Jump to content
Sign in to follow this  
Markony

Проект номер 2 -рибарски автомобил

Recommended Posts

Аз толкова чист кош....., не бях виждал, евала! В екипировката си забравил сонар с отдалечено действие ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ,потърках малко,все пак трябва да лепя виброизолация ,с която малко се престарах.Това тежи много.2 кашона Silent Coat 4 mm с фолио 100 микрона.Досега бях ползвал 2 мм за аудио приложения ,но нали съм решил да се прави без послевкуса ,който остава след използването на некачествени и бюджетни материали..

IMAG3778small.jpg

IMAG3779small.jpg

IMAG3780small.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хахах нищо няма да правя извън нормалните граници. Харвито е чудесен автомобил и като се има предвид ,че имам може би най-огромен опит с него ,знам на какво е способен и къде да се тикам с него...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Трансмисията е с архитектура на бе серия много по здрава и надеждна от сивик. В грешка си голяма.

П. П. За справка ютуб. 

Edited by fenabg
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това значи че кутията е последната част което ще се счупи от това превозно средство. 

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Те и ЦР-В-тата са на платформата на съответните Сивици, но това не ги прави слаби. Като знам с 1 Харви автомат каква стръмна и бабунеста поляна изкачих, и то с асфалтови гуми въобще не бих си помислил за преодоляването и със Сивик. Малеца е чудесно автомобилче и при умерени очаквания е доста боеспособен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Markony
Зверщина мога само да кажа, идеята и изпълнението изглеждат много много яки.


Моля те да споделиш повече информация за следните няколко неща:

- това с бронираните стъкла шега ли е  :D ?

- от къде и какви са звукоизолиращите панели/материали?

- може ли да дадеш повече информация за фотоволтаика, как и към какво е свързан и също каква марка е ?

 

 

Благодаря :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има в предвид противокуршумно фолио за бронирането, може би. Виждал съм го залепено върху стъкла на банка, предполагам и на кола може.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да Краси,точно за банки са .Това е адски скъпа услуга ,докато не поискаш от китайците фолио за телефон на метър:). Понеже страничните стъкла са криви цилндрично в една равнина може да се постави лесно.Това не е някаква гъзария за мен а елементарна необходимост.Оборотната ми кола спи на произволни места в България ,а вандалите явно не спят.Искам да кажа на наркоманчето от Варна ,че ако успее да ми запали колата по какъвто и да е начин без моето съгласие му я прехвърлям с нотариус и фактура даже....

Стъкла има бол по моргите,но е дискомфортно да се занимаваш с глупости дистанционно.

Преди 20 часа, sakrayaami написа:

@Markony
Зверщина мога само да кажа, идеята и изпълнението изглеждат много много яки.


Моля те да споделиш повече информация за следните няколко неща:

- това с бронираните стъкла шега ли е  :D ?

- от къде и какви са звукоизолиращите панели/материали?

- може ли да дадеш повече информация за фотоволтаика, как и към какво е свързан и също каква марка е ?

 

 

Благодаря :)

 Има 3-4 фирми занимаващи се с производство на звукоизолиращи панели.Технологията е стара и представлява двойнолепящо тиксо,панел от бутил каучук или асвалт и алуминиево фолио с полупирамидална структура.Идеята на това е да се промени резонансната честота на определен ламаринен детайл,като с падането и под определени Херци,тя/ламарината/ спира да предава звуковите вълни,които е приела от околната среда.

За моя проект ползвам това :

https://www.avitel-bg.com/silent-coat-ml4-extra-zvukoizolacia

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/17/2018 at 11:43 AM, Markony said:

Да Краси,точно за банки са .Това е адски скъпа услуга ,докато не поискаш от китайците фолио за телефон на метър:). Понеже страничните стъкла са криви цилндрично в една равнина може да се постави лесно.Това не е някаква гъзария за мен а елементарна необходимост.Оборотната ми кола спи на произволни места в България ,а вандалите явно не спят.Искам да кажа на наркоманчето от Варна ,че ако успее да ми запали колата по какъвто и да е начин без моето съгласие му я прехвърлям с нотариус и фактура даже....

Стъкла има бол по моргите,но е дискомфортно да се занимаваш с глупости дистанционно.

 Има 3-4 фирми занимаващи се с производство на звукоизолиращи панели.Технологията е стара и представлява двойнолепящо тиксо,панел от бутил каучук или асвалт и алуминиево фолио с полупирамидална структура.Идеята на това е да се промени резонансната честота на определен ламаринен детайл,като с падането и под определени Херци,тя/ламарината/ спира да предава звуковите вълни,които е приела от околната среда.

За моя проект ползвам това :

https://www.avitel-bg.com/silent-coat-ml4-extra-zvukoizolacia

В Варна само на платен паркинг три пъти са разбивали колите ми и Хондата също нищо не оставяйте на седялките дори покрито с плажна кърпа, ако е на паркинг до морето винаги има някой да следи какво правите и оставяте в колата и когато се върните хоп прозореца счупен.Внимавейте много когато сте в Варна особено сега когато е претъпкана и всеки е отпускарски настроен и разсеян.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Markony

Може ли да споделиш или да сложиш снимки още по-добре на местата на които си залепил въпросната звукоизолация?

