Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, купих  CR V-то с намерение да го газифицирам.Че още съм с временни номера и като го регистрирам да е "бензин /газ". Попрочетох, поразпитах и сега директно за съвет. То се е видяло, че без 1500/600 лв няма да се мине. Та romano с допълнително омасляване или europegas имало опция при натоварване на колата впръсква бензин през дюзите / ако правино съм разбрал/ примерно при 4200 об. бпръсква. Дали и в двата случая става въпрос за охлаждане, смазване, щадене или там каквото е на клапаните. И кое да избера? Прочертох за сервизи, от който са доволни колегите, но информацията е от преди години. Става въпрос за София. Четох добри одзиви за Надежда1, Орион посока Обеля или сержиза в Горна баня / не споменавам имена -не знам дали е позволено/. Полската europegas много я хвалят, но само продавачите....А не съм чул мнение от колега със cr v.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си си подготвил домашното.

За Еуропегаз не мога да кажа нищо..нито добро,нито лошо.Просто не съм я чувал.Поредната полска фирма...

Романото работи безпроблемно с правилните настройки и навременно обслужване ,не ти трябва омазняващо /цапащо устройство.

Ако ти трябва повече информация поразгледай раздела.Описал съм всичко възможно по газифицирането и работата с пишман газаджии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям казаното от Маркони - "омасляване" на клапаните при R20A2 мотора не ти трябва. Двигателят има достатъчен ресурс и аз за 80 000 км само съм отварял капака на клапаните, проверявал съм хлабините без да се налага да правя реглаж (хлабините на всмукателни и изпускателни клапани са били в норма). Аз по принцип съм с течна фаза, и колата върви доста добре. Газовият инжекцион е важен като качество, но по-важен е "майстора", който ще ти я слага. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти веднага след като купих ЦРВто му сложих ГИ Романо. За 3 години и над 30 000км никакви грижи, само смяна на филтри. Четейки форума разбрах, че омаслители не ми требвят. И на сегашната не съм сложил, не защото ще ми излезне по- скъпо, а защото се доверявам на по- разбиращите от мен. В нито един от режимите не ми е довпръсквала бензин, но тогава не съм и знаел, че има такава опция, а често си я пържех, иначе тази кола не върви. Сегашната ми довпръсква, но разхода на бензин не се усеща. Продадох ЦРВто без да имам никакви технически проблеми както по колата така и по газовото с изключение на това, че попипваше маслото :) От време на време се чувам с човека, който я купи и той също е много доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Джазката направи 42К на газ. Вчера наливах на Газпром - 25л за изминати 367 км. Смятайте - 6.8/100 при 2:3 градско/извънградско. Газово BRC, без никакви лампи, чекове и т.н. до сега. Редовна смяна на филтри + Петро 5/30 по съвет на Маркони. Никакви реглажи , тракания и т.н. Скъсвам я от каране в града. Корав добитък !

 

Редактирано от ИцоД

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля, вече съм и газифициран. Прелъгаха ме да сложа полският инжекцион (бил по модерен). За сега разлика газ/ бензин не виждам. Като съм я узорел щяла да довпръсква бенин. Е, като мина двайсетина хиляди ще изкажа мнение. Ще похарча газта от сервиза дето монтираха системата и тогава ще напълня бутиката за да засека разход и т.н.т. То не е за раздела за горивата, но да не правя нова /лаишка/ тема. Има ли препоръчителен антифриз -цвят и производител? Че в системата е синкав, а си мисля, че червеният е за алуминиеви мотори и системи, не че вече има чугунени ама знам ли. Дали да долея син или да олекна с още 50-60 лева и да сменя целия, като изплакна системата. Не, че ми се занимава,сега само ми се кара, че след метановата зафира това ми е като самолет!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@emonai, aз не бих си правил експерименти с антифриза. Само оригинален на Хонда.

В Бултрако е 65.00лв. за туба от 5л.

Може и от общите поръчки тук във форума ако ти се чака.

Иначе антифризът се сменява целия веднъж на 100 хил.км или 5 години. Поне при мен с R20 е така. Би трябвало и при теб да е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, сега ще проуча къде е Бултрако и утре съм там. Дано има магазин или щанд за консумативи, да няма поръчки, заявки и работни карти и подобни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако на бул. България е само шоурум. Трябва да отидеш на Ботевградско шосе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.08.2018 г. at 15:15, romborak написа:

 

Иначе антифризът се сменява целия веднъж на 100 хил.км или 5 години. Поне при мен с R20 е така. Би трябвало и при теб да е така.

