Jump to content
Cap_Slow

Размисли и страсти за новите автомобили - реален разход на гориво, екстри, заводски дефекти

Recommended Posts

Преди 3 часа, dzrasd написа:

Новото CR-V. Друго за момента - не. Може би това ще се промени

Да, 5.генерация CR-V за Европа се произвежда в Япония.

Jazz за Европа също вече в Япония.

Фейса на HR-V от 2019 също ще идва от Япония в Европа. До сега е идвал от Мексико.

 

В Swindon, United Kingdom се произвежда само Сивик 10.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размисли и страсти дали нов или стар автомобил може да има само при нас защото части много и трудът евтин.

В САЩ ако закъснееш или не се появиш на работа защото старият ти автомобил те е оставил на пътя губиш надник колкото една месечна вноска за нов автомобил. В Европа 1 час труд в автосервиз 50-70 евро (частите отделно). Икономически е по-изгодно да карат нови коли и те това правят.

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Cap_Slow написа:

Проблема е, че аз изгубих вяра в този принцип, че промяната започва с нас самите. Едва ли не, ако ти правиш всичко както е редно, нещата лека полека ще се подобрят и всички ще постъпват както трябва.

 

Не се обезверявай! Човек трябва да "израства", а не да деградира морално, само защото други безхаберници живеят по-лесно и евтино. Правиш го за себе си и околните, а не заради болното общество. То рано или късно ще натрупа "критична маса".

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оферта, която получих току-що по е-поща:

Seat Ateca 1.6 TDI Style (115 PS) incl. Service-Paket

Diesel (Euro 6d-TEMP (WLTP))

Официална цена: 29.163€

Продължителност на ползване: 12 месеца

Пробег: 10.000 km / год.

Вноска: 71,39€ / месец

Еднократна първоначална вноска: 750€

Общи разходи = 71,39€ x 12 месеца + 750€ = 1.826,51€

Среден разход за месец: 1.826,51€ / 12 месеца = 152,21€

Налични са още 25 автомобила. Ако сега трябваше да си купувам кола и през 2019 бих изминал до 10 000км, то я вземах на момента.

1296509.jpg1296509.jpg

Понеже офертата е много добра, то ми се струва, че до няколко часа ще бъдат разграбени.

 

Ако в България се предлага нещо подобно, бихте ли се замислили да си вземете нов автомобил?

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DTEC пропуска нещо примерно първа или остатъчна вноска. За наем е добра цена

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така сте започнали, да споделя и аз.

 

Honda Civic, R18Z4, Black Edition, модел 2014-а.

Съпругата ми я взема Април 2015-а, останала непродадена в шоурума, на 13 мили на брояча.

 

Цена £22000. Предлагат отстъпка £3000, защото е непродадена бройка, а в шоурума вече има фейслифта, т.е. цената вече е £19000. Освен това съпругата ми вече им е клиент - караше лизингова 9-ка, 2012-а, L13Z4.

Първоначална вноска £1500.

Месечна вноска £260, наем.

На третата година остатъчната стойност на колата е £9000. Ако искаш плащаш тази сума, или продължаваш да я изплащаш, за да стане твоя, ако не я връщаш и вземаш следващата нова Хонда, или не вземаш нищо.

В наема бяха включени 3 сервизни обслужвания ( 10000 мили, или 1г., което дойде първо).

Съпругата ми я върна и не взе друга нова Хонда, понеже не й харесаха предложените планове за наем. Купи си Джаз, 2006-а, фейса, за £1995. :)

 

Таааа, тетака с лизинга на Хонда в Англия. ;)

Редактирано от Krasi-mir
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, vespa написа:

DTEC пропуска нещо примерно първа или остатъчна вноска. За наем е добра цена

Нищо не пропускам - първата вноска съм я написал.

Преди 2 часа, DTEC написа:

Еднократна първоначална вноска: 750€

Това е офертата. Вземаш, караш 1г. и връщаш. Какви са условията за втора, трета и т.н. години - не зная. Сигурно ги пише някъде. Понеже не ме интересуваше - изтрих писмото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно както съм написал, това е наем без застраховката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Krasi-mir написа:

Съпругата ми я върна и не взе друга нова Хонда, понеже не й харесаха предложените планове за наем. Купи си Джаз, 2006-а, фейса, за £1995. :)

Ето. Ти си един от малкото, който може да даде обоснован отговор (имайки личен опит) защо си избрал кола втора ръка, след като си имал нова?

Разбирам че е замесена женска логика, но тя (противно на стереотипа) често е по-оправдана и разумна.

Парите не са всичко и със сигурност има някое дребно камъче, което е обърнало новата кола?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, ще те разочаровам, всичко е пари.

Нямаше дребни камъчета.

Октомври 2015 се сдобихме с кредит (£160000) и си купихме къща. Това директно изпрати новата кола на заден план. ;)

 

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живи да сте, да и се радвате, съседите да са сговорни и локацията добра. Пожелавам ви от къща, да я превърнете във ваш дом, па коли - бол. Джаста/праста е добра и тачена машинка.