Също с какво лепило я лепиш?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Звукоизолацията се поставя на стандартните места...навсякъде.Спазва се само едно правило.Колкото по-нагоре се качваш,толкова по-тънка става изолацията ,за да се мести центъра на тежестта на купето надолу.В този смисъл на тавана се лепи 1,5 или 1,8мм ,а по дъното 4-12 мм.

Панелите са със собствено висококачествено тиксо и не се ползва допълнително лепило.Ще се опитам да ти заснема целия процес..

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Никак не е зле,но е далеч от изискванията за мен. Тук "тунинга" се свежда само до комфорт,функционалност и нисък разход. Последните 2 риболова Босна и Черна гора.... преко сили изддържам 900-1000 км на ден.....

Кои ми бяха ценните неща и какво ми липсваше.Отлични фарове,отлични гуми,много добри спирачки.нисък разход.

Минусите:шум,слаб климатик,малък акумулатор,неудобна седалка,малка газова бутилка.Неадекватно окачване-имах магистрали 130 км/ч и офроуд с денивилация 30%,макадам и скали.

В проекта смятам да оправя само недостатъците....

Share this post


Link to post
Share on other sites

С нетърпение ще следя как си се справил с неудобната седалка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Аз ще очаквам подобренията по окачването, че  по отношение на стабилитета  май им е слабо место. А моето го санирах с битумна лента- не ми се даваха толкова средства за тези шумоизолации. По скоро  за вибрациите . Като затварям вратите  сега и съседите с Фаетона VW  се оглеждат-мислят че  е  техния автомобил

Edited by pet71
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

pet71 ,правил съм го и знам каква е разликата с маркова и евтина изолация.Специфичното тегло...

Ако с битум смъкна 7 децибела със 60 кг,то с за същата тежест ще смъкна 9-12 децибела с маркова изолация.

Гицев,жената е главен счетоводител на Латекс "Бяла".От матраците ТЕД,до седалките на Мерцедес всичко от латекс се прави в гр.Бяла.Мисля да ползвам готови шаблони за старото Рено ,които като мекота и удобство ми допадат.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ясно. Благодаря.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей, Маркони,  какво окачване смяташ да сложиш, че и на мене ми тресе.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Досега бях с Кони,сега ще мина на Каяба спорт,че се регулират външно...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предполагам за тези амортисьори говориш https://kyb-europe.com/products/shock-absorbers/agx/. Знаеш ли откъде могат да се намерят че никъде не ги намирам за мойта колица и какви пружини смяташ да сложиш?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да ,един приятел ми ги донесе от Щатите,тук е трагедия с тунинг  частите, пружините са комплект с с амортисьорите...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам дали ще стигне една бака :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Markony Резултата изобщо не е скромен!

Изглежда супер, на пролет ако ти остане време искам и аз !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ей, изглежда чудесно. Ще очаквам да кажеш каква е разликата в децибелите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря!.Децибелите ще се мерят с измервателен микрофон след края на процедурата.Освен това Alpine ми има системен микрофон за настройка на акустиката и ще видя каква е разликата със старото Харви при един и същ сетъп.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Приказки от завода на Хонда в Русе.

Благодаря и весели празници!

  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Приказката продължава. Цял ден монтаж на бутилка с екстри. Положението беше следното:

 

IMAG3946.jpg

IMAG3947.jpg

IMAG3948.jpg

IMAG3949.jpg

IMAG3951.jpg

 

СЛед интервенцията....антикор, завукоизолация и пак антикор ,вече дъното на субуфера изглежда така

 

 

IMAG3952.jpg

IMAG3954.jpg

IMAG3956.jpg

IMAG3957.jpg

IMAG3958.jpg

 

Обема на резервната гума ще ми стигне  за приличен бас .Отвътре и отвън по 4 мм изолация корено промени звученето на ламарината. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

За много години и много хиляди километри приятно каране :). Можеш ли да кажеш колко материал ти замина за изолация?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Срам ме е ..,но 2 кашона до тук и съм поръчал още 6.

Да си жив и здрав и ти!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Жената направи грешка да ми каже да си купя нещо за Нова Година......

Та, поръчаха се едни работи от Амазон,които не бяха предвидени първоначално в проекта,но нали съм скромен...

Хеадюнайт :Кенууд с ДСП

Субуфер  лпин 12 активен

Задна линия :Морел 13 см

Предна линия :тук ударих на камък.DLS комплекта ,който харесвам и ползвам в другото Харви е спрян от производство и ще го търся секъндхенд или....нещо ново от Фокал или Аудисон.Капризен съм към звук и всички нови системи не ме кефят ,тъй като са ориентирани към бас и SPL.

Аз слушам джаз,рок,метал,виолончело,резонансна китара...общо взето говорители референтс,но там без да го чуеш не се купува,а в Русе мога да чуя само Херц,ставащи само за чалга. Някой ако има впечетления от трикомпонентна система 6,5 инча ,намираща се тук да даде предложение.

  • Like 3
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Маркони, да не забравиш да сложиш от онези LED ленти, които вадят очите на тези срещу теб, които карат на дълги!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Леле ееее колко ще ми струва моето CRV да стане като твоето Харви или поне да го доближи.То е ясно че само ще  се облизваме след като приключиш с проекта,моля  те информативно  запиши разходите.Това бижу ще го правиш рибарски автомобил.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като ги кледам тия снимки... Е, нема такъв кеф! :thumbs1:

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...