужване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен абсолютно цялостно обсужване - всички флуиди и филтри, мисля че беше и за предни дискове и накладки.

Следват гумите, сегашните са трагични, 4 нови задължително 225/45 17 и то някоя премиум марка, друго не бих сложил. После регистрация + всички съпътстващи такси и накрая пълно каско, и гражданска.. цифра си е :).

 

А да не говорим, че трябва да имаш една хилядарка буфер, аз поне така правя, за да си я карам спокойно и да й се радвам :). Така аз виждам нещата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Сряда имам час при тях, пак ще им поискам такъв документ.

 

Ето какво ми дадоха, отново, в Бултрако, след като им поисках да ми изкарат сервизна история на колата ми, вече е добавена и смяната на пиропатрона:

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кое представителство ти дадоха тази информация, да пробвам и там...

 

Идилия :-) 91к.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кое представителство ти дадоха тази информация да пробвам и там...

 

Идилия :-) 91к

От Ботевградско.

Ами да, идилия. Щото Всеки път им казвам примерно "120342км" и приемчика - на 120К, значи. Викам, ами не, аз точно ви казвам и после пак писал кръгло число..

 

Бъди учтив :), влез им под кожата...:).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, пак аз :) .

 

Акорд треската нещо не ме пуска :D. Въпросът ми е : някой колега от Стара Загора и региона, дали е гледал тази красавица :

 

http://www.cars.bg/c1984317

 

Ако имате някакви впечатления, ще се радвам някой да сподели. Основно ме интересува състоянието на салона и работата на мотора :).

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Линка има интервал на края и не го отваря: http://www.cars.bg/c1984317

Благодаря за поправката. Ще редактирам първия си пост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го гледах, като беше в София на 11 900.

Не съм го карал, не съм го вдигал да го видя отдолу.

Визуално от вън изглежда супер. Вътре също е много запазен, с изключение на повредена пластмаса под въздуховодите над централната конзола, от протекъл ароматизатор.

Това, което ми направи впечателение е, че е от Швейцария, а няма сервизна книжка, което е странно.

Отделно беше с чисто нови зимни гуми, Рикен (205 55 16 70лв на брой в магазина), буквално чисто нови. Явно е дошъл с някакви изключителни галоши, за да се бръкне джамбазина за нови гуми, което също е странно.

Дискове за подмяна.

Може би нормално за Швейцария, обилна корозия по спирачни дискове и апарати.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че е критерий, ама като видях "taYp s" и ми стана лошо. Иначе изглежда добре, волана е поизтъркан, ама не е фрапантно. Колега, не знам какво ти е мнението, но търси автомат според мен. Аз, от няколко дни имам такъв акорд ( пре фейс) 2.4 бензин автомат - просто автомата е рай, честно, не искам да поглеждам ръчна повече, но все пак всичко си е до лична преценка.

По принцип, ако не беше изкочила моята, щях да ходя да гледам http://cars.bg/c1950342 пре фейслифт е, но има 2ма колеги ( за които знам), че са си взели колите от тази автокъща и двамата са доволни.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря :) Мъка ще е, с това търсене, но не трябва да се бърза :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че е критерии, ама като видях "taYp s" и ми стана лошо. Иначе изглежда добре, волана е поизтъркан, ама не е фрапантно. Колега, не знам какво ти е мнението, но търси автомат според мен. Аз от няколко дни имам такъв акорд ( пре фейс) 2.4 бензин автомат - просто автомата е рай, честно не искам да поглеждам ръчна повече, но все пак всичко си е до лична преценка.

По принцип, ако не беше изкочила моята, щях да ходя да гледам http://cars.bg/c1950342 пре фейслифт е, но има 2ма колеги ( за които знам), че са си взели колите от тази автокъща и двамата са доволни.

Левият габарит не работи, просто отбелязвам :biggrin::lol:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

От доста време искам да си взема Акорд и ми попадна една обява http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11479641174370150&slink=1ipvaf.

Като разглеждах снимките видях, че таблото свети в червено. Принципно, това табло не е ли за ниво на оборудване Sport ?

Ако е така, не трябва ли да има темпомат, но на волана няма бутони за такъв (или таблото е сменяно, или волна е сменян)?

Видях също, че има Ел. разпределяне на спирачното усилие - това не е ли за по-високо ниво на оборудване.

Може ли да ми кажете каква е по-съществената разлика в ниво на оборудване confort и ниво sport, освен темпомат.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

В Сряда имам час при тях, пак ще им поискам такъв документ.

Ето какво ми дадоха, отново, в Бултрако, след като им поисках да ми изкарат сервизна история на колата ми, вече е добавена и смяната на пиропатрона:

Писах в Бултрако София. Реално съществената част:

ЗДРАВЕЙТЕ,СЕРВИЗНА ИСТОРИЯ НА АВТОМОБИЛ МОЖЕ ДА СЕ ПРЕДОСТАВИ САМО НА СОБСТВЕНИКА НА АВТОМОБИЛА НА МЯСТО В СЕРВИЗТЕХНИЧЕСКО ОБСЛУЖВАНЕ САМО АКО Е ОБСЛУЖВАН В СЕРВИЗ НА ХОНДА БЪЛГАРИЯ (БУЛТРАКО)ИСТОРИЯ НА АВТОМОБИЛ ОБСЛУЖВАН ИЗВЪН БЪЛГАРИЯ НЕМОЖЕ ДА СЕ ПРОВЕРИПОЗДРАВИ
Не ми потвърдиха дали имам сервизна история, но докато не ида на място лично с документи, няма да ми кажат нищо (дори дали има такава).

За история, за техническо обслужване са категорични, че няма как да кажат.

