Jump to content
Vorpatril

Покупка на 2.4 бензин - препоръки/проблеми? (VTC actuator)

Recommended Posts

Привет, бъдещи колеги,

 

Колега беше споменал, че 2.4 - литровия бензин имал проблеми с посочената част (не зная как е на български). 

 

Снощи попрочетох в западни форуми, че проблемът явно се среща доста често, тъй като тази част е фабрично неправилно инженерно конструирана, или нещо от този сорт. 

 

Днес се обадих на Юби Ко и Омбре, питах за мнение за този двигател -отговорите бяха "вземай и не се чуди", "не сме го срещали". Бултрако споменаха, че го има на новия 1.5 турбо-мотор, но не им е известно да има такъв проблем и не е имало/няма сервизни акции, свързани с нея (те пък колко ли такива двигатели са виждали...).

 

По принцип съм се навил да вземам Тройка, фейслифтова, но с този двигател има в Германия 15тина бройки, пре-фейслифтови. В руски сайт намерих над 150 обяви за фейслифтови, доста голям избор има там.

 

Въпроси към сектата:

- мнение за 2.4 бензин: проблеми с въпросната част, всякакви други проблеми/препоръки/коментари в тази връзка. Предполагам става на газ?;

- някой да е внасял кола от Русия? Препоръки, насоки и т.н. ще са добре дошли;

- някаква идея в кой европейски сайт бих.могъл да разровя за такъв модел кола (освен autoscout, mobile.de, comparis.ch, че там съм гледал).

 

Мерси много предварително, 

Д.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тройка кебапчета ли колега, ако може да уточниш.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пардон, CR-V, трето поколение, фейслифт (2010-2012).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма кола, на която нищо никога не се разваля. Ако Бултрако, Омбре и Юби-Ко са те уверили, че това не е нещо, което правят ежедневно, не знам какво те притеснява. Ако се счупи, ще се намери решение. При покупката на втора ръка, може да има много покрити проблеми, а това е скъп автомобил. Ако купуваш от продавач или хубава къща в чужбина - ОК, но ако купуваш нов внос от България, задължително направете оглед в някой от горните сервизи. Репатрак + оглед са около 80лв общо и си струват всяка стотинка.

 

Колкото до вноса на коли от Русия - руснаците не са известни с хубавите си пътища, безупречната поддръжка, меките зими и липсата на измами и макар че всяко правило си има изключение, ако нещо е прекалено изгодно, има причина да е така. Вземи си кола внос от ЕС или Швейцария, защото разликата от няколко хиляди лева може бързо да изчезне в усложнения по вноса и/или пипкави ремонти :)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам фейслифтово ЦРВ за Европа не се е предлагало с 2.4 мотора. Американките от това поколение са с k24z6 мотор с пълен vtec на всмукателния вал (3 гърбици). VTC actutor има на всеки двигател от К серията, ако беше голям проблем щеше да има акции и масово недоволство. 

На газ става - има тема в алтернативни горива, както и други теми за разход на r20 и k24 по разделите, с добре настроена газова няма да имаш проблеми. 

 

 

Редактирано от isullivan
  • Харесвам 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно вярно.Няма 2,4 2012 за Европа ,но са се продавали -факт.Явно заради големия интерес са ги взимали назаем от колегите в Канада :).

Както в момента вече се намират Харвита с големия мотор и 4х4 ,които са само за американския пазар.Истината е че немските търговци са много оправни и според пазара внасят автомобили на 0 км от Канада и дават гаранция за тях.За Хонда лесно се дава гаранция..

Отговора на Бултрако ме трещи както винаги...

VTC актуатора се монтира от 2002 година и се чупи като всяко нещо от скапано масло и неправилна смяна...

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за информацията. Действително, в 2 немски обяви е акцентирано, че колите са с първа регистрация в Германия, а именно:

 

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-cr-v-2-4l-vtec-exclusive-edition-leder-xenon-ahk-hamburg/271786763.html?action=parkItem

 

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-cr-v-2-4i-vtec-automatik-exclusive-edition-hofheim-wallau/263105160.html?action=parkItem

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете обяви са за ЦРВ-та преди фейслифта, с к24 версията 166 коня която се е предлагала за Европа. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е. Само в Руски сайтове съм виждал фейслифтови с този дв. Колкото и да ми се иска, разлика от 3-5 хиляди евро има значение, а има.докарване, газ, каско и т.н. (4-5к лв.). Мислех да вземам фейслифтова на малко км с 2.0 дв, но са по 14-16 к евро тези, които харесах, а това е 2 форда разлика (това продадох сега). Ще направя компромис, пък после ще обезшумявам, ако трябва.

 

Днес купувам билети за Берлин/Франкфурт, само да презвъня обявите още веднъж.

 

Благодаря още веднъж за мненията, господа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех и да не забравиш после да "докладваш".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Със здраве да си я караш! Ще чакаме впечатления...Между другото, че ми стана интересно - нали обмисляше Субару, какво те отказа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(бих написал повече и по-грОмотно, но пиша почти винаги от телефона си на прима виста).

