Jump to content
zzfz98

CRV 01 гасне веднага след запалване и глъхне

Recommended Posts

От както стана студено след като запали и веднага гасне. Иначе веднага след това пали от първото въртене и няма проблем. Пали и на минусови температури, но малко по-трудно. Също докато е студена още, при подаване на газ падат оборотите (не гасне, но за секунди падат). Клапаните са регулирани, освен съвсем леко потънал 1 изпускателен. Свети чека и за ниска ефективност на катализатора. Възможно ли е да е от сондата след него. Други проблеми няма, поддържа си скорост и обороти. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали изобщо имаш такава след катализатора аз  нямам двигателя ми е B20Z1 края на 2000г.Как свети чека за ниска ефективност на катализатор обясни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има такава, отчита стойности в реално време. Чека свети заради грешка Р0420 (ниска ефективност на катализатора). 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок при мен няма такава след ,до колкото съм чел тази втората не е ли сложена да показва кога си е заминал  катализатор. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали има отношение за компютъра и дозирането. Възможно е и само ламбда сондата да е заминала и да не отчита правилно. 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,колега!Има ли газ колата?Не съм експерт ,може и да те насоча грешно във връзка с паленето и гасненето веднага след това,ако е бензинова колата почисти дроселовата клапа. Образува се един " нагар" (не е сложна операция) . В най- лошият случай ще си предотвратил потенциален проблем в бъдеще с нея. При мен след като почистих мръсотията, която се беше натрупала започна да си пали нормално без да гасне. А за грешката може би някой друг ще може да те посъветва! Снимката не е от хонда ,но нагара е същият.

post-52428-0-35904500-1412776264.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сондата не играе роля за паленето ,еку то я взема под внимание след като мотора позагрее . Не мога да кажа със сигурност кога точно става това . Сондата и трябват поне 300 градуса за да работи коректно. Втората сонда след катализатора е да покаже неговата изправност. Влияе малко , но за самото вървене на автомобила. 

Най голямо отношение за паленето взема температурния датчик . Ако той се дъни в показанията си е възможно да прави този проблем.

Друго възможно нещо е прословутия клеморед . 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, kkukov написа:

Здрасти,колега!Има ли газ колата?Не съм експерт ,може и да те насоча грешно във връзка с паленето и гасненето веднага след това,ако е бензинова колата почисти дроселовата клапа. ......

Снимката не е от хонда ,но нагара е същият.

post-52428-0-35904500-1412776264.jpg

Здравей! Има ГИ, проверих клапата и беше чиста. Колкото е по-студено, толкова повече се усеща проблемът и съответно като е топло намаля

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам същия проблем от 2-3 години ,определно проблема не е в дроселовата лапа чистил съм я няколко пъти ,свещи сменях ,клапаните са регулирани .Но колкото по студено става по трудно пали и трябва да и подавам леко газ периодично докато поработи 2-3 минути и почне да си ги държи сама оборотите .Сигорно според мен е някой температурен датчик ама не съм се занимавал .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, tonii47 написа:

Колега имам същия проблем от 2-3 години ,определно проблема не е в дроселовата лапа чистил съм я няколко пъти ,свещи сменях ,клапаните са регулирани .Но колкото по студено става по трудно пали и трябва да и подавам леко газ периодично докато поработи 2-3 минути и почне да си ги държи сама оборотите .Сигорно според мен е някой температурен датчик ама не съм се занимавал .

Същият проблем, да. Ако е вече много студено след второто запалване също може да паднат обоотите и да ги мени, но не гасне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега забравих да ти кажа ,че един майстор ми писа на лични да му я закарам да я оправи ако искаш мога да ти го дам на лични .Аз все се каня и все няма време да отида пък и вече свикнах с проблема 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.01.2019 г. at 22:04, zzfz98 написа:

От както стана студено след като запали и веднага гасне. Иначе веднага след това пали от първото въртене и няма проблем....

