zzfz98 12 #1 Публикувано 21 Януари, 2019 От както стана студено след като запали и веднага гасне. Иначе веднага след това пали от първото въртене и няма проблем. Пали и на минусови температури, но малко по-трудно. Също докато е студена още, при подаване на газ падат оборотите (не гасне, но за секунди падат). Клапаните са регулирани, освен съвсем леко потънал 1 изпускателен. Свети чека и за ниска ефективност на катализатора. Възможно ли е да е от сондата след него. Други проблеми няма, поддържа си скорост и обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #2 Отговорено 21 Януари, 2019 Провери дали изобщо имаш такава след катализатора аз нямам двигателя ми е B20Z1 края на 2000г.Как свети чека за ниска ефективност на катализатор обясни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #3 Отговорено 21 Януари, 2019 (Редактирано) Има такава, отчита стойности в реално време. Чека свети заради грешка Р0420 (ниска ефективност на катализатора). Редактирано 21 Януари, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #4 Отговорено 21 Януари, 2019 (Редактирано) Ок при мен няма такава след ,до колкото съм чел тази втората не е ли сложена да показва кога си е заминал катализатор. Редактирано 21 Януари, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #5 Отговорено 21 Януари, 2019 (Редактирано) Не знам дали има отношение за компютъра и дозирането. Възможно е и само ламбда сондата да е заминала и да не отчита правилно. Редактирано 21 Януари, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kkukov 1 #6 Отговорено 22 Януари, 2019 Здрасти,колега!Има ли газ колата?Не съм експерт ,може и да те насоча грешно във връзка с паленето и гасненето веднага след това,ако е бензинова колата почисти дроселовата клапа. Образува се един " нагар" (не е сложна операция) . В най- лошият случай ще си предотвратил потенциален проблем в бъдеще с нея. При мен след като почистих мръсотията, която се беше натрупала започна да си пали нормално без да гасне. А за грешката може би някой друг ще може да те посъветва! Снимката не е от хонда ,но нагара е същият. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baro 11 #7 Отговорено 23 Януари, 2019 Ламбда сондата не играе роля за паленето ,еку то я взема под внимание след като мотора позагрее . Не мога да кажа със сигурност кога точно става това . Сондата и трябват поне 300 градуса за да работи коректно. Втората сонда след катализатора е да покаже неговата изправност. Влияе малко , но за самото вървене на автомобила. Най голямо отношение за паленето взема температурния датчик . Ако той се дъни в показанията си е възможно да прави този проблем. Друго възможно нещо е прословутия клеморед . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #8 Отговорено 23 Януари, 2019 (Редактирано) Преди 12 часа, kkukov написа: Здрасти,колега!Има ли газ колата?Не съм експерт ,може и да те насоча грешно във връзка с паленето и гасненето веднага след това,ако е бензинова колата почисти дроселовата клапа. ...... Снимката не е от хонда ,но нагара е същият. Здравей! Има ГИ, проверих клапата и беше чиста. Колкото е по-студено, толкова повече се усеща проблемът и съответно като е топло намаля Редактирано 23 Януари, 2019 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonii47 8 #9 Отговорено 23 Януари, 2019 Колега имам същия проблем от 2-3 години ,определно проблема не е в дроселовата лапа чистил съм я няколко пъти ,свещи сменях ,клапаните са регулирани .Но колкото по студено става по трудно пали и трябва да и подавам леко газ периодично докато поработи 2-3 минути и почне да си ги държи сама оборотите .Сигорно според мен е някой температурен датчик ама не съм се занимавал . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #10 Отговорено 24 Януари, 2019 Преди 11 часа, tonii47 написа: Колега имам същия проблем от 2-3 години ,определно проблема не е в дроселовата лапа чистил съм я няколко пъти ,свещи сменях ,клапаните са регулирани .Но колкото по студено става по трудно пали и трябва да и подавам леко газ периодично докато поработи 2-3 минути и почне да си ги държи сама оборотите .Сигорно според мен е някой температурен датчик ама не съм се занимавал . Същият проблем, да. Ако е вече много студено след второто запалване също може да паднат обоотите и да ги мени, но не гасне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonii47 8 #11 Отговорено 29 Януари, 2019 Колега забравих да ти кажа ,че един майстор ми писа на лични да му я закарам да я оправи ако искаш мога да ти го дам на лични .