 

Отказа ме основно поддръжката. От това, което научих за Аутбак 3 поддръжката не е никак лесна, а аз наистина нямам нерви за подобно нещо, нито да служа на една ламарина....Второ, държат необосновано висока цена, не са практични, колкото ЦРВ (вътр.простр.), и т.н  и т.н. Може би последно започна да ме гложди за 4то поколене, но там, в момента, избор няма абс. никакъв почти от към 3.6 литровия двигател, а 2.5 е ръчка (бяхме решили да е автомат), тъй като автомата е много зле. Рейки масово са за ремонт на ниски км...и какво ли още не.

 

И, може би последното нещо от скоро-това прехвалено 4х4 не знам колко изобщо ще ми трябва. преди 2 седмици се начихме с Форда по ега ти заснежения баир в един квартал на Перник, дето води към Голо бърдо -около нас само Jeep-ове, ЦРВта и 1.субару. И, викам си, за това ли ми е това 4х4?....щом и с тоя опощен Форд стигам до тук?.. А така или иначе, не бих се набил в някаква кал/сняг с детето, където наистина да мога да тествам и/или да си проличат капествата на 4х4-то.

 

Бих допълнил по-късно, ако изобщо неструктурираната ми мисъл носи стоиност.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали не смяташ с жълти номера да я караш за България? 

  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече - не. След малко ще се опитам да си взема червени. С жълти знам, че в Румъния (Сърбия е изкл) ще трябва много подаръци за децата да има...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Vorpatril написа:

Вече - не. След малко ще се опитам да си взема червени. С жълти знам, че в Румъния (Сърбия е изкл) ще трябва много подаръци за децата да има...

Немците ще ти дадат всичко,само искай.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках - не ми дадоха :). КАТ не работеше днес, остава понеделник. Понеже информацията за жълтите номера не е много ясна, включително и в няколко сайта, уж на хора, уж вземащи пари да вкарват коли от тук - КОЛА С ЖЪЛТИ ТРАНЗИТНИ НОМЕРА КАТЕГОРИЧНО НЕ МОЖЕ ДА СТИГНЕ ДО БЪЛГАРИЯ НА СОБСТВЕН ХОД. Потвърдено от -митнческо бюро на границата Румъния- Унгария; заместник-шеф на българо-сръбска граница; четири независими източника от бранша. А дилъра ме увещаваше, че кайне проблеме до България, бате-бате!...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не биха ти дали нормални транзитни номера в Германия? Или предстои да разберем при регистрацията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продавачът нещо се обърка,. уж..понеделник сутрин ще ми вади червени номера за негова сметка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vorpatril какво става с CR-V-то? С трепет чакаме развръзката с талоните, червените номера и докарването на собствен ход на новата машина :) 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и подробен доклад за цялата процедура.Преговори, цени, колко екземпляра хареса/пробва и т.н. :)

И стискам палци пътя към България да е безпроблемен.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спри се да раздаваш пари,какъв е тоя филтър авт скоростна кутия НЯМА такъв. Ясно че имаш пари и явно майсторите са видели това и са решили да си над вземат. 

Точка 15 какви са тея 810лв, 

Не бързай поръчай ди маслата от общите поръчки тук и тея 810 лв ще са 250лв.

Дори и от тук масло автомат 4л 160лв масло дифт 40лв колко да са прахоуловителите 100лв ремъка 30лв,това са 330лв. 

Колко да е труда направо те обират.Автомата развъртат пробката отдолу изтича маслото завърташ и наливаш през пробката отгоре,колко да ти вземат и побира 3.3 л мисля твоя на макс трябва да ти върнат 700мл да имаш за следваща смяна.Същото е при дивфта отзад два болта.

Редактирано от CARPERA
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, видях как се прави и може би ще си правя сам елементарни операции занапред, както и други подобни. Като за начало, обаче, исках да обслужа каквото имаше, за да се кара без да я мисля много време.

 

Относно филтъра на скоростна кутия - четох тук какво сте писали, та съм любопитен да видя какво ще дойде като част и как ще се инсталира. Струваше, мисля, 40 лв. 

 

От Юби Ко ми казаха да им се доверя, така и правя. Но аз се доверявам веднъж.

 

В крайна сметка, ако на тях и Омбре не може да им се има доверие, кво правим...Но, времето ще покаже, де.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още веднъж  НЯМАШ такъв  от 1 до 3 ген CRV филтрите са само е единствено ВЪТРЕ в авт.скорастна кутия ,сменят се само  единствено про основен ремонт и отваряне на кутията.Като се зачетох видях че съм сгрешил в 810лв си писал масло хидравлика.При 3 та генерация хидравлика има при дизеловите а ти  с бензиновия мотор.?????????

 Твоята рейка трябва да е електрическа,та какво масло там ще ти сменят.Малко помощ от колегите с 3 та генерация ще е добре.

Да Моля снимай този филтър авт.скорастна кутия. И от автомата и от дифт трябва да ти върнат по една туба с по 700мл масло,направиха ли го.