И аз съм така, открай време. Тази зима обаче е доста дразнещо - имам усещането, че се задълбочава проблема. Особено ме дразни чегъртането на стартера при второто палене, когато пали от четвърт на четвърт оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За стартера смени си четките и  се оправя става като нов,изчезват всякакви странични шумове.Четките са 4бр.А може и това да е проблема при един приятел същите симптоми с загасването при много студено,смени четките и сега чакаме да падне под 0,ще кажа ако е изчезнал проблема.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тя след като запали,стартера вече не участва.Не разбрах каква е логиката ако гасне след като запали,какво общо има стартера?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е термостата не трябва ли стрелката да не отчита правилно, а тя си отчита вярно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, че съм лаик при бензиновите е вярно:), но проблема ви е със така нареченото "стъпково моторче"  - или казано на разбираем език, имате проблем с постъпващата смес , демек въздух/гориво (естествено ако всичко друго ви е наред). 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, Emicha написа:

така нареченото "стъпково моторче"

или IACV дет му се вика.

На генерациите с жилен дросел си го има, под дросела е и е желателност да се почисти и му се смени гарнитурката.

Колегата спомена горе за грешката за ниска ефективност на ката - това си е за сондата.

НО когато колата не е загряла (а също и ламбдата) сигналът от ламбда сондата не се се взима предвид. 

Също когато колата не е загряла е в режим FAST IDLE - за това си има друга клапа (FITV), но там симптомите са други.

 

Само че нито едно от изброените не ми се чини да е проблемът, но според мен е нещо тривиално - тук може би е редно @Markony, @fenabg да се изкажат.

@zzfz98 Попълни си година и двигател в профила най-добре.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пада частично налягането на горивото. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 minutes ago, fenabg said:

Пада частично налягането на горивото. 

От какво или кой е причината. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно набедих регулатор но нямах друг под ръка за тест и не е на 100% , но по манометър да  . По интересно е че като подадох 3-4 пъти контакт  колата палеше  от раз. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааах, Ванката като каза регулатор и ми светна за темата дежа вю. 1:1 с проблема тук. :)

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и при мен я има тази миризма на гориво от ауспуха. В този регулатор трябва да е проблемът.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не очаквай при - 10 да мирише на теменужка от ауспуха, на фона на богати смеси. 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е, че лятото също миришеше така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сменим регулатора възможно ли е да е за почистване както е дадено тук има филтърче което е рейката

 

1388572844_UntitledDATCHIK.thumb.png.5183a2b084f8f74eab38760a76de7f5f.png283094925_UntitledDATCHIK2.thumb.png.f7aba37116c50865db6b05790c353acc.png

пише че се сменя уплатнението задължитело.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно! Аз такова филтърче в рейката, при мен не видях...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая цетка я няма. И да я има е крайно не нужна, на фона на това че на всеки инжектор има.  

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сматам да проверя дали наистина я има,правилно има и на всеки инжектор

480733873_UntitledDUZI2.thumb.png.922b284c9a2d5a4480ffe29fd25a3980.png881195206_UntitledDUZI.thumb.png.4f0e5a82df2d61e4ed6e28f8dd05ee5d.png

 

има също филтър и преди попмпата в резервоара

 

 

65996890_UntitledFILTAKREZERVOAR.thumb.png.e9ce7b3ed823c0b6bec3ebe6c6e96c31.png1572067311_UntitledFILTAR2.thumb.png.c05165e66ff1c7fcfbfae40d6bb95f9f.png

 

Всичко това когато е запушено влошава запалването и горивния процес.

 

 

Тези снимки са взети от това ръководство

1254119224_UntitledRAKOVODSTVO.thumb.png.f2a9d80557b97451ee8247cd04530355.png

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега не съм видял ни една, не отричам наличието но явно не е на всякъде. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Пада частично налягането на горивото. 

Мисля че точно тук е верния отговор в бензиновата помпа която се намира в резервоара има клапан които не позволява горивото да се връща назад и държи налягане в системата.

И си дал един от начините това да не става,като подкачиш няколко пъти горивото.

Quote

По интересно е че като подадох 3-4 пъти контакт  колата палеше  от раз. 