Всъщност правилния текст е на 200000 км или 10 години и след това на всеки 100000 км и 5 години...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си. И в моята книжка е така.

Понеже колегата е писал, че ЦРВ-то е 2008, следователно първият период - 10 год. е минал и заради това му спестих тази подробност.

:afro:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях в магазина на honda, на Ботевградско шосе, антифриза беше готов за упутреба по 1литър. Купих 5 литра, но ще мъча швейцарският краснопис от книжката, че старият изглежда досущ като новият, по цвят и по плътност. Аз така и така съм го купил, но ако е пресен да си спестя ровенето по системата. Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/1/2018 at 1:44 PM, emonai said:

Да се похваля, вече съм и газифициран. Прелъгаха ме да сложа полският инжекцион (бил по модерен). За сега разлика газ/ бензин не виждам. Като съм я узорел щяла да довпръсква бенин. Е, като мина двайсетина хиляди ще изкажа мнение. Ще похарча газта от сервиза дето монтираха системата и тогава ще напълня бутиката за да засека разход и т.н.т. То не е за раздела за горивата, но да не правя нова /лаишка/ тема. Има ли препоръчителен антифриз -цвят и производител? Че в системата е синкав, а си мисля, че червеният е за алуминиеви мотори и системи, не че вече има чугунени ама знам ли. Дали да долея син или да олекна с още 50-60 лева и да сменя целия, като изплакна системата. Не, че ми се занимава,сега само ми се кара, че след метановата зафира това ми е като самолет!!!

Прелъгаха ме да сложа полският инжекцион (бил по модерен).

Ето там си направил най- голямата грешка полско каква марка, сигурен съм че е някъква сборна формация полски е примерно само  компютъра,хубавото газово е всичко една марка комп,изпарител,дюзи,рейка,бутилка,нивомер мап всичко е с щампа на марката дори филтрите.За да ти вземат двоино пари газаджиите слагат с

сборни формации работещи някъкси до 40 000 хил километра те и това се надяват казват ти примелно 1 год гаранция ти не ги навърташ и си доволен.

И започват проблемите изгаря изпаритела рейката има износване и тн тн и тн.

Хубаво газово Романо 5 год гаранция всичко работи в синхрон защото е произведено от Романо и нямаш никакви проблеми ще надживее колата.

Наистина погледни каквото ти е сложил газаджията,последно на мой приятел газифицирана колата тои с идеята че е Ловато газовото,нищо от газовото с тази марка сборна формация турски и полски части.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Еми предлага ми човека ''романо'' за съшите пари, ама здраве да е. За сега ме кефи, май ще съм неприятно изненадан от разхода, но автомат в София. А газаджиите се подлъгах, по това, че имат много работа. Точно срещу моята работа им е сервиза и гледам всеки ден прават по една кола, даже някой ден и втора започват. Аз се записах и след четири дена ми дойде ред. Те ми слгаха на старата кола SCENIK двеста хики и врътнах само филтърчета съм сменял. Та за това се надявам да съм доволен. В моя бранш е така кдърен ли си имаш работа, лъжеш ли клиентите -люпиш семки цел ден:D

Редактирано от emonai

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
8 hours ago, emonai said:

Еми предлага ми човека ''романо'' за съшите пари, ама здраве да е. За сега ме кефи, май ще съм неприятно изненадан от разхода, но автомат в София. А газаджиите се подлъгах, по това, че имат много работа. Точно срещу моята работа им е сервиза и гледам всеки ден прават по една кола, даже някой ден и втора започват. Аз се записах и след четири дена ми дойде ред. Те ми слгаха на старата кола SCENIK двеста хики и врътнах само филтърчета съм сменял. Та за това се надявам да съм доволен. В моя бранш е така кдърен ли си имаш работа, лъжеш ли клиентите -люпиш семки цел ден:D

Невъзможно Романо за същите пари тук е голямото лъжа полското не повече от 800лв това е и с труда като там са някъде 250 и повече за труд за джоба на майстора те и за това ги слагат ниска себестойност на частите повече пари за майстора.Романо 1400 и нагоре зависимото от спецификациите и колата.Пак ти казвам отвори капака и виж какво е сложено, може да качиш снимки,колко плати за полското 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×