 

Казали ти да им се довериш Моля те довери ми се дай си картата и пина аз ще изтегля малко пари. 

Редактирано от CARPERA
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, големи приключения! Със здраве да си я караш и да те радва!

По техническите въпроси:

1. На 2.0 рейката е електрическа, но на 2,4 май е хидравлична?

2. Сменя се течността на задния диференциал, опреснява се маслото на скоростната кутия. Тези процедури при мен за извършвани в Бултрако, при което филтър на скоростната кутия не са споменавали изобщо.

3. За бъдещо обслужване в София - аз лично съм посещавал и съм доволен от Бултрако и Слави в Овча купел.

4. За масло, филтри, части и др. има много форумни теми, така че ще можеш да си поддържаш колата на нормални цени.

 

Според мен си направил правилният избор с автомобила!

 

Редактирано от note
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Vorpatril написа:

Да, видях как се прави и може би ще си правя сам елементарни операции занапред, както и други подобни. Като за начало, обаче, исках да обслужа каквото имаше, за да се кара без да я мисля много време.

 

Относно филтъра на скоростна кутия - четох тук какво сте писали, та съм любопитен да видя какво ще дойде като част и как ще се инсталира. Струваше, мисля, 40 лв. 

 

От Юби Ко ми казаха да им се доверя, така и правя. Но аз се доверявам веднъж.

 

В крайна сметка, ако на тях и Омбре не може да им се има доверие, кво правим...Но, времето ще покаже, де.

И правилно си постъпил.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля темата да се заключи от админите - намирам я за изчерпана, а и отдавна съдържанието не отговаря на заглавието. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кола с 48 хил км да на 11 год ,тези масла освен на двигателя никое не е за смяна . Освен че е остаряло  това да е причината,да основателна.Ако има хидравлика трябва да има и казанче  ,и там се налива маслото 350мл стигат ,тази разфасовките я няма в Бг,освен ако и те не взимат от общите поръчки тук.Много лесно ще видим колегата да снима двигателя.

 

 

 

Ок щом искаш да се заключи и не желаеш  да разбереш какво точно и как.

 

Това е Honda PSF 0.354мл

78499f29533ac817f95ef97a46b41a72-3_adefceb90833d1e0c37bbb69c0001fcf.thumb.jpeg.98fb6313a317f89e02afb9cdbd5b8acd.jpeg

Редактирано от CARPERA
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора:

Много ми допадна стилът на повествованието, а и споделеното вътре може да е полезно на други съфорумци в различни аспекти. Просто промени заглавието с по-подходящо.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 годишна кола - 27-28 000, браво

Като отмине еуфорията ще установиш че си се минал, първо ще ти направи впечатление "добрата" шумоизолираност по натам и други неща, макар ча си с малки джанти пак ще те вози твърдо :)

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм реалист, заповядай в ФБ групата, пуснал съм ти лично съобщение, явно си мислиш че имам някакво лично отношение и се заяждам, няма такова нещо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не смятам че трябва да даваш някъкво обяснение за това колко пари си дал имал си ги харесала ти е дал си ги,свършен факт.На 48хил толкова запазена по твоите описания си заслужава парите.

 Но не сматам че си прав да се закюлчва темата,може да да се преименува но да се закюлчва Не.

Трябва да се докара докрай,не трябва да се остава така да постъпват от ОТОРИЗИРАНИ сервизи и такива уж работещи само сХонда.

Не съм съгласен да се казва на клиент че ще сменяш филтър авт.кутия и да го караш да плати за това ,и естетсвено като не е там да види или не го интересува това да вземеш парите.Това за мен е кражба.

Не съм съгласен да смениш хидравлично масло на кола която има ел.рейка.

Не съм съгласен да кажеш на клиент че си му насипъл 4 л масло в авт скоростна кутия като тя събира 3,2-3,3л и да си скатаеш 700мл.

Не съм съгласен да кажеш че си насипал в задния дифт 2л масло като там събира 1.2 на 1.3 протича ,или да насипиш само 1 л да оставиш на сухо дифта.

Не съм съгласен да ти вземат за труд при смяната на маслото в автомата 30-40лв като отвиват само един болт,смяната на маслото на двигателя е по-сложна.

Да не съм съгласен с доста работи за които ти взимат пари или те лъжат че ги правят.

Затова не трябва да се заключва а да се види има ли го този филтър може и аз да греша,и какво и как е сменено.

 

Да браво на колегата за подробното описание за вземането на колата,така се споделя и се помага на други колеги.Абсолютно нямам нищо лично към теб харесва ми много това което си споделил.

Да докараме начинанието докрай.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, има много още за казване. Може би ще пусна отделна тема със синтезирана информация (от моята камбанария), без излишните "забавни" елементи от горната историйка, за да е по-практично. 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че би било изключително полезно за всеки, който реши да мине сам по твоя път.Понеже всяка досадна подробност в чужбина си струва пари.Най-малко допълнителните нощувки в хотела :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...