Не се бях замислял, че така разграничават историята. Както си написал, това, което са ти принтирали на теб се води сервизна история.

 

Като имам пътуване за София, ще мина да видя какво ще ми дадат на мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Като имам пътуване за София, ще мина да видя какво ще ми дадат на мен.

Да, точно. Пиши,ако не си забравил, да видим какво ще ти изкарат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно беше с чисто нови зимни гуми, Рикен (205 55 16 70лв на брой в магазина), буквално чисто нови. Явно е дошъл с някакви изключителни галоши, за да се бръкне джамбазина за нови гуми, което също е странно.

 

И моята дойде с някакви скапани джанти и галоши от Швейцария. Това, което научих е, че нашите търговци ги изкупуват от посредници (разбирай други джамбази), които там обикалят и намират изгодни коли за износ. Не само за България, но и за Полша, Румъния и тн. Та често те били хората, които свалят оригинални джанти, скъпи гуми и други аксесоари, които имат висока стойност. Отделно може последния собственик да е карал гумите наистина на доизживяване, знаейки, че скоро ще се оттърве от колата. Макар че за Швейцария е крайно нетипично.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Прехвърлям се тук от тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99224

 

Накрая се реших и купих синия акорд.

 

Интериора е като нов. Всички уреди работят перфектно,, както и климатроника.

 

Има малки забележки по боята, като отзад на капака има леки драскотини, предната броня от дясната страна е малко увиснала, но видях че липсва един болт.

 

По двигатяля има леки забележки:

 

1. Едино свистене. ролка която вие .

 

2. Когато тръгнах да се прибирам, реших да я настъпя и ми светна чека ( не е била палена от 2, 3 месеца и нямаше никакво гориво).

След наколко километра, след 3500 оборота, започна да забива муцуната и да тресе (нещо, като прекъсвач(ограничител)). Мисля, че е от горивния филтър, нещо като авариен режим ?!?!

 

По окачване и спирачки няма никакви проблеми.

 

Можете ли да ми кажете едно пълно обслужване, колко пари ще е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрая се реших и купих синия акорд.

 

2. Когато тръгнах да се прибирам от реших да я настъпя ми светна чека ( не е била палена от 2 3 месеца и нямаше никакво гориво)

След наколко километра след 3500 оборота започна да забива моцуната и да тресе (нещо като прекъсвач(ограничител)) мисля че е от горивния филтър нещо като авариен режим ?!?!

 

Ами ай честито дет са вика , имах кофти пресантиман за тая кола аз  ... 

Мяза ми на прецакан knock sensor/детонационен датчик/ или ламбда сонда , а може и двете ! 

Трябва да я закачиш на диагностика някъде , за да се изясни точно.

В раздела за Акорд 6 има теми и по двата проблема , ако не излезе нещо друго ... 

Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Колега, няма се плашиш, цената на която си я взел е добра и има да надграждаш и оправяш проблемчета. Провери ли маслото, как е като ниво, да не би да създава проблем при включването на витека. Добрата новина е, че все пак имаш чек енджин крушка, лошата е, че свети, но като прочетеш грешката, ще стане ясно. Пробвай с кламера, ако нямаш друг тип диагностика под ръка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен,нямам представа за каква цена си я взел,но дано всичко да й е наред. Наснимай я, да видим и ние акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

...Като имам пътуване за София, ще мина да видя какво ще ми дадат на мен.

Да, точно. Пиши,ако не си забравил, да видим какво ще ти изкарат.

Днес минах през Хонда София, на Ботевградско.

Това със сервизната история при мен не никак "изчерпателно", даже направо си е никакво.

Има точно един запис от 19-9-2008 (колата е била точно на една година) на 15 000км и е сменено гаранционно уплътнение на предна врата (72235-SEA-G02 Runchannel, r. fr. door). Дори няма отбелязано смяна на нагнетателя на еърбега от преди година.

Проверката я направиха директно в сайта на Хонда. Явно, който има достъп, въвежда, който не..... да е имал...

Тhat is all..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде са ти сменяли пиропатрона, в София или?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста тъпо, така ако отиде при друг собственик, как ще се разбере дали е минала сервизния бюлетин, бих се обадил да ги питам, как така се е получило.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :santa: . До сега съм имал все малки автомобили,сегашната ми е Хюндай Купе. От скоро взех решение да си купя по-голям автомобил и си харесах Хонда Акорд. Няколко дни вече следя обявите и попаднах на тази обява :http://www.cars.bg/c1953582 .

Дали наистина е на реални километри и хубав ли е моделът?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали наистина е на реални километри и хубав ли е модела?

Колега, сериозно ли питаш това? :) На 98к км е била преди дооста години, тоя мит с карането от баба, която е ходила до магазина......

 

Инак, моделът е хубав, поне мен ми допада също, ако няма ръжди и е читава, и ти харесва, ти си човека :). Колеги са писали, че 1.8 идва малък на това купе и било по-добре 2.0 да се вземе, но това си е лично мнение.

 

 

Поздрави и успех :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

 

Така е, прав си колега, конете ще са малко за това купе. Ей тази е с по-голям мотор http://www.cars.bg/c1970835. Много ми хареса , мисля да отида да я видя, обаче има някакъв луфт между решетката и предната броня. От какво може да е? Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си се пренасочил към следващата генерация и двулитровия мотор. Горната е имала "подпиране" отпред. Единият фар е мътен, а 2-та са наклонени надолу, понеже "очиларката" леко е поддала и вероятно е забелязано, чак след като са "наредили" предницата. Вероятно е поправимо, но виж до къде е боядисвано и има ли много кит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-много ми хареса, че е запазена вътре и наличието на подлакътник :yes:.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...