Та на 19 годишна кола може и вече да не   толкова безотказен,лошото е че не може да се смени май е капсулован в помпата.

Възможния изход монтиране на допълнителен клапан който да е най близо да резервоара които да държи налягане .

Но защо го прави само когато е много студено при колегата ми само под -6 и надолу.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се филтърче има точно там на рейката преди регулатора

Ето

20190203_091645.thumb.jpg.edb2b1a362d1671399ff7bb7890acbb9.jpg20190203_092535.thumb.jpg.a2b445c5361c9ade769f7674d54acf9e.jpg20190203_091645.thumb.jpg.edb2b1a362d1671399ff7bb7890acbb9.jpg

Трудно се вади и се вижда но е там аз го извадих като навих една видя внимателно

20190203_092605.thumb.jpg.32a144773c7e4689e226707eaeb3d627.jpg

Ето марката на вакумния регулатор 

20190203_093041.thumb.jpg.79e3603c15a4d736558186730cc45d36.jpg

За да се достигне и разглоби трябва да се махне резоноторната кутия

Успех на всеки с почистването.

 

20190203_091653.jpg

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да попитам само, ако съм с обикновена газова има ли го това въпросно филтърче. Че моята е с обикновена газова и този проблем ми го прави от две години - Миналата година при температури под 0 градуса паля и веднага гасне, после пак паля и захапва. Тази година същото но вече с две паления - по два пъти гасне и чак на третия път захапва и заработва долу горе нормално.  Сменени кабели, свещи, стъпково моторче, почистен дросел и до там. 

Днес тръгна превключих на газ и след 500 метра угасна в движение - явно не беше добре загряла и после отказа да запали по никакъв начин. Нито на газ, нито на бензин. Поливах с вряла вода изпарителя да я излъжа но и това не помогна, ходих до бензиностанцията да не би да няма бензин - налях и 5 литра, но пак отказа и накрая ми падна акумулатора от проби и я зарязах на улицата, че много и се ядосах. Довечера ще и се помоля отново - дано да се е позаредил от въздуха акумулатора и да се изпарил излишния бензин с която си мисля че я задавих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтърчето е на бензиновата рейка,няма общо с газовата. Махаш вакумния регулатор под него  е, на снимките се вижда точно .Всичко описано е коплекс от фактори, от филтъра в резервоара ,клапана на бензиновата помпа, бензиновия филтър,това филтърче. Не на последно маслото и вискозитета за зимата.

Но според мен ти имаш проблем с газовата, и там има филтри последно проверих моя на 5 хил ,малкия леле колко графит имаше, а всеки газаджия на 15хил та чак на 25 сменяй,да ако газта беше хубава . Акумулатора от въздуха не се зарежда

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, проблема ми е локализиран до някъде. Нямам ток на свещите. Снощи с приятел си играхме до късно и установихме,че няма искра. Проверихме всички бушони, но не е там проблема. Явно е нещо като бобина комутатор или и аз не знам. Та може ли някой да ми препоръча майстор за София, където да закарам и да се установи проблема и да се отстрани. Може и на лична за да не е реклама. ПроСто искам човек, който ги разбира тези Хонди 1 ген. 128кс автоматик, 99г. Пък и колата ще ходи с репатрак , да не я местя само напред и на зад

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може първоначално преди да ходиш до майстори да смениш капачката и палеца. Корозират и се изтъркват с времето и без това. Евтини са и става бързо. 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти и как да я почистиш или смениш

 

Там се намира и комутатор и бобина ако не се лъжа.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за помощта и напътствията. Проблема при мен очаквам да се реши всеки момент. Закарах я на майстор - мой познат и доверен в Нови Искър с репатрак. Установи се че тока стига до буксата на делкото. Човека го свали разглоби и след замервания се оказа че е изгоряла бобината - то и с просто око се виждаше как е опушена с бяло сивкаво син пушек и на едно място е като нагар. Сега очаквам да ми я заменят с нова и се надявам проблема да се оправи. 

Благодаря на всички 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...