С времето човек си дава сметка, че това което иска, не е точно това което желае и винаги има по-важни и целесъобразни неща.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси, децата като пораснат още една къща за да ги изучеш. Моя големия 1000€ на месец в Рим, после малкия. Колата е парче желязо казват италианците. Моите и двете са на 20+ години, миналия месец купих 7ген.защото не мога повече да карам с БГ. номера, ма стария Аеродек е сто пъти по добър. Не живеем заради другите все пак нали? 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ... за децата, за къщите ...

 

Айде още малко по темата.

Както казах "хвали старо, карай ново".

Като порасна пак ще карам нова Хонда.

Ако не бяха горепосочените обстоятелства, съпругата ми щеше да кара чисто нова, а не 12-годишна Джаз-ка.

 

Но ... винаги има НО ... не мога с лека ръка да отхвърля и това 

 

Преди 13 часа, vespa написа:

... купих 7ген. ... ма стария Аеродек е сто пъти по добър. ...

 

Единственото нещо, с което настоящето ми 15-годишно CR-V 2 превъзхожда предишното ми 19-годишно CR-V 1 JDM e липсата на ръжда. Kaто механика, ТТ данни и екстри JDM-ката ми допадаше повече.

 

Значи, да обобщя моето виждане - ако имам възможност да избирам между стара и нова, ще избера новата. Ако кърпенето на ръжди не беше един багажник пари, още да си карам старата кола, вместо малко по-новата стара кола.

 

п.п. Vespa, преди 3г. и ние бяхме в това положение, ама в паунди - Queen's University, Belfast. Предстои ни още едно такова приключение.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да са живи и здрави децата, ламарини се сменят, но старите ми допадат повече, не знам може би остарява аз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От скоро съм собственик на чисто нов VW Golf и за момента впечатленията ми са само положителни. Можеше и Сивик да си взема, но на търговците от Бултрако май не им е приоритет да продават коли, защото 3 пъти след ходене на място ми казваха, че ще ми се обадят с конкретна оферта, но не го направиха. Във VW освен, че всеки път и кафе ми правиха, имаха доста по-професионално отношение :)

 

Та отностно покупката на нов автомобил, ако на ви е интересно, ще си давам мнението с течение на времето 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно на мен, точно за Голф ми е много интересно. Ако кажеш, че е и 1.4tsi автомат пък съвсем :D

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жив и здрав да си, и да си го ползваш с кеф. В днешно време е трудно човек да кара нова Хонда, особено когато дилърът не иска да му вземе парите. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.12.2018 г. at 20:48, dzrasd написа:

1.5 TSI автомат :)

 

Можеш ли да споделиш малко лични данни за разход - градско, извънградско, извънградско на магистрала.

Последно време ги разглеждам тези голфове, само че 1.4tsi 150к.с. Малко ме притеснява само по-малкия багажник. Иначе откъм качество на материалите и шумоизолация предполагам ще е доста по-добре от Акорда.

Четох, че най-накрая са се отказали от варианта с верига и са сложили обикновен ангренажен ремък. Само това DSG вече 8-9 години не могат да го направят да изкара повече от гаранцията, особено сухите съединители на бензиновите двигатели.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като имам познат в Стефанов, та евентуално мога да разбера при интерес истинската история на някоя върната от лизинг при тях кола реших да разгледам гамата от двигатели, които се предлагат във фейсовата Инсигния (2013-2017).

Харесах си 1.6 турбо бензин 170коня. По каталог 5/100 извънградско. Такъв разход дори и с 80 не прави тази кола. При 120 е някъде на 6.5-6.8/100. Със 140 над 7.5/100.

Оказва се, че ако искаш наистина да имаш разход от около 6/100 на магистрала трябва да караш или дизел или кола от класа на Голф-а. 

Доколкото знам миналата година приеха някакъв закон, с който се промени начина на измерване на разхода на гориво. Силно се надявам за колите произведени от 2018та година нататък този разход да бъде малко по-обективен. В момента, поне на бензин за да си направиш каталожния разход на колата трябва да я караш със 100 октана и 75км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Cap_Slow написа:

Оказва се, че ако искаш наистина да имаш разход от около 6/100 на магистрала трябва да караш или дизел или кола от класа на Голф-а. 

На газ не носи ли..?Така съм сигурен,че ще докараш желания разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази конкретно не знам. Пре-фейса знам, че 1.6т, 1.8 и 2.8 се газифицират успешно, но мен така или иначе това не ме устройва. 

Предубеден съм да карам с 40л бутилка пълна с газ в багажника, отделно от това и вкъщи и на работа ползвам подземен паркинг, а там си е забранено. Не, че някой ще ме хване и не, че и там не е пълно с коли с на газ, но не го намирам за редно и не бих го правил. 