Аз все се каня и все няма време да отида пък и вече свикнах с проблема 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #12 Отговорено 29 Януари, 2019 На 21.01.2019 г. at 22:04, zzfz98 написа: От както стана студено след като запали и веднага гасне. Иначе веднага след това пали от първото въртене и няма проблем.... И аз съм така, открай време. Тази зима обаче е доста дразнещо - имам усещането, че се задълбочава проблема. Особено ме дразни чегъртането на стартера при второто палене, когато пали от четвърт на четвърт оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #13 Отговорено 29 Януари, 2019 (Редактирано) За стартера смени си четките и се оправя става като нов,изчезват всякакви странични шумове.Четките са 4бр.А може и това да е проблема при един приятел същите симптоми с загасването при много студено,смени четките и сега чакаме да падне под 0,ще кажа ако е изчезнал проблема. Редактирано 29 Януари, 2019 от CARPERA 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #14 Отговорено 29 Януари, 2019 Е тя след като запали,стартера вече не участва.Не разбрах каква е логиката ако гасне след като запали,какво общо има стартера? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #15 Отговорено 29 Януари, 2019 Ако е термостата не трябва ли стрелката да не отчита правилно, а тя си отчита вярно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #16 Отговорено 29 Януари, 2019 Аз, че съм лаик при бензиновите е вярно, но проблема ви е със така нареченото "стъпково моторче" - или казано на разбираем език, имате проблем с постъпващата смес , демек въздух/гориво (естествено ако всичко друго ви е наред). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #17 Отговорено 30 Януари, 2019 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #18 Отговорено 30 Януари, 2019 Преди 14 часа, Emicha написа: така нареченото "стъпково моторче" или IACV дет му се вика. На генерациите с жилен дросел си го има, под дросела е и е желателност да се почисти и му се смени гарнитурката. Колегата спомена горе за грешката за ниска ефективност на ката - това си е за сондата. НО когато колата не е загряла (а също и ламбдата) сигналът от ламбда сондата не се се взима предвид. Също когато колата не е загряла е в режим FAST IDLE - за това си има друга клапа (FITV), но там симптомите са други. Само че нито едно от изброените не ми се чини да е проблемът, но според мен е нещо тривиално - тук може би е редно @Markony, @fenabg да се изкажат. @zzfz98 Попълни си година и двигател в профила най-добре. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #19 Отговорено 30 Януари, 2019 Пада частично налягането на горивото. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #20 Отговорено 30 Януари, 2019 12 minutes ago, fenabg said: Пада частично налягането на горивото. От какво или кой е причината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #21 Отговорено 30 Януари, 2019 Последно набедих регулатор но нямах друг под ръка за тест и не е на 100% , но по манометър да . По интересно е че като подадох 3-4 пъти контакт колата палеше от раз. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #22 Отговорено 30 Януари, 2019 Аааах, Ванката като каза регулатор и ми светна за темата дежа вю. 1:1 с проблема тук. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #23 Отговорено 30 Януари, 2019 (Редактирано) Да, и при мен я има тази миризма на гориво от ауспуха. В този регулатор трябва да е проблемът. Редактирано 30 Януари, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #24 Отговорено 30 Януари, 2019 (Редактирано) Не очаквай при - 10 да мирише на теменужка от ауспуха, на фона на богати смеси. Редактирано 30 Януари, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #25 Отговорено 30 Януари, 2019 Интересното е, че лятото също миришеше така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #26 Отговорено 31 Януари, 2019 (Редактирано) Преди да сменим регулатора възможно ли е да е за почистване както е дадено тук има филтърче което е рейката пише че се сменя уплатнението задължитело. Редактирано 31 Януари, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #27 Отговорено 31 Януари, 2019 Интересно! Аз такова филтърче в рейката, при мен не видях... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #28 Отговорено 31 Януари, 2019 (Редактирано) Тая цетка я няма. И да я има е крайно не нужна, на фона на това че на всеки инжектор има. Редактирано 31 Януари, 2019 от fenabg 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #29 Отговорено 31 Януари, 2019 (Редактирано) Да сматам да проверя дали наистина я има,правилно има и на всеки инжектор има също филтър и преди попмпата в резервоара Всичко това когато е запушено влошава запалването и горивния процес. Тези снимки са взети от това ръководство Редактирано 31 Януари, 2019 от CARPERA 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #30 Отговорено 31 Януари, 2019 Досега не съм видял ни една, не отричам наличието но явно не