Дизел не бих си взел, поне не и нов, защото за в бъдеще според мен ще се обезценят доста. Затова и си търся малко по-икономичен бензин, който да има подобна на Акорда динамика. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите бензини, поне на VW, имат Cylinder Deactivation, работят на 2 цилиндъра, ако няма нужда от другите. Имаше и някаква Coasting функционалност, която намаляше разхода при движение по инерция, но не я помня каква беше, и дали я има на всякъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво стАа бре? С новите коли имам предвид. Само за последната седмица излязоха 3 новини и то от реномирани брендове.

Волво привикват 200 000 коли заради проблем в горивната система.

Заводът на Субару не работи от седмица, понеже не могат да решат проблем в кормилната рейка и привикват обратно всички модели произведени предишните 3 седмици.

Новата Панамера също е в акция заради необичаен отказ на усилвателя на волана - 75000 коли.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами забравили са как се правят нещата сигурно :D

БМВ цял живот двигатели с вериги са правили, ама внезапно между 2012-2015та им е изчезнал този спомен и всичките н20 двигатели, без значение дали 2.0 или 2.8 имат сериозни дертове с веригите, имали са акции за много от тях. 

Отделно и някаква странна маслена помпа са ползвали, та навсякъде пише най-добре да си ги смениш тея неща ако си купуваш употребаван н20 и не е минавал акция :D

 

За Н63 8 цилиндровия им бензин дори не искам да отварям дума. Там ако колата не е със сменян двигател никой с всичкия си не иска да я купува. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някога са правили легендарни двигатели като 2JZ, а сега само легендите са останали май, дори излиза че новата Супра е повече "беенве" от колкото Тойота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя си е 80% БМВ, само купето е друго и софта на мотора.

От днес Hyundai и KIA също ще отзовават почти 4 милиона бройки. Не отиват на добре нещата. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня "размислите и здрасти-то", ето какво става и при VW:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=1&t=477893#p4698410

 

Явно през последните 10 - 12 години, всички автопроизводители са го подкарали "едно към гьотере", само и само "далаверата да е по-голяма"!

Така де... Вижда им се краят на ДВГ-тата, дай да го ударим на печалбарство като за последно!

Че и акциите на борсата да "рипат"... А на баламурниците, ще им предложим, срещу заводски-скапания курник, един чисто нов, лъскав, напудрен, пак курник, срещу съответното доплащане, разбира се! Така заводите ще работят на пълна пАра, акциите ще рипат още повече и приходите също...!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кеф цена нема!:plane:

Anything is possible! You just have to ask yourself, how deep are your pockets?:yes:

 

Всичко друго вече сте го написали!

И да, старите са по-здрави, но имате ли пари, винаги купувате по-новото!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, dandilov написа:

Да допълня "размислите и здрасти-то", ето какво става и при VW:

 

https://www.kaldata.com/it-новини/volkswagen-държи-на-37-открити-паркинга-над-300-000-изз-279788.html

Както пише в някои обяви: "очакван внос" :(

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те производителите винаги биха искали да продават нови коли, и пазар на коли 2ра ръка почти да няма.

 

Чисто теоретично, ако направят всяка кола да издържа 5 години, и след това да няма оправяне, ние клиентите какво можем да направим, ако ни трябва кола ? Няма да имаме опция освен да си купим нова. Предполагам това им е и "утопията" на производителите, и със сигурност правят стъпки за да я постигнат, включително и лобиране за закони за по-стари коли.

 

Аз за момента съм доволен от моят Голф. Но реалната преценка ще е след като я продам, след някакви години, и тегля чертата да видя колко ми е струвало удоволстието "нова кола".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любопитна, макар и неизчерпателна статийка: https://automedia.investor.bg/a/2-novini/37115-10-te-nay-vbesyavashti-tendentsii-pri-novite-koli

Новото си е ново, но ако може да е по технологии и стандарти от добрите стари времена. Примерно малка серия (под 2000 бр) за която законите не изискват да отговаря на съвременните стандарти. Хората плачат за читави и оригинални олд и янг таймери. За сега само  веднъж съм чувал за такъв бутиков и нестандартен подход. С кеф бих си взел като моя Сивик, но произведен преди 30-тина дни, а не години. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може само да си мечтаем. Но ако търсиш упорито и с много пари се намира все пак. Моята е имаше в Милано на 20000км. като нова, само за 14х.евро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

„Купуването на нова кола звучи отлично, но веднага след като излезеш от салона, нейната стойност пада с 30%. Много хора взимат кредити за купуване на нов автомобил, което е пълна глупост. Защо да плащат повече за нещо, което веднага губи 30% от стойността си. Не правете това! По-добре спестете пари за нещо друго”, твърди О’Лиъри.

 

Логиката е безспорна!

Източник

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ще си купуваш кола с тази мисъл? 

Защо изобщо да ги даваш за кола?

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво искаш да кажеш с това "защо" 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ще си купуваш нова кола и ще мислиш за това как след определен период от време ще я продадеш и ще си на + ? Ако мислиш за спестяване на пари каква покупка на кола ?

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото доста разумни хора го правят когато кихат няколко хиляди? Явно не всички :)

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...