е на всякъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #31 Отговорено 2 Февруари, 2019 (Редактирано) Quote Пада частично налягането на горивото. Мисля че точно тук е верния отговор в бензиновата помпа която се намира в резервоара има клапан които не позволява горивото да се връща назад и държи налягане в системата. И си дал един от начините това да не става,като подкачиш няколко пъти горивото. Quote По интересно е че като подадох 3-4 пъти контакт колата палеше от раз. Та на 19 годишна кола може и вече да не толкова безотказен,лошото е че не може да се смени май е капсулован в помпата. Възможния изход монтиране на допълнителен клапан който да е най близо да резервоара които да държи налягане . Но защо го прави само когато е много студено при колегата ми само под -6 и надолу. Редактирано 2 Февруари, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #32 Отговорено 3 Февруари, 2019 (Редактирано) Оказа се филтърче има точно там на рейката преди регулатора Ето Трудно се вади и се вижда но е там аз го извадих като навих една видя внимателно Ето марката на вакумния регулатор За да се достигне и разглоби трябва да се махне резоноторната кутия Успех на всеки с почистването. Редактирано 3 Февруари, 2019 от CARPERA 2 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vdon 20 #33 Отговорено 5 Февруари, 2019 Здравейте, да попитам само, ако съм с обикновена газова има ли го това въпросно филтърче. Че моята е с обикновена газова и този проблем ми го прави от две години - Миналата година при температури под 0 градуса паля и веднага гасне, после пак паля и захапва. Тази година същото но вече с две паления - по два пъти гасне и чак на третия път захапва и заработва долу горе нормално. Сменени кабели, свещи, стъпково моторче, почистен дросел и до там. Днес тръгна превключих на газ и след 500 метра угасна в движение - явно не беше добре загряла и после отказа да запали по никакъв начин. Нито на газ, нито на бензин. Поливах с вряла вода изпарителя да я излъжа но и това не помогна, ходих до бензиностанцията да не би да няма бензин - налях и 5 литра, но пак отказа и накрая ми падна акумулатора от проби и я зарязах на улицата, че много и се ядосах. Довечера ще и се помоля отново - дано да се е позаредил от въздуха акумулатора и да се изпарил излишния бензин с която си мисля че я задавих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #34 Отговорено 5 Февруари, 2019 (Редактирано) Филтърчето е на бензиновата рейка,няма общо с газовата. Махаш вакумния регулатор под него е, на снимките се вижда точно .Всичко описано е коплекс от фактори, от филтъра в резервоара ,клапана на бензиновата помпа, бензиновия филтър,това филтърче. Не на последно маслото и вискозитета за зимата. Но според мен ти имаш проблем с газовата, и там има филтри последно проверих моя на 5 хил ,малкия леле колко графит имаше, а всеки газаджия на 15хил та чак на 25 сменяй,да ако газта беше хубава . Акумулатора от въздуха не се зарежда Редактирано 5 Февруари, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vdon 20 #35 Отговорено 6 Февруари, 2019 Здравейте, проблема ми е локализиран до някъде. Нямам ток на свещите. Снощи с приятел си играхме до късно и установихме,че няма искра. Проверихме всички бушони, но не е там проблема. Явно е нещо като бобина комутатор или и аз не знам. Та може ли някой да ми препоръча майстор за София, където да закарам и да се установи проблема и да се отстрани. Може и на лична за да не е реклама. ПроСто искам човек, който ги разбира тези Хонди 1 ген. 128кс автоматик, 99г. Пък и колата ще ходи с репатрак , да не я местя само напред и на зад Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #36 Отговорено 6 Февруари, 2019 (Редактирано) Може първоначално преди да ходиш до майстори да смениш капачката и палеца. Корозират и се изтъркват с времето и без това. Евтини са и става бързо. Редактирано 6 Февруари, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #37 Отговорено 6 Февруари, 2019 (Редактирано) Ето ти и как да я почистиш или смениш Там се намира и комутатор и бобина ако не се лъжа. Редактирано 6 Февруари, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vdon 20 #38 Отговорено 6 Февруари, 2019 Благодаря колега за помощта и напътствията. Проблема при мен очаквам да се реши всеки момент. Закарах я на майстор - мой познат и доверен в Нови Искър с репатрак. Установи се че тока стига до буксата на делкото. Човека го свали разглоби и след замервания се оказа че е изгоряла бобината - то и с просто око се виждаше как е опушена с бяло сивкаво син пушек и на едно място е като нагар. Сега очаквам да ми я заменят с нова и се надявам проблема да се оправи. Благодаря на всички 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове